Ik ben ook vrij weinig aangekomen. Vandaag weer gewogen, ik weeg nog ongeveer hetzelfde met 7 weken, ik ben nu bijna 14 weken. Heb ook nog amper een buik. VK zei dat ook, maar dat dat straks binnen no time naar buiten plopt. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:53 schreef Hilmo het volgende:
Ik lees alles hier mee hoornu 13 weken en gister echo gehad. Ik mag nu elke twee weken even spieken of hartje horen. Ik groei niet maar baarmoeder ofzo is erg gevoelig. Borsten ook geen verschil. Kan nog op mijn buik liggen. Ik smelt meer dan bij R van de echo's hoor. Doet me echt wat.
maar naast de echo's bevat ik niet dat er een kindje in me zit. Kan niet wachten tot ik de baby ga voelen. verder licht stijgende lijn hier. Kan vaker aardig eten en meerdere dagen zonder spugen. Lees nu ook wat en net weer haken beetje opgepakt. Ga in het weekend weer paar dagen bij mijn moeder logeren. Fijn is dat.
Gefeliciteerd! Fijn dat alles nu goed gaatquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:56 schreef Smash-it het volgende:
Hallo allemaal, ik kan alweer uit de OP. De uitgerekende datum van 12 februari is niet gehaald haha.
Op 15 januari braken mijn vliezen toen ik 36 weken zwanger was. Omdat er geen weeën volgden, ben ik opgenomen in het ziekenhuis en was het de bedoeling dat ik op 22 januari een keizersnede zou krijgen (ivm stuit). Maar na een paar dagen toch nog weeën gekregen en op 19 januari om 00:09 uur een spoedkeizersnede onder algehele narcose.
Werkelijk alles ging dus anders dan verwacht, maar het maakt allemaal niks uit. Mijn kleine meisje doet het top en woog al 3 kg met 36+3 weken. Inmiddels alweer 1,5 week thuis na een ziekenhuisverblijf van totaal 8 dagen en we gaan top.
Dat liep dan wel even anders dan verwacht.... Maar gefeliciteerd met je meisje!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:56 schreef Smash-it het volgende:
Hallo allemaal, ik kan alweer uit de OP. De uitgerekende datum van 12 februari is niet gehaald haha.
Op 15 januari braken mijn vliezen toen ik 36 weken zwanger was. Omdat er geen weeën volgden, ben ik opgenomen in het ziekenhuis en was het de bedoeling dat ik op 22 januari een keizersnede zou krijgen (ivm stuit). Maar na een paar dagen toch nog weeën gekregen en op 19 januari om 00:09 uur een spoedkeizersnede onder algehele narcose.
Werkelijk alles ging dus anders dan verwacht, maar het maakt allemaal niks uit. Mijn kleine meisje doet het top en woog al 3 kg met 36+3 weken. Inmiddels alweer 1,5 week thuis na een ziekenhuisverblijf van totaal 8 dagen en we gaan top.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:56 schreef Smash-it het volgende:
Mijn partner is niet in loondienst maar hoog tijd dat dit voor mannen ook gewoon normaal wordt. 2 weken om te genieten van je kindje is bij lange na niet genoeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:30 schreef NicolasJoy het volgende:
Voor diegene die na 01-07 zijn uitgerekend.. Al nagedacht over de WIEG? 't nieuwe partnerverlof?
Ik krijg al tien dagen van de baas en ga dat aanvullen met WIEG. En dan als mijn vrouw weer gaat werken neem ik het laatste beetje wieg op. Zodat zij rustig kan werken en weet dat ik bij mini ben ipv stress over opvang OID.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:30 schreef NicolasJoy het volgende:
Voor diegene die na 01-07 zijn uitgerekend.. Al nagedacht over de WIEG? 't nieuwe partnerverlof?
Liefquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:52 schreef Chan het volgende:
Zo-is-dat wat fijn dat je kleine nog binnen zit, daar kwam ik even voor spieken
Ah top! Thanks voor de tip, ga ik vast vitamines halen voor na de bevallingquote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag dat Kruidvat alle davitamon in de aanbieding heeft, dus ook de mama variant. 1+1 gratis:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |