abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191270246
Zo is dat, wat ga je goed in aantal weken zwanger, zo fijn! Ben maar niet te bang dat je kleintje maat 50 niet meer aan kan haha.

Ggirl, spannend en leuk, al bijna de echo.

Barreltje, hoe gaat het met jou?

Wassen ja, dat blijft maar gaan inderdaad. Ik kijk uit naar de lente dat het weer fijn buiten kan drogen.

Hier alweer de 16 weken voorbij, ik vind het best snel gaan allemaal. Merk ook dat ik weinig tijd heb om er echt even bij stil te staan. Continu bezig en als peuter in bed ligt ben ik ook moe.
pi_191280745
@Hilmo @Barreltje hoe is het met jullie?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 16:24:12 #278
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191281075
Hier gaat alles redelijk goed.. Ik krijg tieten :+ En ik rook vandaag verschillende mensen... :r }:|

Verder wachten op maandag.. maar genoeg te doen in de tussentijd.. ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191281221
Wat fijn om te horen barreltje! Dat is vast en zeker een goed teken, laat iedereen maar lekker stinken en dat Pamela Anderson er niks bij is 8-)
pi_191281550
Ik lees alles hier mee hoor :) nu 13 weken en gister echo gehad. Ik mag nu elke twee weken even spieken of hartje horen. Ik groei niet maar baarmoeder ofzo is erg gevoelig. Borsten ook geen verschil. Kan nog op mijn buik liggen. Ik smelt meer dan bij R van de echo's hoor. Doet me echt wat. O+ maar naast de echo's bevat ik niet dat er een kindje in me zit. Kan niet wachten tot ik de baby ga voelen. verder licht stijgende lijn hier. Kan vaker aardig eten en meerdere dagen zonder spugen. Lees nu ook wat en net weer haken beetje opgepakt. Ga in het weekend weer paar dagen bij mijn moeder logeren. Fijn is dat.
pi_191281652
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 16:53 schreef Hilmo het volgende:
Ik lees alles hier mee hoor :) nu 13 weken en gister echo gehad. Ik mag nu elke twee weken even spieken of hartje horen. Ik groei niet maar baarmoeder ofzo is erg gevoelig. Borsten ook geen verschil. Kan nog op mijn buik liggen. Ik smelt meer dan bij R van de echo's hoor. Doet me echt wat. O+ maar naast de echo's bevat ik niet dat er een kindje in me zit. Kan niet wachten tot ik de baby ga voelen. verder licht stijgende lijn hier. Kan vaker aardig eten en meerdere dagen zonder spugen. Lees nu ook wat en net weer haken beetje opgepakt. Ga in het weekend weer paar dagen bij mijn moeder logeren. Fijn is dat.
Ik ben ook vrij weinig aangekomen. Vandaag weer gewogen, ik weeg nog ongeveer hetzelfde met 7 weken, ik ben nu bijna 14 weken. Heb ook nog amper een buik. VK zei dat ook, maar dat dat straks binnen no time naar buiten plopt. Ik ben benieuwd :) Hartje klopte goed gelukkig!
  vrijdag 31 januari 2020 @ 19:56:31 #282
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_191283712
Hallo allemaal, ik kan alweer uit de OP. De uitgerekende datum van 12 februari is niet gehaald haha.

Op 15 januari braken mijn vliezen toen ik 36 weken zwanger was. Omdat er geen weeën volgden, ben ik opgenomen in het ziekenhuis en was het de bedoeling dat ik op 22 januari een keizersnede zou krijgen (ivm stuit). Maar na een paar dagen toch nog weeën gekregen en op 19 januari om 00:09 uur een spoedkeizersnede onder algehele narcose.

Werkelijk alles ging dus anders dan verwacht, maar het maakt allemaal niks uit. Mijn kleine meisje doet het top en woog al 3 kg met 36+3 weken. Inmiddels alweer 1,5 week thuis na een ziekenhuisverblijf van totaal 8 dagen en we gaan top.
pi_191284051
Gefeliciteerd Smash-it! Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat nu ondanks de vroeggeboorte en alles wat tegen zat.

Veel geluk gewenst!
pi_191284073
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 19:56 schreef Smash-it het volgende:
Hallo allemaal, ik kan alweer uit de OP. De uitgerekende datum van 12 februari is niet gehaald haha.

Op 15 januari braken mijn vliezen toen ik 36 weken zwanger was. Omdat er geen weeën volgden, ben ik opgenomen in het ziekenhuis en was het de bedoeling dat ik op 22 januari een keizersnede zou krijgen (ivm stuit). Maar na een paar dagen toch nog weeën gekregen en op 19 januari om 00:09 uur een spoedkeizersnede onder algehele narcose.

Werkelijk alles ging dus anders dan verwacht, maar het maakt allemaal niks uit. Mijn kleine meisje doet het top en woog al 3 kg met 36+3 weken. Inmiddels alweer 1,5 week thuis na een ziekenhuisverblijf van totaal 8 dagen en we gaan top.
Gefeliciteerd! Fijn dat alles nu goed gaat :)
pi_191284529
Smash it van harte gefeliciteerd met je kleine meisje! :* O+ Fijn dat alles goed gaat nu :)
pi_191284588
Zo-is-dat wat fijn dat je kleine nog binnen zit, daar kwam ik even voor spieken :)
pi_191285331
quote:

Dat liep dan wel even anders dan verwacht.... Maar gefeliciteerd met je meisje! O+
pi_191285344
Gefeliciteerd Smash-it! Fijn dat het jullie goed vergaat. Geniet!
pi_191285430
Voor diegene die na 01-07 zijn uitgerekend.. Al nagedacht over de WIEG? 't nieuwe partnerverlof?
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:34:15 #290
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191285511
quote:

Gefeliciteerd *O* fijn dat alles OK is nu.
Resistance is futile.
pi_191285529
Gefeliciteerd Smash!
pi_191285554
Jeaaahh ik heb verlof 🥳🥳🥳denk dat ik eerst een week ga slapen en dan weer eens wat ga uitvoeren 😂
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:39:18 #293
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191285611
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:30 schreef NicolasJoy het volgende:
Voor diegene die na 01-07 zijn uitgerekend.. Al nagedacht over de WIEG? 't nieuwe partnerverlof?
Mijn partner is niet in loondienst maar hoog tijd dat dit voor mannen ook gewoon normaal wordt. 2 weken om te genieten van je kindje is bij lange na niet genoeg.
Resistance is futile.
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:42:03 #294
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_191285654
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:30 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik krijg al tien dagen van de baas en ga dat aanvullen met WIEG. En dan als mijn vrouw weer gaat werken neem ik het laatste beetje wieg op. Zodat zij rustig kan werken en weet dat ik bij mini ben ipv stress over opvang OID.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_191285840
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 20:52 schreef Chan het volgende:
Zo-is-dat wat fijn dat je kleine nog binnen zit, daar kwam ik even voor spieken :)
Lief O+ Ja zooo blij mee! Aanstaande maandag mogelijk de laatste afspraak in het ziekenhuis zelfs, als alles goed blijft gaan mag ik vanaf 37 weken terug naar de verloskundige. *O* duimen draaien hier hard door!

Nog steeds veel harde buiken die flink oncomfortabel kunnen zijn maar weeën zijn het niet. Ik denk dat het zou helpen als ze een beetje naar voren kantelt, ze zit klem onder m’n ribben :X hopelijk ben ik nog heel lang oncomfortabel!
  vrijdag 31 januari 2020 @ 22:19:06 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_191286214
Gefeliciteerd, smash-it! Wat een rollercoaster zeg!
disclaimer
pi_191287495
Gefeliciteerd smash-iT!

NJ; over de WIEG, ik zou dat mijn partner enorm gunnen. Nu met een UD in de zomer vakantie hoop ik dat hij sowieso 4 weken (waarvan 3 weken vakantie) thuis kan zijn. De vorige keer werd hij in de kraamweek alweer op het werk verwacht. Hij wilde daar weg, dus de tijd die hij tussendoor weg mocht werd besteed aan sollicitatiegesprekken. :{
Daarnaast vond ik zelf de vorige keer weer bij 11 weken weer aan het werk gaan niet tof en zou deze keer graag wat langer thuis zijn. Ouderschapsverlof wordt bij lange na niet tegen 70% gedaan dus ik vind de optie die toekito noemt ook wel een goede. Misschien dat we het dan delen ik 2 weken , hij 2 weken oid.
MAAR, hij werkt in een klein bedrijf, hij is momenteel de enige werknemer (en 2 bazen) en ik vraag me af of zij het een optie vinden. Aan de andere kant is het wel een recht, lastig hoor.
pi_191288000
Gefeliciteerd Smash! Wat fijn dat het zo goed gaat!
pi_191290854
Ik zag dat Kruidvat alle davitamon in de aanbieding heeft, dus ook de mama variant. 1+1 gratis:)
pi_191291062
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 08:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag dat Kruidvat alle davitamon in de aanbieding heeft, dus ook de mama variant. 1+1 gratis:)
Ah top! Thanks voor de tip, ga ik vast vitamines halen voor na de bevalling ^O^ Voor nu heb ik er genoeg, ook met een 1+1 gekocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')