quote:Op zondag 26 januari 2020 10:07 schreef Barreltje het volgende:
Hmm.. weet even niet of dit het juiste topic is..
Het lijkt alsof mijn streepjes lichter wordenDoe je het wel met ochtendurine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een geruststellend woordje?
als je het overdag doet en je hebt veel gedronken verdunt dat de HCG concentratie natuurlijk.
Ik duim voor jullie
lekker faxen heel de dag echt genot
Toen mijn moeders voor moeders consulente langs kwam deed ik een test midden op de dag en was deze ook lichter, volkomen normaal gaf zij aan.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:32 schreef Barreltje het volgende:
Echo is volgende week maandag geplanned..
En ik stop nu ook met testen.. was vrijdag thuis gekomen en wilde een live test doen met mn vent..(die Ik 3 weken niet gezien had) daar schrokken we nogal van.. dus vandaag maar weer gedaan en zelfde resultaat.. dus.![]()
Ik ga maar even in een hoekje zitten en hopen dat het vandaag niet mis gaat.. want ik vier mn verjaardag..
6 weken.. dan zou het om een tweeling moeten gaanquote:Op zondag 26 januari 2020 12:43 schreef coccinelle het volgende:
Hoeveel weken zou je nu zijn Barrel? Ik hoop zo dat dit gaat om een 'hook effect' waarbij je hcg level zo hoog is dat testen lichter uit vallen.
Nu dan ook even niet meer getest, of kun je dat dan niet laten?quote:Op maandag 27 januari 2020 10:58 schreef Barreltje het volgende:
Ja wel good hoor.. ok doe aan de kop-in-het-zand tacktiek.. het is gewoon een tweeling enzo.. in ieder geval (nog) geen bloeding en heb een leuke avond gehad gister.
Ik zie het volgende week wel gewoon.. en als het dan niet goed is, dan kan de gyn meteen uitleg geven..quote:Op maandag 27 januari 2020 13:28 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Nu dan ook even niet meer getest, of kun je dat dan niet laten?
knuf!!quote:Op maandag 27 januari 2020 17:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik zie het volgende week wel gewoon.. en als het dan niet goed is, dan kan de gyn meteen uitleg geven..
Ik hoop dat de week extra snel gaat!quote:Op maandag 27 januari 2020 17:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik zie het volgende week wel gewoon.. en als het dan niet goed is, dan kanker gyn meteen uitleg geven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |