abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 januari 2020 @ 12:48:38 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_191143193
Concerten en vakanties kunnen zwanger óók prima hoor! Ik heb met 32 weken nog een hele avond staan dansen bij madness :')
Welkom lieve barrel, ik hoop dat je blijft tot eind september! :*
disclaimer
pi_191143226
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:48 schreef SQ het volgende:
Concerten en vakanties kunnen zwanger óók prima hoor! Ik heb met 32 weken nog een hele avond staan dansen bij madness :')
Goed dat je het zegt. Ik heb voor mei kaarten voor een concert :)

Gefeliciteerd Barrel!
  woensdag 22 januari 2020 @ 12:51:06 #167
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191143229
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:48 schreef SQ het volgende:
Ja dat weet ik al wel.. Ik lurk lang genoeg mee :P
Maar voor die vent van mij is alles nieuw.. ach.. Ik vind het wel fijn dat ie er mee bezig is.. en ik ben voorlopig nog geduldig met uitleggen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 22 januari 2020 @ 12:57:16 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_191143298
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Maar voor die vent van mij is alles nieuw.. ach.. Ik vind het wel fijn dat ie er mee bezig is.. en ik ben voorlopig nog geduldig met uitleggen..
Het zal voor hem ook zeker even schakelen zijn na al die jaren. Dat komt vanzelf, naarmate het echter wordt :Y.
disclaimer
  woensdag 22 januari 2020 @ 13:30:21 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191143659
Wat fijn om jou hier te zien Barrel O+.

Ja laatste waarde was ook prima.
Mijn placenta ligt op 1,6cm, dus die moet ook nog opschuiven. Ze verwachten dat dat nog wel gaat gebeuren omdat in het 3e trimester kind nog flink groeit en de bm nog oprekt. Zo niet, dan wordt het een keizersnede en dat wil ik eigenlijk echt niet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_191144829
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:25 schreef Miezziej het volgende:
Veel nieuwe aanwas! Leuk! *O* gefeliciteerd allen!

Wat vervelend dat je je zo slecht voelt Hilmo ;( Gelukkig ging de echo goed!

BV... Ja ik wil het wel weer proberen. Fulltime kolven liever niet meer (Hoi Vivi! :+ ). We zien wel waar het schip strandt.

Ik voel me eigenlijk niet echt zwanger -O- Wel moe, maar ja, ik was altijd al moe _O- Eerste echo pas over 4 weken dus tot die tijd maar een beetje aanmodderen ofzo.
Ik moet ook zeggen dat het na de eerste echo wel nóg echter aanvoelt. Als je dan hebt gezien dat er echt iets zit, dat het niet alleen de vermoeidheid en misselijkheid is, maar er iets groeit.. dan begint het voor jezelf ook écht te leven.

Als ik voor ons spreken kan dan. :9 Waar we nog een beetje gereserveerd waren is het nu wel geland.
Kun je je gedachten een beetje verzetten, normaal een beetje goed afwachten?

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:33 schreef Barreltje het volgende:
:@
Hoi!
Ik voeg me maar eens bij de nieuwe aanwas denk ik..
Sep 2020 als alles goed blijft gaan..

Nu nog vrij weinig last.. behalve van mijn darmen.. die normaal gesproken dus een menstruatie aankondigen.. dus.. iedere toilet gang is het toch weer spannend om te zien dat het nog steeds goed gaat..

Begin feb hebben we de eerste echo.. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan..

En hier dus ook enorm de angst om alles te jinxen.. :o :@
Gefeliciteerd! Hoop zo dat je hier mag blijven hangen! O+
Aftellen naar de eerste echo! :*
pi_191145623
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 11:28 schreef Toekito het volgende:
Papa to be hier :W

Mijn vrouw is 11 augustus uitgerekend van ons eerste kind. Dus ik kom hier vooral meelezen en tips en tricks te vinden. En waar nodig vragen te stellen :)
Een oude "bekende" gefeliciteerd

NJ en GGirl ook gefeliciteerd
Nu ga ik weer heel gauw dit topic uit
pi_191146139
Gefeliciteerd en welkom Barrel!

Hier vandaag nog twee te schattige setjes gekocht in maat 50. Ik had alleen maar 56, (man en ik zijn beiden best lang dus ik dacht dat we vast een grote baby zouden krijgen) maar onze kleine is vooralsnog heel gemiddeld en waarschijnlijk eerder iets kleiner dan groter. Dus toch maar een geboortepakje gehaald in maat 50, dan hebben we de keuze uit 2 maten.
pi_191146219
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nou, die van mij wordt nu toch voor de derde keer papa, maar die heeft ook nog steeds geen idee soms :X. Is misschien wel een beetje maneigen. Maar beter (over)bezorgd dan er niks om geven! ;)

En uiteraard welkom *O*. Ook ik hoop heel erg dat je tot september hier mag rondhangen.

Ook welkom aan de rest van de nieuwe aanwas,
Inclusief de papa’s to be! :W
pi_191146264
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 16:58 schreef QuattroF het volgende:
Gefeliciteerd en welkom Barrel!

Hier vandaag nog twee te schattige setjes gekocht in maat 50. Ik had alleen maar 56, (man en ik zijn beiden best lang dus ik dacht dat we vast een grote baby zouden krijgen) maar onze kleine is vooralsnog heel gemiddeld en waarschijnlijk eerder iets kleiner dan groter. Dus toch maar een geboortepakje gehaald in maat 50, dan hebben we de keuze uit 2 maten.
Ik bak best forse baby’s (mijn eerste was 3700 en 55 cm gram, baby2 3800 en 52 cm) pasten allebei veel beter in maatje 50 dan 56. Niet heel lang, maar direct na de geboorte zat 50 echt netter. Zeker slim om die maat ook te hebben dus!
  woensdag 22 januari 2020 @ 18:26:21 #175
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_191147272
quote:
Hoi!

Nu nog vrij weinig last.. behalve van mijn darmen.. die normaal gesproken dus een menstruatie aankondigen.. dus.. iedere toilet gang is het toch weer spannend om te zien dat het nog steeds goed gaat..

Wow!! Als ik het iemand gun O+ gefeliciteerd lieverd :*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_191147370
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 17:06 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik bak best forse baby’s (mijn eerste was 3700 en 55 cm gram, baby2 3800 en 52 cm) pasten allebei veel beter in maatje 50 dan 56. Niet heel lang, maar direct na de geboorte zat 50 echt netter. Zeker slim om die maat ook te hebben dus!
Goed om te weten! Misschien toch nog maar ietsjes meer halen dan twee pakjes. Zeker voor de eerste foto’s en het eerste kraambezoek vind ik het leuker als de kleertjes gewoon leuk passen ipv echt overduidelijk te groot.
pi_191147747
Quattro, mijn man en ik zijn ook lang en waren lange baby's maar onze baby was uiteindelijk ook precies gemiddeld. Hij begint nu na een maand net uit maat 50 te groeien!
pi_191147784
Wat een goed nieuws hier allemaal!

Barreltje van harte welkom! Heeeel veel geluk gewenst! O+

Quattro lekker aan het shoppen! *O*

Ik heb vandaag met mijn mama aan mijn nesteldrang toegegeven, leven de stoomreiniger! *O*

Eerste lakentjes ook al staan strijken O+

En de co-sleeper staat! :o :D en ik type dit terwijl ze zich weer even lekker uit leeft in mijn buik. Owh wat voelen deze weken toch als bonus. Al 34+1 vandaag, Yes!
pi_191150437
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 18:59 schreef B.ertha het volgende:
Quattro, mijn man en ik zijn ook lang en waren lange baby's maar onze baby was uiteindelijk ook precies gemiddeld. Hij begint nu na een maand net uit maat 50 te groeien!
Oké ik ga nog maar iets meer shoppen in maat 50. Wat een straf, haha!

@Zo-is-dat: Hier ook hoor, van een passieve strijk-hater naar iemand die alles voor de baby strijkt en het nog leuk vind ook. En ik heb net om half negen nog even de keuken schoongemaakt. :’)
  woensdag 22 januari 2020 @ 22:54:43 #180
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191152106
quote:
Hoi!

Welkom *O*

En herkenbaar, ik check ook steevast het WC papier :') . Ik hoop ook dat je hier blijft tot september, kunnen we wedstrijdjes doen wie het meest afziet en het eerst bevalt :P .
Resistance is futile.
  woensdag 22 januari 2020 @ 22:59:39 #181
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191152193
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2020 19:01 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat een goed nieuws hier allemaal!

Barreltje van harte welkom! Heeeel veel geluk gewenst! O+

Quattro lekker aan het shoppen! *O*

Ik heb vandaag met mijn mama aan mijn nesteldrang toegegeven, leven de stoomreiniger! *O*

Eerste lakentjes ook al staan strijken O+

En de co-sleeper staat! :o :D en ik type dit terwijl ze zich weer even lekker uit leeft in mijn buik. Owh wat voelen deze weken toch als bonus. Al 34+1 vandaag, Yes!
Gaat lekker zo! ^O^
Nesteldrang.. ik heb zo'n schurfthekel aan het huishouden, heel benieuwd of ik daar last van krijg :+
Resistance is futile.
  woensdag 22 januari 2020 @ 23:03:44 #182
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191152255
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:25 schreef Miezziej het volgende:

Ik voel me eigenlijk niet echt zwanger -O- Wel moe, maar ja, ik was altijd al moe _O- Eerste echo pas over 4 weken dus tot die tijd maar een beetje aanmodderen ofzo.
Same, alleen m'n tieten zijn wel ineens een dikke E maar niet eens echt last van of zo. Ik vraag me wel eens af of ik niet gewoon schijnzwanger ben :+ . Gewoon af en toe een zwangerschapstest doen, best goed voor de gemoedsrust.
Resistance is futile.
pi_191156953
welkom Barreltje! O+

Ik moet ook nog ff op zoek naar geboorteoutfitjes :+ Ga wel ff webwinkelen want echt zin om te werken heb ik niet vandaag :')

2 weken buiten de deur geweest en deze week is erg druk met achterstallige dingen...doordat ik over 3.5 week op zwangerschapsverlof ga wil ik eigenlijk alleen de leuke dingen dingen nog doen (maar ja, zo werkt het natuurlijk niet :D )
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_191158974
mag ik hier ook als man melden dat mijn liefjen ongeveer 13 weken zwanger is van onze eerste? :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator donderdag 23 januari 2020 @ 15:18:06 #185
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_191159245
quote:
17s.gif Op donderdag 23 januari 2020 14:53 schreef wolfrolf het volgende:
mag ik hier ook als man melden dat mijn liefjen ongeveer 13 weken zwanger is van onze eerste? :)
Jazeker mag dat! Iedereen is welkom. Gefeliciteerd *O*
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
  donderdag 23 januari 2020 @ 15:19:15 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_191159252
quote:
17s.gif Op donderdag 23 januari 2020 14:53 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Gefeliciteerd :)

Willen er al nieuwelingen in de OP?
disclaimer
pi_191159291
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 15:19 schreef SQ het volgende:

[..]

dankjullie wel!

ja hoor, medio augustus uitgerekend!
pi_191159517
Welkom Wolfrolf! Wat leuk dat de OP wat voller staat. Gezellig!
pi_191160282
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 15:45 schreef QuattroF het volgende:
Welkom Wolfrolf! Wat leuk dat de OP wat voller staat. Gezellig!
Dank! spannende tijd hoor O+
pi_191161390
@SQ eigenlijk 30 juli trouwens uitgerekend, maar wij denken eerder vroeg augustus. zet anders maar gewoon 30 juli in de OP. dit staat ook zo gek tussen die normale data :P
  donderdag 23 januari 2020 @ 18:17:12 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_191161419
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2020 18:14 schreef wolfrolf het volgende:
@:SQ eigenlijk 30 juli trouwens uitgerekend, maar wij denken eerder vroeg augustus. zet anders maar gewoon 30 juli in de OP. dit staat ook zo gek tussen die normale data :P
Da's waarschijnlijk ook realistischer en scheelt je ook een hoop "is ie er al???" vragen op het eind :D
Bij een volgende zwangerschap ga ik ook gewoon mijn uitgerekende datum twee weken verder communiceren :')
disclaimer
  donderdag 23 januari 2020 @ 19:07:04 #192
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_191162255
15 juni.

Begonnen bij verloskundige. Doorverwezen naar gynaecoloog vanwege eerdere vroeggeboorte op 33wk. Nu bij 20weken echo te zien dat hoofdje te klein is. Doirverwezen naar academisch ziekenhuis. Daar zelfde gezien.. Nu 4 wk wachten. We hebben in 20wk tijd 7 echo's gehad.
pi_191162377
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:07 schreef xzaz het volgende:
15 juni.

Begonnen bij verloskundige. Doorverwezen naar gynaecoloog vanwege eerdere vroeggeboorte op 33wk. Nu bij 20weken echo te zien dat hoofdje te klein is. Doirverwezen naar academisch ziekenhuis. Daar zelfde gezien.. Nu 4 wk wachten. We hebben in 20wk tijd 7 echo's gehad.
Jeetje, dan word je wel even heen en weer gestuurd inderdaad.. Wat verwachten ze? Of niet echt iets van te zeggen nog?
pi_191162387
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 15:19 schreef SQ het volgende:

[..]

Wel lekker om als allerlaatste in de rij te staan.. :9 Maar misschien moet ik nog even die kleine twee weken wachten op de termijnecho, kijken of 27-08 echt klopt? :P
pi_191162608
Welkom barreltje en wolfrolf. Ik ben blij dat je in juli in de op wil. Voelde me al wat eenzaam zo in het rijtje. :D

Ik werd vandaag gebeld voor een afspraak voor de SEO en schijnbaar is de enige echoscopiste uit de running (ziekenhuis) en hebben ze mega problemen met de planning. Was bijna onmogelijk om over 5! weken nog in te plannen. Denk dat de gynaecologen het nu erbij moeten doen ofzo? Ik vroeg me al af hoe dat zou gaan als die ene ziek zou zijn of vakantie zou hebben. Nou, zo dus. :')
Maar ik heb een afspraak staan, daar gaat het om. Over 5 weekjes weten we of onze dochter gelijk heeft wat geslacht betreft.
  donderdag 23 januari 2020 @ 20:19:40 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_191163535
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:15 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Wel lekker om als allerlaatste in de rij te staan.. :9 Maar misschien moet ik nog even die kleine twee weken wachten op de termijnecho, kijken of 27-08 echt klopt? :P
Ik kan altijd de OP aanpassen :P ik zet je er gewoon bij!

Xzaz, jeetje, dat is ook weinig geruststellend :{ hebben ze enig idee waar dat door kan komen?
disclaimer
pi_191163661
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 15:11 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Ik moet ook zeggen dat het na de eerste echo wel nóg echter aanvoelt. Als je dan hebt gezien dat er echt iets zit, dat het niet alleen de vermoeidheid en misselijkheid is, maar er iets groeit.. dan begint het voor jezelf ook écht te leven.

Als ik voor ons spreken kan dan. :9 Waar we nog een beetje gereserveerd waren is het nu wel geland.
Kun je je gedachten een beetje verzetten, normaal een beetje goed afwachten?
De ene dag gaat beter dan de andere :+ De tijd gaat wel wat sneller dan mijn eerste zwangerschap voor mijn gevoel, ik ben natuurlijk druk met mijn dochter :+ Maar als ik dan heel moe ben, heb ik eerder de neiging om te denken dat het komt door een drukke dag met M. dan door de zwangerschap.
Volgens eigen telling vandaag 7 weken dus dat is ook nog niet echt super lang natuurlijk :P heb stiekem wel de neiging om te vragen om een vroege echo :@. Volgende week heb ik intake. Over 3,5 week pas de echo in principe, ongeduldig ;(
Bij M. had ik al 2 echo's gehad voor de officiële termijnecho dus ja :D (door bloedverlies)

Blij dat ik niet de enige ben Seven :D Ik vind het wel leuk, mijn onzekerheden delen met de andere nieuwe aanwas :+
Ben vandaag wel mijn sleutels vergeten, dat is echt nog nooit gebeurd. Zwangerschapsbrein? _O-
pi_191163936
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:07 schreef xzaz het volgende:
15 juni.

Getsie wat een narigheid ;( veel succes en ik duim voor je.
  donderdag 23 januari 2020 @ 21:08:45 #199
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_191164450
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 19:14 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Jeetje, dan word je wel even heen en weer gestuurd inderdaad.. Wat verwachten ze? Of niet echt iets van te zeggen nog?
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 20:19 schreef SQ het volgende:

[..]
Xzaz, jeetje, dat is ook weinig geruststellend :{ hebben ze enig idee waar dat door kan komen?
Kan genetisch zijn kan door een ziekte komen tijdens de prille zwangerschap of gewoon klein hoofd. Afwachten maar..
pi_191164864
Ach jeetje xzaz wat rot. Ik had je graag een mooie voldragen zwangerschap zonder complicaties gegund, zeker met een prematuur de eerste keer. (Onze zoon kwam met 32 weken)

Ik hoop dat de tijd heel snel gaat en dat er dan goed nieuws volgt!
pi_191165067
Een hoop nieuwe aanwas, gefeliciteerd allemaal!

Wat een vervelend nieuws xzaz, ik duim voor je dat het achteraf meevalt.

Ik heb onlangs ook de 20wk echo gehad en er was op de baby niks aan te merken. Op dit moment ligt de placenta te dicht bij de baarmoedermond dus moet ik rond 32 weken terug komen. Hopelijk is hij dan wat mee omhoog gegroeid. :X
Ohja en het wordt een meisje :s)
  vrijdag 24 januari 2020 @ 07:13:08 #202
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_191169480
Ik schuif ook aan!

Vandaag 14 weken zwanger van de 2e (een surprise zwangerschap), onze zoon is in november 3 jaar geworden.
Ik ben 24 juli uitgerekend dus het juli lijstje wordt wat langer :P

Ik lurk vooral (‘s nachts :') ;( ) en ben niet goed in mega quote posts enzo maar ik leef met iedereen mee!

Wij hebben gelukkig al flink wat echo’s gehad omdat we vrijwillig mee doen aan een onderzoek vh EMC (generation R). Toch wel fijn in die 1e onzekere maanden! Nieuwe kandidaten zijn altijd welkom dus mocht er iemand interesse hebben...

Over 2 weken tijdens de 16 weken controle bij de vk laten we meteen het geslacht bepalen O+
Ik wil nu in de sale HEEL graag gericht op geslacht shoppen dus ik denk dat ik maar gewoon voor beide shop en over 2 weken 1 batch retourneer :@
First world problems :D
Blood for breakfast, blood for lunch
  vrijdag 24 januari 2020 @ 07:14:19 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_191169493
Gefeliciteerd, queens!
Ja, dat is ook een tactiek :D
disclaimer
pi_191169573
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 20:19 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik kan altijd de OP aanpassen :P ik zet je er gewoon bij!
Haha, helemaal goed! Maakt het wel nog echter. :9

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 20:27 schreef Miezziej het volgende:

[..]

De ene dag gaat beter dan de andere :+ De tijd gaat wel wat sneller dan mijn eerste zwangerschap voor mijn gevoel, ik ben natuurlijk druk met mijn dochter :+ Maar als ik dan heel moe ben, heb ik eerder de neiging om te denken dat het komt door een drukke dag met M. dan door de zwangerschap.
Volgens eigen telling vandaag 7 weken dus dat is ook nog niet echt super lang natuurlijk :P heb stiekem wel de neiging om te vragen om een vroege echo :@. Volgende week heb ik intake. Over 3,5 week pas de echo in principe, ongeduldig ;(
Bij M. had ik al 2 echo's gehad voor de officiële termijnecho dus ja :D (door bloedverlies)

Blij dat ik niet de enige ben Seven :D Ik vind het wel leuk, mijn onzekerheden delen met de andere nieuwe aanwas :+
Ben vandaag wel mijn sleutels vergeten, dat is echt nog nooit gebeurd. Zwangerschapsbrein? _O-
Herkenbaar! Nu is het voor mij als man natuurlijk sowieso anders, maar ik merk dat we toch op de een of andere manier er iets minder mee bezig zijn van dag tot dag doordat je al druk bent met je gezin zeg maar. :9 Maar als ik kijk naar de kwaaltjes hier... geen twijfel. :+ Die vermoeidheid zal alleen maar extra zijn..

Denk je niet dat ze met de intake misschien alvast proberen te kijken? Hier hadden we de 1e zwangerschap de intake met 7 weken, de echo met 9, maar met de intake hebben ze toch even vlug gekeken. Vond het ook wel fijn, want als het niet goed zou zitten, om dan 60-90 minuten te moeten babbelen eerst over het hoe of wat... Zou het gewoon eens vragen!

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 21:08 schreef xzaz het volgende:

[..]

Kan genetisch zijn kan door een ziekte komen tijdens de prille zwangerschap of gewoon klein hoofd. Afwachten maar..
Mmm, spannend.. Lukt het een beetje niet te druk te maken?

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 07:13 schreef Queens het volgende:
Ik schuif ook aan!

Vandaag 14 weken zwanger van de 2e (een surprise zwangerschap), onze zoon is in november 3 jaar geworden.

Ik lurk vooral (‘s nachts :') ;( ) en ben niet goed in mega quote posts enzo maar ik leef met iedereen mee!

Wij hebben gelukkig al flink wat echo’s gehad omdat we vrijwillig mee doen aan een onderzoek vh EMC (generation R). Toch wel fijn in die 1e onzekere maanden! Nieuwe kandidaten zijn altijd welkom dus mocht er iemand interesse hebben...

Over 2 weken tijdens de 16 weken controle bij de vk laten we meteen het geslacht bepalen O+
Ik wil nu in de sale HEEL graag gericht op geslacht shoppen dus ik denk dat ik maar gewoon voor beide shop en over 2 weken 1 batch retourneer :@
Gefeliciteerd! Hoe onverwacht is het? :9 Totaal niet gepland, wel gewenst, of ... ? :+

EMC, dat is Rotterdam toch? Hier net iets te ver weg. :9 Wel heel tof dan de extra echo's!

Lastig wachten zo met die kleertjes hé! O-)
  Moderator vrijdag 24 januari 2020 @ 07:44:34 #205
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_191169735
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2020 18:14 schreef wolfrolf het volgende:
@:SQ eigenlijk 30 juli trouwens uitgerekend, maar wij denken eerder vroeg augustus. zet anders maar gewoon 30 juli in de OP. dit staat ook zo gek tussen die normale data :P
30 juli is een geweldige dag om geboren te worden O-)
pi_191170822
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 07:44 schreef Peejtur het volgende:

[..]

30 juli is een geweldige dag om geboren te worden O-)
Ervaringsdeskundige gok ik? :P
pi_191170858
Voor mensen die in Rotterdam e.o. wonen, op de Hogeschool in Rotterdam zoeken ze geregeld zwangeren (20-30 weken geloof ik) zodat studenten echoscopie kunnen oefenen met het maken van echo's :) Uiteraard zit er een opgeleide en gediplomeerde echoscopiste bij. Gratis en voor niks wat extra echo's!
pi_191171006
Gefeliciteerd Queens!

Ik merk hier sinds een paar dagen dat de bewegingen van de baby anders beginnen te worden. Ik ben nu 29 weken zwanger. Eerder zag ik mijn buik flink omhoog komen als er een voet de lucht in ging maar inmiddels voelt het meer als schuiven en draaien en zie ik enkel alleen flinke harde bobbels uitsteken, wat dan billen of een hoofd is. 😅 Zou dat komen doordat de baby al wat krapper zit?
pi_191171054
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 07:13 schreef Queens het volgende:
Ik schuif ook aan!

Welkom O+
We hebben bij onze vorige zwangerschappen ook samen gepost volgens mij :9
  Moderator vrijdag 24 januari 2020 @ 10:20:13 #210
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_191171191
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 09:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ervaringsdeskundige gok ik? :P
Ja ikzelf haha
pi_191171455
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 09:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor mensen die in Rotterdam e.o. wonen, op de Hogeschool in Rotterdam zoeken ze geregeld zwangeren (20-30 weken geloof ik) zodat studenten echoscopie kunnen oefenen met het maken van echo's :) Uiteraard zit er een opgeleide en gediplomeerde echoscopiste bij. Gratis en voor niks wat extra echo's!
Kom niet uit de regio rotterdam, maar is er een webpagina waar je je hiervoor kan aanmelden?
pi_191171961
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 10:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Kom niet uit de regio rotterdam, maar is er een webpagina waar je je hiervoor kan aanmelden?
Ik zal zo even voor je kijken. Ik zag het op Facebook staan.
  vrijdag 24 januari 2020 @ 13:31:41 #213
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_191173800
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 07:26 schreef NicolasJoy het volgende:

Mmm, spannend.. Lukt het een beetje niet te druk te maken?

Nee, maar we moeten gewoon realistisch blijven; ja er is een afwijkende norm dat wil niet gelijk zeggen dat er ook daadwerkelijk een fysieke afwijking is. Ach over 4 weken weten we het.

Iedereen die 'normaal' zwanger is gefeliciteerd *O*.
  vrijdag 24 januari 2020 @ 22:21:30 #214
206877 Queens
pi_191182010
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 07:26 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Hoe onverwacht is het? :9 Totaal niet gepland, wel gewenst, of ... ? :+

EMC, dat is Rotterdam toch? Hier net iets te ver weg. :9 Wel heel tof dan de extra echo's!

Lastig wachten zo met die kleertjes hé! O-)
Totaal niet gepland (sinds bevalling op zoek naar de voor mij ‘perfecte’ anticonceptie) maar na de initiële shock kwam uiteraard ook de blijdschap.

Rotterdam inderdaad, jammer dat het te ver weg voor jullie is!

Ik heb vandaag unisex geshopt bij een pop up store (geen retourmogelijkheden }:| )...ik vind het heel knap dat men dat een hele zwangerschap kan volhouden zeg :D
  vrijdag 24 januari 2020 @ 22:27:43 #215
206877 Queens
pi_191182149
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 10:07 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Welkom O+
We hebben bij onze vorige zwangerschappen ook samen gepost volgens mij :9
Klopt! Toen ik jou zag posten dacht ik ‘dan moet ik ook!’. Nog gefeliciteerd!

En herkenbaar wat je zegt, je bent zo druk met je peuter dat alle energie daarheen lijkt te gaan. Maar de tijd gaat daardoor ook wel een stuk sneller lijkt het, de 12 weken mijlpaal leek de vorige keer wel een eeuw te duren.

Bedankt voor de felicitaties en het warme welkom, allen O+
pi_191182697
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 10:02 schreef QuattroF het volgende:
Gefeliciteerd Queens!

Ik merk hier sinds een paar dagen dat de bewegingen van de baby anders beginnen te worden. Ik ben nu 29 weken zwanger. Eerder zag ik mijn buik flink omhoog komen als er een voet de lucht in ging maar inmiddels voelt het meer als schuiven en draaien en zie ik enkel alleen flinke harde bobbels uitsteken, wat dan billen of een hoofd is. 😅 Zou dat komen doordat de baby al wat krapper zit?
Bij mij ook meer geschuif en gedraai! Ik vind het af en toe echt een naar gevoel ondanks dat het fijn is dat het er is.. als je begrijpt wat ik bedoel 😂 echt harde trappen zijn er niet meer. Mijn verloskundige zei dat ze nu alleen nog om haar as draait, hoewel ze nog niet vast in bekken ligt (33 weken hier). Ik las ergens dat ze nog koppeltje kunnen duikelen maar vraag me serieus af hoe dan, voelt niet echt alsof er nog plek is 😜
pi_191184852
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 22:21 schreef Queens het volgende:

[..]

Totaal niet gepland (sinds bevalling op zoek naar de voor mij ‘perfecte’ anticonceptie) maar na de initiële shock kwam uiteraard ook de blijdschap.

Ik heb vandaag unisex geshopt bij een pop up store (geen retourmogelijkheden }:| )...ik vind het heel knap dat men dat een hele zwangerschap kan volhouden zeg :D
Hadden jullie nog wel de wens, of is die wens ook gekomen met de zwangerschap?

Heel netjes dat je dan toch unisex hebt gekocht en niet pakketten vol! :9 Ik zag hier het 'vraag en aanbod' topic straks al vol staan! :P Hier is het zelfs zo dat we eigenlijk kleertjes genoeg hebben denk ik... Onze eerste was van augustus, dus als er nu augustus een soortgelijk maatje uit weet te komen dan zit alles precies goed in het jaargetijde. En slijten deed het toen nog niet echt.. Maar of dat gaat lukken, amper tot niks shoppen.. :+
pi_191185182
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 22:21 schreef Queens het volgende:

[..]

Hier zwanger van onze derde, ook een verrassing. Dus ik kan me je shock voorstellen. Maar, tegen de tijd dat je je derde trimester ingaat is het vast, net als bij mij nu, toch ook heel vanzelfsprekend en logisch ofzo weer allemaal..

Ik weet dus het geslacht niet. Ik heb wel nieuwe unisex pakjes gekocht. Meisjeskleding (van onze jongste) heb ik nog zat, maar jongenskleding (oudste) had ik dus al weggedaan. Met de uniseks pakjes redden we t de eerste dagen in ieder geval en daarna ga ik online shoppen :D
  zaterdag 25 januari 2020 @ 08:05:05 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_191185204
Kijkt naar OP...

Het moet haast wel een meisje zijn sillie, anders ben je c-c-combobreaker :D
disclaimer
  zaterdag 25 januari 2020 @ 08:29:41 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191185325
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 08:05 schreef SQ het volgende:
Kijkt naar OP...

Echt he :D

Meisjesinvasie!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_191185375
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 08:05 schreef SQ het volgende:
Kijkt naar OP...

Ik zou zeggen dat statistisch gezien ik juist meer kans maak op een jongen, want de kans dat er alleen maar meisjes geboren worden in maart lijkt me erg klein :o .

Kortom; we weten nog niks :D
  zondag 26 januari 2020 @ 10:07:36 #222
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191199571
Hmm.. weet even niet of dit het juiste topic is..

Het lijkt alsof mijn streepjes lichter worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand een geruststellend woordje?
  zondag 26 januari 2020 @ 10:11:22 #223
56471 pinquit
oh my lama!
pi_191199597
He gedver wat eng Barrel :{
Ik geloof niet dat daar iets geruststellends over te zeggen is.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_191199615
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 10:07 schreef Barreltje het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh, alsjeblieft, stop met testen!

Ik snap dat je duidelijkheid wilt, maar dat is de eerste weken gewoon heel lastig. De concentratie van je urine kan wisselen, wat ook de uitslag op de test kan beinvloeden. Die CB digital tests klopten bij mij ook niet altijd en lijntjes op normale testen wisselden ook wel is van kleur.

Kijk, het kan natuurlijk ook duiden op dat er iets mis is, maar ook dát weet je pas als het écht mis is (of gezien wordt bij een echo), met enkel testen kom je daar niet achter...
pi_191199619
Het enige wat ik kan zeggen is dat een streep een streep is, maar in jouw schoenen had ik minstens zo bezorgd geweest. ;(

Sterkte! Wanneer heb je een echo geplanned?
  zondag 26 januari 2020 @ 10:32:56 #226
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191199735
Echo is volgende week maandag geplanned..

En ik stop nu ook met testen.. was vrijdag thuis gekomen en wilde een live test doen met mn vent..(die Ik 3 weken niet gezien had) daar schrokken we nogal van.. dus vandaag maar weer gedaan en zelfde resultaat.. dus. }:|

Ik ga maar even in een hoekje zitten en hopen dat het vandaag niet mis gaat.. want ik vier mn verjaardag.. :{
pi_191200409
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 10:07 schreef Barreltje het volgende:

SPOILER
Doe je het wel met ochtendurine?

als je het overdag doet en je hebt veel gedronken verdunt dat de HCG concentratie natuurlijk.

Ik duim voor jullie :*
pi_191200536
@Barreltje ik snap dat je hier onzeker van wordt, maar probeer niet te stressen, want een lichtere streep zegt in principe niets.

Een streep is een streep en zolang jij geen bloedingen krijgt, hoef je je niet ongerust te maken.
Door de grote hoeveelheid hcg kan de test lichter uitslaan. Het kan wisselen.

Ik had 4 tests gedaan tijdens mijn zwangerschap. De eerste 2 waren dikkere strepen dan de laatste 2.

Ik zou zeggen wacht het af, blijf positief en zeker (nog) niet stressen. Als het misgaat dan gaat het mis en kan je het niet voorkomen door te stressen, maar als het niet misgaat heb je voor niets zitten stressen. En dat is niet goed tijdens de zwangerschap.
pi_191200576
Barrel, ik duim zeker ook! Gelukkig zijn er wat dames die je misschien gerust kunnen stellen :) Probeer een beetje van je verjaardag te genieten.
  zondag 26 januari 2020 @ 11:56:27 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_191200819
Och Barrel, ik snap je zorgen :*.
Ik duim voor je!
pi_191201017
Barrel, ik ga heel hard voor je duimen dat de testen per toeval lager uitslaan. Hopelijk brengt je verjaardag ook wat afleiding. :*
pi_191201396
Hoeveel weken zou je nu zijn Barrel? Ik hoop zo dat dit gaat om een 'hook effect' waarbij je hcg level zo hoog is dat testen lichter uit vallen.
  zondag 26 januari 2020 @ 12:45:40 #233
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191201424
@Barreltje :* :*

Hopelijk gewoon een glitch.
Resistance is futile.
pi_191201468
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 10:32 schreef Barreltje het volgende:
Echo is volgende week maandag geplanned..

En ik stop nu ook met testen.. was vrijdag thuis gekomen en wilde een live test doen met mn vent..(die Ik 3 weken niet gezien had) daar schrokken we nogal van.. dus vandaag maar weer gedaan en zelfde resultaat.. dus. }:|

Ik ga maar even in een hoekje zitten en hopen dat het vandaag niet mis gaat.. want ik vier mn verjaardag.. :{
Toen mijn moeders voor moeders consulente langs kwam deed ik een test midden op de dag en was deze ook lichter, volkomen normaal gaf zij aan.
Ben nu 23 weken en alles verloopt goed tot nu toe.
No worries, geniet van je verjaardag.
  zondag 26 januari 2020 @ 13:46:16 #235
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191202116
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2020 12:43 schreef coccinelle het volgende:
Hoeveel weken zou je nu zijn Barrel? Ik hoop zo dat dit gaat om een 'hook effect' waarbij je hcg level zo hoog is dat testen lichter uit vallen.
6 weken.. dan zou het om een tweeling moeten gaan _O-

En dan heb ik ook de digitale nog.. daar zou ik dan van verwachten dat ie 4+ aangeeft eigenlijk..

Nou goed. Verjaardag dan maar! ^O^
pi_191202332
Spannend Barreltje! Hopelijk gaat gewoon alles goed. Ik zal voor je duimen en ik wens je een hele fijne verjaardag toe! 🎉
  zondag 26 januari 2020 @ 15:17:28 #237
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_191203179
Ach wat vervelend Barreltje.
Voor wat het waard is: mijn test voor moeders voor moeders bij zoonlief was ook veel lichter dan de (vele O-) )streepjes die ik daarvoor zelf geplast had. Het betekende in mijn geval niets.
Ik duim heel hard dat het bij jou ook niets betekend!!
  zondag 26 januari 2020 @ 17:36:24 #238
426379 elamanilo
elämänilo
pi_191205550
:{ Jakkes Barreltje... Geen geruststellende woorden... Ik blijf voor je duimen tot je meer weet. :* O+
  zondag 26 januari 2020 @ 18:55:16 #239
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_191207135
Positief blijven en genieten van je verjaardag is niet verplicht hoor en heeft gelukkig ook geen effect op hoe het in je baarmoeder gaat. Ik zou het gewoon doodeng vinden al zegt het weinig.

Sterkte met wachten :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_191207243
Helemaal wat Lemijn zegt! Sterkte met afwachten, Barreltje :*
  zondag 26 januari 2020 @ 22:07:46 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_191210519
Barrel, ik kan me erg goed voorstellen dat je in de stress schiet. Ik denk aan je :* sterkte met het wachten!
disclaimer
pi_191210648
Barreltje. Wat een stress. Sterkte met wachten. Ik blijf duimen :*
pi_191214597
Barreltje, hoe is het met je?
  maandag 27 januari 2020 @ 10:58:45 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191215272
Ja wel good hoor.. ok doe aan de kop-in-het-zand tacktiek.. het is gewoon een tweeling enzo.. in ieder geval (nog) geen bloeding en heb een leuke avond gehad gister. ^O^
pi_191215349
Tweeling it is, goede instelling! Fijn dat je nog een leuke verjaardag had (gefeliciteerd nog/alvast!). Ik duim dat de week heel snel voorbij gaat en dat je over een week een prachtige echo hebt :)
pi_191217248
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 10:58 schreef Barreltje het volgende:
Ja wel good hoor.. ok doe aan de kop-in-het-zand tacktiek.. het is gewoon een tweeling enzo.. in ieder geval (nog) geen bloeding en heb een leuke avond gehad gister. ^O^
Nu dan ook even niet meer getest, of kun je dat dan niet laten? :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')