abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 januari 2020 @ 02:41:18 #251
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_191227705
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2020 17:00 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik zie het volgende week wel gewoon.. en als het dan niet goed is, dan kan de gyn meteen uitleg geven..
En zo is het, hopelijk kom je de week een beetje door. In deze periode duurt het sowieso lang voordat je, naast een positieve test, wat zekerheid krijgt dus ik snap je gevoel zeker.
Blood for breakfast, blood for lunch
  dinsdag 28 januari 2020 @ 02:52:45 #252
206877 Queens
pi_191227729
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 08:01 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Hier zwanger van onze derde, ook een verrassing. Dus ik kan me je shock voorstellen. Maar, tegen de tijd dat je je derde trimester ingaat is het vast, net als bij mij nu, toch ook heel vanzelfsprekend en logisch ofzo weer allemaal..

Ik weet dus het geslacht niet. Ik heb wel nieuwe unisex pakjes gekocht. Meisjeskleding (van onze jongste) heb ik nog zat, maar jongenskleding (oudste) had ik dus al weggedaan. Met de uniseks pakjes redden we t de eerste dagen in ieder geval en daarna ga ik online shoppen :D
Och jee, een 3e als verrassingsbaby! Dat is inderdaad ook even een flinke mentale aanpassing :D
Wist je bij je andere 2 kinderen het geslacht wel?

Ik heb ook nog VEEL jongensspul liggen dus een jongetje zou wel handig zijn :@. Eergisteren heb ik toch 1 jurkje gekocht, dan heb ik dat tenminste 1x in mijn leven mogen doen :P
Verder moet ik gewoon toch maar wachten tot de echo om te shoppen (deze echo/shop drang had ik bij mijn 1e niet!)
  dinsdag 28 januari 2020 @ 02:55:53 #253
206877 Queens
pi_191227736
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 08:05 schreef SQ het volgende:
Kijkt naar OP...

Mijn datum is de 24e ipv 14 juli :@ , misschien heb ik dat verkeerd doorgegeven. Zou je dat kunnen aanpassen? Dank!
pi_191234985
Sterkte Barreltje, duim met je mee t/m maandag!

Wij zijn dit weekend op pretecho geweest met opa en oma to be. De dame lag weer dwars, dus we hebben met mijn en moeite een paar 3D foto's kunnen krijgen, filmpje ging 'm echt niet worden (zat met dr handjes voor/langs dr gezicht). Wat ik belangrijker vond was dat mijn ouders het echt tof vonden om die echo te zien en te beseffen dat dat echt hun kleinkind is O+

On a sidenote: van de week van kraamzorg het advies gehad om geen grote flessen baby wasspul (zwitsal of iets anders) te halen, maar reisverpakkingen of proefjes. Want het kan zijn dat ze het spul niet verdraagt...alleen ik kan nergens iets vinden in zgn. reisverpakking of proefjes.

Hoe heeft de rest dit gedaan?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_191235045
@_aurum_ Ik heb gewoon hetzelfde waspoeder gebruikt als voor ons, evt extra spoelen, en geen wasverzachter maar scheutje azijn. Dit verwijdert de laatste zeepresten en houdt de was zacht.

Of moest dit in SOP :o @SQ
pi_191235160
Aurum, bedoel je sop om je kindje te wassen?

Gewoon water is voor kleine babies eigenlijk wel genoeg namelijk.

Voor kleding maak ik geen onderscheid.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_191236381
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 16:41 schreef _aurum_ het volgende:

Wij zijn dit weekend op pretecho geweest met opa en oma to be. De dame lag weer dwars, dus we hebben met mijn en moeite een paar 3D foto's kunnen krijgen, filmpje ging 'm echt niet worden (zat met dr handjes voor/langs dr gezicht). Wat ik belangrijker vond was dat mijn ouders het echt tof vonden om die echo te zien en te beseffen dat dat echt hun kleinkind is O+

On a sidenote: van de week van kraamzorg het advies gehad om geen grote flessen baby wasspul (zwitsal of iets anders) te halen, maar reisverpakkingen of proefjes. Want het kan zijn dat ze het spul niet verdraagt...alleen ik kan nergens iets vinden in zgn. reisverpakking of proefjes.

Ik had bij mijn eerste toch gewoon grote flessen (zwitsal), maar dat verdroeg hij dus inderdaad niet.

Ik ben toen overgestapt op balneum (dat is heel zacht voor de huid) en dat heb ik toen bij de 2e maar meteen gekocht; eigenlijk verdragen alle babytjes dat wel.

En anders deze? https://www.kruidvat.nl/z(...)b-qZ66hoCVl8QAvD_BwE
pi_191236407
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 02:52 schreef Queens het volgende:

[..]

Och jee, een 3e als verrassingsbaby! Dat is inderdaad ook even een flinke mentale aanpassing :D
Wist je bij je andere 2 kinderen het geslacht wel?

Ik heb ook nog VEEL jongensspul liggen dus een jongetje zou wel handig zijn :@. Eergisteren heb ik toch 1 jurkje gekocht, dan heb ik dat tenminste 1x in mijn leven mogen doen :P
Verder moet ik gewoon toch maar wachten tot de echo om te shoppen (deze echo/shop drang had ik bij mijn 1e niet!)
Bij de vorige 2 wisten we het ja. Maar nu deze hele baby al een verrassing was, was het wel passend om het nu niet te weten. :o
pi_191237155
Ik had van alles in de gratis tassen/dozen en van de negen maanden beurs toen. Had het geluk dat onze zoon geen gevoelige huid heeft maar als het niet goed uit pakt kun je de grote flessen ook prima zelf opmaken of eventueel weg geven. Reis formaat verpakkingen zijn vaak zo ongeveer even duur dus ik zou de moeite niet doen die te gaan zoeken.

Voor de baby wasjes heb ik nu een fles neutral gekocht, brave moeke als ik ben O-) als babyzusje ook zo’n gemakkelijk huidje heeft zal het wel bij deze ene fles blijven ^O^

Gister een Back up pakje maat 56 bij elkaar gezocht. Vandaag 35 weken *O* stel je voor dat ik straks een kindje krijg wat de maat 50 al ontgroeid is! Dat zou wat zijn na maatje 44 als eerste maat bij onze zoon :D :o

En haar dekentje heb ik gister afgehaakt O+ Nu nog wassen en opspannen en dan is die klaar voor lekker warm houden
  dinsdag 28 januari 2020 @ 19:36:27 #260
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_191237549
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 16:41 schreef _aurum_ het volgende:

Kruidvat heeft reis verpakking Zwitsal en Etos ook gewoon
pi_191238472
:D Waar het hart vol van is, kennelijk... Ik dacht echt dat aurum naar de was vroeg 8)7

Voor het bad gebruikten wij Balneum badolie, die is erg fijn. Ik had gewoon 1 flesje, stel dat hij er toch niet tegen kon, was 1 flesje niet zo'n ramp.
pi_191238638
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 20:32 schreef Mrs.Peel het volgende:
:D Waar het hart vol van is, kennelijk... Ik dacht echt dat aurum naar de was vroeg 8)7

Voor het bad gebruikten wij Balneum badolie, die is erg fijn. Ik had gewoon 1 flesje, stel dat hij er toch niet tegen kon, was 1 flesje niet zo'n ramp.
Je hart ja? :o
Mijn hoofd wel overigens, ik word gek van de nooit-eindigende-was. En dan heb ik straks nog weer een baby en dus nog meer was :X 8)7 .

Ik tel af; Vandaag over 3 weken begint mijn verlof. Ongelofelijk hoe anders ik deze zwangerschap beleef dan de vorige 2. Het is fysiek zwaar, maar tegelijkertijd vliegt het voorbij voor mijn gevoel. We hebben nu heel de “denken over, praten over en beslissen voor nog een kindje te gaan-fase” overgeslagen en ik denk dat het mede daardoor komt. Deze baby was er gewoon ineens en eer ik aan dat idee gewend was, was ik ongeveer al 20 weken :+ . En bij de vorige 2 was ik al aan het idee gewend al voor ik uberhaupt zwanger was.
pi_191264610
De was eindigt hier al nooit met één, hoe wordt dat straks... Denk dat de schoonmaakster maar een dagje extra moet komen! :9 :+
pi_191267765
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mutsje gehaakt vandaag O+

Nu nog slofjes

Vandaag een zwangerschaps massage gedaan die ik kado had gekregen. Met een tafel met gaten voor de buik en de borsten, absolute aanrader! *O* als je de kans krijgt zeker doen! En voor de mannen: geef dit kado! O-)
  donderdag 30 januari 2020 @ 19:30:03 #265
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191267857
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mutsje gehaakt vandaag O+

Nu nog slofjes

Vandaag een zwangerschaps massage gedaan die ik kado had gekregen. Met een tafel met gaten voor de buik en de borsten, absolute aanrader! *O* als je de kans krijgt zeker doen! En voor de mannen: geef dit kado! O-)
Agos, wat cute O+
Resistance is futile.
pi_191268461
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 15:03 schreef NicolasJoy het volgende:
De was eindigt hier al nooit met één, hoe wordt dat straks... Denk dat de schoonmaakster maar een dagje extra moet komen! :9 :+
En dat wordt alleen maar erger naar mate ze ouder worden :+
pi_191268920
Oh men, ja die was.. Pff!
Ach of het nu véél of héél veel is... arme wasmachine!

Ik maakte vandaag de afspraak bij de verloskundige, as woensdag had ze al een plekje voor ons, spannend!
  donderdag 30 januari 2020 @ 20:51:01 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_191269005
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:46 schreef Ggirl het volgende:

Ik maakte vandaag de afspraak bij de verloskundige, as woensdag had ze al een plekje voor ons, spannend!
Maar dan ben je toch pas koud zes weken? Wat vroeg dan al!
disclaimer
pi_191269041
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:46 schreef Ggirl het volgende:

Alleen intake, of dan ook de echo ter controle?
pi_191269110
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:51 schreef SQ het volgende:

[..]

Maar dan ben je toch pas koud zes weken? Wat vroeg dan al!
Ik was een ‘late tester’, mijn laatste menstruatie was ergens rond 15 december. Ongeveer 7,5 week met de intake.

En ze hebben het zo druk dat ze na dit plekje pas weer de 14de een plekje hadden en dan zijn we een weekendje weg.
pi_191269117
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:52 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Alleen intake, of dan ook de echo ter controle?
Met echo :)
pi_191269189
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 20:57 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Met echo :)
Spannend! Leuk vooruitzicht dan voor woensdag!
pi_191269674
Wat cute Zo-is-dat!

Ik bedoelde inderdaad iets van badolie, zal wel gaan kijken voor een flesje Balneum daar gaan we niet failliet aan :)

En mijn kruidvat/DA hadden geen reisverpakkingen :?

Hier is het nog 2 weken voor verlof en merk dat ik woorden door elkaar haal (bijv. het licht kan je zachter zetten door de volumeknop in te drukken. Je snapt wat ik bedoel maar het klopt niet helemaal :+ )

Slaap echt ruk de laatste dagen; 3 uur en dan word ik wakker om te plassen, vervolgens loop ik een uur of 2 te spoken en dan pak ik nog 1,5 a max 2 uur slaap. Dat begint me wel te nekken merk ik. Hoop dat ik dit weekend wat extra tukkie kan doen om bij te komen.

Van het weekend het baby wasgoed ophalen, mijn moeder heeft alles gewassen en gestreken /mommyforpresident w/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_191269761
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 21:28 schreef _aurum_ het volgende:
Wat cute Zo-is-dat!

Ik bedoelde inderdaad iets van badolie, zal wel gaan kijken voor een flesje Balneum daar gaan we niet failliet aan :)

En mijn kruidvat/DA hadden geen reisverpakkingen :?

Hier is het nog 2 weken voor verlof en merk dat ik woorden door elkaar haal (bijv. het licht kan je zachter zetten door de volumeknop in te drukken. Je snapt wat ik bedoel maar het klopt niet helemaal :+ )

Slaap echt ruk de laatste dagen; 3 uur en dan word ik wakker om te plassen, vervolgens loop ik een uur of 2 te spoken en dan pak ik nog 1,5 a max 2 uur slaap. Dat begint me wel te nekken merk ik. Hoop dat ik dit weekend wat extra tukkie kan doen om bij te komen.

Van het weekend het baby wasgoed ophalen, mijn moeder heeft alles gewassen en gestreken /mommyforpresident w/
Dat van dat slapen heb ik ook! Lig elke nacht te spoken. Voor mij zit het werken er morgen op, ben echt kapot. Officieel verlof vanaf 5 feb gedaan, maar neem de 3e en 5e vrij dus dan hoef ik volgende week al niet meer. Ben er ook echt wel heel erg klaar mee. Ik denk niet dat ik nog terug ga na mijn verlof 🙈
pi_191269802
Nicolasjoy mijn was is ook oneindig met 1 😜 gelukkig zijn de kleertjes van een baby wel klein, past er meer in de wasmand en machine😂

Wat een schattig mutsje zo-is-dat! Wat zijn jullie allemaal creatief, ik kan dat niet hoor 🙈

Spannend Ggirl!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')