SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijnaquote:
Ik had boteham met cervelaat ipv krentenbol.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:08 schreef Holyme het volgende:
[..]
Jonge, way ahead of youNomnomnom. Al is warme havermout lekkerder. Nu proteinesnackies
Ook lekker. Krentenbol, doet me denken aan dat ik nog een lading mueslibrood in de vries heb. Dat worden weer 'ns wentelteefjes.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had boteham met cervelaat ipv krentenbol.
Hoe gaat dat met eten en verbouwing? Als ik wat muren verf, heb ik al de neiging om er een ongezond "ik eet wel wat tussendoor" dagje van de maken. Lijkt me best uitdagend om er dan een goed ritme in te houden.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:57 schreef SQ het volgende:
Ik wacht nog maar even met IF, eerst dat snoepen maar weer onder controle krijgen
De motivatie is in ieder geval weer hoog!
O: yoghurt, banaan, muesli
T: 2 grote koffies met suiker
L: jumbo maaltijdsalade tonijn en een grote appel
T: 3 mandarijnen
D: kip hoisin met noodles en extra veel groentes
Ik ben niet voor niets 13 kilo aangekomenquote:Op maandag 6 januari 2020 16:14 schreef Holyme het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met eten en verbouwing? Als ik wat muren verf, heb ik al de neiging om er een ongezond "ik eet wel wat tussendoor" dagje van de maken. Lijkt me best uitdagend om er dan een goed ritme in te houden.
Maar je bent gegaan!quote:Op maandag 6 januari 2020 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom valt de eerste keer hardlopen na een maand niks altijd zo tegen.
Ja, moe inderdaad, geen fatsoenlijke keuken, geen vriezer, en dan ook nog een paar weken zwanger, dat was wel garantie voor vele bonuskilo'squote:Op maandag 6 januari 2020 17:08 schreef Holyme het volgende:
Nou, dat vind ik dus ook het lastigste. En ok, zo zwaar als vroeger ben ik nooit meer geworden, maar een kg of 5 erbij en er weer af gebeurt me toch nog iets te vaak. En dan wel meteen net zo dik voelen als toen het 20-25 meer was he![]()
Maar een verbouwing, waarschijnlijk moe lijf wat om energie vraagt, overschatten wat het nodig heeft of gewoon de vreteritis hebben... dat zou bij mij ook gevaarlijk zijn. Zal eens jullie topic opduiken, kijken of er al een eind in zicht is
Het zonnetje begon plots te schijnen, toen moest ik wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:09 schreef Holyme het volgende:
[..]
Maar je bent gegaan!Ik heb nog heel fancy hardloopschoenen, zonder vlekken en alles. Dus.
Jouw lunch klinkt echt fantastisch! *loopt nu naar supermarkt*quote:Op maandag 6 januari 2020 17:48 schreef BE het volgende:
Lijstje vooralsnog vandaag:
O: 2 gekookte eieren
L: dikke geroosterde meergranenboterham met appelstroop, geitenkaas en serranoham
T: kapje KH armbrood met pindakaas, 2 kh arme boterhammen met kaas
Straks:
D: roerbakgroenten met kipfilet
quote:Op maandag 6 januari 2020 19:25 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Jouw lunch klinkt echt fantastisch! *loopt nu naar supermarkt*
Ja, zo woog ik vanmorgen 5.1 kilo minder dan gisteravondquote:Op maandag 6 januari 2020 22:20 schreef SQ het volgende:
Die begin januari drukte hier altijd weerzoveel positieve energie, yay!
Het leuke aan weer beginnen is altijd de snelheid van de eerste dagen. Zo was ik daarnet alweer 8 ons lichter dan vanmorgen. Het slaat nergens op een het is allemaal vocht, maar het sterkt toch wel psychisch in het "omg yay ik ben echt goed bezig ga zo doorrr" gevoel.
Vannacht stiekem je onderbeen geamputeerd?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, zo woog ik vanmorgen 5.1 kilo minder dan gisteravond
Zweetdroom van mn cellulitequote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Vannacht stiekem je onderbeen geamputeerd?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb er btw zeker 5 keer opgetikt en er nog een keer met een volle fles wasmiddel opgestaan en toen nķg een keer
Gisteravond niet omdat ik me de tiefus schrok
Het állergekste was dat ik gisteren massieve explosieve sproeikak had... VOOR ik dus de eerste keer er op gingquote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:15 schreef SQ het volgende:
5,1 kilo afvallen in 12 uur, dat is me maar 2 keer gelukt in mijn leven. Het staat wel intrigerend op je curve!!
Mijn score van de eerste 24 uur was -1,6 kilo vocht![]()
Vandaag eet ik gewoon precies hetzelfde als gisteren, met uitzondering van het diner, dat wordt pasta met veel paprika en champignons. Saaie voorspelbaarheidjanuari
Nu!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:59 schreef Holyme het volgende:
Goed bezig Luke![]()
DP, foutje van de weegschaal? Ik weeg gewoonlijk 2-3 keer achter elkaar, soms doet ie even gek.
O (straks) havermout, amandelmelk, chia- en lijnzaad, pompoen- en zonnebloempitten, rozijn, kaneel, appel. 2 proteine bites
L 2 kleine meergranenwraps met salade en kipfilet, zakje wortel
D rijst met curry, gok ik. Skyr en een peer
B 2 uur fietsen
Denk dat er ergens nog wel wat bijkomt, beetje laag in kcal zo.
Awwyiss!quote:
Gisteren zal het wel een topdag geweest zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:27 schreef Sarabi het volgende:
zal het in de sportscholen ook weer zo druk zijn?
Ditquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:26 schreef BE het volgende:
Hier dus goede ervaringen met de Fitbit Aria.Maar dat antwoord zocht je vast niet.
Na je bevallingen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:15 schreef SQ het volgende:
5,1 kilo afvallen in 12 uur, dat is me maar 2 keer gelukt in mijn leven. Het staat wel intrigerend op je curve!!
Mijn score van de eerste 24 uur was -1,6 kilo vocht![]()
Nice!!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:26 schreef BE het volgende:
Hier dus goede ervaringen met de Fitbit Aria.Maar dat antwoord zocht je vast niet.
Net een flink eind gewandeld, nu al op 14,000+ stappen
Jup, ik ook zoiets bij de eerste, bij de tweede niet gewogen maar het kind was alleen al 4300 gram, dus ik zal de 5+ kilo ruimschoots hebben behaaldquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:41 schreef rena het volgende:
[..]
Na je bevallingen?Ik was een week na mijn bevalling 12 kilo afgevallen, zo snel had ik het ook nog nooit voor elkaar gekregen
Over 1 ā 2 weken is ie weer wegquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:00 schreef Meridiaan het volgende:
De sportschooldrukte is duidelijk aanwezig overigens, dus ik doe maar een traininkje thuis.
545 kcal, alles beetje ruim genomen...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:27 schreef Sarabi het volgende:
Wat een drukte weer in het topiczal het in de sportscholen ook weer zo druk zijn?
Lijstje:
L: 2 boterhammen met jam
D: pompoensoep
S: 1,5 uur danstrainingeindelijk weer na de winterstop
T: cracker met kaas
B: 10k stappen
Komt een broodje bij de soepquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
545 kcal, alles beetje ruim genomen...
Onee hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Kreeg het gevoel alsof je wilde testen of mensen nog wel lijstjes lazen en elkaar op dingen wezen
Hier post ik ze aan het begin van de dag, dan valt soms pas op dat het geen goed lijstje is en kan ik het aan passen (zoals vandaag).quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:43 schreef SQ het volgende:
Andere vraag dan: waarom lijstjes posten als er altijd maar een deel op staat van wat je daadwerkelijk eet?
Dan zal je kleine porties van mijn lijstjes eten gok ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:50 schreef SQ het volgende:
Ik hoef het niet te controleren, ik zie oprecht het waarom niet
De lijstjes worden vaak gebruikt door andere mensen (vaak ook lurkers) als referentie voor wat anderen ongeveer eten en wat voor resultaat ze behalen. Als ik zou eten zoals jouw geposte lijstje zou ik iig snel resultaat hebben, dat wel
Weer lekker zwemmen. Hardlopen heb ik opgegeven. Die lies blijft zeuren bij veel inspanning.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Zo eten we morgen quiche en deze keer heb ik hem gemaakt dat ie 650kcal per portie is. Maar die kan ik ook maken dat ie ruim 1000kcal per portie is. Dat maakt nogal uit in een daglijst maar je leest het verschil niet.
Wat voor sport ga je doen TP?
Zwemmenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Weer lekker zwemmen. Hardlopen heb ik opgegeven. Die lies blijft zeuren bij veel inspanning.
Ja is heerlijk to hm en daarna lekker in de sauna en bubbelbadquote:
Nog beter...Beetje jaloersquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja is heerlijk to hm en daarna lekker in de sauna en bubbelbad
Geen zwembad in de buurt? Meeste hebben toch op zijn minst wel een bubbelbad?quote:
Op 20min rijden dus is te doen maar dat doe ik al 2x per week voor danstraining en dat is wel even genoegquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geen zwembad in de buurt? Meeste hebben toch op zijn minst wel een bubbelbad?
Ah ja nou ja misschien als je er ooit zin in hebt haha.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op 20min rijden dus is te doen maar dat doe ik al 2x per week voor danstraining en dat is wel even genoeg
In het dorp was ideaal geweest.
Werd aangevuld met 2 vage, buitenlandse notendingetjes, een bonbon, een klein stukje 90% puur en wat mini kaneelsnoepjes. En omdat lijstjes inderdaad niet alles zeggen over kcal, dit is omhoog afgerond zo'n 2100. Bonbon en snoepjes weet ik niet, heb 100 gegokt voor de bonbon (met marsepein en walnoot), 160 voor de snoepjes. Met de hoeveelheid beweging die er vandaag nog bovenop kwam, naast het fietsen, vind ik dat primaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:59 schreef Holyme het volgende:
O (straks) havermout, amandelmelk, chia- en lijnzaad, pompoen- en zonnebloempitten, rozijn, kaneel, appel. 2 proteine bites
L 2 kleine meergranenwraps met salade en kipfilet, zakje wortel
D rijst met curry, gok ik. Skyr en een peer
B 2 uur fietsen
Denk dat er ergens nog wel wat bijkomt, beetje laag in kcal zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, offff je leest even het blikje. 390 kcal per 100 gram, blikje bevat 15 gram, en ik heb denk ik een kwart op. Meestal ben ik beter in te laag inschatten dan te hoogquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:05 schreef Holyme het volgende:
[..]
Bonbon en snoepjes weet ik niet, heb 100 gegokt voor de bonbon (met marsepein en walnoot), 160 voor de snoepjes.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:05 schreef Pinuts het volgende:
Ik begin net, paar keer indoor gesnowboard. Alleen met trainingsbroek snowboarden is kut, want dan wordt je zeiknat. En ik ben niet zo rijk, dus ik ben aan het kijken voor tweedehands kleding.Ik zou lekker naar Decathlon gaan of bij Lidl online een skibroek uitzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je passen en de kwaliteit is prima daarvan.
Dit lijkt bovendien een herenmodelOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:05 schreef Pinuts het volgende:
Ik begin net, paar keer indoor gesnowboard. Alleen met trainingsbroek snowboarden is kut, want dan wordt je zeiknat. En ik ben niet zo rijk, dus ik ben aan het kijken voor tweedehands kleding.DecathlonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog 9 dagen en dan op wintersport
I solemnly swear i'm up to no good
Áls je iets snoeperigs eet, dan absoluut iets écht lekkers snoepen jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:03 schreef Hupje het volgende:
Today:
O: brood met jam
T: banaan, donut (collega trakteerde en ik had er zo'n zin in. Hij was ook echt lekker)
L: brood met kaas en komkommer / kipfilet en een wrap met groente en een beetje kaas erin
D: gekookte aardappels, spitskool en kipsate met saus
En véél thee.
Is er eigenlijk nog een Fitbit challenge?
Nou ja ik zou als beginnende snowboarder vooral letten op de hoeveelheid water dat je broek kan opnemen zonder dat je een natte bips krijgt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou een snowboardbroek kopenWant die hebben extra bescherming op je kont zodat je langer in de sneeuw kan zitten zonder nat te worden.
Ik was dus bij de decathlon geweest. Maar het probleem was dat ik bij de meeste normale broeken of niet meer kan opstaan omdat het kruis te laag is, of niet neer kan opstaan omdat de band in mijn buik drukt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou lekker naar Decathlon gaan of bij Lidl online een skibroek uitzoeken.
Dan kun je passen en de kwaliteit is prima daarvan.
Dit lijkt bovendien een herenmodel
En van die schouder banden eraan? Dan zakt de broek niet meer af.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:55 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik was dus bij de decathlon geweest. Maar het probleem was dat ik bij de meeste normale broeken of niet meer kan opstaan omdat het kruis te laag is, of niet neer kan opstaan omdat de band in mijn buik drukt.
Daarom dacht ik misschien is zon model wel fijner.
Ik heb een hele oude Lidl broek, Duitse makelij dus zit rondom buik enzo wat ruimer. Want bollere fit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:55 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik was dus bij de decathlon geweest. Maar het probleem was dat ik bij de meeste normale broeken of niet meer kan opstaan omdat het kruis te laag is, of niet neer kan opstaan omdat de band in mijn buik drukt.
Daarom dacht ik misschien is zon model wel fijner.
Die zie je steeds minder helaas. Want die zitten echt goddelijk jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En van die schouder banden eraan? Dan zakt de broek niet meer af.
En anders Het tuinbroek model. Die zie je weer steeds meerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zie je steeds minder helaas. Want die zitten echt goddelijk ja
Dat heb ik inderdaad ook overwogen. Ik had deze gepast:quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En van die schouder banden eraan? Dan zakt de broek niet meer af.
Ook gekeken, maar kon daar alleen skibroeken vinden. En als ik internet zo een beetje afzoek is het niet handig om daar in te snowboarden ivm natte kont. Maar ik heb zelf geen idee, dus ik geloof allesquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een hele oude Lidl broek, Duitse makelij dus zit rondom buik enzo wat ruimer. Want bollere fit.
Is dat een idee?
Ik denk eerlijk gezegd dat je het niet heel veel goedkoper gaat vinden. Als je goedkoper gaat ga je al snel inleveren op bijvoorbeeld de water kolom en warmte.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook overwogen. Ik had deze gepast:
https://www.decathlon.nl/(...)2?mc=8494333&c=ZWART
En die zat opzich redelijk alleen zou ik dan bretels (bijv bij protest verkopen ze ze los) erbij doen zodat de broek achter niet open blijft staan.
Maar toen dacht ik weer, dat is 60 + 25 euro, is dat niet overdreven voor een beginner en iemand die af en toe (indoor) gaat.
Het lidl spul is allemaal via hun webshop te koop nog:quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook overwogen. Ik had deze gepast:
https://www.decathlon.nl/(...)2?mc=8494333&c=ZWART
En die zat opzich redelijk alleen zou ik dan bretels (bijv bij protest verkopen ze ze los) erbij doen zodat de broek achter niet open blijft staan.
Maar toen dacht ik weer, dat is 60 + 25 euro, is dat niet overdreven voor een beginner en iemand die af en toe (indoor) gaat.
Fijn he! Hier nu 2,2 liter lichter in 48 uurquote:Op woensdag 8 januari 2020 09:01 schreef BE het volgende:
Succes!
Hier zo naar buiten voor een rondje wandelen.
Gebruik maken van de vernieuwde motivatie waar het kan.Het vocht vliegt er af!
Ik vind wel dat je dan minstens een kilo er af hebt verdiendquote:Op woensdag 8 januari 2020 09:13 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren was goede eetdag. FinallyStraks wegen. Ben benieuwd.
Was nietquote:Op woensdag 8 januari 2020 09:20 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je dan minstens een kilo er af hebt verdiend
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:03 schreef Hupje het volgende:
Is er eigenlijk nog een Fitbit challenge?
Ik wil er wel in.quote:
Dm!quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:49 schreef Tuindier het volgende:
Ik wil ook wel mee doen. Met wie moet ik vrienden worden?
Nou, Sarabi ga ik ook nooit inhalen hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:55 schreef SQ het volgende:
Kunnen we weer vechten voor de tweede plaats achter hupje![]()
Och, als ik de 7k haal op een dag, is het veel.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, Sarabi ga ik ook nooit inhalen hoor.
Maar ik wil wel meedoen, misschien motiveert het me.
Ik zit vandaag op 1000.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, als ik de 7k haal op een dag, is het veel.
Zelfde hier.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit vandaag op 1000.Misschien toch maar echt de deur eens uitgaan zodra ik klaar ben met werken.
Nou zoveel loop ik niet. Ik stond toch altijd in de achterhoede.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, Sarabi ga ik ook nooit inhalen hoor.
Stomquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké door jullie weegschaal verhalen ben ik op de weegschaal gestaan.
Goede humeur ook weer de kast in..
Kut, als jij al onderaan stond, dan ben ik volkomen kansloos. 10k is voor mij (naast vakanties) echt een topdag.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:04 schreef Sarabi het volgende:
Nou zoveel loop ik niet. Ik stond toch altijd in de achterhoede.
Ik zie nu veel andere namenquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kut, als jij al onderaan stond, dan ben ik volkomen kansloos. 10k is voor mij (naast vakanties) echt een topdag.
Ja, mensen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:25 schreef Luke83 het volgende:
Waar ik me nu onwijs aan begin te storen is dat mensen nu al beginnen te zeggen: je moet niet meer afvallen hoor. Er blijft niets van je over. Je ziet er nu toch prima uit etc etc
Ik heb een bmi van 33, waar heb je het over?
Ok niet als je alles ff reset?quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:39 schreef Lonaa het volgende:
Mijn fitbit synct niet meer, dus ik kan niet mee doe in challangeSinds hond wel weer dagelijks 10 tot 16k stappen, so that's nice.
Nee, dat deed ik en toen werd het alleen maar ergerquote:
Dat herkennen we allemaal jaquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:25 schreef Luke83 het volgende:
Waar ik me nu onwijs aan begin te storen is dat mensen nu al beginnen te zeggen: je moet niet meer afvallen hoor. Er blijft niets van je over. Je ziet er nu toch prima uit etc etc
Eau neequote:Op woensdag 8 januari 2020 14:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik en toen werd het alleen maar ergerNu geeft zelfs mn fitbit niet meer de juiste tijd aan en hij loopt qua datum een week achter.
Laat mij ook eens iets hebben wat wél luktquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:55 schreef SQ het volgende:
Kunnen we weer vechten voor de tweede plaats achter hupje![]()
Over 11 uur viert mijn fitbit oud en nieuwquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Over 11 uur viert mijn fitbit oud en nieuw
Ik wil wel een nieuwe, maar er moesten vrij veel nieuwe dingen en nog steeds, dus niet zo hoog op het prio lijstje. Hij telt m'n stappen nog, m'n kcal enzulks, dus voor nu is het wel prima.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:46 schreef Hupje het volgende:
[..]
Laat mij ook eens iets hebben wat wél lukt![]()
(Word leerkracht, je loopt de poten onder je lijf vandaan op een gewone werkdag)
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:25 schreef Luke83 het volgende:
Bij mijn charge 2 ging na 2 jaar het scherm stuk. Dus wel vrij snel maar kreeg ook gewoon weer een nieuwe van ze.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe lang gaan jullie fitbits mee? Ik heb voor mijn garmin 2 fitbits gehad en die gingen allemaal vrij snel stuk. Ligt dat aan mij of gaan ze gewoon niet zo lang mee?
Mijn garmin gaat nu ruim twee jaar mee op af en toe het bandje vervangen na dan want ik kan niet tegen dat spul van de originele dus heb er een leren bandje aan zitten.
Dat is wel netjesquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij mijn charge 2 ging na 2 jaar het scherm stuk. Dus wel vrij snel maar kreeg ook gewoon weer een nieuwe van ze.
En de oude is nog goed te gebruiken, alleen met scheur in het scherm.
Ja daar doen ze echt niet moeilijk over. Komt misschien ook omdat ze dus weten dat ze snel kapot gaan.....quote:
Vriendin van mij had het dus ook en wij dachten echt dat we te lomp waren ofzo 'm nu zijn we ook wel lomp maar toch he.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij mijn charge 2 ging na 2 jaar het scherm stuk. Dus wel vrij snel maar kreeg ook gewoon weer een nieuwe van ze.
En de oude is nog goed te gebruiken, alleen met scheur in het scherm.
Ow ik ben ook echt wel lompquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vriendin van mij had het dus ook en wij dachten echt dat we te lomp waren ofzo 'm nu zijn we ook wel lomp maar toch he.
Volgens mij is het ook vooral de charge 2 (en dan nog een bepaalde versie volgens mij) die problemen heeftquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:59 schreef Hupje het volgende:
Ik heb 2x een Fitbit Charge 2 gehad waar binnen een jaar een scheur in kwam. Nu een Charge 3 en die is nu na 8 maanden nog heel. (Ik klop even af)
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:25 schreef Luke83 het volgende:
Hoeveel stappen doe je dan gemiddeld per dag?quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:46 schreef Hupje het volgende:
Laat mij ook eens iets hebben wat wél lukt![]()
(Word leerkracht, je loopt de poten onder je lijf vandaan op een gewone werkdag)
Dat is ook wel lastig.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk wel iets subtielers dan de Fitbit, maar volgens mij is dat er niet echt. Ik vind de hele tool van Fitbit wel gewoon heel fijn en de hartslagmeter ook.
Met mijn brede polsen (en een ander bandje) lijkt de fitbit best subtielquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eigenlijk wel iets subtielers dan de Fitbit, maar volgens mij is dat er niet echt. Ik vind de hele tool van Fitbit wel gewoon heel fijn en de hartslagmeter ook.
Ik denk dat mijn polsen het enige smalle aan mijn lichaam zijnquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met mijn brede polsen (en een ander bandje) lijkt de fitbit best subtiel
Ik heb wel dun haar, telt dat ook?quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn polsen het enige smalle aan mijn lichaam zijn
Die is wel vrij groot jaquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En erg subtiel is anders ja, al went het ook snel.Groter moeten ze daarentegen niet worden.
![]()
[ afbeelding ]
Het komt waarschijnlijk doordat je (jullie) gezicht slanker wordt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar
Godsamme, wat is dát irritant. Ik kan daar gewoon heel agressief van worden. Na eerst 10x heel vriendelijk en beleefd 'ik ben nog steeds obees' te hebben gezegd
Ik weet dat mensen het niet per se slecht bedoelen, maar als ik zeg dat mijn BMI nog boven de 30 is en dat echt 'obesitas' inhoudt dan moet je niet doorgaan met 'maar het is goed zo, je bent mooi, er moet niet meer af' dan word ik echt wel lichtelijk boos. Want als je het beste met mij voor hebt dan wil je dat ik gezond ben en een lage kans heb op allerlei nare ziektes waar je met obesitas meer kans op maakt. Hoe dun mijn gezicht er in jouw ogen ook uitziet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:34 schreef Messina het volgende:
Het komt waarschijnlijk doordat je (jullie) gezicht slanker wordt.Mensen bedoelen het niet slecht...
Mijn moeder heeft jaren geleden een maagband laten plaatsen, en toen zei ik op een gegeven moment ook: Eet jij wel genoeg? Je moet niet teveel afvallen, hoor. Toen was ze ook nog te zwaar, maar haar gezicht veranderde dusdanig dat ik dáár op reageerde. Ik nam niet eens echt op dat ze nog te zwaar was, ik zag alleen hoeveel er al af was![]()
Overigens is de maagband bij mijn moeder bijna d'r einde geworden. Die was dusdanig 'gezakt' dat ze helemaal niks meer binnen hield.
Gaaf! Leuk zo'n achtergrondje op je horloge.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De mijne![]()
[ afbeelding ]
Het is vandaag ook niet echt weer om lekker te gaan wandelen.
Ja met kerst had ik een kerst themaquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaaf! Leuk zo'n achtergrondje op je horloge.
Nee, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in! Sowieso is het een beetje gek om je te 'bemoeien' met andermans gewicht, of iemand nu in jouw ogen 'te slank' of 'te dik' is.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen het niet per se slecht bedoelen, maar als ik zeg dat mijn BMI nog boven de 30 is en dat echt 'obesitas' inhoudt dan moet je niet doorgaan met 'maar het is goed zo, je bent mooi, er moet niet meer af' dan word ik echt wel lichtelijk boos. Want als je het beste met mij voor hebt dan wil je dat ik gezond ben en een lage kans heb op allerlei nare ziektes waar je met obesitas meer kans op maakt. Hoe dun mijn gezicht er in jouw ogen ook uitziet.
Kende ook iemand waarbij het met de gastric bypass helemaal mis ging. Die moest op een gegeven moment aan de sondevoeding om aan te komen omdat het lichaam amper nog wat opnam en ze maar bleef afvallen. Was best eng. Nu alles in orde met je moeder?
Ik zou voor minimaal 10.000 gaan.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:42 schreef Pinuts het volgende:
Oke ik kom jullie nog 1x lastig vallen met mijn snowboard vragen. Vandaag weer bij de decathlon geweest en zelde broek gepast. Hij zit redelijk, maar toch niet 100% goed.
Nu keek ik wat verder daar en heb toen deze aangehad:
https://www.decathlon.nl/(...)9?mc=8543651&c=BEIGE
En die zat perfect. Niet te strak, lekker comfortabel. Maar het is een ski broek. En is het handig om te snowboarden in een skibroek ? In de winkel wisten ze het niet. Ze zeiden 8000 mm is best goed, maar we kunnen je geen garantie geven dat je droog blijft. Wat zouden jullie doen ?
Ik heb een snowboardbroek en een skibroek en in die laatste word ik toch echt na verloop van tijd nat als ik steeds in de sneeuw zit. Met snowboarden doe je dat regelmatig. De snowboardbroek blijft altijd droog. Dus ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:42 schreef Pinuts het volgende:
Oke ik kom jullie nog 1x lastig vallen met mijn snowboard vragen. Vandaag weer bij de decathlon geweest en zelde broek gepast. Hij zit redelijk, maar toch niet 100% goed.
Nu keek ik wat verder daar en heb toen deze aangehad:
https://www.decathlon.nl/(...)9?mc=8543651&c=BEIGE
En die zat perfect. Niet te strak, lekker comfortabel. Maar het is een ski broek. En is het handig om te snowboarden in een skibroek ? In de winkel wisten ze het niet. Ze zeiden 8000 mm is best goed, maar we kunnen je geen garantie geven dat je droog blijft. Wat zouden jullie doen ?
Je hebt helemaal gelijk hoor. Het is idioot om je met iemands gewicht te bemoeien, te dik of te dun of wat dan ook. En mijn beste vriendin mag dat wel, maar die zou ook nooit zeggen dat ik nu maar eens moet stoppen met afvallen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:49 schreef Messina het volgende:
Nee, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in! Sowieso is het een beetje gek om je te 'bemoeien' met andermans gewicht, of iemand nu in jouw ogen 'te slank' of 'te dik' is.Er zijn maar heel weinig mensen die iets "mogen" zeggen over je gewicht, tenminste, in mijn leven. Als ik bijvoorbeeld zeurde tegen mijn beste vriendin dat ik weer eens de halve nacht wakker had gelegen met brandend maagzuur, is het prima als zij zei: Ja, dan moet je niet je muil volproppen met 7 negerzoenen voor je gaat slapen, fattie. Prima, mag zij
![]()
Maar iemand die niet erg close is moet zich gewoon lekker met z'n eigen zaken bemoeien.
Mijn moeder is er gelukkig vrijwel helemaal bovenop. Geen maagband e.d. meer, die is eruit. Ze is daardoor wel weer iets molliger dan ze was, maar lang niet dik. Mijn moeder was echt te zwaar voor de maagband (BMI 45+)
Ik vind dik een kutwoord om te gebruiken.
Zeker nooit gesnowboard?quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:59 schreef Myraela het volgende:
Gewoon niet gaan zitten joh, luilakkies.
Op werkdagen voor de klas haal ik de 13k eigenlijk altijd wel, dus dat heb ik als doel ingesteld. Maar op woensdag heb ik ander werk en moet ik veel meer moeite doen om de 10k te halen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveel stappen doe je dan gemiddeld per dag?
Ik heb de fitbit inspire hr, best klein en met een ander bandje erom nog best mooi ookquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:10 schreef Myraela het volgende:
Gezond beroepquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:01 schreef Hupje het volgende:
Op werkdagen voor de klas haal ik de 13k eigenlijk altijd wel, dus dat heb ik als doel ingesteld. Maar op woensdag heb ik ander werk en moet ik veel meer moeite doen om de 10k te halen.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:05 schreef BE het volgende:
Ik zit nu op 19000 stappen!Op de dag van de uitvaart loop ik ook heel veel, maar in de week voorafgaand helemaal niet, dan zitten we veel dingen te bespreken.
Zo dan, flink gestapt dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:05 schreef BE het volgende:
Ik zit nu op 19000 stappen!Op de dag van de uitvaart loop ik ook heel veel, maar in de week voorafgaand helemaal niet, dan zitten we veel dingen te bespreken.
Wow! Dat is veel. Ik zit nu op 4k.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zou voor minimaal 10.000 gaan.
Thanks. Maakt die kolonne zo veel verschil? Die andere borek van ¤60 die ik aan had (snowboardbroek) had inderdaad 10.000. Echter hadden ze ook een snowboardbroek die 5000 had. Is een skibroek van 8000 dan wel waterdichter dan een snowboardbroek van 5000? Of is door de extra voering de snowboardbroek dan toch nog beter?quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een snowboardbroek en een skibroek en in die laatste word ik toch echt na verloop van tijd nat als ik steeds in de sneeuw zit. Met snowboarden doe je dat regelmatig. De snowboardbroek blijft altijd droog. Dus ik zou het niet doen.
Hear, hear! Die 10k red ik echt niet volgens mij, maar fiets wel veel.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind zo'n fitbitchallenge altijd een beetje stomSta ik meer dan een uur te beulen in de sportschool en heb ik 1,5 uur gefietst, sta ik onderaan met stappen. Ja daar had ik toch hele maal geen tijd meer voor!
Alleen stappen is zo'n raar iets.
Geen ideequote:Op woensdag 8 januari 2020 17:12 schreef Pinuts het volgende:
Thanks. Maakt die kolonne zo veel verschil? Die andere borek van ¤60 die ik aan had (snowboardbroek) had inderdaad 10.000. Echter hadden ze ook een snowboardbroek die 5000 had. Is een skibroek van 8000 dan wel waterdichter dan een snowboardbroek van 5000? Of is door de extra voering de snowboardbroek dan toch nog beter?
Weet jij nog van welke winkel die zijn?quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb me nog nooit met dat soort getallen bezig gehouden. Mijn snowboardbroek heeft een extra laag (zwart bij paarse broek) op bij het zitvlak. Beide broeken overigens met van die banden voor over de schouders
Echt ideaal.
En vroeger had ik nog zo'n goedkope kleine fitbit. Zip geloof ik. En die telde dus gewoon stappen terwijl je fietst. Nu niet meer, want fitbit om mijn pols. Maar gisteren wel 228 minuten bewogenquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:13 schreef Holyme het volgende:
Hear, hear! Die 10k red ik echt niet volgens mij, maar fiets wel veel.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wow! Dat is veel. Ik zit nu op 4k.Ja, dat zal het zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al mijn wintersportkleren bij Herqua Sports vandaan. Niet erg goedkoop. Al verkopen ze er alles in de zomer voor een mooi bedragquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:15 schreef Pinuts het volgende:
Weet jij nog van welke winkel die zijn?Want dat zit zoveel fijner!
Dat maakt veel verschil ja. Hoe hoger dat nummer hoe meer water de stof op kan nemen zonder dat je een natte kont krijgt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:12 schreef Pinuts het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Maakt die kolonne zo veel verschil? Die andere borek van ¤60 die ik aan had (snowboardbroek) had inderdaad 10.000. Echter hadden ze ook een snowboardbroek die 5000 had. Is een skibroek van 8000 dan wel waterdichter dan een snowboardbroek van 5000? Of is door de extra voering de snowboardbroek dan toch nog beter?
Vind het nogal lastig omdat ook op veel websites (bijv. protest) altijd ski/snowboard broek staat.
Die kleine verkopen/maken ze niet meerquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vroeger had ik nog zo'n goedkope kleine fitbit. Zip geloof ik. En die telde dus gewoon stappen terwijl je fietst. Nu niet meer, want fitbit om mijn pols. Maar gisteren wel 228 minuten bewogen(en begint pas te tellen na 10 minuten aan één stuk bewegen).
Gut, jammer dat ze die niet meer maken. Was op zich betrouwbaar (scheen betrouwbaarder te zijn dan dingen om je pols) en eenvoudig. Voor als je alleen stappen wilde weten was dat prima.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:19 schreef Sarabi het volgende:
Die kleine verkopen/maken ze niet meer![]()
Maar jij bent dus nog steeds lekker aan het bewegen
Bij danstraining en ligt het net aan de soort beweging of ik wel of niet stappen krijg. Voor 1,5u trainen krijg ik meestal 2000 stappen.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:22 schreef SQ het volgende:
Weet je wat aantikt ? Dansen op de kerstborrel
'aerobics 130 minuten'quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:22 schreef SQ het volgende:
Weet je wat aantikt ? Dansen op de kerstborrel
ja, ditquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:26 schreef SQ het volgende:
Nee, maar het zijn al wel snel 140 stappen per minuut. In een uurtje dansen wil dat best!
[..]
ja, dit
De salade klinkt goed!quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:25 schreef Lonaa het volgende:
Ugh. Ik heb avoneetopties en ik weet niet wat ik het meest wil.
De, eigenlijk geplande, salade met feta, nootjes, artisjok, sinaasappel.
De kip van morgen. Met aardappels en broccoli (en kaas en spek)
Mexicaanse salade.
Huuln.
Ja, ik ga m denk ook maar gewoon maken. Ik heb van die dagen dat ik loop te konkelen over mn eten en soms zelfs thuisbezorgd al aangeslingerd en gekozen heb. En dan ga ik alsnog koken wat ik eigenljk gepland had.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik ga m denk ook maar gewoon maken. Ik heb van die dagen dat ik loop te konkelen over mn eten en soms zelfs thuisbezorgd al aangeslingerd en gekozen heb. En dan ga ik alsnog koken wat ik eigenljk gepland had.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:33 schreef Holyme het volgende:
[..]ja! Dat die ongezonde hap al in mijn mandje zit, na uitvoerig de diverse eetopties bestudeerd te hebben. Dat de site ongeduldig op mijn "bestellen" wacht, en ik denk... Meh. En toch maar wat ga maken
Ja dat.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:39 schreef Myraela het volgende:
Ik haak op thuisbezorgd altijd al af als ik de prijzen zie. Dan herinner ik me ook weer dat het eigenlijk altijd tegenvalt.
Nou, tis niet zozeer zelfbeheersing als, tsja, een zomaar "meh, laat ook maar". En ja, daar ben ik best blij meequote:Op woensdag 8 januari 2020 17:40 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou dat ik jullie Thuisbezorgd beheersing had, hier bestel ik gewoon altijd als ik op de site ga kijken.
Hoe je het ook noemt, fijn is het welquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:42 schreef Holyme het volgende:
[..]
Nou, tis niet zozeer zelfbeheersing als, tsja, een zomaar "meh, laat ook maar". En ja, daar ben ik best blij mee
Ja, dit.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:40 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou dat ik jullie Thuisbezorgd beheersing had, hier bestel ik gewoon altijd als ik op de site ga kijken.
Welk boek gebruik je?quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:33 schreef BE het volgende:
Ik heb ‘chasa masala’ als D volgens het eetplan van mijn boek, maar mwoah... het plaatje ziet er beter uit.
Quinoa met een mengsel van knoflook, ui, chsmpignons, blokjes tomaat, kikkererwten met komijn, gemberpoeder, garam masala en kurkuma. En dan granaatappelpitjes eroverheen.
Maar goed, het is binnen te houden.:’)
Intermittent Fasting van Nanneke Schreurs.quote:
Oh ja leuk. Soms helpen die menu's wel.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:47 schreef BE het volgende:
[..]
Intermittent Fasting van Nanneke Schreurs.
Eigenlijk niks wat ik niet al wist maar het nog eens lezen en zo’n menuplan stimuleert dan toch weer.
In herdruk geloof ik, maar Bookspot had hem nog wel.
Ik vind het er nog best lekker uitzien, eigenlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:51 schreef BE het volgende:
[ afbeelding ]
Nailed it!![]()
![]()
(Ok, fair enough, ik had paarse zoete aardappel ipv oranje, maar dan nog.)
Zijn ze daar heel naīef, of juist belachelijk streng?quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:32 schreef SQ het volgende:
Ik las weer even op de community van fatsecret maar daar word je toch echt niet vrolijk van hoor. Wat ben ik blij met onze FOK dieetclub, en trots op iedereen die hier post, want misschien denken we soms dat we raar denken (), vergeleken met wat je dáár leest zijn we allemaal uitzonderlijk volwassen en verstandig als het op eten aankomt. Chapeau!
Idioot streng. Dagmaxen van 1000 kcal zijn meer regel dan uitzondering. Een bord ijsbergsla met atjar wordt als maaltijd verkocht. Bij aankomen straffen ze zichzelf af met een "appeldag" (dan mag je op 1 dag alleen maar zes groene appels eten.......) etc. En elkaar ook opjutten daarin. Extreem schuldgevoel na 2 dropjes, terwijl je verder alleen sla en een ei at. Brrrr.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn ze daar heel naīef, of juist belachelijk streng?
Dat! Zo enorm dat!!quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:39 schreef Myraela het volgende:
Ik haak op thuisbezorgd altijd al af als ik de prijzen zie. Dan herinner ik me ook weer dat het eigenlijk altijd tegenvalt.
Wat jammer dat ze denken dat je alleen zo kan afvallenquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:46 schreef SQ het volgende:
Idioot streng. Dagmaxen van 1000 kcal zijn meer regel dan uitzondering. Een bord ijsbergsla met atjar wordt als maaltijd verkocht. Bij aankomen straffen ze zichzelf af met een "appeldag" (dan mag je op 1 dag alleen maar zes groene appels eten.......) etc. En elkaar ook opjutten daarin. Extreem schuldgevoel na 2 dropjes, terwijl je verder alleen sla en een ei at. Brrrr.
Maar bij jou is het gehusseld en op die foto niet.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:51 schreef BE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nailed it!![]()
![]()
(Ok, fair enough, ik had paarse zoete aardappel ipv oranje, maar dan nog.)
Ja, food-fotografie is een vak apart, I know, maar toch...quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar bij jou is het gehusseld en op die foto niet.
[ afbeelding ]
Zo ziet m'n avondeten er uit voor het de magnetron in gaat. Wanneer ik het opeet is het ook gehusseld met een scheut sambal erover en stukken minder fotogeniek.
Da benne truukjes!
En preppen FTW trouwens, poos niet gedaan maar deze week merk ik toch hoeveel het scheelt.
Ik heb ook ooit wat foto's van mijn avondeten gemaakt en omg wat een lelijke kiekjes werden datquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:21 schreef BE het volgende:
Ja, food-fotografie is een vak apart, I know, maar toch...
Het jouwe ziet er wel lekker uit trouwens!
Jaloers!quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:28 schreef SQ het volgende:
Preppen![]()
Omg nog een kleine maand jongens, dan is mijn keuken er. Ik hang in there
Weet niet of die er nog steeds rondloopt, maar minilot die kon dat ook altijd zo goed. Mooiste foto's en dan ook met het kerstmaaltijden-topic.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:21 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, food-fotografie is een vak apart, I know, maar toch...
Oh, en ik gruwel van champignons, maar moet van mezelf soms wel. Maar dat helpt niet.
Het jouwe ziet er wel lekker uit trouwens!
Kun je toch leren?quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:35 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Jaloers!
Ik kan hier helemaal niet koken. Ben afhankelijk van de catering iedere dag
Bedoelde het meer als in, ik heb hier geen keukenquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Kun je toch leren?
En puff, goed bezig hoor!
Oh zo, ik las over de "hier" heenquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:38 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Bedoelde het meer als in, ik heb hier geen keuken
Defensie. Dus eet iedere dag de Paresto hap.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:39 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh zo, ik las over de "hier" heen! Ik dacht al, zo ken ik je niet.
Waar ben je dan?
Dank! Camera al een paar jaar kaduuk in combinatie met het baren van een kleine koter heeft het een beetje doen versloffenquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet niet of die er nog steeds rondloopt, maar minilot die kon dat ook altijd zo goed. Mooiste foto's en dan ook met het kerstmaaltijden-topic.
Wat jullie wel of niet eten boeit me weinig eerlijk gezegdquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank! Camera al een paar jaar kaduuk in combinatie met het baren van een kleine koter heeft het een beetje doen versloffen
En oeps, nou is duidelijk dat ik hier lurk!
Weeg post-kerst momenteel 64 kilo, wat met mijn kabouterlengte nog altijd officieel BMR-overgewicht is. Wil idealiter naar 58 kilo of zelfs nog iets minder, maar heb zomaar net als @:DancingPhoebe het idee dat mijn eetlijstjes mensen nogal op de kast zouden jagen dus ik klooi zelf wel gewoon aan en blijf bij CUL
Ripquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:40 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Defensie. Dus eet iedere dag de Paresto hap.
Ik vind dit geen issuelijstje, eigenlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:48 schreef minilot het volgende:
Nah, eentje dan.
L: Meermaals koffie met magere melk. Twee gekookte eieren, een handje gedroogde abrikozen.
D: http://www.thesugarhit.co(...)-de-tartiflette.html met een joekel van een groene salade met yoghurt/dille-dressing. Twee glazen witte wijn erbij. Toe wat druiven en een halve banaan.
B: Zo'n anderhalf uur gewandeld.
Ik lees er ook altijd vluchtig overheen en blijf alleen hangen bij de lekkere dingen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:45 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat jullie wel of niet eten boeit me weinig eerlijk gezegdBehalve voor inspiratie! Want volgens mij maak jij wel lekkere en creatieve dingen.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet niet of die er nog steeds rondloopt, maar minilot die kon dat ook altijd zo goed. Mooiste foto's en dan ook met het kerstmaaltijden-topic.
Moet ook wel lekker zijnis tot en met vrijdag m'n avondeten...
Maar ook B, L en T's zijn geplanned en gedeeltelijk al bereid.
Staat een bak gesneden groente, bak gekookte eieren, bak pasta/spinazie-salade in de koelkast. Allemaal op maandagavond gedaan en de vaat ook, dus alleen 's avonds bakjes even af te wassen.
Bij Rammstein concert blééf mijn smartwatch maar trillen dat ik weer de volgende challenge had gehaaldquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:26 schreef SQ het volgende:
Nee, maar het zijn al wel snel 140 stappen per minuut. In een uurtje dansen wil dat best!
[..]
ja, dit
Ik bewaar ze best lang soms. Toch wel een dag of 5, denk ik.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:01 schreef Holyme het volgende:
Speaking of gekookte eieren, hoe lang kun je die bewaren?
quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank! Camera al een paar jaar kaduuk in combinatie met het baren van een kleine koter heeft het een beetje doen versloffen
En oeps, nou is duidelijk dat ik hier lurk!
Weeg post-kerst momenteel 64 kilo, wat met mijn kabouterlengte nog altijd officieel BMR-overgewicht is. Wil idealiter naar 58 kilo of zelfs nog iets minder, maar heb zomaar net als @:DancingPhoebe het idee dat mijn eetlijstjes mensen nogal op de kast zouden jagen dus ik klooi zelf wel gewoon aan en blijf bij CUL
Wat ga je als eerste maken?quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:28 schreef SQ het volgende:
Preppen![]()
Omg nog een kleine maand jongens, dan is mijn keuken er. Ik hang in there
Hardgekookt en in water met beetje zout een week. Als ze gaan drijven weggooien!quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:01 schreef Holyme het volgende:
Speaking of gekookte eieren, hoe lang kun je die bewaren?
Dit jaquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik bewaar ze best lang soms. Toch wel een dag of 5, denk ik.
Ik denk een grillkip. Daar vroeg mijn dochter vandaag omquote:
Oh ik kook ze gewoon hard en dan flikker ik ze in de koelkast.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hardgekookt en in water met beetje zout een week. Als ze gaan drijven weggooien!
quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik denk een grillkip. Daar vroeg mijn dochter vandaag om
"Mama, ik wil zo'n grote kip! En dan wil ik z'n poten! Daar vind ik echt zooo lekker!"
Oké kind.
Ik koop ze vooral in de kantinequote:Op woensdag 8 januari 2020 21:09 schreef Holyme het volgende:
Oh! Ik dacht maar een dag of 2-3, goed om te weten. Ook maar eens meenemen naar werk dan.
Ik negeer het restaurant in de kantine heel hard als ik richting tafels loop, als ik zou stoppen zie ik namelijk niet alleen eieren. Tot versgebakken pizza en steak met friet aan toequote:Op woensdag 8 januari 2020 21:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik koop ze vooral in de kantine
Ja ik.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met weight watchers?
Top dankjewel voor het delen van je ervaring. Heb jij de app gebruikt?quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:17 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ja ik.
Ben er, inmiddels al bijna 5 jr geleden (tijd gaat snel), 20 kg mee ad gevallen en die kilo's zijn er nog steeds vanaf.
Was toen bij diëtisten geweest, alternatieve geneeswijzen geprobeerd, calorieen tellen maar het lukte maar niet.
Hielp er ook niet bij mee dat ik last van mijn schildklier had en heb en deze nooit lekker stabiel is.
Ik wilde de ww proberen omdat ik destijds druk met een studie was en de kinderen klein en ik wilde, het liefst met zo min mogelijk aanpassingen, met hun mee kunnen eten.
En ook een voorbeeld geven en niet alleen maar met soep of een ei aan tafel zitten.
Ik ben er positief over.
Vorig jaar slopen er 3 kg aan die ik er lastig af kreeg en heb t toen weer even 3 mnd gedaan.
Nu na de decembermaand pak ik mn favo recepten van hun er ook weer bij om even in t gareel te komen.
Collegas zijn jaloers op de kwark taartjes met eierwafel bodem en mijn wafels van griekse yoghurt waar ik mee ontbijt
Als je vragen hebt dan dm/pm me maar.
Gelukkig is het niet zo uitgebreid hier, dat scheelt. Er liggen wel snacks, ik pak toch wel 1x per week een kroketquote:Op donderdag 9 januari 2020 01:18 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik negeer het restaurant in de kantine heel hard als ik richting tafels loop, als ik zou stoppen zie ik namelijk niet alleen eieren. Tot versgebakken pizza en steak met friet aan toe
Ik moet zeggen dat het tot nu toe een goed mandarijnenseizoen is! Heb er nog nauwelijks slechte tussen gehad. Lekker sappig en friszuurquote:
Waar gekocht? Goede mandarijnen zijn prachtig maar vaak is het wel zoals barrel zegt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het tot nu toe een goed mandarijnenseizoen is! Heb er nog nauwelijks slechte tussen gehad. Lekker sappig en friszuur
Gewoon jumbo eigenlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar gekocht? Goede mandarijnen zijn prachtig maar vaak is het wel zoals barrel zegt.
Ik haal ze bij de Coop, daar zijn ze nu ook goed!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar gekocht? Goede mandarijnen zijn prachtig maar vaak is het wel zoals barrel zegt.
Ja klopt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Top dankjewel voor het delen van je ervaring. Heb jij de app gebruikt?
en dan toch iedere dag weer een nieuwe mandarijn proberen want misschien is DEZE dan wel goed..quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:03 schreef BE het volgende:
[..]
Dit!
Ik heb nu al weer een week een netje blegh op de fruitschaal liggen.
Ja, veel mensen vinden het vooral ook makkelijk om er niet zelf over na te hoeven denken. Maar ja, het is gewoon een crashdieet natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:01 schreef Pinuts het volgende:
Ik kwam vandaag deze link tegen op facebook:
Komkommerdieet, 2 weken 7 kg afvallen
https://todayviral.nl/met(...)vvr2ZblUy3JND1HcPkoc
En dan zijn er serieus heel veel mensen die daar op reageren van oh handig zo net na de feestdagen. Ga ik proberen.
Eigenlijk was dit geen rampdag geweest als je de pizza had over geslagenquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:11 schreef Myraela het volgende:
Zal ik ook gewoon eens een slechte dag delen. Ik had vandaag een introductiedag, er waren iets van 5 pauzemomenten. Allemaal met of taart, of lunch, of gebak of borrel. Maar vooral was het heel vermoeiend, heel veel luisteren, constant hetzelfde verhaaltje doen over wat je doet en netwerken.
Dat zorgt voor zo'n lijstje:
O: Banaan
T: Een boterham pindakaas
L: Broodje groentekroket en een salade ernaast
T: Veel te zoet gebakje
T: Kaassnackje
D: Enorme gezonde maar smerige curry met veel groente
T: Mueslireep
D2: Ik gooi een pizza in de oven
Morgen weer een dag hoor. En ook echt 0 motivatie stappen te zetten. Dus ik blijf wel lekker onderaan staan.
Dit. Alles dit.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk was dit geen rampdag geweest als je de pizza had over geslagenMaar wel heel herkenbaar zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |