SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijnaquote:
Ik had boteham met cervelaat ipv krentenbol.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:08 schreef Holyme het volgende:
[..]
Jonge, way ahead of youNomnomnom. Al is warme havermout lekkerder. Nu proteinesnackies
Ook lekker. Krentenbol, doet me denken aan dat ik nog een lading mueslibrood in de vries heb. Dat worden weer 'ns wentelteefjes.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had boteham met cervelaat ipv krentenbol.
Hoe gaat dat met eten en verbouwing? Als ik wat muren verf, heb ik al de neiging om er een ongezond "ik eet wel wat tussendoor" dagje van de maken. Lijkt me best uitdagend om er dan een goed ritme in te houden.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:57 schreef SQ het volgende:
Ik wacht nog maar even met IF, eerst dat snoepen maar weer onder controle krijgen
De motivatie is in ieder geval weer hoog!
O: yoghurt, banaan, muesli
T: 2 grote koffies met suiker
L: jumbo maaltijdsalade tonijn en een grote appel
T: 3 mandarijnen
D: kip hoisin met noodles en extra veel groentes
Ik ben niet voor niets 13 kilo aangekomenquote:Op maandag 6 januari 2020 16:14 schreef Holyme het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met eten en verbouwing? Als ik wat muren verf, heb ik al de neiging om er een ongezond "ik eet wel wat tussendoor" dagje van de maken. Lijkt me best uitdagend om er dan een goed ritme in te houden.
Maar je bent gegaan!quote:Op maandag 6 januari 2020 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom valt de eerste keer hardlopen na een maand niks altijd zo tegen.
Ja, moe inderdaad, geen fatsoenlijke keuken, geen vriezer, en dan ook nog een paar weken zwanger, dat was wel garantie voor vele bonuskilo'squote:Op maandag 6 januari 2020 17:08 schreef Holyme het volgende:
Nou, dat vind ik dus ook het lastigste. En ok, zo zwaar als vroeger ben ik nooit meer geworden, maar een kg of 5 erbij en er weer af gebeurt me toch nog iets te vaak. En dan wel meteen net zo dik voelen als toen het 20-25 meer was he![]()
Maar een verbouwing, waarschijnlijk moe lijf wat om energie vraagt, overschatten wat het nodig heeft of gewoon de vreteritis hebben... dat zou bij mij ook gevaarlijk zijn. Zal eens jullie topic opduiken, kijken of er al een eind in zicht is
Het zonnetje begon plots te schijnen, toen moest ik wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:09 schreef Holyme het volgende:
[..]
Maar je bent gegaan!Ik heb nog heel fancy hardloopschoenen, zonder vlekken en alles. Dus.
Jouw lunch klinkt echt fantastisch! *loopt nu naar supermarkt*quote:Op maandag 6 januari 2020 17:48 schreef BE het volgende:
Lijstje vooralsnog vandaag:
O: 2 gekookte eieren
L: dikke geroosterde meergranenboterham met appelstroop, geitenkaas en serranoham
T: kapje KH armbrood met pindakaas, 2 kh arme boterhammen met kaas
Straks:
D: roerbakgroenten met kipfilet
quote:Op maandag 6 januari 2020 19:25 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Jouw lunch klinkt echt fantastisch! *loopt nu naar supermarkt*
Ja, zo woog ik vanmorgen 5.1 kilo minder dan gisteravondquote:Op maandag 6 januari 2020 22:20 schreef SQ het volgende:
Die begin januari drukte hier altijd weerzoveel positieve energie, yay!
Het leuke aan weer beginnen is altijd de snelheid van de eerste dagen. Zo was ik daarnet alweer 8 ons lichter dan vanmorgen. Het slaat nergens op een het is allemaal vocht, maar het sterkt toch wel psychisch in het "omg yay ik ben echt goed bezig ga zo doorrr" gevoel.
Vannacht stiekem je onderbeen geamputeerd?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, zo woog ik vanmorgen 5.1 kilo minder dan gisteravond
Zweetdroom van mn cellulitequote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Vannacht stiekem je onderbeen geamputeerd?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb er btw zeker 5 keer opgetikt en er nog een keer met een volle fles wasmiddel opgestaan en toen nóg een keer
Gisteravond niet omdat ik me de tiefus schrok
Het állergekste was dat ik gisteren massieve explosieve sproeikak had... VOOR ik dus de eerste keer er op gingquote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:15 schreef SQ het volgende:
5,1 kilo afvallen in 12 uur, dat is me maar 2 keer gelukt in mijn leven. Het staat wel intrigerend op je curve!!
Mijn score van de eerste 24 uur was -1,6 kilo vocht![]()
Vandaag eet ik gewoon precies hetzelfde als gisteren, met uitzondering van het diner, dat wordt pasta met veel paprika en champignons. Saaie voorspelbaarheidjanuari
Nu!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:59 schreef Holyme het volgende:
Goed bezig Luke![]()
DP, foutje van de weegschaal? Ik weeg gewoonlijk 2-3 keer achter elkaar, soms doet ie even gek.
O (straks) havermout, amandelmelk, chia- en lijnzaad, pompoen- en zonnebloempitten, rozijn, kaneel, appel. 2 proteine bites
L 2 kleine meergranenwraps met salade en kipfilet, zakje wortel
D rijst met curry, gok ik. Skyr en een peer
B 2 uur fietsen
Denk dat er ergens nog wel wat bijkomt, beetje laag in kcal zo.
Awwyiss!quote:
Gisteren zal het wel een topdag geweest zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:27 schreef Sarabi het volgende:
zal het in de sportscholen ook weer zo druk zijn?
Ditquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:26 schreef BE het volgende:
Hier dus goede ervaringen met de Fitbit Aria.Maar dat antwoord zocht je vast niet.
Na je bevallingen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:15 schreef SQ het volgende:
5,1 kilo afvallen in 12 uur, dat is me maar 2 keer gelukt in mijn leven. Het staat wel intrigerend op je curve!!
Mijn score van de eerste 24 uur was -1,6 kilo vocht![]()
Nice!!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:26 schreef BE het volgende:
Hier dus goede ervaringen met de Fitbit Aria.Maar dat antwoord zocht je vast niet.
Net een flink eind gewandeld, nu al op 14,000+ stappen
Jup, ik ook zoiets bij de eerste, bij de tweede niet gewogen maar het kind was alleen al 4300 gram, dus ik zal de 5+ kilo ruimschoots hebben behaaldquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:41 schreef rena het volgende:
[..]
Na je bevallingen?Ik was een week na mijn bevalling 12 kilo afgevallen, zo snel had ik het ook nog nooit voor elkaar gekregen
Over 1 à 2 weken is ie weer wegquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:00 schreef Meridiaan het volgende:
De sportschooldrukte is duidelijk aanwezig overigens, dus ik doe maar een traininkje thuis.
545 kcal, alles beetje ruim genomen...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:27 schreef Sarabi het volgende:
Wat een drukte weer in het topiczal het in de sportscholen ook weer zo druk zijn?
Lijstje:
L: 2 boterhammen met jam
D: pompoensoep
S: 1,5 uur danstrainingeindelijk weer na de winterstop
T: cracker met kaas
B: 10k stappen
Komt een broodje bij de soepquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
545 kcal, alles beetje ruim genomen...
Onee hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Kreeg het gevoel alsof je wilde testen of mensen nog wel lijstjes lazen en elkaar op dingen wezen
Hier post ik ze aan het begin van de dag, dan valt soms pas op dat het geen goed lijstje is en kan ik het aan passen (zoals vandaag).quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:43 schreef SQ het volgende:
Andere vraag dan: waarom lijstjes posten als er altijd maar een deel op staat van wat je daadwerkelijk eet?
Dan zal je kleine porties van mijn lijstjes eten gok ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:50 schreef SQ het volgende:
Ik hoef het niet te controleren, ik zie oprecht het waarom niet
De lijstjes worden vaak gebruikt door andere mensen (vaak ook lurkers) als referentie voor wat anderen ongeveer eten en wat voor resultaat ze behalen. Als ik zou eten zoals jouw geposte lijstje zou ik iig snel resultaat hebben, dat wel
Weer lekker zwemmen. Hardlopen heb ik opgegeven. Die lies blijft zeuren bij veel inspanning.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Zo eten we morgen quiche en deze keer heb ik hem gemaakt dat ie 650kcal per portie is. Maar die kan ik ook maken dat ie ruim 1000kcal per portie is. Dat maakt nogal uit in een daglijst maar je leest het verschil niet.
Wat voor sport ga je doen TP?
Zwemmenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Weer lekker zwemmen. Hardlopen heb ik opgegeven. Die lies blijft zeuren bij veel inspanning.
Ja is heerlijk to hm en daarna lekker in de sauna en bubbelbadquote:
Nog beter...Beetje jaloersquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja is heerlijk to hm en daarna lekker in de sauna en bubbelbad
Geen zwembad in de buurt? Meeste hebben toch op zijn minst wel een bubbelbad?quote:
Op 20min rijden dus is te doen maar dat doe ik al 2x per week voor danstraining en dat is wel even genoegquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geen zwembad in de buurt? Meeste hebben toch op zijn minst wel een bubbelbad?
Ah ja nou ja misschien als je er ooit zin in hebt haha.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op 20min rijden dus is te doen maar dat doe ik al 2x per week voor danstraining en dat is wel even genoeg
In het dorp was ideaal geweest.
Werd aangevuld met 2 vage, buitenlandse notendingetjes, een bonbon, een klein stukje 90% puur en wat mini kaneelsnoepjes. En omdat lijstjes inderdaad niet alles zeggen over kcal, dit is omhoog afgerond zo'n 2100. Bonbon en snoepjes weet ik niet, heb 100 gegokt voor de bonbon (met marsepein en walnoot), 160 voor de snoepjes. Met de hoeveelheid beweging die er vandaag nog bovenop kwam, naast het fietsen, vind ik dat primaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:59 schreef Holyme het volgende:
O (straks) havermout, amandelmelk, chia- en lijnzaad, pompoen- en zonnebloempitten, rozijn, kaneel, appel. 2 proteine bites
L 2 kleine meergranenwraps met salade en kipfilet, zakje wortel
D rijst met curry, gok ik. Skyr en een peer
B 2 uur fietsen
Denk dat er ergens nog wel wat bijkomt, beetje laag in kcal zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, offff je leest even het blikje. 390 kcal per 100 gram, blikje bevat 15 gram, en ik heb denk ik een kwart op. Meestal ben ik beter in te laag inschatten dan te hoogquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:05 schreef Holyme het volgende:
[..]
Bonbon en snoepjes weet ik niet, heb 100 gegokt voor de bonbon (met marsepein en walnoot), 160 voor de snoepjes.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:05 schreef Pinuts het volgende:
Ik begin net, paar keer indoor gesnowboard. Alleen met trainingsbroek snowboarden is kut, want dan wordt je zeiknat. En ik ben niet zo rijk, dus ik ben aan het kijken voor tweedehands kleding.Ik zou lekker naar Decathlon gaan of bij Lidl online een skibroek uitzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je passen en de kwaliteit is prima daarvan.
Dit lijkt bovendien een herenmodelOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:05 schreef Pinuts het volgende:
Ik begin net, paar keer indoor gesnowboard. Alleen met trainingsbroek snowboarden is kut, want dan wordt je zeiknat. En ik ben niet zo rijk, dus ik ben aan het kijken voor tweedehands kleding.DecathlonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog 9 dagen en dan op wintersport
I solemnly swear i'm up to no good
Áls je iets snoeperigs eet, dan absoluut iets écht lekkers snoepen jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:03 schreef Hupje het volgende:
Today:
O: brood met jam
T: banaan, donut (collega trakteerde en ik had er zo'n zin in. Hij was ook echt lekker)
L: brood met kaas en komkommer / kipfilet en een wrap met groente en een beetje kaas erin
D: gekookte aardappels, spitskool en kipsate met saus
En véél thee.
Is er eigenlijk nog een Fitbit challenge?
Nou ja ik zou als beginnende snowboarder vooral letten op de hoeveelheid water dat je broek kan opnemen zonder dat je een natte bips krijgt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou een snowboardbroek kopenWant die hebben extra bescherming op je kont zodat je langer in de sneeuw kan zitten zonder nat te worden.
Ik was dus bij de decathlon geweest. Maar het probleem was dat ik bij de meeste normale broeken of niet meer kan opstaan omdat het kruis te laag is, of niet neer kan opstaan omdat de band in mijn buik drukt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou lekker naar Decathlon gaan of bij Lidl online een skibroek uitzoeken.
Dan kun je passen en de kwaliteit is prima daarvan.
Dit lijkt bovendien een herenmodel
En van die schouder banden eraan? Dan zakt de broek niet meer af.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:55 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik was dus bij de decathlon geweest. Maar het probleem was dat ik bij de meeste normale broeken of niet meer kan opstaan omdat het kruis te laag is, of niet neer kan opstaan omdat de band in mijn buik drukt.
Daarom dacht ik misschien is zon model wel fijner.
Ik heb een hele oude Lidl broek, Duitse makelij dus zit rondom buik enzo wat ruimer. Want bollere fit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:55 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik was dus bij de decathlon geweest. Maar het probleem was dat ik bij de meeste normale broeken of niet meer kan opstaan omdat het kruis te laag is, of niet neer kan opstaan omdat de band in mijn buik drukt.
Daarom dacht ik misschien is zon model wel fijner.
Die zie je steeds minder helaas. Want die zitten echt goddelijk jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En van die schouder banden eraan? Dan zakt de broek niet meer af.
En anders Het tuinbroek model. Die zie je weer steeds meerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zie je steeds minder helaas. Want die zitten echt goddelijk ja
Dat heb ik inderdaad ook overwogen. Ik had deze gepast:quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En van die schouder banden eraan? Dan zakt de broek niet meer af.
Ook gekeken, maar kon daar alleen skibroeken vinden. En als ik internet zo een beetje afzoek is het niet handig om daar in te snowboarden ivm natte kont. Maar ik heb zelf geen idee, dus ik geloof allesquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een hele oude Lidl broek, Duitse makelij dus zit rondom buik enzo wat ruimer. Want bollere fit.
Is dat een idee?
Ik denk eerlijk gezegd dat je het niet heel veel goedkoper gaat vinden. Als je goedkoper gaat ga je al snel inleveren op bijvoorbeeld de water kolom en warmte.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook overwogen. Ik had deze gepast:
https://www.decathlon.nl/(...)2?mc=8494333&c=ZWART
En die zat opzich redelijk alleen zou ik dan bretels (bijv bij protest verkopen ze ze los) erbij doen zodat de broek achter niet open blijft staan.
Maar toen dacht ik weer, dat is 60 + 25 euro, is dat niet overdreven voor een beginner en iemand die af en toe (indoor) gaat.
Het lidl spul is allemaal via hun webshop te koop nog:quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:01 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook overwogen. Ik had deze gepast:
https://www.decathlon.nl/(...)2?mc=8494333&c=ZWART
En die zat opzich redelijk alleen zou ik dan bretels (bijv bij protest verkopen ze ze los) erbij doen zodat de broek achter niet open blijft staan.
Maar toen dacht ik weer, dat is 60 + 25 euro, is dat niet overdreven voor een beginner en iemand die af en toe (indoor) gaat.
Fijn he! Hier nu 2,2 liter lichter in 48 uurquote:Op woensdag 8 januari 2020 09:01 schreef BE het volgende:
Succes!
Hier zo naar buiten voor een rondje wandelen.
Gebruik maken van de vernieuwde motivatie waar het kan.Het vocht vliegt er af!
Ik vind wel dat je dan minstens een kilo er af hebt verdiendquote:Op woensdag 8 januari 2020 09:13 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren was goede eetdag. FinallyStraks wegen. Ben benieuwd.
Was nietquote:Op woensdag 8 januari 2020 09:20 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je dan minstens een kilo er af hebt verdiend
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:03 schreef Hupje het volgende:
Is er eigenlijk nog een Fitbit challenge?
Ik wil er wel in.quote:
Dm!quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:49 schreef Tuindier het volgende:
Ik wil ook wel mee doen. Met wie moet ik vrienden worden?
Nou, Sarabi ga ik ook nooit inhalen hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:55 schreef SQ het volgende:
Kunnen we weer vechten voor de tweede plaats achter hupje![]()
Och, als ik de 7k haal op een dag, is het veel.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, Sarabi ga ik ook nooit inhalen hoor.
Maar ik wil wel meedoen, misschien motiveert het me.
Ik zit vandaag op 1000.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, als ik de 7k haal op een dag, is het veel.
Zelfde hier.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit vandaag op 1000.Misschien toch maar echt de deur eens uitgaan zodra ik klaar ben met werken.
Nou zoveel loop ik niet. Ik stond toch altijd in de achterhoede.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, Sarabi ga ik ook nooit inhalen hoor.
Stomquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké door jullie weegschaal verhalen ben ik op de weegschaal gestaan.
Goede humeur ook weer de kast in..
Kut, als jij al onderaan stond, dan ben ik volkomen kansloos. 10k is voor mij (naast vakanties) echt een topdag.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:04 schreef Sarabi het volgende:
Nou zoveel loop ik niet. Ik stond toch altijd in de achterhoede.
Ik zie nu veel andere namenquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kut, als jij al onderaan stond, dan ben ik volkomen kansloos. 10k is voor mij (naast vakanties) echt een topdag.
Ja, mensen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:25 schreef Luke83 het volgende:
Waar ik me nu onwijs aan begin te storen is dat mensen nu al beginnen te zeggen: je moet niet meer afvallen hoor. Er blijft niets van je over. Je ziet er nu toch prima uit etc etc
Ik heb een bmi van 33, waar heb je het over?
Ok niet als je alles ff reset?quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:39 schreef Lonaa het volgende:
Mijn fitbit synct niet meer, dus ik kan niet mee doe in challangeSinds hond wel weer dagelijks 10 tot 16k stappen, so that's nice.
Nee, dat deed ik en toen werd het alleen maar ergerquote:
Dat herkennen we allemaal jaquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:25 schreef Luke83 het volgende:
Waar ik me nu onwijs aan begin te storen is dat mensen nu al beginnen te zeggen: je moet niet meer afvallen hoor. Er blijft niets van je over. Je ziet er nu toch prima uit etc etc
Eau neequote:Op woensdag 8 januari 2020 14:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik en toen werd het alleen maar ergerNu geeft zelfs mn fitbit niet meer de juiste tijd aan en hij loopt qua datum een week achter.
Laat mij ook eens iets hebben wat wél luktquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:55 schreef SQ het volgende:
Kunnen we weer vechten voor de tweede plaats achter hupje![]()
Over 11 uur viert mijn fitbit oud en nieuwquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Over 11 uur viert mijn fitbit oud en nieuw
Ik wil wel een nieuwe, maar er moesten vrij veel nieuwe dingen en nog steeds, dus niet zo hoog op het prio lijstje. Hij telt m'n stappen nog, m'n kcal enzulks, dus voor nu is het wel prima.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:46 schreef Hupje het volgende:
[..]
Laat mij ook eens iets hebben wat wél lukt![]()
(Word leerkracht, je loopt de poten onder je lijf vandaan op een gewone werkdag)
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:25 schreef Luke83 het volgende:
Bij mijn charge 2 ging na 2 jaar het scherm stuk. Dus wel vrij snel maar kreeg ook gewoon weer een nieuwe van ze.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe lang gaan jullie fitbits mee? Ik heb voor mijn garmin 2 fitbits gehad en die gingen allemaal vrij snel stuk. Ligt dat aan mij of gaan ze gewoon niet zo lang mee?
Mijn garmin gaat nu ruim twee jaar mee op af en toe het bandje vervangen na dan want ik kan niet tegen dat spul van de originele dus heb er een leren bandje aan zitten.
Dat is wel netjesquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij mijn charge 2 ging na 2 jaar het scherm stuk. Dus wel vrij snel maar kreeg ook gewoon weer een nieuwe van ze.
En de oude is nog goed te gebruiken, alleen met scheur in het scherm.
Ja daar doen ze echt niet moeilijk over. Komt misschien ook omdat ze dus weten dat ze snel kapot gaan.....quote:
Vriendin van mij had het dus ook en wij dachten echt dat we te lomp waren ofzo 'm nu zijn we ook wel lomp maar toch he.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij mijn charge 2 ging na 2 jaar het scherm stuk. Dus wel vrij snel maar kreeg ook gewoon weer een nieuwe van ze.
En de oude is nog goed te gebruiken, alleen met scheur in het scherm.
Ow ik ben ook echt wel lompquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vriendin van mij had het dus ook en wij dachten echt dat we te lomp waren ofzo 'm nu zijn we ook wel lomp maar toch he.
Volgens mij is het ook vooral de charge 2 (en dan nog een bepaalde versie volgens mij) die problemen heeftquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:59 schreef Hupje het volgende:
Ik heb 2x een Fitbit Charge 2 gehad waar binnen een jaar een scheur in kwam. Nu een Charge 3 en die is nu na 8 maanden nog heel. (Ik klop even af)
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:25 schreef Luke83 het volgende:
Hoeveel stappen doe je dan gemiddeld per dag?quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:46 schreef Hupje het volgende:
Laat mij ook eens iets hebben wat wél lukt![]()
(Word leerkracht, je loopt de poten onder je lijf vandaan op een gewone werkdag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |