abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190898967

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• ¤ 10,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• ¤ 13,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
• Credit card
• iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
• iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
• PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Only on Netflix
Netflix Nederland
Flixable

Categorieën
Films en series zijn ingedeeld in categorieën met elk een eigen code.
In deze lijst zijn alle codes/categorieën opgenomen zodat je gerichter kunt zoeken.

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
F&S / Netflix wereldwijd #2

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
AFCA!
pi_190898974
Iemand de serie "De bende van Jan de Lichte" gezien? Zo ja, is het leuk?
AFCA!
  maandag 6 januari 2020 @ 00:03:45 #3
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_190899180
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand de serie "De bende van Jan de Lichte" gezien? Zo ja, is het leuk?
Ja, is leuk, mooie serie.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_190899420
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 00:03 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Ja, is leuk, mooie serie.
Ergens mee te vergelijken?
AFCA!
pi_190899655
Weet niet zo goed wat ik van het eerste seizoen You moet vinden. Alles is zo ‘toevallig’ en voorspelbaar. Mag hopen dat het tweede seizoen beter wordt.
pi_190900097
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2020 13:03 schreef Greys het volgende:
Les Rivières Pourpres had ik weinig van verwacht (geen idee waarom eigenlijk) maar vond ik jammer toen het af was.

Twee onderzoekers – commissaris Pierre Niemans (Olivier Marchal) en Camille Delaunay (Erika Sainte) – ontrafelen een reeks gruwelijke moorden in Frankrijk. In s1 zijn er 4 verhalen/zaken, elk verhaal bestaat uit 2 afleveringen.

Olivier Marchal die Niemans speelt is zelf een oud-politieman.

S2 komt in Jan 2020 in Frankrijk uit dus komt hopelijk later ook op Netflix.

[ afbeelding ]
Er zijn echt zoveel goede franse detectives en thrillers op netflex, heerlijk.
  Redactie Frontpage maandag 6 januari 2020 @ 08:11:15 #7
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_190900938
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand de serie "De bende van Jan de Lichte" gezien? Zo ja, is het leuk?
Dat is de volgende serie die ik ga kijken met mijn Vlaamse vrouw. Nu eerst nog bezig met The Witcher
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_190901004
Gisteravond Gomorra S3 afgerond.
Teringjantje wat een seizoen. Veruit de beste tot nu toe. Echt wel een van de betere series die ik heb gezien.

Op naar S4.
pi_190906247
Vinden jullie Netflix verslavend? Ik twijfel daarom of ik het zal nemen.
  maandag 6 januari 2020 @ 16:52:19 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190906301
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:47 schreef An_0_Niem het volgende:
Vinden jullie Netflix verslavend? Ik twijfel daarom of ik het zal nemen.
Net zo verslavend als je het zelf wilt maken of gevoelig voor bent.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 6 januari 2020 @ 16:56:24 #12
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_190906372
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:47 schreef An_0_Niem het volgende:
Vinden jullie Netflix verslavend? Ik twijfel daarom of ik het zal nemen.
Ik heb juist dat ik wil gaan kijken maar niet kan kiezen wat en dat ik dan maar wat anders ga doen dan Netflix :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_190906509
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:56 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik heb juist dat ik wil gaan kijken maar niet kan kiezen wat en dat ik dan maar wat anders ga doen dan Netflix :')
Dat heb ik ook soms :')
  maandag 6 januari 2020 @ 17:29:03 #14
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_190906844
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 17:04 schreef Max23 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook soms :')
Netflix zou daarop in kunnen spelen door een random-knop toe te voegen. Laat Netflix maar een serie of film uitkiezen. Maar daarvoor zul je eerst een heb-ik-al-gezien-knop toe moeten voegen :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 6 januari 2020 @ 17:46:27 #15
47102 Elvi
miemkwien
pi_190907027
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:47 schreef An_0_Niem het volgende:
Vinden jullie Netflix verslavend? Ik twijfel daarom of ik het zal nemen.
In het begin vooral. De mogelijkheden zijn eindeloos! Maar later is het wat minder.

Nu wacht ik vooral op de laatste afleveringen van The Good Place :'(
pi_190907140
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:47 schreef An_0_Niem het volgende:
Vinden jullie Netflix verslavend? Ik twijfel daarom of ik het zal nemen.
Soms heb je wel dat je als je 1 aflevering hebt gezien je ook de 2e wil zien. Dat is dan ff een dingetje... vooral als het 's avonds laat is :D
pi_190907148
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2020 17:29 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Netflix zou daarop in kunnen spelen door een random-knop toe te voegen. Laat Netflix maar een serie of film uitkiezen. Maar daarvoor zul je eerst een heb-ik-al-gezien-knop toe moeten voegen :P
Ik was laatst op zoek naar zoiets in de lijst bij ons. Wát hebben we al gezien eigenlijk en waar kan je dat vinden.. maar dat is er dus niet :?
  maandag 6 januari 2020 @ 18:31:48 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190907551
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:47 schreef An_0_Niem het volgende:
Vinden jullie Netflix verslavend? Ik twijfel daarom of ik het zal nemen.
Minder verslavend dan neusspray.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Beste/leukste mod 2022 maandag 6 januari 2020 @ 18:45:39 #19
319979 Fok-it
All is well
pi_190907694
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:47 schreef An_0_Niem het volgende:
Vinden jullie Netflix verslavend? Ik twijfel daarom of ik het zal nemen.
Ligt eraan. Als je de kwaliteit eruit vist heb je nog genoeg tijd om andere dingen te doen. Maar er zitten hier volgens mij ook een hoop users die liever serie nummer 100 van hun lijstje afstrepen ook al is het bagger. Dan ben je wel verslaafd ja.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190907733
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Minder verslavend dan neusspray.
_O-
pi_190907755
Iemand ervaringen met die aanbiedingen/acties van Netflix codes op Aliexpress? Hier een jaar voor nog geen ¤50.

Lees alleen maar goede reviews. Iedere besparing is welkom natuurlijk. Hier zag ik het
https://a.aliexpress.com/CCZ05qA7t
pi_190907989
Messiah afgekeken, goede serie, aanrader.
pi_190907996
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:51 schreef kol7680 het volgende:
Iemand ervaringen met die aanbiedingen/acties van Netflix codes op Aliexpress? Hier een jaar voor nog geen ¤50.

Lees alleen maar goede reviews. Iedere besparing is welkom natuurlijk. Hier zag ik het
https://a.aliexpress.com/CCZ05qA7t
Geen ervaring mee, en klinkt niet betrouwbaar.

Jaren terug werd er gehandeld met gehackte accounts, dan werden iemands accountgegevens op deze manier verkocht.

Dit lijkt me een andere manier waarbij ze een account aanmaken in het buitenland -- waar het vaak goedkoper is -- en jou de inloggegevens sturen. Volgens de voorwaarden van Netflix kunnen ze op ieder moment zo'n account sluiten.
Be curious, not judgmental
pi_190908110
quote:
De naam Mehdi Dehbi (34) deed tot voor kort weinig belletjes rinkelen, maar sinds hij een Christusfiguur speelt in de nieuwe - en controversiële - Netflix-reeks ‘Messiah’, is de Tunesisch-Belgische acteur in een klap wereldberoemd.

In de Netflix-reeks ‘Messiah’ speelt de 34-jarige Mehdi Dehbi de rol van al-Masih: een charismatische man uit het Midden-Oosten die beschouwd wordt als de nieuwe Messias. Een CIA-agente moet uitzoeken of dat ook klopt: is al-Masih écht Jezus 2.0 of net een terrorist die wereldwijde chaos wil veroorzaken?

[...]

https://www.hln.be/showbi(...)nternetcafe~af2d498d
Be curious, not judgmental
pi_190908261
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:07 schreef Aether het volgende:

[..]

Geen ervaring mee, en klinkt niet betrouwbaar.

Jaren terug werd er gehandeld met gehackte accounts, dan werden iemands accountgegevens op deze manier verkocht.

Dit lijkt me een andere manier waarbij ze een account aanmaken in het buitenland -- waar het vaak goedkoper is -- en jou de inloggegevens sturen. Volgens de voorwaarden van Netflix kunnen ze op ieder moment zo'n account sluiten.
Dus gewoon een turks account denk je?
pi_190908874
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:47 schreef An_0_Niem het volgende:
Vinden jullie Netflix verslavend? Ik twijfel daarom of ik het zal nemen.
in theorie is alles verslavend natuurlijk het is niet zo dat ik elke avond op netflix zit. ik denk dat fok een grotere verslaving voor mij is dan netflix als je bekijkt hoeveel minuten ik zit op beide platformen :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 6 januari 2020 @ 20:44:58 #27
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190909480
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2020 19:07 schreef Aether het volgende:

[..]

Geen ervaring mee, en klinkt niet betrouwbaar.

Jaren terug werd er gehandeld met gehackte accounts, dan werden iemands accountgegevens op deze manier verkocht.

Dit lijkt me een andere manier waarbij ze een account aanmaken in het buitenland -- waar het vaak goedkoper is -- en jou de inloggegevens sturen. Volgens de voorwaarden van Netflix kunnen ze op ieder moment zo'n account sluiten.
Zou me niet verbazen als dat met mijn account is gebeurd. Kon er ineens niet meer in en een of andere vogel had
'm compleet in gebruik. :+ (Inmiddels alweer een tijd "van mij", Netflix heeft er blijkbaar genoeg ervaring mee)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Eindredactie Games maandag 6 januari 2020 @ 20:47:56 #28
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_190909539
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als dat met mijn account is gebeurd. Kon er ineens niet meer in en een of andere vogel had
'm compleet in gebruik. :+ (Inmiddels alweer een tijd "van mij", Netflix heeft er blijkbaar genoeg ervaring mee)
mijn eerste netflix account was ook zo share account. 6 euro betaald voor 1,5 jaar gebruik _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 6 januari 2020 @ 21:26:40 #29
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190910365
quote:
4s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:47 schreef Oscar. het volgende:

[..]

mijn eerste netflix account was ook zo share account. 6 euro betaald voor 1,5 jaar gebruik _O_
Ja, alleen was dit dus míjn officiële account. Al mijn kijkhistorie foetsie. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Eindredactie Games maandag 6 januari 2020 @ 21:28:13 #30
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_190910393
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, alleen was dit dus míjn officiële account. Al mijn kijkhistorie foetsie. :{w
Het was wel jammer dat je zelf moest bijhouden wat je keek. Als je met 3 anderen dezelfde serie keek, dan fuckte hij je geschiedenis op :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 6 januari 2020 @ 21:54:34 #31
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190910984
quote:
4s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:28 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Het was wel jammer dat je zelf moest bijhouden wat je keek. Als je met 3 anderen dezelfde serie keek, dan fuckte hij je geschiedenis op :P
Daar heb je juist profielen voor? :?

Maar geen Netflix nemen via andere kanalen dan Netflix dus, ik geloof nooit dat dat via een legale route gaat. :N
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Eindredactie Games maandag 6 januari 2020 @ 21:58:27 #32
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_190911075
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daar heb je juist profielen voor? :?

Maar geen Netflix nemen via andere kanalen dan Netflix dus, ik geloof nooit dat dat via een legale route gaat. :N
die werden steeds verwijderd :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_190911124
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, alleen was dit dus míjn officiële account. Al mijn kijkhistorie foetsie. :{w
Ik dacht dat die nog een paar weken werd bewaard?
Tap tap tap
pi_190911128
O wacht nvm
Tap tap tap
pi_190911136
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

in theorie is alles verslavend natuurlijk het is niet zo dat ik elke avond op netflix zit. ik denk dat fok een grotere verslaving voor mij is dan netflix als je bekijkt hoeveel minuten ik zit op beide platformen :P
zoek een vrouw
pi_190911530
De overkill aan previews en dergelijke begint mij nu wel flink te irriteren aan Netflix.
Na elke film of serie de vraag of je previews wil kijken en dat je dan 5 seconden de tijd hebt om dit af te zetten.

Ga je terug naar het hoofdmenu, BAM! Weer previews die automatisch starten. En nu loopt Netflix rustig het rijtje "Verder kijken" even langs met alle previews van alles wat ik deels heb gekeken.

Het zorgt er alleen maar voor dat ik minder wil kijken. Heb er ook al eens een klacht over ingediend bij Netflix, niet dat ze hier iets met zullen doen, want hun doel is uiteraard dat je maar blijft kijken.

Mijn aversie is inmiddels zo groot dat ik overweeg Netflix er uit te gooien.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  maandag 6 januari 2020 @ 22:19:23 #37
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190911534
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:47 schreef An_0_Niem het volgende:
Vinden jullie Netflix verslavend? Ik twijfel daarom of ik het zal nemen.
Het is wel een gevecht met jezelf want er zijn veel verleidingen (lees: goede series)
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  maandag 6 januari 2020 @ 22:21:14 #38
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190911576
You afgekeken: Top. Kom maar op met het 3e seizoen
Nu bezig met Messiah (Top!) en Vikings (Top!)
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_190911825
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
De overkill aan previews en dergelijke begint mij nu wel flink te irriteren aan Netflix.
Na elke film of serie de vraag of je previews wil kijken en dat je dan 5 seconden de tijd hebt om dit af te zetten.

Ga je terug naar het hoofdmenu, BAM! Weer previews die automatisch starten. En nu loopt Netflix rustig het rijtje "Verder kijken" even langs met alle previews van alles wat ik deels heb gekeken.

Het zorgt er alleen maar voor dat ik minder wil kijken. Heb er ook al eens een klacht over ingediend bij Netflix, niet dat ze hier iets met zullen doen, want hun doel is uiteraard dat je maar blijft kijken.

Mijn aversie is inmiddels zo groot dat ik overweeg Netflix er uit te gooien.
Pa! Ben jij dat? :o

Echt bijna in exact dezelfde woorden zat mijn vader er laatst over te mopperen :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190911856
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 17:55 schreef Blues het volgende:

[..]

Soms heb je wel dat je als je 1 aflevering hebt gezien je ook de 2e wil zien. Dat is dan ff een dingetje... vooral als het 's avonds laat is :D
Dit ja :D

Genoten van Anne with an E tot 2 uur vannacht ofzo. Hopelijk komt er een vierde seizoen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 6 januari 2020 @ 22:47:38 #41
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_190912213
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dit ja :D

Genoten van Anne with an E tot 2 uur vannacht ofzo. Hopelijk komt er een vierde seizoen.
Nope :N

https://www.goodhousekeep(...)with-an-e-cancelled/
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_190913567
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190913968
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 08:11 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dat is de volgende serie die ik ga kijken met mijn Vlaamse vrouw. Nu eerst nog bezig met The Witcher
Ik heb hem nu net uit. Ik vond het een hele toffe serie. Had wel ondertiteling nodig haha.
AFCA!
  dinsdag 7 januari 2020 @ 01:18:00 #44
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190914036
Dracula E3 _O- ik snap de haat en dat het niet past, maar ik vond het hilarisch.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_190914215
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Dracula E3 _O- ik snap de haat en dat het niet past, maar ik vond het hilarisch.
Verschrikkelijk.

De eerste aflevering is genieten, een heerlijke feeling en ik zat op het puntje van m'n stoel. De 2e is ook goed, de feeling is wat anders, nog steeds beklemmend en lekker donker, maar gewoon iets anders. De 3e vond ik echt TERGEND.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 01:52:17 #46
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190914223
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 01:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Verschrikkelijk.

De eerste aflevering is genieten, een heerlijke feeling en ik zat op het puntje van m'n stoel. De 2e is ook goed, de feeling is wat anders, nog steeds beklemmend en lekker donker, maar gewoon iets anders. De 3e vond ik echt TERGEND.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kon me opvegen, en je hebt gelijk het paste compleet niet, maar man wat ik heb ik gelachen..

ETA; had het indd lekker in het Gothische/Victoriaanse gelaten.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_190914230
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 01:52 schreef houdjemond het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kon me opvegen, en je hebt gelijk het paste compleet niet, maar man wat ik heb ik gelachen..
Vind het gewoon enorm zonde omdat ik het zo'n toffe 1e (en 2e) episode vond, dat het zo'n karikatuur van zichzelf is geworden. Ik heb nog nooit een serie ZO snel zichzelf compleet zien verneuken.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 01:54:58 #48
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190914239
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 01:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Vind het gewoon enorm zonde omdat ik het zo'n toffe 1e (en 2e) episode vond, dat het zo'n karikatuur van zichzelf is geworden. Ik heb nog nooit een serie ZO snel zichzelf compleet zien verneuken.
Je verwoord het mooi, jezelf in de zeik nemen.. Eeuwig zonde, maar het was grappig, lage standaard, I know...
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_190914248
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 01:54 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Je verwoord het mooi, jezelf in de zeik nemen.. Eeuwig zonde, maar het was grappig, lage standaard, I know...
Ja, ik snap de humor er ook wel van maar had gewoon op een andere serie gehoopt. Dit begon als een hele donkere veelbelovende serie, en eindigt als een slappe comedy.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 01:57:50 #50
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_190914255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 01:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, ik snap de humor er ook wel van maar had gewoon op een andere serie gehoopt. Dit begon als een hele donkere veelbelovende serie, en eindigt als een slappe comedy.
Precies dit, had het idee van 1 en 2 doorgetrokken... want het was zo mooi, Brammie draait zich om in zijn graf ben ik bang..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')