Dat was een behoorlijk verlaat O&N.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Iemand stak gisteren 3 maandsalaris illegaal vuurwerk af. Tussen 12 en 1.
maar echt debiel hoor. Hele wijkfeestboekpagina over de zeik, zag ik net.quote:
Maar als er 3 maandsalarissen de lucht in gingen dan neem ik aan dat ook wel duidelijk was wie dat dedenquote:Op zondag 5 januari 2020 09:27 schreef Lonaa het volgende:
maar echt debiel hoor. Hele wijkfeestboekpagina over de zeik, zag ik net.
Het was wel mooi ja.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als er 3 maandsalarissen de lucht in gingen dan neem ik aan dat ook wel duidelijk was wie dat dedenOverigens klinkt 3 maandsalarissen wel als verdomd mooi vuurwerk
Is de reden dat ik niet mobiel FOK.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:30 schreef Kreator het volgende:
Godsklere wat irritant dat fok op mijn tablet een stukje verschuift als de pagina is geladen en de reclame ertussen komt. Tien miljoen keer op de verkeerde topics geklikt.
Hier ook. Aan de ene kant wil ik mn lijstje afmaken, aan de andere kant denk ik, morgen werken nu luierenquote:Op zondag 5 januari 2020 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Laatste dag van de vakantieZo veel te doen, zo weinig tijd.
Ik ga voor een deel van de lijst: vloeren, strijk, klant op bezoek, timmerman op bezoek, kerstboom afhalen, opruimen. Alles samen dus dat scheelt.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook. Aan de ene kant wil ik mn lijstje afmaken, aan de andere kant denk ik, morgen werken nu luieren
Ik ga in ieder geval de kledingkast opruimen. Admin heb ik gedaan en de jurk die ik wilde afmaken, dat lukt niet zonder naaijuf hulp.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga voor een deel van de lijst: vloeren, strijk, klant op bezoek, timmerman op bezoek, kerstboom afhalen, opruimen. Alles samen dus dat scheelt.
Wat.doe je als je "de Admin doet" ik doe dat namelijk echt nooit.. dus nu heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doequote:Op zondag 5 januari 2020 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval de kledingkast opruimen. Admin heb ik gedaan en de jurk die ik wilde afmaken, dat lukt niet zonder naaijuf hulp.
Rekeningen betalen, papieren opruimen, mailtjes stuten? Zoiets denk ik. Ik heb er ook geen vaste routine voor.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat.doe je als je "de Admin doet" ik doe dat namelijk echt nooit.. dus nu heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doe
Openstaande rekeningen (vaste lasten gaan allemaal automatisch) betalen en alle brieven op een stapel gooien die in de loop van de maanden her en der verzamelen. Dat is alle administratie dat ik doe.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat.doe je als je "de Admin doet" ik doe dat namelijk echt nooit.. dus nu heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doe
Ik mieter alle papieren die ik krijg op een grote hoop. En zo heel af en toe pak ik die grote hoop op en zoek m uit. Komt erop neer dat ik 80% weggooiquote:Op zondag 5 januari 2020 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nooit last van met mobiel fokken. Heul stabiel en rustig.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 00:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Moest ook wel grinniken. Berichtje van de vrijwillige brandweer met updates en advies. Eén advies was om voorlopig maar niet de was buiten te hangen. Zou wel snel drogen maar ze konden niet instaan voor schone was
Ik heb juist een onrustig gevoel en geen idee waar ik vandaag nog zin in heb.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Laatste dag van de vakantieZo veel te doen, zo weinig tijd.
Hoe ver wonen zij van jou? En wonen ze samen?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:03 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou eigenlijk vroeg naar A en B gaan om hun zelfgebakken brood te proeven bij het ontbijt, maar kon gisteravond niet slapen en nu ben ik pas net wakker en hebben ze al lang en breed ontbeten. Eens kijken of ik mezelf voor de lunch daar kan krijgen
I feel you bro.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb juist een onrustig gevoel en geen idee waar ik vandaag nog zin in heb.
Ik moet boodschappen doen maar daar heb ik geen zin in. En de was afhalen.
Een stukje toeren zit er ook niet in met deze rammelpolo
Goed idee denk ikquote:Op zondag 5 januari 2020 11:16 schreef Lonaa het volgende:
Qua 1 februari: Ik zal op tijd reserveren (17:30?) zodat de op-tijd-weggangers dat kunnen.
BTW aangifte ben ik vanaf sinds dit jaar, vanwege de nieuwe kleine ondernemers regeling.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb hier een la waar ik alle papieren in gooi. Als ik de btw-aangifte moet doen, mest ik die la uit om alle bonnetjes te vinden. Dan blijft er een stapel op te ruimen papier over en die voeg ik bij een grotere stapel. Eens in het jaar mest ik de grote stapel nog eens uit en gaat het in ordners. Met als laatste jaren het bijkomend doel om minder ordners te krijgen ipv meer.
Morgen mag ik weer met de btw aan de slag dus dan moet de la weer opgeruimd worden. Die gaat momenteel vrij moeilijk open en dicht, het is er wel tijd voor.
Ja ik ook en meteen in de was en ophangen.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vandaag wel wasdagIk hou d’rvan!
Straks nog bed verschonen.
Uur OV. Ja, ze wonen nu een klein jaar samen. Daarvoor woonden ze ook wel samen maar hadden ze twee plekken, dus dit is een stuk beter en duidelijkerquote:Op zondag 5 januari 2020 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe ver wonen zij van jou? En wonen ze samen?
Gaan jullie in de toekomst samenwonen?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Uur OV. Ja, ze wonen nu een klein jaar samen. Daarvoor woonden ze ook wel samen maar hadden ze twee plekken, dus dit is een stuk beter en duidelijker
Wij hebben het over een paar 100 inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2020 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
BTW aangifte ben ik vanaf sinds dit jaar, vanwege de nieuwe kleine ondernemers regeling.
Daarvoor was het niet heel boeiend. Twee facturen per kwartaal, gemiddeld. Binnen 1 minuut de aangifte gedaan. Ik snap dat het met meer facturen e.d. lastiger wordt
Je bent actiever dan ikquote:Op zondag 5 januari 2020 11:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja ik ook en meteen in de was en ophangen.
Dan nog lopen roeien pianospelen krant lezen.
Of.. fietsen naar de duinen, daar lopen, dan roeien dan pianospelen dan krant lezen.
Of in andere volgorde
Ja maar voorlopig heb ik nog niks gedaan he.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je bent actiever dan ik
Hier is het wassen, droger in en vers setje op bed.
Ik zie nog idd mijn vader en zus voor me die de admin deden van het garagebedrijf vroegah.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben het over een paar 100 inderdaadGelukkig doet de boekhouder het meeste werk. Qua papier is het sowieso maar een handvol bonnen gelukkig. Intense haat aan alle bedrijven die niet aan digitale post doen.
Ah, dan houden we samen de activiteitsschaal in balansquote:Op zondag 5 januari 2020 11:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja maar voorlopig heb ik nog niks gedaan he.
Alleen ontbijt gemaakt en op mijn laptop gezeten
Tijden zij echt veranderd inderdaad. Ik kan me ook nog herinneren hoe dat bij het werk van mijn vader ging. Ik ging wel eens helpen in de vakantie op de administratie.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zie nog idd mijn vader en zus voor me die de admin deden van het garagebedrijf vroegah.
2 bureaus en kasten vol ordners mappen papieren en elke avond na een drukke dag in de garage boven weer admin doen.
Ja scheelt echt een hoop lijkt mequote:Op zondag 5 januari 2020 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tijden zij echt veranderd inderdaad. Ik kan me ook nog herinneren hoe dat bij het werk van mijn vader ging. Ik ging wel eens helpen in de vakantie op de administratie.
Wij hebben inmiddels ook nog maar 5 of 6 ordners voor 2 bedrijven. Op kantoor staat er nog een archiefdoos met 10 ordners waarvan de inhoud nog niet weg kon. Het zijn er vele tientallen geweest. Ben zo blij dat dat allemaal voorbij is.
Wat stop jij onder het hoofdstuk, koolhydraten? Piepers,pasta en zoetwaren?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:47 schreef sigme het volgende:
Als ik admin doe dan pluis ik de gespaarde boodschappenbonnetjes uit en deel alles netjes in en stop dat in excel en maak dan m'n grafiekje.
Dit was het eindgrafiekje van 2019; dat zijn dan de boodschappen van okt-nov-dec.
[ afbeelding ]
Ik ben raar, ik weet het![]()
Alle echte administratie (betalen, boekhouding bijhouden etc) doet mijn liefste.
Ik zou willen dat ik hier de discipline voor heb.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:47 schreef sigme het volgende:
Als ik admin doe dan pluis ik de gespaarde boodschappenbonnetjes uit en deel alles netjes in en stop dat in excel en maak dan m'n grafiekje.
Dit was het eindgrafiekje van 2019; dat zijn dan de boodschappen van okt-nov-dec.
[ afbeelding ]
Alle echte administratie (betalen, boekhouding bijhouden etc) doet mijn liefste.
Hmm meer drank dan zuivelquote:Op zondag 5 januari 2020 11:47 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 januari 2020 08:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je precies woont...is dat zeg maar ergens in de buurt van Enschede, (Westen of ten zuiden ervan) of moet ik echt meer richting Friesland denken? Ik vind het echt geen punt een stukje (zeg maar tot een half uur oid) om te rijden. (De weinige keren dat ik de auto heb vanuit Antwerpen, doe ik er niet zelden 2-2,5 uur over. Afstanden worden steeds relatiever. En afgezien dat dat voornamelijk door files komt, vind ik rijden niet erg.)
Dat viel mij ook op. Maar misschien valt cola, sap etc ook onder drankquote:
Mja waarschijnlijk en bovendien is alcohol duurder ookquote:Op zondag 5 januari 2020 11:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Maar misschien valt cola, sap etc ook onder drank
Fles schnaps is duurder dan een fles melk. Zo raar is dit dus niet. Tenzij er kartonnen pakken wijn gekocht worden. Dan is het weer een zuipschuit.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 11:47 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij een goed plan.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:16 schreef Lonaa het volgende:
Qua 1 februari: Ik zal op tijd reserveren (17:30?) zodat de op-tijd-weggangers dat kunnen.
Wat drink je dan zoal behalve zuivel, koffie en een lekker biertje/wijntje?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:00 schreef sigme het volgende:
Viespeuken! Cola, sap en dat soort brrrrrrrrrr koop ik nóóit en zou ik onder koolhydraten scharen.
Waar dus nu (@:z80) brood, koek, pasta, rijst en aardappels in vallen.
Onder drank valt enkel bier en wijn, à ongeveer ¤3,30 per dag. Ik & lief elk 1 lekker biertje per dag dus.
Het staat niet op mijn planning voorlopigquote:Op zondag 5 januari 2020 11:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Gaan jullie in de toekomst samenwonen?
Ja, en ik ben helemaal voorquote:Op zondag 5 januari 2020 12:12 schreef Blues het volgende:
Wat is hoofdelijk omslaan AX ?
Alles op 1 rekening en dan door iedereen delen?
Ow.. nou moest ik dus eerst grafiekje maken voor andere tijden voordat ik iets nuttigs kan gaan doen! Ik hou het meestal maar beperkte tijd bij, meestal een maand of 3. Die gegevens heb ik van 2017 en 2018:quote:Op zondag 5 januari 2020 12:06 schreef AnneX het volgende:
Sigme is net zo “raar” als Selangmet grafiekjes en excel.
![]()
Veranderen ook zaken per kwartaal?
Ik drink op werkdagen op kantoor 1 kop koffie, verder thee.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wat drink je dan zoal behalve zuivel, koffie en een lekker biertje/wijntje?
No pun intended trouwens.
Bedenk me net dat ik hier meestal ook weinig verder kom dan die 3 plus thee.
quote:
Psies.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:12 schreef Blues het volgende:
Wat is hoofdelijk omslaan AX ?
Alles op 1 rekening en dan door iedereen delen?
Ik ontbijt altijd met cruesli in melk..quote:Op zondag 5 januari 2020 12:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik drink op werkdagen op kantoor 1 kop koffie, verder thee.
Thuis drink ik maar eens per week ofzo een glas melk. Eenmaal per week drink ik thee.
Overdag 1 kop espresso; op niet-kantoordagen ook 2 filterkoffie. 's Avonds een biertje, soms alcoholvrij pils. Verder drink ik enkel water.
Zonder het totaal te weten, niet heel nuttig, zo groot zijn de verschillen niet.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ow.. nou moest ik dus eerst grafiekje maken voor andere tijden voordat ik iets nuttigs kan gaan doen! Ik hou het meestal maar beperkte tijd bij, meestal een maand of 3. Die gegevens heb ik van 2017 en 2018:
2017
[ afbeelding ]
2018
[ afbeelding ]
2019
[ afbeelding ]
De trend lijkt me helder
Ik gok op varkenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zonder het totaal te weten, niet heel nuttig, zo groot zijn de verschillen niet.
Zelf maar een (melk)koe gaan houden?
Nee maar verminderen wel de hoeveelheid geld die je uitgeeft aan vlees.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 11:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik mis een kopje veevoer. Is geld dat je daar aan uitgeeft niet voor vlees?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee maar verminderen wel de hoeveelheid geld die je uitgeeft aan vlees.
Handig. Ik heb zoiets in mijn kledingkast geplakt in de hoop dat ik niet meer met een zwarte broek en een donkerblauw shirt op stap ga. Maar ik heb nog zo’n ding, maar eens gaan rommelenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Psies.
@:kaatje: is dit iets voor je naaimachine? https://love-sew.com/prod(...)M_23844121128240151_
Als het gaat om puur supermarktuitgaves.. nietquote:Op zondag 5 januari 2020 12:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik mis een kopje veevoer. Is geld dat je daar aan uitgeeft niet voor vlees?
Ah, ja dat is wel een 'beetje' om jaquote:Op zondag 5 januari 2020 11:51 schreef sigme het volgende:
[..]Je bent ook wel een schatje hè! Dank voor het aanbod. Ik woon echt totáál uit de richting voor jou, ergens iets voorbij Assen
. Maar vervoer is eigenlijk mijn minst grote probleem, ik heb allerlei mensen om me heen waarvan ik probleemloos een auto kan lenen. Maar bedankt voor het aanbod, echt heel lief!
Gelukkig heb je in elke Duitse dorp nog wel een bank waar je iemand over de balie kunt trekkenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:13 schreef z80 het volgende:
Maandag ruzie maken met mijn Duitse bank. Die hebben bedacht dat je met een tan moet inloggen. En deze binnen 90 dagen elke keer wijzigen. Echter dit is wel aan gezet aan hun kant. Maar nu kan ik er niet meer in. Tijd voor een andere bank als dit niet uit kan. Stelletje kloojoos.
Gewoon in Emmen van Maandag t/m Vrijdag. Je overdrijft graag?quote:Op zondag 5 januari 2020 13:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig heb je in elke Duitse dorp nog wel een bank waar je iemand over de balie kunt trekken
Ik zou niet weten waar ik tegenwoordig heen zou moeten als ik nog een rekening had bij de Rabo. Volgens mij hebben ze 't kantoor in Emmen ook verlaten. Of zitten ze er alleen nog in even weken bij volle maan op dinsdag en donderdag tussen 9 en 11.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Daarom begin ik klein en stel de grote boom uit tot dinsdag.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:06 schreef Aure het volgende:
Oeh lekker cat
Wij hebben de kerstboom net bij de vuilnisbakken gegooid. Het is nu zo leeg. En saai
Wat jammer! Ik heb deze gekregen van een vriendinquote:Op zondag 5 januari 2020 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah...jij hebt de tony waar ik me rot naar heb gezocht voor @:Tele6. Overal uitverkocht toen
Aftermeet in het hotel?quote:Op zondag 5 januari 2020 14:18 schreef AnneX het volgende:
Kamer geboekt op loopafstand![]()
“In de 6 uur hiervoor heeft iemand een kamer geboekt” Borisz![]()
@:kaatje: zo’n lichtsnoer in de kast is ook hendig, ja.
Ik stond vanochtend te jubelen vanwege de ruimte nu de kerstboom gewieberd isquote:Op zondag 5 januari 2020 14:06 schreef Aure het volgende:
Oeh lekker cat
Wij hebben de kerstboom net bij de vuilnisbakken gegooid. Het is nu zo leeg. En saai
Gezien iedereen 'op loopafstand' geboekt heeft, lijkt me dit ook het meest waarschijnlijkquote:
Ik denk er nog even over naquote:Op zondag 5 januari 2020 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gezien iedereen 'op loopafstand' geboekt heeft, lijkt me dit ook het meest waarschijnlijkVolgens mij zit er verder nog 1 B&B in de binnenstad, maar dat is het wel zo een beetje.
Mwoah, op zich denk ik dat als we om half 6 reserveren je nog prima naar huis kan.quote:
Ja, zeker met Z meerijden. Maar een miniweekendje weg, evt nog even naar Oldenzaal is ook wel leukquote:Op zondag 5 januari 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mwoah, op zich denk ik dat als we om half 6 reserveren je nog prima naar huis kan.
Dat is natuurlijk ook waar.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, zeker met Z meerijden. Maar een miniweekendje weg, evt nog even naar Oldenzaal is ook wel leuk
Goed voor de roddels... Of gebruiken sommige mensen die wel om te slapen?quote:
Ik heb er nog nooit geslapen.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goed voor de roddels... Of gebruiken sommige mensen die wel om te slapen?
SPOILER: doodshoofdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik plasticvrije vetbollenhangdingen gemaakt.SPOILER: huisvlijtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gewandeld met de honden, inclusief overenthousiast jong logeerhondje.SPOILER: brave hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover het fotoverslag van mijn dag
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
quote:Op zondag 5 januari 2020 15:35 schreef sigme het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik eens een paar rammenkoppen van de slager weer mee naar huis genomen, en begraven. Die heb ik nu weer opgegraven.Wat tofSPOILER: doodshoofdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover het fotoverslag van mijn dag
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Model logeerhondje heeft een buurman ook. Het volwassen model.
Scharrelde met O&N gewoon rond buiten!![]()
Buurman jaagt met hem.![]()
Wij liggen lekker op de bank. Alle klusjes zijn gedaan. 2/3 Van ons ligt zachtjes te snurken![]()
Biatlon staan. We hoeven over een paar uur pas weer op te staan voor de broodjes hamburger. Trek in.Spoilers!![]()
Wat deden jouw mensen?quote:Op zondag 5 januari 2020 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Oh man. Ik ben echt heel erg klaar met vandaag. Mensen.
Wij hadden er net ook twee in huis. Gelukkig op dezelfde tijd afgesproken. Er was er zo een voor mij, een voor J. Blij toen ze weer weg waren.Spoilers!![]()
Een paar jaar geleden heb ik eens een paar rammenkoppen van de slager weer mee naar huis genomen, en begraven. Die heb ik nu weer opgegraven.SPOILER: doodshoofdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik plasticvrije vetbollenhangdingen gemaakt.SPOILER: huisvlijtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gewandeld met de honden, inclusief overenthousiast jong logeerhondje.Dat is gaaf ja. Mijn ex-man had schedels van koe, geit, hond, kat, verschillede vogels, ratten e.d maar de mooiste was een apenschedel..SPOILER: brave hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover het fotoverslag van mijn dagNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Net weer een aflevering gekeken van James May: our man in Japan. Briljant leuke reisserie.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Een paar jaar geleden heb ik eens een paar rammenkoppen van de slager weer mee naar huis genomen, en begraven. Die heb ik nu weer opgegraven.SPOILER: doodshoofdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik plasticvrije vetbollenhangdingen gemaakt.SPOILER: huisvlijtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gewandeld met de honden, inclusief overenthousiast jong logeerhondje.Wat heb je met dat vogelvoer gedaan? Misschien leuk voor in het vrije vogeltopicSPOILER: brave hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover het fotoverslag van mijn dag
Spoilers!![]()
James Mayquote:Op zondag 5 januari 2020 16:11 schreef golfer het volgende:
Net weer een aflevering gekeken van James May: our man in Japan. Briljant leuke reisserie.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Best een lekker dagje. Wat tv gekeken. Hoorde dat bij m'n nichtje in Australië flink wat regen is gevallen.
Ander nichtje, dochter van broer en schoonzus is momenteel in Kuala Lumpur als Miss "geen idee" om Nederland te vertegenwoordigen. Grappig om eea te lezen op instagram en fb.
Eten is ook al klaar want gisteren was er veel over. Morgen eetclubje dus uitstellen gaat 'm ook niet worden. Makkelijk dus allemaalWe have far more in common than that which devides us..![]()
Leuke vent inderdaad, alleen zou ie een keer naar de kapper moeten gaan.quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
nee joh! Dat vind ik juist onderdeel van zn charme.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke vent inderdaad, alleen zou ie een keer naar de kapper moeten gaan.
Maakt hem echt jaren ouder, dat onverzorgde lange haar.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:16 schreef Lonaa het volgende:
nee joh! Dat vind ik juist onderdeel van zn charme.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
En de foute overhemden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Die kreeg ik begin december van A en B, is echt heel lekkerquote:Op zondag 5 januari 2020 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah...jij hebt de tony waar ik me rot naar heb gezocht voor @:Tele6. Overal uitverkocht toen![]()
![]()
Echt...ik kreeg een stem. Moi.
![]()
Bedankt aan whoever.kweetnogwiehetwas.
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - de uitslagen!![]()
Ik heb B geholpen om een stopcontact een paar cm omhoog te verplaatsen zodat er een kast onder past (een halve Billy). Het stopcontact zit op de muur en het gat dat in de muur zit waar de kabels uitkomen zit achter de kast, supermooi niks meer aan doen
Het zelfgebakken brood was niet veel aan, want niet echt lekkere meelmix (wit met mout zodat het bruin lijkt). Er zal nog geëxperimenteerd moeten worden
[ Bericht 27% gewijzigd door Tele6 op 05-01-2020 16:45:38 ]![]()
van der Valk Nieuwjaarsbrunch overleefd. Zoiets kost een halve dag:D
Daarna schoonouders rondrit gedaan met hun lijst Funda - voorkeuren als routeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat valt tegen. Ik zal toch echt de stad in moeten. In de dorpen er om heen is alles weg. Incl de atm/pinautopmaat.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig heb je in elke Duitse dorp nog wel een bank waar je iemand over de balie kunt trekken
Ik zou niet weten waar ik tegenwoordig heen zou moeten als ik nog een rekening had bij de Rabo. Volgens mij hebben ze 't kantoor in Emmen ook verlaten. Of zitten ze er alleen nog in even weken bij volle maan op dinsdag en donderdag tussen 9 en 11.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2020 14:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Druk bezig met het afbreken van de kerstbomen.Ik wil wel even komen helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Ik ook. Vind 'm juist leuk zo.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
nee joh! Dat vind ik juist onderdeel van zn charme.![]()
Ik had na een fietstocht en lopen door de duinen ook ff een powernap op de bank nodig. Mét poesquote:Op zondag 5 januari 2020 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij liggen lekker op de bank. Alle klusjes zijn gedaan. 2/3 Van ons ligt zachtjes te snurken![]()
Biatlon staan. We hoeven over een paar uur pas weer op te staan voor de broodjes hamburger. Trek in.Of we snurkten weet ik niet
![]()
![]()
Deze is inmiddels ruim een jaar oud, tot ieders verbazing is dit dus het eindformaat. Klein!quote:Op zondag 5 januari 2020 15:46 schreef AnneX het volgende:
Model logeerhondje heeft een buurman ook. Het volwassen model.
Scharrelde met O&N gewoon rond buiten!![]()
Buurman jaagt met hem.
Heidewachtel ofwel Kleine Münsterlander heet het ras.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Gemengd met vast frituurvet (dat even laten smelten). Ik zal eens kijken naar dat topic!quote:Op zondag 5 januari 2020 16:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat heb je met dat vogelvoer gedaan? Misschien leuk voor in het vrije vogeltopicik moet verrassend weinig
Een paar jaar geleden heb ik eens een paar rammenkoppen van de slager weer mee naar huis genomen, en begraven. Die heb ik nu weer opgegraven.SPOILER: doodshoofdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik plasticvrije vetbollenhangdingen gemaakt.SPOILER: huisvlijtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gewandeld met de honden, inclusief overenthousiast jong logeerhondje.Zo'n kop heeft een collega boven haar bank hangenSPOILER: brave hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover het fotoverslag van mijn dag![]()
![]()
![]()
Ik niet meer, sinds de laatste tijdens een hardloop rondje in mijn been hing. Vals kreng.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind heidewachtels erg leuke honden. Net als Friese Stabij's![]()
![]()
Dan zit je niet bij de Sparkasse en zeker niet bij de Volksbank. Of daar hebben ze flink gesaneerd, als ik even hier over de grens kijk:: Rütenbrock (2300) en Emmeln (3400) hebben beide.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Ik zal toch echt de stad in moeten. In de dorpen er om heen is alles weg. Incl de atm/pinautopmaat.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Z’n kop heb je nu boven de bank hangen?quote:Op zondag 5 januari 2020 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik niet meer, sinds de laatste tijdens een hardloop rondje in mijn been hing. Vals kreng.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Beide banken hebben een flinke snoeiactie gehad. Ook veel samenvoegingen van verschillende regio's. Vanaf de grens Millingen tot aan centrum Kleve is geen bank of atm meer te vinden.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan zit je niet bij de Sparkasse en zeker niet bij de Volksbank. Of daar hebben ze flink gesaneerd, als ik even hier over de grens kijk:: Rütenbrock (2300) en Emmeln (3400) hebben beide.
Of er nog een bank in Kranenburg zit weet ik niet. Maar vanaf daar naar centrum Kleve zit ook niets meer. Een atm is er in Kranenburg nog wel te vinden.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Dat ligt niet per se aan het soort hond. Wel ruk.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik niet meer, sinds de laatste tijdens een hardloop rondje in mijn been hing. Vals kreng.Sterkheidsbaas van alles.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2020 17:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Z’n kop heb je nu boven de bank hangen?![]()
![]()
Hamburger besteld #foreverfat. Duurt nog ruim een uur. Dikke boehoe #honger.
#hashtag.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Zoveel gegeten op buffet dat we avondmaal maar overslaanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Bij Kippie in de aanbieding vijf kippenbouten voor 5,5e. Kortom Kip vanavond. Morgen ook trouwens.
En maak er wat wortel bij.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Mijn Spaanse bank heeft ook iets verzonnen waardoor wij niet meer kunnen inloggen. Je kan erover bellen, zeggen ze. Maar ervaring leert dat zij geen Engels spreken, en wij onvoldoende Spaans voor een moeilijk telefoongesprek. Er moet wél geld naar de rekening overgemaakt worden, om a) de bank te kunnen betalen (paar tientjes per jaar) en b) om de Spaanse overheid de belasting te kunnen laten afschrijven (paar euro per jaar).ik moet verrassend weinig
Waarom zitten jullie bij een Spaanse bank?quote:Op zondag 5 januari 2020 17:47 schreef sigme het volgende:
Mijn Spaanse bank heeft ook iets verzonnen waardoor wij niet meer kunnen inloggen. Je kan erover bellen, zeggen ze. Maar ervaring leert dat zij geen Engels spreken, en wij onvoldoende Spaans voor een moeilijk telefoongesprek. Er moet wél geld naar de rekening overgemaakt worden, om a) de bank te kunnen betalen (paar tientjes per jaar) en b) om de Spaanse overheid de belasting te kunnen laten afschrijven (paar euro per jaar).There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Dat moet, om de Spaanse belasting te betalen. We betalen een paar euro per jaar voor het onderhoud aan onverharde wegen.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie bij een Spaanse bank?ik moet verrassend weinig
Hier een restje van gisteren. Straks nog maar wat te eten verzinnen, was veel minder dan ik dacht.We have far more in common than that which devides us..![]()
Ik maakte een linzenboerenkoolsalade die ik zelf nogal saai vond maar die gretig aftrek vond bij mijn huisgenoten. Vooral bij de kleine huisgenoot is dat tamelijk zeldzaam en dat ze het dan allebei graag eten helemaalHoewel, de saaie soep lusten ze ook allebei graag. Ik zie een patroon
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Aha, dat wist ik niet.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:50 schreef AnneX het volgende:
Hierom golfer... K&W / sigme's olijfboomgaard deel 2
Kom nooit in K&W.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Jullie weten dit vast! Ik ben mijn stippenbegonia aan het stekken. Er komen al miniwortels aanmaar wanneer kan ik die gaan planten? Hoe lang moeten die wortels ongeveer zijn? Het zijn nu echt nog maar kleine uitsteeksels van nog geen centimeter.
![]()
Geen idee, maar ik kreeg in een mailtje iets over goedhouden etc van planten. Mail kwam van intratuinquote:Op zondag 5 januari 2020 20:35 schreef Aure het volgende:
Jullie weten dit vast! Ik ben mijn stippenbegonia aan het stekken. Er komen al miniwortels aanmaar wanneer kan ik die gaan planten? Hoe lang moeten die wortels ongeveer zijn? Het zijn nu echt nog maar kleine uitsteeksels van nog geen centimeter.
We have far more in common than that which devides us..![]()
Als ik op internet lees zou ik ze wel iets langer laten worden. Hoeveel stekjes heb je? Deel in aarde deel nog niet een idee?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:50 schreef Aure het volgende:
Ja anders doe ik wel even een rondje Google, maar er zitten hier best wat plantmensen geloof ikWe have far more in common than that which devides us..![]()
Ik zou ingeven wachten tot ze wat groter zijn.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:35 schreef Aure het volgende:
I solemnly swear i'm up to no good![]()
'ze' zeggen een cm of 3. Maar ligt er ook een beetje aan hoeveel wortels het zijn en of ze al zijtakjes hebben. Soberso slaan ze wat minder snel aan want minder enzo.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:35 schreef Aure het volgende:
Ik heb wel planten, ik snap wel hoe ze in algemene zin werken, maar een specifieke plant in leven houden blijft lastig
Ik had aloë vera's gehad van een vriend die ze over had, netjes verpot naar grote potten verse grond, nu zijn er twee doodin een soort groene soep veranderd. Ik vond ze al weinig wortels hebben, denk dat dat het probleem was.
![]()
![]()
Da's altijd met het brunch buffet bij Toekan.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:43 schreef fietsie het volgende:
Zoveel gegeten op buffet dat we avondmaal maar overslaan
Dit is leuk speelgoed:
https://www.tractorfan.nl/picture/1329420/Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Eentje maar nu. Met nog maar 3 miniwortels er aan, dus ik laat hem nog een tijdje in water staanquote:Op zondag 5 januari 2020 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als ik op internet lees zou ik ze wel iets langer laten worden. Hoeveel stekjes heb je? Deel in aarde deel nog niet een idee?![]()
![]()
@Blues:
...”We are very fortunate in North Queensland, no bushfires, plenty of rain & very green, However, they are the worst in our time in Australia, no end in sight. Something like 1400 houses lost & thousands of farm sheds etc & millions of kangaroos & koalas, birds etc. AWFUL... I’m sure the magnitude is incomprehensible to the rest of the world??” ...
Zojuist op de map gekeken en dan ziet het er anders uit.😳![]()
Misschien voor de zekerheid nog wat stekjes kweken? Toen de plant die mijn vader 60 jaar geleden langzaam doodging heb ik er 3 stekjes van gehaald, die het nu goed doen.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Eentje maar nu. Met nog maar 3 miniwortels er aan, dus ik laat hem nog een tijdje in water staanWe have far more in common than that which devides us..![]()
Afschuwelijk. Een van mijn andere nichtjes en mijn tante wonen in Brisbane, volgens de kaart zijn daar ook branden maar volgens zen niet. Dat geloof ik dusquote:Op zondag 5 januari 2020 21:21 schreef AnneX het volgende:
@:Blues:
...”We are very fortunate in North Queensland, no bushfires, plenty of rain & very green, However, they are the worst in our time in Australia, no end in sight. Something like 1400 houses lost & thousands of farm sheds etc & millions of kangaroos & koalas, birds etc. AWFUL... I’m sure the magnitude is incomprehensible to the rest of the world??” ...
Zojuist op de map gekeken en dan ziet het er anders uit.😳We have far more in common than that which devides us..![]()
Aloë vera vind ik ook maar moeilijke planten, het is al snel drama. Ik heb zopas m'n baby aloe vera's verpot maar ik vrees de ergste.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb wel planten, ik snap wel hoe ze in algemene zin werken, maar een specifieke plant in leven houden blijft lastig
Ik had aloë vera's gehad van een vriend die ze over had, netjes verpot naar grote potten verse grond, nu zijn er twee doodin een soort groene soep veranderd. Ik vond ze al weinig wortels hebben, denk dat dat het probleem was.
![]()
Aloe Vera verpot ik altijd "buitenom". De hele kluit in een grotere pot met buitenom wat verse grond, zonder de wortels te beschadigen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat doe ik ook met bijna al mijn planten. Maar geen een ander plant die ik heb is net zo dramatisch als aloë vera.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:34 schreef fietsie het volgende:
Aloe Vera verpot ik altijd "buitenom". De hele kluit in een grotere pot met buitenom wat verse grond, zonder de wortels te beschadigen.![]()
Ik heb familie in de buurt van Melbourne wonen. Daar brandt het niet maar ze hebben wel last van de rook. En prijzen zich daarmee gelukkig.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Een van mijn andere nichtjes en mijn tante wonen in Brisbane, volgens de kaart zijn daar ook branden maar volgens zen niet. Dat geloof ik dusOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik ben gefascineerd door de interne klok van mijn kat
16.00 uur: mekkeren om eten
21.45 uur (Met hooguit een afwijking van een minuut of vijf): rondje tuin. Is me nooit zo opgevallen maar omdat ik nu wat dagen veel thuis ben zie ik al drie dagen dit patroon
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Grappig he maar hier hetzelfde.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben gefascineerd door de interne klok van mijn kat
16.00 uur: mekkeren om eten
21.45 uur (Met hooguit een afwijking van een minuut of vijf): rondje tuin. Is me nooit zo opgevallen maar omdat ik nu wat dagen veel thuis ben zie ik al drie dagen dit patroon
Zelfs de ligplekjes zijn bijna op het uur nauwkeurig vast te stellen![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 5 januari 2020 22:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Grappig he maar hier hetzelfde.
Zelfs de ligplekjes zijn bijna op het uur nauwkeurig vast te stellen![]()
Van de stoel naar de bank naar de vensterbank, in een vast patroon.
Ze zitten altijd voor het raam als ik aan kom fietsen uit het werk
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Ja!quote:Op zondag 5 januari 2020 22:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Grappig he maar hier hetzelfde.
Zelfs de ligplekjes zijn bijna op het uur nauwkeurig vast te stellen
Kater komt om 20.00 uur aan het voeteneind van de bank liggen. Overdag in de hangmat maar rond die tijd wordt die blijkbaar lava![]()
Nu zit poes naar me te loeren want ze weet dat ze binnenkort naar bed moet en daar heeft ze geen zin in. Tot de deur van haar slaapkamer vijf minuten op slot zit. Dan MOETMOETMOEEEEEET ze erin
Avonds ligt ze op de hocker.
Ergens midden in de nacht springt ze op bed tussen ons in.
Rond 11 uur eten.
Dan op de stoel in de kleine kamer slapen.
Rond 1500 restje eten dat in t bakje zat.
Beetje rondwandelen.
Beetje doezelen voor t raam op de rugleuning van t raam.
Bovenop g zitten als hij leest.
Beetje knabbelen.
Beetje rondwandelen.
Beetje voor t raam in de tuinkamer zitten kijken naar de vogeltjes. Of op mij wachten tot thuiskomst.
Beetje rondwandelen.
Beetje schooien tijdens t eten.
In de doos voor zich uitstaren.
Geborsteld willen worden dus languit in de kamer rollen.
Als de gordijnen dichtgaan op de rugleuning bank met je kop boven de verwarming. Poosje bij mij zitten om te eindigen op de hocker.
Cirkel is rond.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2020 22:38 schreef Blues het volgende:
Rond 11 uur eten.
Beetje rondwandelen.
Beetje knabbelen.
Beetje rondwandelen.
Beetje voor t raam in de tuinkamer zitten kijken naar de vogeltjes. Of op mij wachten tot thuiskomst.
Beetje rondwandelen.
Als de gordijnen dichtgaan op de rugleuning bank met je kop boven de verwarming. Poosje bij mij zitten om te eindigen op de hocker.
Cirkel is rond.
Ik ga dit ook eens in detail bijhouden
Ik zou dat voor Loebes best eens bij willen houden.. Alleen wanneer heb ik daar tijd voor.
Hij verplaats zich naar ons idee gemiddeld ieder half uur behalve na hele vermoeiende dagen. Ben best benieuwd of dat klopt.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Dit is een vrije dag. Als ik werk hoort er ook nog wachten om 730 tot mijn bakje yoghurt op is @uitlikkenquote:Op zondag 5 januari 2020 22:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga dit ook eens in detail bijhouden![]()
![]()
Ik probeer mijn man om te halen om de maand februari eens vegetarisch te doen. Hij wil niet. En het is echt niet zo dat wij iedere dag vlees eten. Het lijkt mij wel leuk. Andere gerechten maken enzo.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Afwasmachinepoesquote:Op zondag 5 januari 2020 22:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit is een vrije dag. Als ik werk hoort er ook nog wachten om 730 tot mijn bakje yoghurt op is @:uitlikken![]()
Die heb ik ook
Sinds jaren - duh - eten wij hellofresh boxen iedere week.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik probeer mijn man om te halen om de maand februari eens vegetarisch te doen. Hij wil niet. En het is echt niet zo dat wij iedere dag vlees eten. Het lijkt mij wel leuk. Andere gerechten maken enzo.
En de vleesintake is beduidend verminderd. Hooguit 1-2 x week.
Met gedroogde en verse kruiden zegtie verbaasd dat het lekker smaakte.
Zo af en toe is er vleesch zoals de saté gister of de chinees.
Zelf heb ik een beetje weerstand zelfs, terwijl vroegûh een karbonade niet groot genoeg kon zijn.
#ministerie van voeding.![]()
Diva’s zijn heel verschillend, Nika ligt in het hangmandje van de krabpaal, alleen om ca 11 uur heeft ze wandeltijd ingepland, Elin is veel onrustiger, die ligt overal. ‘S nachts ligt ze meestal een tijdje bij mij op bed, en om 630 eist ze eten, luidkeels (verder maken ze beiden nauwelijks geluid).
Vegetarisch staat hier ook op de planning, vlees dat ik nog heb gaat op, maar ik ga geen voorraad meer in huis halen.We have far more in common than that which devides us..![]()
![]()
Van Bellefleur en Wiske kon ik het ook wel uittekenen.
Richting mijn nest. Morgen na 2,5e week weer aan de slag. Ene kant jammer. Had nog wel meer leuke dingen willen doen
. Aan de andere kant ben ik er klaar voor
. Goed uitgerust en kan er weer tegenaan.
Woensdag wel al weer wat leuks op de agenda. Jeep Von Swieden aka Japie van Zweden in combo met het KCO.
[*]Padding - Softly Bouncing (wereldpremière)
[*]Mahler - Adagio (uit 'Symfonie nr. 10 in Fis') (versie Willem Mengelberg uit 1924)
[*]Mahler - Purgatorio (uit 'Symfonie nr. 10 in Fis') (versie Willem Mengelberg uit 1924)
[*]Stravinsky - Le sacre du printemps, tableaux de la Russie païenne en deux parties
Tot de aanschaf van de kaartjes nooit van Martin Padding gehoord..
Januari is sowieso een culturele maand met ook nog 2x Schouwburg.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Schrikkeljaarquote:Op zondag 5 januari 2020 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik probeer mijn man om te halen om de maand februari eens vegetarisch te doen. Hij wil niet. En het is echt niet zo dat wij iedere dag vlees eten. Het lijkt mij wel leuk. Andere gerechten maken enzo.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Poes heeft ook een redelijk vast ritme. De klok verzetten is dan ook problematisch.
Hier ook door HF veel meer vegetarische gerechten gaan eten. En meestal ook echt heel erg lekker
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
*kruipt uit kerstvakantiehol met milde kater en drie kilo extra*
Yo.
Let me see you stripped down to the bone![]()
Serieus zin om twee weken aan topics terug te lezen!Eens zien hoe ver ik kom tot men hier thuis wakker wordt. Günther heeft gisteren vier uur lang gezwommen, dus ik gok op uitslaap
Wat ga je verder zien in de schouwburg dan, @borisz?
@Thinkk-Pinkk Ben jij thuis degene die altijd kookt? Want dan is het toch makkelijk zat? Vega koken en als -ie er per se een speklap naast wil, zelf eentje laten bakken
[ Bericht 20% gewijzigd door minilot op 06-01-2020 06:24:56 ]Let me see you stripped down to the bone![]()
Wow @sigme, die doodskoppen! Gaaf zeg!In de meeste gevallen wel wat kitsch om als decoratie in te zetten, maar wat kun je er verder nog mee?
[ Bericht 5% gewijzigd door minilot op 06-01-2020 06:28:50 ]Let me see you stripped down to the bone![]()
Je hebt van die halsbandjes die dat voor je kunnen doenquote:Op zondag 5 januari 2020 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou dat voor Loebes best eens bij willen houden.. Alleen wanneer heb ik daar tijd voor.
Hij verplaats zich naar ons idee gemiddeld ieder half uur behalve na hele vermoeiende dagen. Ben best benieuwd of dat klopt.![]()
![]()
Mogge
We morgen weer aan de arbeid.Katinka Polderman en Ellen ten Dammequote:Op maandag 6 januari 2020 05:51 schreef minilot het volgende:
Wat ga je verder zien in de schouwburg dan, @:Borisz?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Hmm hier een lief die heeeeeel zachtjes uit bed kroop.quote:Op maandag 6 januari 2020 06:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Om die tijd werd Kind wakker. Ik was al wakker sinds 2 uur. Lange dag...
Niet zachtjes genoeg dus
Katten waren weer extreem kroelig vannacht... dus niet echt lekker geslapen.![]()
Goedemorgen. Eerste werkdag, maar het voelt niet alsof we vakantie hebben gehadkind slaapt ook nog niet al te best sinds ie weer thuis is, dus wij lagen knus samen in bed en vriend lag in het logeerbed.
![]()
Welkom terug! Genoeg geviespeukt in het verlof?quote:Op maandag 6 januari 2020 06:15 schreef minilot het volgende:
Wow @:Sigme, die doodskoppen! Gaaf zeg!In de meeste gevallen wel wat kitsch om als decoratie in te zetten, maar wat kun je er verder nog mee?
Ik heb geen idee wat te doen met de koppen. Voor decoratieve kitsch zijn ze te geel en licht afstotelijk. Voorlopig staan ze in de moestuinkast, dus mogelijk bezorgen ze met in de lente nog een lichte hartaanval.ik moet verrassend weinig
Wat een leventje hebben katten toch ook hequote:Op zondag 5 januari 2020 22:38 schreef Blues het volgende:
Rond 11 uur eten.
Beetje rondwandelen.
Beetje knabbelen.
Beetje rondwandelen.
Beetje rondwandelen.
Cirkel is rond.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Ik ben alweer ruim een week aan het werk maar vandaag zal het toch wel wat anders zijn in de trein qua sardientjes![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2020 07:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een leventje hebben katten toch ook heZe is wel veel minder actief dan een tijdje geleden, maar ja ze is 15.5 dan mag 't.
Ah, yoghurtbakje uitgelikt, we kunnen![]()
![]()
Oh leuk! Ik ken Padding ook niet.quote:Op zondag 5 januari 2020 22:59 schreef borisz het volgende:
Van Bellefleur en Wiske kon ik het ook wel uittekenen.
Richting mijn nest. Morgen na 2,5e week weer aan de slag. Ene kant jammer. Had nog wel meer leuke dingen willen doen
. Aan de andere kant ben ik er klaar voor
. Goed uitgerust en kan er weer tegenaan.
Woensdag wel al weer wat leuks op de agenda. Jeep Von Swieden aka Japie van Zweden in combo met het KCO.
[*]Padding - Softly Bouncing (wereldpremière)
[*]Mahler - Adagio (uit 'Symfonie nr. 10 in Fis') (versie Willem Mengelberg uit 1924)
[*]Mahler - Purgatorio (uit 'Symfonie nr. 10 in Fis') (versie Willem Mengelberg uit 1924)
[*]Stravinsky - Le sacre du printemps, tableaux de la Russie païenne en deux parties
Tot de aanschaf van de kaartjes nooit van Martin Padding gehoord..
Januari is sowieso een culturele maand met ook nog 2x Schouwburg.![]()
Ik ben wel weer naar bed gegaan. Bleek het mis te hebben, want toen ik net weer in slaap viel (ik denk 6 uur) ging de buurman werken wat ik hoorde de scooter en sloeg de hond weer aan.Dus wat Mup nou de eerste keer had, i dunno.
Hmm hier een poezendame die midden in de nacht ineens onbedaarlijk ging zitten miauwen.quote:Op maandag 6 januari 2020 08:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben wel weer naar bed gegaan. Bleek het mis te hebben, want toen ik net weer in slaap viel (ik denk 6 uur) ging de buurman werken wat ik hoorde de scooter en sloeg de hond weer aan.Dus wat Mup nou de eerste keer had, i dunno.
Normaal als je dan dr naam roept is het klaar... maar deze keer niet.
En dan weet ik toch weer dat abessijnen stiekem soms net mini oosterse korthaartjes zijn![]()
![]()
Ja, in mijn Bengaal zit ook oosters, I feel you.quote:Op maandag 6 januari 2020 08:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm hier een poezendame die midden in de nacht ineens onbedaarlijk ging zitten miauwen.
Normaal als je dan dr naam roept is het klaar... maar deze keer niet.
En dan weet ik toch weer dat abessijnen stiekem soms net mini oosterse korthaartjes zijn
Mijn issue is dat ik slecht in slaap, dus als ik dan wakker wordt om 5 uur is inslapen vet lastig. Maar wel meh. 3x wakker geweest vannacht dusvoel me wel redelijk verrot. Koffie.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Goedemorgen!
Op 6 januari naar kantoor fietsen zonder handschoenen aan. Da's wel eens wat anders geweest.
Het lijkt erop dat de helft van de collega's zwaar verkouden is. Dat virusje zal nu wel rond gaan en volgende week zal dan de andere helft verkouden zijn.We have far more in common than that which devides us..![]()
Ja, bizar he? Hond moest om 5 uur ook plassen, stond op blote voeten in een badjas in de tuin. Fris aan de voeten, maar dat was het dan ook wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 08:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen!
Op 6 januari naar kantoor fietsen zonder handschoenen aan. Da's wel eens wat anders geweest.
Het lijkt erop dat de helft van de collega's zwaar verkouden is. Dat virusje zal nu wel rond gaan en volgende week zal dan de andere helft verkouden zijn.
Het virusje is hardnekkig, ik heb nog steeds gele klodders. Vanaf kerst.
Ik kreeg hier al weer klachten (van de buitenlandse collega's) dat het zo idioot was dat je hier bij een verkoudheid geen antibiotica krijgt. Ten eerste...kan ik toch niets aan doen, ten tweede, je weet toch dat dat niet helpt, ten derde steeds ab is helemaal niet slimWe have far more in common than that which devides us..![]()
Abby mauwt want ze heeft net gepoept. Dat moet je vertellen.Geldt ook voor eten, meestal.
Herkenbaar, miauw, gevolgd door een soort grom, hollend uit de kattenbak.quote:Op maandag 6 januari 2020 09:00 schreef Lonaa het volgende:
Abby mauwt want ze heeft net gepoept. Dat moet je vertellen.Geldt ook voor eten, meestal.
Deze mauwt pas buiten de kattenbak terwijl ze parmantig door de woonkamer loopt.quote:Op maandag 6 januari 2020 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Herkenbaar, miauw, gevolgd door een soort grom, hollend uit de kattenbak.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Huisdier hier zegt "Mama, poep" of "Mama, plakpoep" al naar gelang de consistentie. Handig voor mentale voorbereiding opvoorbereiding.
Vanavond ditteh:
http://www.thesugarhit.co(...)sed-red-cabbage.html
Geroosterde aardappelparten uit de oven erbij en zo'n Vivera kaasschnitzel waar iedereen altijd zo over loopt te joecheien. Nooit gegeten, zal me benieuwen
Enfin, kapperwaarts!(Niet voor mezelf)
Oh ja @Vanyel De geklopte feta met groene appel werd genegeerd ten gunste van kipspiesjes en gehaktballetjes dus ik at na nieuwjaars nog twee dagen geklopte feta met groene appel en dat was helemaal niet erg
Zonder appel was het ook lekker. Flatgenoten vonden het ook maar exotischquote:Op maandag 6 januari 2020 09:10 schreef minilot het volgende:
Oh ja @:Vanyel De geklopte feta met groene appel werd genegeerd ten gunste van kipspiesjes en gehaktballetjes dus ik at na nieuwjaars nog twee dagen geklopte feta met groene appel en dat was helemaal niet ergdes te meer voor mij
quote:Op maandag 6 januari 2020 08:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, in mijn Bengaal zit ook oosters, I feel you.
Mijn issue is dat ik slecht in slaap, dus als ik dan wakker wordt om 5 uur is inslapen vet lastig. Maar wel meh. 3x wakker geweest vannacht dusvoel me wel redelijk verrot. Koffie.
Elk piekje... was dezelfde kater die op een ander plekje wilde kroelen... had me duidelijk gemist in de vakantie.
(Ik kon overdag ook al geen stap zetten zonder dat ie mee ging)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blij met mijn stille katten
Poepen is hier voor alle bewoners een privé aangelegenheid![]()
Mails op het werk doorgenomen. Een van de eerste: waar kunnen we je negatieve saldo feestdagenverlof mee aanvullen? (Ik had meer opgenomen dan ik saldo had).
Potje aangewezen met daarbij de opmerking dat ze beter zorgen dat het overzicht van 2020 eerder klopt dan dat van 2019: dat was pas in mei definitief (zonder dat erbij stond dat het concept was), toen ik alles al had ingevuld voor dat jaar.
Gelukkig nieuwjaar
Vergeet de piek niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:03 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Het einde van de kerstboom op kantoor.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ookquote:
Wat zouden jullie doen? Binnenkort feestje van vriendin in Keulen. Die had aangegeven slaapplaats voor me te hebben. Vandaag besloten om ipv met een aantal mensen daar te slapen (onrustig, etc), een hotel te boeken. Ik geef dat aan, laat zij in een keer weten voor mij en nog 3 andere mensen een appartement te hebben geboekt. Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo chil, want dat betekent denk ik een bed te delen met iemand (die ik wel ken, maar toch), en alsnog onrust en niet op mezelf. Maar ja, zij heeft het al geboekt (zonder te overleggen...). Vind het maar lastig....![]()
Je hebt d;r gezegd dat je niet met andere wil slapen want onrust en dan boekt ze iets voor je waarbij je met anderen moet slapen? Dat is gek.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat zouden jullie doen? Binnenkort feestje van vriendin in Keulen. Die had aangegeven slaapplaats voor me te hebben. Vandaag besloten om ipv met een aantal mensen daar te slapen (onrustig, etc), een hotel te boeken. Ik geef dat aan, laat zij in een keer weten voor mij en nog 3 andere mensen een appartement te hebben geboekt. Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo chil, want dat betekent denk ik een bed te delen met iemand (die ik wel ken, maar toch), en alsnog onrust en niet op mezelf. Maar ja, zij heeft het al geboekt (zonder te overleggen...). Vind het maar lastig....Sterkheidsbaas van alles.![]()
nee, ik heb dat niet zo gezegd, en ik had haar vanmorgen verteld dat ik een hotel ging boeken, en zij had blijkbaar gister wat geboekt..quote:Op maandag 6 januari 2020 10:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hebt d;r gezegd dat je niet met andere wil slapen want onrust en dan boekt ze iets voor je waarbij je met anderen moet slapen? Dat is gek.![]()
Ja lastig zeg. Misschien toch aangeven dat je liever naar een hotel gaat (geen idee wat ik zou doen, lieve vrede enzo)We have far more in common than that which devides us..![]()
Ik zou het d'r gewoon uitleggen en doen waar je je goed bij voelt.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, ik heb dat niet zo gezegd, en ik had haar vanmorgen verteld dat ik een hotel ging boeken, en zij had blijkbaar gister wat geboekt..
Weet je al precies hie het zit met dat appartement?quote:Op maandag 6 januari 2020 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat zouden jullie doen? Binnenkort feestje van vriendin in Keulen. Die had aangegeven slaapplaats voor me te hebben. Vandaag besloten om ipv met een aantal mensen daar te slapen (onrustig, etc), een hotel te boeken. Ik geef dat aan, laat zij in een keer weten voor mij en nog 3 andere mensen een appartement te hebben geboekt. Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo chil, want dat betekent denk ik een bed te delen met iemand (die ik wel ken, maar toch), en alsnog onrust en niet op mezelf. Maar ja, zij heeft het al geboekt (zonder te overleggen...). Vind het maar lastig....
Appartementen hebben nog weleens meer dan 1 slaapkamer
(En misschien valt het mee.. anders kun je altijd nog zeggen dat dit niet jouw idee was en dat je het niet fijn vind. )
“Goh.. hie zit dat met dat appartement want het idee was eigenlijk dat ik gewoon echt even persoonlijke ruimte zou hebben”
Kun je altijd nog zeggen dat het voor jou niet werkt zo. Zonder meteen herrie in de tent te hebben.![]()
Nee, weet niet precies hoe het zit. Maar, ga er niet vanuit dat het een 4-kamer appartement is, neem aan 2 kamers. Dus minstens delen met 1 andere persoon...quote:Op maandag 6 januari 2020 10:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Weet je al precies hie het zit met dat appartement?
Appartementen hebben nog weleens meer dan 1 slaapkamer
(En misschien valt het mee.. anders kun je altijd nog zeggen dat dit niet jouw idee was en dat je het niet fijn vind. )![]()
Hier ook, gesnotter en gedoe rondom mijquote:Op maandag 6 januari 2020 08:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen!
Het lijkt erop dat de helft van de collega's zwaar verkouden is. Dat virusje zal nu wel rond gaan en volgende week zal dan de andere helft verkouden zijn.GA WEG JULLIE!
![]()
Even onsubtiel informeren dus.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, weet niet precies hoe het zit. Maar, ga er niet vanuit dat het een 4-kamer appartement is, neem aan 2 kamers. Dus minstens delen met 1 andere persoon...
Kun je meteen zeggen “want ik bedoelde dus....”
Zou bij een vriendin moeten kunnen toch?
Zonder meteen ondankbaar en lastig te zijn.
Bed delen lijkt me sowieso niks tenzij ik dat zelf besloten heb dat dat wel kan.
Niet omdat iemand anders het practisch lijkt.![]()
Zeggen dat je dat ontzettend aardig van haar vindt maar dat je zelf inmiddels al geboekt hebt ergens.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat zouden jullie doen? Binnenkort feestje van vriendin in Keulen. Die had aangegeven slaapplaats voor me te hebben. Vandaag besloten om ipv met een aantal mensen daar te slapen (onrustig, etc), een hotel te boeken. Ik geef dat aan, laat zij in een keer weten voor mij en nog 3 andere mensen een appartement te hebben geboekt. Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo chil, want dat betekent denk ik een bed te delen met iemand (die ik wel ken, maar toch), en alsnog onrust en niet op mezelf. Maar ja, zij heeft het al geboekt (zonder te overleggen...). Vind het maar lastig....ik moet verrassend weinig
Eerste werkdag. Wat een gedoe met dat handjesgejengel. Gelukkig geen zoeners-organisatie.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom liegen. Je kunt toch gewoon zeggen waar het op staat.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeggen dat je dat ontzettend aardig van haar vindt maar dat je zelf inmiddels al geboekt hebt ergens.![]()
Lastig Jäger!
Ik deel zelf heel makkelijk het bed met iemand anders van dezelfde sex .. met een man lijkt het me toch wat lastiger..
En als ik de persoon ken waarmee.ik een bed deel is het wat mij betreft ook geen issue. En wellicht is er ook een kamer met 2 1-persoonsbedden (meestal wel in een 4 persoons appartement)
Wat ik wel fijn zou vinden is een plekje waar ik ook even alleen kan zijn.. even mezelf terug kan trekken en even in mijn eigen ei kan kruipen..
Gaat het om het samen in een bed slapen of om rust pakken.. zeker omdat je nu even een weekendje (?) Zonder man en kids bent?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Als je daadwerkelijk boekt is het geen liegen.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom liegen. Je kunt toch gewoon zeggen waar het op staat.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Anno 2020 kan dit niet meer he; sexes bestaan niet meer enzo. Dit soort uitspraken zijn echt niet meer te tolereren hoor....quote:Op maandag 6 januari 2020 11:09 schreef Barreltje het volgende:
Lastig Jäger!
Ik deel zelf heel makkelijk het bed met iemand anders van dezelfde sex .. met een man lijkt het me toch wat lastiger..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Beiden. Ik ben niet zo'n goede slaper, en een kamer delen met iemand is daarbij niet heel erg helpend. Daarnaast vind ik het inderdaad fijn om eens rustig alleen te zijn. Ik denk dat ik dat ook gewoon ga aangeven. Daarnaast, hoe lief bedoeld ook had ze ook wel even kunnen overleggen voordat ze zomaar een airbnb boekte...quote:Op maandag 6 januari 2020 11:09 schreef Barreltje het volgende:
Lastig Jäger!
Ik deel zelf heel makkelijk het bed met iemand anders van dezelfde sex .. met een man lijkt het me toch wat lastiger..
En als ik de persoon ken waarmee.ik een bed deel is het wat mij betreft ook geen issue. En wellicht is er ook een kamer met 2 1-persoonsbedden (meestal wel in een 4 persoons appartement)
Wat ik wel fijn zou vinden is een plekje waar ik ook even alleen kan zijn.. even mezelf terug kan trekken en even in mijn eigen ei kan kruipen..
Gaat het om het samen in een bed slapen of om rust pakken.. zeker omdat je nu even een weekendje (?) Zonder man en kids bent?![]()
is lekker, voor vegaquote:Op maandag 6 januari 2020 09:08 schreef minilot het volgende:
Huisdier hier zegt "Mama, poep" of "Mama, plakpoep" al naar gelang de consistentie. Handig voor mentale voorbereiding opvoorbereiding.
Vanavond ditteh:
http://www.thesugarhit.co(...)sed-red-cabbage.html
Geroosterde aardappelparten uit de oven erbij en zo'n Vivera kaasschnitzel waar iedereen altijd zo over loopt te joecheien. Nooit gegeten, zal me benieuwen
Enfin, kapperwaarts!(Niet voor mezelf)
. Er zit niet zo'n rare soja laag in.
Is gewoon vegetarische (witte) kaas met een laag gemalen cornflakes eromheen.
Eet er wel altijd 2, een is wel erg weinig.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Plus dat je dat graag vooraf had willen weten en het niet fijn vindt dat iemand ongevraagd voor jou iets gaat boeken.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:55 schreef sigme het volgende:
Zeggen dat je dat ontzettend aardig van haar vindt maar dat je zelf inmiddels al geboekt hebt ergens.
/manThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik zou dat geloof ik niet zo lastig vinden. Als iemand zoiets zonder enig overleg voor me zou boeken en het zou iets zijn dat me niet beviel, dan zou ik geen enkele verplichting voelen om erin mee te gaan, vriend/vriendin of niet. Gewoon duidelijk laten weten wat je wel of niet wilt en waarom is bijna altijd het beste in bijna elke situatiequote:Op maandag 6 januari 2020 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat zouden jullie doen? Binnenkort feestje van vriendin in Keulen. Die had aangegeven slaapplaats voor me te hebben. Vandaag besloten om ipv met een aantal mensen daar te slapen (onrustig, etc), een hotel te boeken. Ik geef dat aan, laat zij in een keer weten voor mij en nog 3 andere mensen een appartement te hebben geboekt. Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo chil, want dat betekent denk ik een bed te delen met iemand (die ik wel ken, maar toch), en alsnog onrust en niet op mezelf. Maar ja, zij heeft het al geboekt (zonder te overleggen...). Vind het maar lastig....
Ha, ik had net meteen al twee dozen gekocht voordat ik dit las!quote:Op maandag 6 januari 2020 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is lekker, voor vega. Er zit niet zo'n rare soja laag in.
Is gewoon vegetarische (witte) kaas met een laag gemalen cornflakes eromheen.
Eet er wel altijd 2, een is wel erg weinig.![]()
Jawel hoor, sekse is gewoon biologisch vastgelegd. Dat bestaat onomstotelijk. Over gender is een hoop te doen, maar dat is dus niet hetzelfdequote:Op maandag 6 januari 2020 11:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Anno 2020 kan dit niet meer he; sexes bestaan niet meer enzo. Dit soort uitspraken zijn echt niet meer te tolereren hoor....
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Jammer dat ze meteen mensen die iets proberen te veranderen aan milieu bestempelt met deugen (‘deugdieet').quote:Op maandag 6 januari 2020 12:49 schreef derLudolf het volgende:
Interessante visie van deze diëtist
https://www.zuivelengezon(...)deficient-deugdieet/![]()
Klopt, titel is dan weer beetje om te scoren. Maar op zich vond ik het wel een interessante visiequote:Op maandag 6 januari 2020 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jammer dat ze meteen mensen die iets proberen te veranderen aan milieu bestempelt met deugen (‘deugdieet').
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Als je dit gewoon zo zegt, is er niks aan de hand. Als er drama komt is het ook geen goede vriendin.quote:Op maandag 6 januari 2020 11:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Beiden. Ik ben niet zo'n goede slaper, en een kamer delen met iemand is daarbij niet heel erg helpend. Daarnaast vind ik het inderdaad fijn om eens rustig alleen te zijn. Ik denk dat ik dat ook gewoon ga aangeven. Daarnaast, hoe lief bedoeld ook had ze ook wel even kunnen overleggen voordat ze zomaar een airbnb boekte...![]()
Verkeerde account?quote:
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Preciesquote:Op maandag 6 januari 2020 13:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je dit gewoon zo zegt, is er niks aan de hand. Als er drama komt is het ook geen goede vriendin.
quote:Op maandag 6 januari 2020 12:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, ik had net meteen al twee dozen gekocht voordat ik dit las!![]()
![]()
Heb je nog 2 weken terug gelezen?Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Wat zit er zoal in je paella, @Lonaa - de rijst daargelaten?
Ben eraan bezig.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Heb je nog 2 weken terug gelezen?Straks weer verder, bij middagdutjestijd.
Jagar; je hebt aangegeven een hotel te boeken. Dan had ze dit eerst met je moeten overleggen voor ze iets anders deed. Misschien had je die kamer al geboekt en dan?
Geeft niet om aan te geven. Moeilijk slapen heeft ze vast begrip voor. Zeg ik op werk ook gewoon en dat zijn niet eens vrienden (behalve 1 dan).Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Hier in niet zoveel boeiends (meer), alleen chorizo. erwtjes en zoete puntpaprika. Van het weekend zaten er ook nog garnalen en kip inquote:Op maandag 6 januari 2020 13:43 schreef minilot het volgende:
Wat zit er zoal in je paella, @:Lonaa - de rijst daargelaten?
Volgens mij kan ik de Seat Leon Ultimate op m'n buik schrijven. Hij is in 2020 ineens 1000 euro duurder en ik zat al op de grens van wat mocht. :/![]()
Minder opties?quote:Op maandag 6 januari 2020 13:54 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij kan ik de Seat Leon Ultimate op m'n buik schrijven. Hij is in 2020 ineens 1000 euro duurder en ik zat al op de grens van wat mocht. :/Sterkheidsbaas van alles.![]()
Andere kleur? Scheelt soms tot wel 1500 ?quote:Op maandag 6 januari 2020 13:54 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij kan ik de Seat Leon Ultimate op m'n buik schrijven. Hij is in 2020 ineens 1000 euro duurder en ik zat al op de grens van wat mocht. :/Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan niet.quote:Scheelt 900 euro. Maar dan issie een soort poeproodbruin.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Andere kleur? Scheelt soms tot wel 1500 ?![]()
jonge, het is een auto. Als hij je van A naar B brengt is het toch goed? Wat maakt het jouw uit als hij poeproodbruin is? (Foto?)quote:Op maandag 6 januari 2020 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan niet.
[..]
Scheelt 900 euro. Maar dan issie een soort poeproodbruin.![]()
Hoef je nog maar 101,- te vinden.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan niet.
[..]
Scheelt 900 euro. Maar dan issie een soort poeproodbruin.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
't Is een sportief model; die hebben überhaupt geen spiegels (en richtingaanwijzers)quote:Op maandag 6 januari 2020 14:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
rechterbuitenspiegel eraf halen. Klaar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Meer fansquote:Op maandag 6 januari 2020 09:10 schreef minilot het volgende:
Oh ja @:Vanyel De geklopte feta met groene appel werd genegeerd ten gunste van kipspiesjes en gehaktballetjes dus ik at na nieuwjaars nog twee dagen geklopte feta met groene appel en dat was helemaal niet erg
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Hehe @ de goeie dingen er al uit gegetenquote:Op maandag 6 januari 2020 13:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier in niet zoveel boeiends (meer), alleen chorizo. erwtjes en zoete puntpaprika. Van het weekend zaten er ook nog garnalen en kip in
...nee. ik vind het wel belangrijk. Ik zit 10 tot 20 uur per week in de auto en ik wil dan iets leuks. Ieder z'n ding.quote:Op maandag 6 januari 2020 13:59 schreef Jag�rtrut het volgende:
jonge, het is een auto. Als hij je van A naar B brengt is het toch goed?![]()
Zelf het verschil bijleggen een optie, Krea - of vind je 'm dat nou ook weer niet waard?
Even gezocht. Dat ding is bij elkaar 1000 euro te duur. Verf in een andere kleur kost 600. Dus dat komt dan gewoon niet uit. Helaas.quote:
Verder zoeken...
Baal enorm. ik had een fijne auto en ik krijg nu echt minder auto voor hetzelfde geld..
![]()
Ik betaal al 62,50 per maand bovenop mijn bijtelling. Dan nog een keer 1000 wegtikken vind ik wat veel van het goede. Dan zoek ik wel een ander model.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:05 schreef minilot het volgende:
Zelf het verschil bijleggen een optie, Krea - of vind je 'm dat nou ook weer niet waard?![]()
Peugeot 508 GT-line?quote:Op maandag 6 januari 2020 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Even gezocht. Dat ding is bij elkaar 1000 euro te duur. Verf in een andere kleur kost 600. Dus dat komt dan gewoon niet uit. Helaas.
Verder zoeken...
Baal enorm. ik had een fijne auto en ik krijg nu echt minder auto voor hetzelfde geld..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tsja, dat geldt natuurlijk voor álles waar je je geld aan uit zou willen geven. Een bruin brood, een zak appels en wat kiloknaller-gehakt leveren genoeg brandstof voor een week, drie ouwe badjassen over elkaar aantrekken is momenteel warm genoeg om mee de straat op te gaan - ieder z'n prioriteiten in waar je meer dan de absolute ondergrens aan wilt uitgeven, toch?quote:Op maandag 6 januari 2020 13:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jonge, het is een auto. Als hij je van A naar B brengt is het toch goed? Wat maakt het jouw uit als hij poeproodbruin is? (Foto?)Let me see you stripped down to the bone![]()
Snap wel dat dat wat te gortig is, ja. Balen!quote:Op maandag 6 januari 2020 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik betaal al 62,50 per maand bovenop mijn bijtelling. Dan nog een keer 1000 wegtikken vind ik wat veel van het goede. Dan zoek ik wel een ander model.Let me see you stripped down to the bone![]()
In mijn lunchpauze een vintage ribrokkie gescoord met bruine knopen![]()
Zo flieft op! En dat hing gewoon buiten te roepen
![]()
![]()
![]()
En een e-208?
Of de mg van Lucky?
Geen idee wat je budget en smaak is
Ik hou er echt van om.nu in de trein te zitten.. niet te druk.. vooral scholieren +studenten die al hun "avonturen" met elkaar zitten te bespreken.. ahh.. vroegah...
Audio, Volkswagen, Seat of Skoda. Geen andere opties. Mag niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:35 schreef Barreltje het volgende:
En een e-208?
Of de mg van Lucky?
Geen idee wat je budget en smaak is
Budget 33,550.
Eis: dsg, geen stationwagon.
Wensen: duizenden.![]()
Dit vergt een piccie!quote:Op maandag 6 januari 2020 14:30 schreef Blues het volgende:
In mijn lunchpauze een vintage ribrokkie gescoord met bruine knopen![]()
Zo flieft op! En dat hing gewoon buiten te roepen
![]()
Maakt dat een auto niet ook meteen duurder? Als in handgeschakelde is vaak 5k goedkoper? Of hoeveel scheelt dat eigenlijk?quote:Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Dat is langzaamaan aan het verdwijnen; nu vaak nog wel alleen bij zwaardere motoren.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Maakt dat een auto niet ook meteen duurder? Als in handgeschakelde is vaak 5k goedkoper? Of hoeveel scheelt dat eigenlijk?
Maar er zijn ook al modellen die gewoon standaard een automaat hebben.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekker bezig om draadjesvlees te maken voor morgen. Kan het uuuuurenlang sudderen.
Vandaag wordt het zelfgemaakte saté van kippendij, die nu in de marinade ligt te zwemmen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Het scheelt denk ik 2/3k op het moment. Maar dat komt dan ook omdat je automtisch een grotere motor krijgt omdat ze DSG niet op kleinere motoren (meer) doen.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Maakt dat een auto niet ook meteen duurder? Als in handgeschakelde is vaak 5k goedkoper? Of hoeveel scheelt dat eigenlijk?
Ik ga wel weer opnieuw zoeken. Het is lastig op het moment omdat er binnenkort een nieuwe Golf, een nieuwe Octavia en een nieuwe Leon komen. Precies de 3 auto's waar ik eventueel interesse in zou hebben. Dus eigenlijk ben ik 6 maanden te vroeg aangereden..
![]()
Verder wou ik dat ik een paar maanden oude 2e hands mocht leasen. Dan koos ik een A3 limousine met opties..
Goed. Genoeg gezeurd. Op naar de volgende.![]()
Dit iets?quote:Op maandag 6 januari 2020 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het scheelt denk ik 2/3k op het moment. Maar dat komt dan ook omdat je automtisch een grotere motor krijgt omdat ze DSG niet op kleinere motoren (meer) doen.
Ik ga wel weer opnieuw zoeken. Het is lastig op het moment omdat er binnenkort een nieuwe Golf, een nieuwe Octavia en een nieuwe Leon komen. Precies de 3 auto's waar ik eventueel interesse in zou hebben. Dus eigenlijk ben ik 6 maanden te vroeg aangereden..
https://www.pondealer.nl/(...)e-golf-e-dition-2020
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik heb geen eigen parkeerplaats, dus ook geen lader. Anders was dat wel een optie.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit iets?
https://www.pondealer.nl/(...)e-golf-e-dition-2020
[ afbeelding ]
Een range van ongeveer 200km is me eigenlijk ook gewoon te weinig voor dagelijks gebruik.![]()
Is dat niet te regelen? Zo'n lader en parkeerplek?quote:Op maandag 6 januari 2020 15:03 schreef Kreator het volgende:
Ik heb geen eigen parkeerplaats, dus ook geen lader. Anders was dat wel een optie.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan in het zwart![]()
![]()
In het kader van het milieubeleid van Enschede:
https://www.enschede.nl/a(...)d/openbare-laadpalenThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
quote:Op maandag 6 januari 2020 15:06 schreef Blues het volgende:
Krijg ik dat meisje er bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan in het zwart
Zie ook edit.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:07 schreef golfer het volgende:
In het kader van het milieubeleid van Enschede:
https://www.enschede.nl/a(...)d/openbare-laadpalen![]()
Als je een beetje doorrijdt haal je ongeveer 125km op een volle lading. Dat schiet niet op. Zeer zuinig rijden (Waarom zou ik dit willen) en dan max 200.
Enkele reis naar mijn werk is vaak al 185km![]()
Dat, en door de gemeente georganiseerde palendingen zijn over het algemeen niet persoonsgebonden.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zie ook edit.![]()
Als je een beetje doorrijdt haal je ongeveer 125km op een volle lading. Dat schiet niet op. Zeer zuinig rijden (Waarom zou ik dit willen) en dan max 200.
Enkele reis naar mijn werk is vaak al 185km
Echt ideaal, een laadpaal " in de omgeving " die dan dus niet iedere werkdag lang genoeg beschikbaar is na thuiskomst.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: