Dat was een behoorlijk verlaat O&N.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Iemand stak gisteren 3 maandsalaris illegaal vuurwerk af. Tussen 12 en 1.
maar echt debiel hoor. Hele wijkfeestboekpagina over de zeik, zag ik net.quote:
Maar als er 3 maandsalarissen de lucht in gingen dan neem ik aan dat ook wel duidelijk was wie dat dedenquote:Op zondag 5 januari 2020 09:27 schreef Lonaa het volgende:
maar echt debiel hoor. Hele wijkfeestboekpagina over de zeik, zag ik net.
Het was wel mooi ja.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als er 3 maandsalarissen de lucht in gingen dan neem ik aan dat ook wel duidelijk was wie dat dedenOverigens klinkt 3 maandsalarissen wel als verdomd mooi vuurwerk
Is de reden dat ik niet mobiel FOK.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:30 schreef Kreator het volgende:
Godsklere wat irritant dat fok op mijn tablet een stukje verschuift als de pagina is geladen en de reclame ertussen komt. Tien miljoen keer op de verkeerde topics geklikt.
Hier ook. Aan de ene kant wil ik mn lijstje afmaken, aan de andere kant denk ik, morgen werken nu luierenquote:Op zondag 5 januari 2020 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Laatste dag van de vakantieZo veel te doen, zo weinig tijd.
Ik ga voor een deel van de lijst: vloeren, strijk, klant op bezoek, timmerman op bezoek, kerstboom afhalen, opruimen. Alles samen dus dat scheelt.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook. Aan de ene kant wil ik mn lijstje afmaken, aan de andere kant denk ik, morgen werken nu luieren
Ik ga in ieder geval de kledingkast opruimen. Admin heb ik gedaan en de jurk die ik wilde afmaken, dat lukt niet zonder naaijuf hulp.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga voor een deel van de lijst: vloeren, strijk, klant op bezoek, timmerman op bezoek, kerstboom afhalen, opruimen. Alles samen dus dat scheelt.
Wat.doe je als je "de Admin doet" ik doe dat namelijk echt nooit.. dus nu heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doequote:Op zondag 5 januari 2020 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval de kledingkast opruimen. Admin heb ik gedaan en de jurk die ik wilde afmaken, dat lukt niet zonder naaijuf hulp.
Rekeningen betalen, papieren opruimen, mailtjes stuten? Zoiets denk ik. Ik heb er ook geen vaste routine voor.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat.doe je als je "de Admin doet" ik doe dat namelijk echt nooit.. dus nu heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doe
Openstaande rekeningen (vaste lasten gaan allemaal automatisch) betalen en alle brieven op een stapel gooien die in de loop van de maanden her en der verzamelen. Dat is alle administratie dat ik doe.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat.doe je als je "de Admin doet" ik doe dat namelijk echt nooit.. dus nu heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doe
Ik mieter alle papieren die ik krijg op een grote hoop. En zo heel af en toe pak ik die grote hoop op en zoek m uit. Komt erop neer dat ik 80% weggooiquote:Op zondag 5 januari 2020 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nooit last van met mobiel fokken. Heul stabiel en rustig.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 00:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Moest ook wel grinniken. Berichtje van de vrijwillige brandweer met updates en advies. Eén advies was om voorlopig maar niet de was buiten te hangen. Zou wel snel drogen maar ze konden niet instaan voor schone was
Ik heb juist een onrustig gevoel en geen idee waar ik vandaag nog zin in heb.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Laatste dag van de vakantieZo veel te doen, zo weinig tijd.
Hoe ver wonen zij van jou? En wonen ze samen?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:03 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou eigenlijk vroeg naar A en B gaan om hun zelfgebakken brood te proeven bij het ontbijt, maar kon gisteravond niet slapen en nu ben ik pas net wakker en hebben ze al lang en breed ontbeten. Eens kijken of ik mezelf voor de lunch daar kan krijgen
I feel you bro.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb juist een onrustig gevoel en geen idee waar ik vandaag nog zin in heb.
Ik moet boodschappen doen maar daar heb ik geen zin in. En de was afhalen.
Een stukje toeren zit er ook niet in met deze rammelpolo
Goed idee denk ikquote:Op zondag 5 januari 2020 11:16 schreef Lonaa het volgende:
Qua 1 februari: Ik zal op tijd reserveren (17:30?) zodat de op-tijd-weggangers dat kunnen.
BTW aangifte ben ik vanaf sinds dit jaar, vanwege de nieuwe kleine ondernemers regeling.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb hier een la waar ik alle papieren in gooi. Als ik de btw-aangifte moet doen, mest ik die la uit om alle bonnetjes te vinden. Dan blijft er een stapel op te ruimen papier over en die voeg ik bij een grotere stapel. Eens in het jaar mest ik de grote stapel nog eens uit en gaat het in ordners. Met als laatste jaren het bijkomend doel om minder ordners te krijgen ipv meer.
Morgen mag ik weer met de btw aan de slag dus dan moet de la weer opgeruimd worden. Die gaat momenteel vrij moeilijk open en dicht, het is er wel tijd voor.
Ja ik ook en meteen in de was en ophangen.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vandaag wel wasdagIk hou d’rvan!
Straks nog bed verschonen.
Uur OV. Ja, ze wonen nu een klein jaar samen. Daarvoor woonden ze ook wel samen maar hadden ze twee plekken, dus dit is een stuk beter en duidelijkerquote:Op zondag 5 januari 2020 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe ver wonen zij van jou? En wonen ze samen?
Gaan jullie in de toekomst samenwonen?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Uur OV. Ja, ze wonen nu een klein jaar samen. Daarvoor woonden ze ook wel samen maar hadden ze twee plekken, dus dit is een stuk beter en duidelijker
Wij hebben het over een paar 100 inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2020 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
BTW aangifte ben ik vanaf sinds dit jaar, vanwege de nieuwe kleine ondernemers regeling.
Daarvoor was het niet heel boeiend. Twee facturen per kwartaal, gemiddeld. Binnen 1 minuut de aangifte gedaan. Ik snap dat het met meer facturen e.d. lastiger wordt
Je bent actiever dan ikquote:Op zondag 5 januari 2020 11:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja ik ook en meteen in de was en ophangen.
Dan nog lopen roeien pianospelen krant lezen.
Of.. fietsen naar de duinen, daar lopen, dan roeien dan pianospelen dan krant lezen.
Of in andere volgorde
Ja maar voorlopig heb ik nog niks gedaan he.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je bent actiever dan ik
Hier is het wassen, droger in en vers setje op bed.
Ik zie nog idd mijn vader en zus voor me die de admin deden van het garagebedrijf vroegah.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben het over een paar 100 inderdaadGelukkig doet de boekhouder het meeste werk. Qua papier is het sowieso maar een handvol bonnen gelukkig. Intense haat aan alle bedrijven die niet aan digitale post doen.
Ah, dan houden we samen de activiteitsschaal in balansquote:Op zondag 5 januari 2020 11:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja maar voorlopig heb ik nog niks gedaan he.
Alleen ontbijt gemaakt en op mijn laptop gezeten
Tijden zij echt veranderd inderdaad. Ik kan me ook nog herinneren hoe dat bij het werk van mijn vader ging. Ik ging wel eens helpen in de vakantie op de administratie.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zie nog idd mijn vader en zus voor me die de admin deden van het garagebedrijf vroegah.
2 bureaus en kasten vol ordners mappen papieren en elke avond na een drukke dag in de garage boven weer admin doen.
Ja scheelt echt een hoop lijkt mequote:Op zondag 5 januari 2020 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tijden zij echt veranderd inderdaad. Ik kan me ook nog herinneren hoe dat bij het werk van mijn vader ging. Ik ging wel eens helpen in de vakantie op de administratie.
Wij hebben inmiddels ook nog maar 5 of 6 ordners voor 2 bedrijven. Op kantoor staat er nog een archiefdoos met 10 ordners waarvan de inhoud nog niet weg kon. Het zijn er vele tientallen geweest. Ben zo blij dat dat allemaal voorbij is.
Wat stop jij onder het hoofdstuk, koolhydraten? Piepers,pasta en zoetwaren?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:47 schreef sigme het volgende:
Als ik admin doe dan pluis ik de gespaarde boodschappenbonnetjes uit en deel alles netjes in en stop dat in excel en maak dan m'n grafiekje.
Dit was het eindgrafiekje van 2019; dat zijn dan de boodschappen van okt-nov-dec.
[ afbeelding ]
Ik ben raar, ik weet het![]()
Alle echte administratie (betalen, boekhouding bijhouden etc) doet mijn liefste.
Ik zou willen dat ik hier de discipline voor heb.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:47 schreef sigme het volgende:
Als ik admin doe dan pluis ik de gespaarde boodschappenbonnetjes uit en deel alles netjes in en stop dat in excel en maak dan m'n grafiekje.
Dit was het eindgrafiekje van 2019; dat zijn dan de boodschappen van okt-nov-dec.
[ afbeelding ]
Alle echte administratie (betalen, boekhouding bijhouden etc) doet mijn liefste.
Hmm meer drank dan zuivelquote:Op zondag 5 januari 2020 11:47 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 januari 2020 08:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je precies woont...is dat zeg maar ergens in de buurt van Enschede, (Westen of ten zuiden ervan) of moet ik echt meer richting Friesland denken? Ik vind het echt geen punt een stukje (zeg maar tot een half uur oid) om te rijden. (De weinige keren dat ik de auto heb vanuit Antwerpen, doe ik er niet zelden 2-2,5 uur over. Afstanden worden steeds relatiever. En afgezien dat dat voornamelijk door files komt, vind ik rijden niet erg.)
Dat viel mij ook op. Maar misschien valt cola, sap etc ook onder drankquote:
Mja waarschijnlijk en bovendien is alcohol duurder ookquote:Op zondag 5 januari 2020 11:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Maar misschien valt cola, sap etc ook onder drank
Fles schnaps is duurder dan een fles melk. Zo raar is dit dus niet. Tenzij er kartonnen pakken wijn gekocht worden. Dan is het weer een zuipschuit.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 11:47 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij een goed plan.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:16 schreef Lonaa het volgende:
Qua 1 februari: Ik zal op tijd reserveren (17:30?) zodat de op-tijd-weggangers dat kunnen.
Wat drink je dan zoal behalve zuivel, koffie en een lekker biertje/wijntje?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:00 schreef sigme het volgende:
Viespeuken! Cola, sap en dat soort brrrrrrrrrr koop ik nóóit en zou ik onder koolhydraten scharen.
Waar dus nu (@:z80) brood, koek, pasta, rijst en aardappels in vallen.
Onder drank valt enkel bier en wijn, à ongeveer ¤3,30 per dag. Ik & lief elk 1 lekker biertje per dag dus.
Het staat niet op mijn planning voorlopigquote:Op zondag 5 januari 2020 11:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Gaan jullie in de toekomst samenwonen?
Ja, en ik ben helemaal voorquote:Op zondag 5 januari 2020 12:12 schreef Blues het volgende:
Wat is hoofdelijk omslaan AX ?
Alles op 1 rekening en dan door iedereen delen?
Ow.. nou moest ik dus eerst grafiekje maken voor andere tijden voordat ik iets nuttigs kan gaan doen! Ik hou het meestal maar beperkte tijd bij, meestal een maand of 3. Die gegevens heb ik van 2017 en 2018:quote:Op zondag 5 januari 2020 12:06 schreef AnneX het volgende:
Sigme is net zo “raar” als Selangmet grafiekjes en excel.
![]()
Veranderen ook zaken per kwartaal?
Ik drink op werkdagen op kantoor 1 kop koffie, verder thee.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wat drink je dan zoal behalve zuivel, koffie en een lekker biertje/wijntje?
No pun intended trouwens.
Bedenk me net dat ik hier meestal ook weinig verder kom dan die 3 plus thee.
quote:
Psies.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:12 schreef Blues het volgende:
Wat is hoofdelijk omslaan AX ?
Alles op 1 rekening en dan door iedereen delen?
Ik ontbijt altijd met cruesli in melk..quote:Op zondag 5 januari 2020 12:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik drink op werkdagen op kantoor 1 kop koffie, verder thee.
Thuis drink ik maar eens per week ofzo een glas melk. Eenmaal per week drink ik thee.
Overdag 1 kop espresso; op niet-kantoordagen ook 2 filterkoffie. 's Avonds een biertje, soms alcoholvrij pils. Verder drink ik enkel water.
Zonder het totaal te weten, niet heel nuttig, zo groot zijn de verschillen niet.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ow.. nou moest ik dus eerst grafiekje maken voor andere tijden voordat ik iets nuttigs kan gaan doen! Ik hou het meestal maar beperkte tijd bij, meestal een maand of 3. Die gegevens heb ik van 2017 en 2018:
2017
[ afbeelding ]
2018
[ afbeelding ]
2019
[ afbeelding ]
De trend lijkt me helder
Ik gok op varkenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zonder het totaal te weten, niet heel nuttig, zo groot zijn de verschillen niet.
Zelf maar een (melk)koe gaan houden?
Nee maar verminderen wel de hoeveelheid geld die je uitgeeft aan vlees.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 11:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik mis een kopje veevoer. Is geld dat je daar aan uitgeeft niet voor vlees?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee maar verminderen wel de hoeveelheid geld die je uitgeeft aan vlees.
Handig. Ik heb zoiets in mijn kledingkast geplakt in de hoop dat ik niet meer met een zwarte broek en een donkerblauw shirt op stap ga. Maar ik heb nog zo’n ding, maar eens gaan rommelenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Psies.
@:kaatje: is dit iets voor je naaimachine? https://love-sew.com/prod(...)M_23844121128240151_
Als het gaat om puur supermarktuitgaves.. nietquote:Op zondag 5 januari 2020 12:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik mis een kopje veevoer. Is geld dat je daar aan uitgeeft niet voor vlees?
Ah, ja dat is wel een 'beetje' om jaquote:Op zondag 5 januari 2020 11:51 schreef sigme het volgende:
[..]Je bent ook wel een schatje hè! Dank voor het aanbod. Ik woon echt totáál uit de richting voor jou, ergens iets voorbij Assen
. Maar vervoer is eigenlijk mijn minst grote probleem, ik heb allerlei mensen om me heen waarvan ik probleemloos een auto kan lenen. Maar bedankt voor het aanbod, echt heel lief!
Gelukkig heb je in elke Duitse dorp nog wel een bank waar je iemand over de balie kunt trekkenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:13 schreef z80 het volgende:
Maandag ruzie maken met mijn Duitse bank. Die hebben bedacht dat je met een tan moet inloggen. En deze binnen 90 dagen elke keer wijzigen. Echter dit is wel aan gezet aan hun kant. Maar nu kan ik er niet meer in. Tijd voor een andere bank als dit niet uit kan. Stelletje kloojoos.
Gewoon in Emmen van Maandag t/m Vrijdag. Je overdrijft graag?quote:Op zondag 5 januari 2020 13:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig heb je in elke Duitse dorp nog wel een bank waar je iemand over de balie kunt trekken
Ik zou niet weten waar ik tegenwoordig heen zou moeten als ik nog een rekening had bij de Rabo. Volgens mij hebben ze 't kantoor in Emmen ook verlaten. Of zitten ze er alleen nog in even weken bij volle maan op dinsdag en donderdag tussen 9 en 11.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Daarom begin ik klein en stel de grote boom uit tot dinsdag.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:06 schreef Aure het volgende:
Oeh lekker cat
Wij hebben de kerstboom net bij de vuilnisbakken gegooid. Het is nu zo leeg. En saai
Wat jammer! Ik heb deze gekregen van een vriendinquote:Op zondag 5 januari 2020 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah...jij hebt de tony waar ik me rot naar heb gezocht voor @:Tele6. Overal uitverkocht toen
Aftermeet in het hotel?quote:Op zondag 5 januari 2020 14:18 schreef AnneX het volgende:
Kamer geboekt op loopafstand![]()
“In de 6 uur hiervoor heeft iemand een kamer geboekt” Borisz![]()
@:kaatje: zo’n lichtsnoer in de kast is ook hendig, ja.
Ik stond vanochtend te jubelen vanwege de ruimte nu de kerstboom gewieberd isquote:Op zondag 5 januari 2020 14:06 schreef Aure het volgende:
Oeh lekker cat
Wij hebben de kerstboom net bij de vuilnisbakken gegooid. Het is nu zo leeg. En saai
Gezien iedereen 'op loopafstand' geboekt heeft, lijkt me dit ook het meest waarschijnlijkquote:
Ik denk er nog even over naquote:Op zondag 5 januari 2020 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gezien iedereen 'op loopafstand' geboekt heeft, lijkt me dit ook het meest waarschijnlijkVolgens mij zit er verder nog 1 B&B in de binnenstad, maar dat is het wel zo een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |