Dat was een behoorlijk verlaat O&N.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Iemand stak gisteren 3 maandsalaris illegaal vuurwerk af. Tussen 12 en 1.
maar echt debiel hoor. Hele wijkfeestboekpagina over de zeik, zag ik net.quote:
Maar als er 3 maandsalarissen de lucht in gingen dan neem ik aan dat ook wel duidelijk was wie dat dedenquote:Op zondag 5 januari 2020 09:27 schreef Lonaa het volgende:
maar echt debiel hoor. Hele wijkfeestboekpagina over de zeik, zag ik net.
Het was wel mooi ja.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als er 3 maandsalarissen de lucht in gingen dan neem ik aan dat ook wel duidelijk was wie dat dedenOverigens klinkt 3 maandsalarissen wel als verdomd mooi vuurwerk
Is de reden dat ik niet mobiel FOK.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:30 schreef Kreator het volgende:
Godsklere wat irritant dat fok op mijn tablet een stukje verschuift als de pagina is geladen en de reclame ertussen komt. Tien miljoen keer op de verkeerde topics geklikt.
Hier ook. Aan de ene kant wil ik mn lijstje afmaken, aan de andere kant denk ik, morgen werken nu luierenquote:Op zondag 5 januari 2020 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Laatste dag van de vakantieZo veel te doen, zo weinig tijd.
Ik ga voor een deel van de lijst: vloeren, strijk, klant op bezoek, timmerman op bezoek, kerstboom afhalen, opruimen. Alles samen dus dat scheelt.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook. Aan de ene kant wil ik mn lijstje afmaken, aan de andere kant denk ik, morgen werken nu luieren
Ik ga in ieder geval de kledingkast opruimen. Admin heb ik gedaan en de jurk die ik wilde afmaken, dat lukt niet zonder naaijuf hulp.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga voor een deel van de lijst: vloeren, strijk, klant op bezoek, timmerman op bezoek, kerstboom afhalen, opruimen. Alles samen dus dat scheelt.
Wat.doe je als je "de Admin doet" ik doe dat namelijk echt nooit.. dus nu heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doequote:Op zondag 5 januari 2020 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval de kledingkast opruimen. Admin heb ik gedaan en de jurk die ik wilde afmaken, dat lukt niet zonder naaijuf hulp.
Rekeningen betalen, papieren opruimen, mailtjes stuten? Zoiets denk ik. Ik heb er ook geen vaste routine voor.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat.doe je als je "de Admin doet" ik doe dat namelijk echt nooit.. dus nu heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doe
Openstaande rekeningen (vaste lasten gaan allemaal automatisch) betalen en alle brieven op een stapel gooien die in de loop van de maanden her en der verzamelen. Dat is alle administratie dat ik doe.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat.doe je als je "de Admin doet" ik doe dat namelijk echt nooit.. dus nu heb ik het gevoel dat ik iets niet goed doe
Ik mieter alle papieren die ik krijg op een grote hoop. En zo heel af en toe pak ik die grote hoop op en zoek m uit. Komt erop neer dat ik 80% weggooiquote:Op zondag 5 januari 2020 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nooit last van met mobiel fokken. Heul stabiel en rustig.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2020 00:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Moest ook wel grinniken. Berichtje van de vrijwillige brandweer met updates en advies. Eén advies was om voorlopig maar niet de was buiten te hangen. Zou wel snel drogen maar ze konden niet instaan voor schone was
Ik heb juist een onrustig gevoel en geen idee waar ik vandaag nog zin in heb.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Laatste dag van de vakantieZo veel te doen, zo weinig tijd.
Hoe ver wonen zij van jou? En wonen ze samen?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:03 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou eigenlijk vroeg naar A en B gaan om hun zelfgebakken brood te proeven bij het ontbijt, maar kon gisteravond niet slapen en nu ben ik pas net wakker en hebben ze al lang en breed ontbeten. Eens kijken of ik mezelf voor de lunch daar kan krijgen
I feel you bro.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb juist een onrustig gevoel en geen idee waar ik vandaag nog zin in heb.
Ik moet boodschappen doen maar daar heb ik geen zin in. En de was afhalen.
Een stukje toeren zit er ook niet in met deze rammelpolo
Goed idee denk ikquote:Op zondag 5 januari 2020 11:16 schreef Lonaa het volgende:
Qua 1 februari: Ik zal op tijd reserveren (17:30?) zodat de op-tijd-weggangers dat kunnen.
BTW aangifte ben ik vanaf sinds dit jaar, vanwege de nieuwe kleine ondernemers regeling.quote:Op zondag 5 januari 2020 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb hier een la waar ik alle papieren in gooi. Als ik de btw-aangifte moet doen, mest ik die la uit om alle bonnetjes te vinden. Dan blijft er een stapel op te ruimen papier over en die voeg ik bij een grotere stapel. Eens in het jaar mest ik de grote stapel nog eens uit en gaat het in ordners. Met als laatste jaren het bijkomend doel om minder ordners te krijgen ipv meer.
Morgen mag ik weer met de btw aan de slag dus dan moet de la weer opgeruimd worden. Die gaat momenteel vrij moeilijk open en dicht, het is er wel tijd voor.
Ja ik ook en meteen in de was en ophangen.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vandaag wel wasdagIk hou d’rvan!
Straks nog bed verschonen.
Uur OV. Ja, ze wonen nu een klein jaar samen. Daarvoor woonden ze ook wel samen maar hadden ze twee plekken, dus dit is een stuk beter en duidelijkerquote:Op zondag 5 januari 2020 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe ver wonen zij van jou? En wonen ze samen?
Gaan jullie in de toekomst samenwonen?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Uur OV. Ja, ze wonen nu een klein jaar samen. Daarvoor woonden ze ook wel samen maar hadden ze twee plekken, dus dit is een stuk beter en duidelijker
Wij hebben het over een paar 100 inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2020 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
BTW aangifte ben ik vanaf sinds dit jaar, vanwege de nieuwe kleine ondernemers regeling.
Daarvoor was het niet heel boeiend. Twee facturen per kwartaal, gemiddeld. Binnen 1 minuut de aangifte gedaan. Ik snap dat het met meer facturen e.d. lastiger wordt
Je bent actiever dan ikquote:Op zondag 5 januari 2020 11:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja ik ook en meteen in de was en ophangen.
Dan nog lopen roeien pianospelen krant lezen.
Of.. fietsen naar de duinen, daar lopen, dan roeien dan pianospelen dan krant lezen.
Of in andere volgorde
Ja maar voorlopig heb ik nog niks gedaan he.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je bent actiever dan ik
Hier is het wassen, droger in en vers setje op bed.
Ik zie nog idd mijn vader en zus voor me die de admin deden van het garagebedrijf vroegah.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben het over een paar 100 inderdaadGelukkig doet de boekhouder het meeste werk. Qua papier is het sowieso maar een handvol bonnen gelukkig. Intense haat aan alle bedrijven die niet aan digitale post doen.
Ah, dan houden we samen de activiteitsschaal in balansquote:Op zondag 5 januari 2020 11:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja maar voorlopig heb ik nog niks gedaan he.
Alleen ontbijt gemaakt en op mijn laptop gezeten
Tijden zij echt veranderd inderdaad. Ik kan me ook nog herinneren hoe dat bij het werk van mijn vader ging. Ik ging wel eens helpen in de vakantie op de administratie.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zie nog idd mijn vader en zus voor me die de admin deden van het garagebedrijf vroegah.
2 bureaus en kasten vol ordners mappen papieren en elke avond na een drukke dag in de garage boven weer admin doen.
Ja scheelt echt een hoop lijkt mequote:Op zondag 5 januari 2020 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tijden zij echt veranderd inderdaad. Ik kan me ook nog herinneren hoe dat bij het werk van mijn vader ging. Ik ging wel eens helpen in de vakantie op de administratie.
Wij hebben inmiddels ook nog maar 5 of 6 ordners voor 2 bedrijven. Op kantoor staat er nog een archiefdoos met 10 ordners waarvan de inhoud nog niet weg kon. Het zijn er vele tientallen geweest. Ben zo blij dat dat allemaal voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |