Hier nog een..quote:Op zondag 5 januari 2020 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
Raar onrustig gedroomd en geslapen, maar wel redelijk uitgeslapen en relaxt.
Daar word ik ook blij vanquote:Op zondag 5 januari 2020 18:01 schreef Toby56 het volgende:
Het gaat best aardig met me.
Fijn gewandeld en naar fijne muziek geluisterd vandaag.
Rare dromen had ik afgelopen nacht ook. Maar die heb ik mijn hele leven zeker zo'n 3 à 4 keer per week. Ik zou ze missen mocht ik ze niet meer hebben.
Verder erger ik me aan idioten in de buurt die nog iedere avond een zooi vuurwerk afsteken.
Nota bene: het blijft iedere dag een pietsje langer licht!
En ik heb vandaag de zon gezien, en nu een beetje avondrood.quote:
Ik kan me voorstellen dat je daar wat gespannen en angstig door bent .quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:35 schreef minthy het volgende:
Gespannen en wat angstig, over een paar dagen een operatie.
Ben vaak gewoon standaard boos. Op de wereld enzoquote:
Op wie of wat?quote:
De wereld, maar dat is inmiddels weer voorbijquote:
Fijn dan dat dat in no time weer kan veranderenquote:Op maandag 20 januari 2020 18:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De wereld, maar dat is inmiddels weer voorbij
Gefeliciteerdquote:
Kan slechter, kan beter.quote:
Same here. En WEER een computergezeikje van m'n pa op de mail. Ik word er helemaal knetter daaps van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:39 schreef InverHouse het volgende:
Blij dat het weekend is*knuffel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: moe.....![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:23 schreef Gnunix het volgende:
mwah. kan me de ogen wel uit m'n kop janken atm
Denk wel dat iemand even moet letten op ditquote:
Haagse bluf ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:48 schreef Orion_in_space het volgende:
[..]
heb jij nou nooit een dag waarop het minder gaat?
Da's voor homo'squote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:48 schreef Orion_in_space het volgende:
[..]
heb jij nou nooit een dag waarop het minder gaat?
Spijtigquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:18 schreef kuolema het volgende:
Als een rat in de val. Wanhopig op zoek naar een uitweg. Gestrest dus.
Succes, tja teveel in 1 keer kan ik ook lastig mee dealen welquote:Op zondag 23 februari 2020 12:30 schreef DaMook het volgende:
Gestressed, appartement verkocht en donderdag of vrijdag weet ik of ik een nieuw huis heb. En dan vloer en alles nog regelen. Veel in een keer en voor het eerst.
Sterktequote:Op zondag 8 maart 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Er zijn maar zoveel klappen die je kan verwerken in je leven en een keer is het gewoon klaar. Genoeg
Kan het gebruiken, dankjequote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Er zijn maar zoveel klappen die je kan verwerken in je leven en een keer is het gewoon klaar. Genoeg
quote:
Gecondoleerd..quote:Op maandag 9 maart 2020 10:06 schreef DaMook het volgende:
Godver mijn ex en beste maatje in de verte is overleden![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zolang je niet in de stilteruimte zit, mag het.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
De behoefte om alles bij elkaar te schreeuwen maar niet echt de bedoeling in een treincoupé
Maar heb je het al?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Intussen al zwaar genoeg van dat corona geneuzel
Sterkte....quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:10 schreef DaMook het volgende:
Ik voel me zo dubbel. Ik mis mijn overleden ex vriendin, maar ben ook superblij met mijn nieuwe huis. Zo apart en wisselt soms zo snel...
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:23 schreef -Straw- het volgende:
Geïrriteerd. Bekenden die elkaar thuis in groepjes blijven opzoeken, geen 1.5 meter afstand houden. Heel irritant.
*knuffel*quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:37 schreef kuolema het volgende:
Ik mis een woord in mijn vocabulaire voor wat ik nu voel. Maar het is in elk geval heel naar.
quote:
Je ruikt nog steeds vet lekker ❤quote:
Be happy !! Ik heb iemand die ik voor altijd moet missen..quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:30 schreef Amarantha het volgende:
Goedmaar diep van binnen wel een beetje sad omdat ik iemand mis en nog een week moet missen.
Je bent vast de enigequote:Op zaterdag 4 april 2020 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Be happy !! Ik heb iemand die ik voor altijd moet missen..
Same.quote:Op maandag 6 april 2020 19:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Onwennig in de wereld van Corona. Gespannen.
*knuffel!*quote:Op woensdag 22 april 2020 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik probeer te begrijpen waarom ik nooit een keertje gelukkig mag zijn.Steeds wanneer ik denk dat het leven leuk is enz krijg ik weer een klap in mijn gezicht.
quote:
Nog even volhoudenquote:Op woensdag 22 april 2020 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Corona enz maakt het allemaal ook niet beter.Kan weinig hebben laatste tijd. Happy days komen wel weer haha.
Ben je hier nieuw of zo?quote:
Haags is mijn strijder 💪👊quote:Op donderdag 23 april 2020 16:58 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ben je hier nieuw of zo?
Het is haags_kwartiertje. Met hem gaat het altijd goed.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 april 2020 22:26 schreef kuolema het volgende:
Dysforisch, zoals gebruikelijk, maar ... ik was wel even blij vandaag toen ik hoorde dat ik tante ga worden.
Hier moest ik even over nadenkenquote:Op zondag 3 mei 2020 10:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
Oké ik zag dus in de action zeg maar de ex van het broertje van mijn ex voor m'n ex. Rare tyde deze coronatyde
quote:Op zondag 3 mei 2020 11:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
Oh en ik voel me achterlijk, maar dat is puur om de massa te geven waar ze om vraagt
Ja ik dus ook. Was het onderdeel van het grootschalige complot en hoopten ze dat de korsakov al in een verder stadium zou zitten dan het nu zat? Of is het gewoon stom toeval en moet ik er niet meer achter zoeken.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 11:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Was het onderdeel van het grootschalige complot en hoopten ze dat de korsakov al in een verder stadium zou zitten dan het nu zat? Of is het gewoon stom toeval en moet ik er niet meer achter zoeken.
M'n paranoia kweekt soms paranoia.
Dat denk ik ook wel, maar mijn rechtvaardigheidsgevoel (in het midden gelaten hoe subjectief deze moge zijn) houdt me gevangen waar ik nu zit.quote:
Niets mis met gevoel voor rechtvaardigheid , zolang het maar niet beperkend werkt voor jezelf . Want dat is zondequote:Op zondag 3 mei 2020 11:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar mijn rechtvaardigheidsgevoel (in het midden gelaten hoe subjectief deze moge zijn) houdt me gevangen waar ik nu zit.
Dat is het nu wel, althans denk ik. Ik twijfelkont alleen maar.quote:Op zondag 3 mei 2020 11:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niets mis met gevoel voor rechtvaardigheid , zolang het maar niet beperkend werkt voor jezelf . Want dat is zonde
quote:Op zondag 3 mei 2020 12:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is het nu wel, althans denk ik. Ik twijfelkont alleen maar.
Ik gun mezelf alleen het antwoord niet. Ik ben mezelf nog te erg tot last.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Diep van binnen 'weet' jij
( klinkt best zweverigwaarvoor mijn excuus
Dat is kutquote:Op zondag 3 mei 2020 12:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik gun mezelf alleen het antwoord niet. Ik ben mezelf nog te erg tot last.
Doen drugs niets met je gevoel dan?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker man ....maar dit ging over gevoel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |