Succes, tja teveel in 1 keer kan ik ook lastig mee dealen welquote:Op zondag 23 februari 2020 12:30 schreef DaMook het volgende:
Gestressed, appartement verkocht en donderdag of vrijdag weet ik of ik een nieuw huis heb. En dan vloer en alles nog regelen. Veel in een keer en voor het eerst.
Sterktequote:Op zondag 8 maart 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Er zijn maar zoveel klappen die je kan verwerken in je leven en een keer is het gewoon klaar. Genoeg
Kan het gebruiken, dankjequote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Er zijn maar zoveel klappen die je kan verwerken in je leven en een keer is het gewoon klaar. Genoeg
quote:
Gecondoleerd..quote:Op maandag 9 maart 2020 10:06 schreef DaMook het volgende:
Godver mijn ex en beste maatje in de verte is overleden![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zolang je niet in de stilteruimte zit, mag het.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
De behoefte om alles bij elkaar te schreeuwen maar niet echt de bedoeling in een treincoupé
Maar heb je het al?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Intussen al zwaar genoeg van dat corona geneuzel
Sterkte....quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:10 schreef DaMook het volgende:
Ik voel me zo dubbel. Ik mis mijn overleden ex vriendin, maar ben ook superblij met mijn nieuwe huis. Zo apart en wisselt soms zo snel...
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:23 schreef -Straw- het volgende:
Geīrriteerd. Bekenden die elkaar thuis in groepjes blijven opzoeken, geen 1.5 meter afstand houden. Heel irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |