Ja en dan nog... Een EU met open grenzen... Alles wat je hier verbied haal je gewoon 100km verderop. Een voordat je frankrijk, Italië, Spanje en Portugal zo ver hebt....quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:15 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Gelukkig is het heel eenvoudig om zelf alcohol te maken.
Ja je moet wel wat geduld hebben maar daarna heb je ook een lekker biertje of wijntje
In Scandinavie brouwen mensen zelf bier. De ingredienten zijn namelijk accijnsvrij. Maar ja, het moet je hobby wel zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:12 schreef Harvest89 het volgende:
Dat eeuwige gepamper joh.
Als daar een verbod komt hebben criminelen weer eens een nieuw product erbij.
Ik stook mijn drank zelf wel.
Wie kijkt er tegenwoordig nog vrijwillig reclame?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:59 schreef Dr.Sleep het volgende:
[..]
Reclameverbod inderdaad.
De biermerken zagen dit allang aankomen, gezien de vele reclames tegenwoordig voor alcoholvrij bier.
Zo moeilijk is het niet meer om zelf alcohol te stoken en de info is in het internettijdperk vollop voorhanden evenals de benodigde aparatuur. Nog hogere accijnzen leiden volgens mij tot meer smokkel en zelfstook. Zelfstook door nitwits kan tot meer doden en slachtoffers leiden vanwege methylalcohol.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:19 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
In Scandinavie brouwen mensen zelf bier. De ingredienten zijn namelijk accijnsvrij. Maar ja, het moet je hobby wel zijn.
Ook als het niks uithaalt?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:27 schreef Hexagon het volgende:
Die Wim van Dalen moet gewoon zijn betuttelende bek houden
Ze hebben daar weinig keus, de prijzen van alcohol zijn daar achterlijk hoog.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:19 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
In Scandinavie brouwen mensen zelf bier. De ingredienten zijn namelijk accijnsvrij. Maar ja, het moet je hobby wel zijn.
is het zelfstoken legaal in NL?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:26 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet meer om zelf alcohol te stoken en de info is in het internettijdperk vollop voorhanden evenals de benodigde aparatuur. Nog hogere accijnzen leiden volgens mij tot meer smokkel en zelfstook. Zelfstook door nitwits kan tot meer doden en slachtoffers leiden vanwege methylalcohol.
Dat zeiden we zoveel jaar geleden ook over Stivoro...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
Waarom wordt er een discussie gevoerd als een belanghebbende iets uit zijn gat poept wat alleen voor hem belangrijk is?
Zolang het voor eigen gebruik is. Het doet er weinig toe omdat een dergelijk verbod niet te handhaven valt. Het enige wat de overheid kan doen is de handel in moonshine tegenwerken maar een verbod werkt niet omdat het niet te handhaven valt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
is het zelfstoken legaal in NL?
Ik wordt werkelijk schijtziek van dit soort idioten die graag anderen hun zielige, ascetische en calvinistische levensstijl opdringen en die mooie dingen willen vernietigen.quote:
Er zijn wel meer verboden die niet te handhaven zijn, maar goed, je mag het dus zelf stoken maar nite verkopen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:34 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Zolang het voor eigen gebruik is niet. Het doet er weinig toe omdat een dergelijk verbod niet te handhaven valt. Het enige wat de overheid kan doen is de handel in moonshine tegenwerken maar een verbod werkt niet omdat het niet te handhaven valt.
Zolang het voor eigen gebruik is, is het gewoon legaal hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:34 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Zolang het voor eigen gebruik is niet. Het doet er weinig toe omdat een dergelijk verbod niet te handhaven valt. Het enige wat de overheid kan doen is de handel in moonshine tegenwerken maar een verbod werkt niet omdat het niet te handhaven valt.
Dan is er toch veel minder openheid en diepgang in gesprekken? Want mensen die regelmatig alcohol drinken, spreken wel de waarheid, aangezien men een losse tong krijgt van alcohol.quote:
Dat doet deze persoon toch niet? Hij zaait wat zaadjes die gelijk vertrapt worden, opgegeten worden of verdrogen....quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik wordt werkelijk schijtziek van dit soort idioten die graag anderen hun zielige, ascetische en calvinistische levensstijl opdringen en die mooie dingen willen vernietigen.
Daarom dienen deze heren verbaal zo hard mogelijk te worden aangepakt.
Alsje je aan de regels houd dan kan het prima of ben jij politicus die bang is acijnzen te verliezen? Daar hoef je nite bang om te zijn, want als acijnzen lager worden dan wordt of de acijnzen verhoogd of er wordt een andere belasting ingevoerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:36 schreef Hexagon het volgende:
Zelf stoken is vooral levensgevaarlijk
suiker ben ik mee eens, en pak dan gelijk zout erbij.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:38 schreef Sicstus het volgende:
Goed planben helemaal voor. En idd ook suiker aanpakken!
Welnee.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:36 schreef Hexagon het volgende:
Zelf stoken is vooral levensgevaarlijk
Ah, daar hebben we al zo'n plezierverpesterquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:38 schreef Sicstus het volgende:
Goed planben helemaal voor. En idd ook suiker aanpakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |