We came from the sun klinkt goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:24 schreef joko97 het volgende:
deze zijn al bekend van Heat 2:
https://www.youtube.com/p(...)wmxhUeH_2afC5oLCRTb4
Oh jee..quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:36 schreef Em31 het volgende:
Zaterdag wordt weer interessant.
[ afbeelding ]
En er is dan niemand in zijn sociale omgeving die zegt dat dit niet zo'n best idee is?quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:36 schreef Em31 het volgende:
Zaterdag wordt weer interessant.
[ afbeelding ]
Basketbelly. Heel goed idee juist.quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En er is dan niemand in zijn sociale omgeving die zegt dat dit niet zo'n best idee is?
Nee niet allemaal geloof ik, nogal chaos als alle artiesten gewoon zelf mogen beslissen wanneer ze hun nummer uitbrengenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:53 schreef ato het volgende:
Zijn alle nummers van Heat 2 niet te luisteren?
Ga ik er lekker blanco in morgen op een paar nummers na ik al heb geluisterd.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee niet allemaal geloof ik, nogal chaos als alle artiesten gewoon zelf mogen beslissen wanneer ze hun nummer uitbrengen
Ja is ook leuk, is het ook nog een beetje een verrassingquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:45 schreef ato het volgende:
[..]
Ga ik er lekker blanco in morgen op een paar nummers na ik al heb geluisterd.
Ja, kijk jij ook?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja is ook leuk, is het ook nog een beetje een verrassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |