Er zullen ook meer dan genoeg mensen juichen als Kim Jong Un zou verdwijnen. Maar dat betekent niet dat het een goed plan is om dat te doen wanneer hij op Schiphol aan het overstappen is van zijn vlucht.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:23 schreef Aurelius het volgende:
Zo te lezen zijn er ook genoeg mensen in het Midden-Oosten die blij zijn dat hij dood is.
Niemand hoeft dan ook rouwig te zijn om de dood van deze man. Het is alleen te hopen dat deze actie niet leidt tot een Irak-oorlog 2.0.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:23 schreef Aurelius het volgende:
Zo te lezen zijn er ook genoeg mensen in het Midden-Oosten die blij zijn dat hij dood is.
Beetje vroeg voor bier en popcorn nog. Kunnen we niet nog even wachten tot vanmiddag?quote:
Dit.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand hoeft dan ook rouwig te zijn om de dood van deze man. Het is alleen te hopen dat deze actie niet leidt tot een Irak-oorlog 2.0.
Trump staat er al fantastisch voor in de peilingen, dus dat is nergens voor nodig. Hij kan niet verliezen tenzij de Dems ineens een betere kandidaat kunnen vinden dan Joe ''Corn Pop'' Biden.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:17 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Oorlogje kunnen hebben in een verkiezingsjaar.
Net zoals Nederland tijdens het WK 17 miljoen bondscoaches kent, heeft Nederland nu opeens een rijkdom aan internationale diplomatieke strategen.quote:
Fantastisch?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Trump staat er al fantastisch voor in de peilingen, dus dat is nergens voor nodig. Hij kan niet verliezen tenzij de Dems ineens een betere kandidaat kunnen vinden dan Joe ''Corn Pop'' Biden.
Dat blijft ie ook niet. Maak je daar maar vast geen zorgen over. Of misschien juist wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:44 schreef Justinn het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat deze actie onbeantwoord blijft als Iran geen 'gezichtsverlies' wil.
Ah, nu tellen de peilingen ineens wel? Terwijl we met de verkiezing van Trump juist weten hoe onbetrouwbaar die peilingen zijn. En in Nederland sinds Maurice de Hond..quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Trump staat er al fantastisch voor in de peilingen, dus dat is nergens voor nodig. Hij kan niet verliezen tenzij de Dems ineens een betere kandidaat kunnen vinden dan Joe ''Corn Pop'' Biden.
CNN is al aan sinds 7.00 uur vanochtend. Popcorn gekocht en genieten maar..quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat blijft ie ook niet. Maak je daar maar vast geen zorgen over. Of misschien juist wel.
Komt daar steeds nieuwe info langs, of wordt alles continu herhaald, want dan heb ik geen zin om het op te zetten.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:47 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
CNN is al aan sinds 7.00 uur vanochtend. Popcorn gekocht en genieten maar..
Heeft Amerikaanse bemoeienis in het Midden-Oosten ooit iets positiefs opgeleverd? Met geweld los je toch niks op. Sinds ik me heb verdiept in de inval in Irak door Bush en zijn oorlogshitsers ben ik nog meer tegen met geweld ingrijpen in die regio. Komt nooit iets goeds uitquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Net zoals Nederland tijdens het WK 17 miljoen bondscoaches kent, heeft Nederland nu opeens een rijkdom aan internationale diplomatieke strategen.
Voor jullie anti-Trumpets tellen de peilingen, daarom haal ik ze aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:46 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Ah, nu tellen de peilingen ineens wel? Terwijl we met de verkiezing van Trump juist weten hoe onbetrouwbaar die peilingen zijn. En in Nederland sinds Maurice de Hond..
Ik kan het me niet heugen in elk geval.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Heeft Amerikaanse bemoeienis in het Midden-Oosten ooit iets positiefs opgeleverd?
Maar niet als je de electoral votes neemt ... Hij verloor in 2016 de popular vote ook tov Clinton hé ...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fantastisch?
In vrijwel alle polls heeft Biden een grote voorsprong op Trump.
Een soepel lopende wapenindustriequote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft Amerikaanse bemoeienis in het Midden-Oosten ooit iets positiefs opgeleverd?
Wapen industrie in Amerika is idioot groot en vrede levert geen omzet opquote:
Nee, de peilingen kloppen niet, als ze zeggen dat Trump er goed voor staat. Mij wordt verteld dat mensen hem constant afvallen, hij liegt constant, blundert links- en rechtsom, heeft niks goed voor elkaar gekregen, is corrupt, een gevaar voor de wereld en het klimaat, racist, aanrander en zelfs verkrachter. Als hij het ondanks dat alles toch goed doet in de peilingen, dan klopt er iets niet. Dan deugen of de peilingen niet, of het nieuws niet. Want het is dan toch overduidelijk dat de media het volk niet goed hebben geïnformeerd over al die misdragingen, die allemaal echt gebeurd zijn en 100% op waarheid berusten, want de mainstream media, die liegen niet. Die zijn, volgens mede-mainstreammedia fact-checkers, volledig betrouwbaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:46 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Ah, nu tellen de peilingen ineens wel? Terwijl we met de verkiezing van Trump juist weten hoe onbetrouwbaar die peilingen zijn. En in Nederland sinds Maurice de Hond..
CNNquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:47 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
CNN is al aan sinds 7.00 uur vanochtend. Popcorn gekocht en genieten maar..
Trump maakt dan ook een goede kans om herkozen te worden. Ik reageerde slechts op de claim dat Trump er 'fantastisch' voor staat. Dat is natuurlijk onzin. Hij is een van de minst populaire presidenten uit de geschiedenis van de VS.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar niet als je de electoral votes neemt ... Hij verloor in 2016 de popular vote ook tov Clinton hé ...
Welke gekken staan in godsnaam aan het hoofd van de VS? Roekeloos. Geen woorden voor.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:58 schreef Cheeseburgert het volgende:
Wel mooi dat Mini Trump zijn klep niet kon houden en 2 dagen geleden er al over twitterde
[ afbeelding ]
*screenshot, origineel is intussen weg. Spiegeltje hier
Aldus irrelevante marxisten en globalisten. Mensen die wel werken voor hun geld, zien dat het fantastisch gaat. En dat is allemaal dankzij Trumps economie.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump maakt dan ook een goede kans om herkozen te worden. Ik reageerde slechts op de claim dat Trump er 'fantastisch' voor staat. Dat is natuurlijk onzin. Hij is een van de minst populaire presidenten uit de geschiedenis van de VS.
En een jaar of 50 goedkope olie die in dollars verrekend wordt waardoor de dollar defacto de wereldreservemunt geworden is en hierdoor de schuldophoping in de vs en het flink bijdrukken van dollars houdbaar is.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:55 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Een soepel lopende wapenindustrie
Wat heeft Trump dan precies gedaan om de economie aan te jagen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:00 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Aldus irrelevante marxisten en globalisten. Mensen die wel werken voor hun geld, zien dat het fantastisch gaat. En dat is allemaal dankzij Trumps economie.
Vooral deregulering.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft Trump dan precies gedaan om de economie aan te jagen?
Magie. Volgens Obama had je een toverstaf nodig om de huidige groei te krijgen. Kan dus alleen maar magie zijn. Of wellicht Goddelijke interventie? Dit moet toch binnen de mogelijkheiden liggen van God Emperor of the United States.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft Trump dan precies gedaan om de economie aan te jagen?
En belastingverlagingen.quote:
Als Iran een tegenzet doet zijn zij er als eerste bij. Nu is het voornamelijk dat er "experts" langs komen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Komt daar steeds nieuwe info langs, of wordt alles continu herhaald, want dan heb ik geen zin om het op te zetten.
These 7 charts show Trump's tax cuts still haven't been the economic 'rocket fuel' he promised, 2 years after the factquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:10 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Magie. Volgens Obama had je een toverstaf nodig om de huidige groei te krijgen. Kan dus alleen maar magie zijn. Of wellicht Goddelijke interventie? Dit moet toch binnen de mogelijkheiden liggen van God Emperor of the United States.
[ afbeelding ]
[..]
En belastingverlagingen.
twitter:AbasAslani twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 11:14:31#Iran's leader has appointed general Esmail Qaani as new commander of #IRGC's Qods Force. Qaani was deputy of Qasem Soleimani in Qods Force. reageer retweet
IRGC is verantwoordelijk voor de dood van honderden Amerikaanse militairen, de invoering van EFB en de aanval op de Amerikaanse ambassade in Irak. "Geen lieverdje" is een understatement.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:10 schreef -Chakotay- het volgende:
Een drone vuurde raketten af.
Dit is wat mij betreft het ultieme voorbeeld van onconventionele oorlogvoering. De lafheid spat er aan alle kanten af.
Daarnast is het zo dat Iran natuurlijk ook geen lieverdje is. Het is een kat en muis spel.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:15 schreef theunderdog het volgende:
Het laat wel zien dat het met de Amerikaanse invloed nog wel goed zit. Deze man was verreweg de machtigste man van Iran. Trump heeft het gewoon vooral elkaar gekregen om hem naar zijn maagden te bombarderen..
Ja niet zo moeilijk met hun geavanceerde troep....dit is net als op tijgers jagen in de dierentuin.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:15 schreef theunderdog het volgende:
Het laat wel zien dat het met de Amerikaanse invloed nog wel goed zit. Deze man was verreweg de machtigste man van Iran. Trump heeft het gewoon vooral elkaar gekregen om hem naar zijn maagden te bombarderen..
Ahja, want aan die geavanceerde troep kom je zomaar. Is zo ineens uit de lucht komen vallen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:19 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja niet zo moeilijk met hun geavanceerde troep....dit is net als op tijgers jagen in de dierentuin.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja, want aan die geavanceerde troep kom je zomaar. Is zo ineens uit de lucht komen vallen.
Kusjes, hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:22 schreef Syd het volgende:
[..]snap jij het wel of lul je maar dom raak?
Ben benieuwd wat ze werkelijk kunnen doen, naast boze twitter berichtjes sturenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:44 schreef Justinn het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat deze actie onbeantwoord blijft als Iran geen 'gezichtsverlies' wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |