Er zullen ook meer dan genoeg mensen juichen als Kim Jong Un zou verdwijnen. Maar dat betekent niet dat het een goed plan is om dat te doen wanneer hij op Schiphol aan het overstappen is van zijn vlucht.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:23 schreef Aurelius het volgende:
Zo te lezen zijn er ook genoeg mensen in het Midden-Oosten die blij zijn dat hij dood is.
Niemand hoeft dan ook rouwig te zijn om de dood van deze man. Het is alleen te hopen dat deze actie niet leidt tot een Irak-oorlog 2.0.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:23 schreef Aurelius het volgende:
Zo te lezen zijn er ook genoeg mensen in het Midden-Oosten die blij zijn dat hij dood is.
Beetje vroeg voor bier en popcorn nog. Kunnen we niet nog even wachten tot vanmiddag?quote:
Dit.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand hoeft dan ook rouwig te zijn om de dood van deze man. Het is alleen te hopen dat deze actie niet leidt tot een Irak-oorlog 2.0.
Trump staat er al fantastisch voor in de peilingen, dus dat is nergens voor nodig. Hij kan niet verliezen tenzij de Dems ineens een betere kandidaat kunnen vinden dan Joe ''Corn Pop'' Biden.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:17 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Oorlogje kunnen hebben in een verkiezingsjaar.
Net zoals Nederland tijdens het WK 17 miljoen bondscoaches kent, heeft Nederland nu opeens een rijkdom aan internationale diplomatieke strategen.quote:
Fantastisch?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Trump staat er al fantastisch voor in de peilingen, dus dat is nergens voor nodig. Hij kan niet verliezen tenzij de Dems ineens een betere kandidaat kunnen vinden dan Joe ''Corn Pop'' Biden.
Dat blijft ie ook niet. Maak je daar maar vast geen zorgen over. Of misschien juist wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:44 schreef Justinn het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat deze actie onbeantwoord blijft als Iran geen 'gezichtsverlies' wil.
Ah, nu tellen de peilingen ineens wel? Terwijl we met de verkiezing van Trump juist weten hoe onbetrouwbaar die peilingen zijn. En in Nederland sinds Maurice de Hond..quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Trump staat er al fantastisch voor in de peilingen, dus dat is nergens voor nodig. Hij kan niet verliezen tenzij de Dems ineens een betere kandidaat kunnen vinden dan Joe ''Corn Pop'' Biden.
CNN is al aan sinds 7.00 uur vanochtend. Popcorn gekocht en genieten maar..quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat blijft ie ook niet. Maak je daar maar vast geen zorgen over. Of misschien juist wel.
Komt daar steeds nieuwe info langs, of wordt alles continu herhaald, want dan heb ik geen zin om het op te zetten.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:47 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
CNN is al aan sinds 7.00 uur vanochtend. Popcorn gekocht en genieten maar..
Heeft Amerikaanse bemoeienis in het Midden-Oosten ooit iets positiefs opgeleverd? Met geweld los je toch niks op. Sinds ik me heb verdiept in de inval in Irak door Bush en zijn oorlogshitsers ben ik nog meer tegen met geweld ingrijpen in die regio. Komt nooit iets goeds uitquote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Net zoals Nederland tijdens het WK 17 miljoen bondscoaches kent, heeft Nederland nu opeens een rijkdom aan internationale diplomatieke strategen.
Voor jullie anti-Trumpets tellen de peilingen, daarom haal ik ze aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:46 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Ah, nu tellen de peilingen ineens wel? Terwijl we met de verkiezing van Trump juist weten hoe onbetrouwbaar die peilingen zijn. En in Nederland sinds Maurice de Hond..
Ik kan het me niet heugen in elk geval.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Heeft Amerikaanse bemoeienis in het Midden-Oosten ooit iets positiefs opgeleverd?
Maar niet als je de electoral votes neemt ... Hij verloor in 2016 de popular vote ook tov Clinton hé ...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fantastisch?
In vrijwel alle polls heeft Biden een grote voorsprong op Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |