Ik over 2 weken alweer naar Theo Maassenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:03 schreef I het volgende:
[..]
Ergens in februari ga ik naar de show van Patrick Laureij
Heel goed. Misschien ook spierverslappers.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Heb trouwens maandag een afspraak bij de huisarts voor mijn been/rug probleem. De assistente aan de telefoon zei dat ik maar pijnstillers moest nemen en dat de huisarts dat waarschijnlijk ook zal zeggen, maar ik wilde toch ook langskomen.
Voor wie het interesseert.
Sowieso verstandig wel langs te gaan idd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Heb trouwens maandag een afspraak bij de huisarts voor mijn been/rug probleem. De assistente aan de telefoon zei dat ik maar pijnstillers moest nemen en dat de huisarts dat waarschijnlijk ook zal zeggen, maar ik wilde toch ook langskomen.
fixed, gezien jouw lengtequote:
Ja die idd! En thnx, dat laatste wist ik niet. Geen grote The hobbit fan, maar horror is altijd goedquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja pans labyrinth! Over de Spaanse burgeroorlog, die is heel moooi.
Hij heeft verder ook best wat horrorfilms gemaakt en meegewerkt aan bijv. the hobbit
Horrorfan?quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja die idd! En thnx, dat laatste wist ik niet. Geen grote The hobbit fan, maar horror is altijd goedik ga me er later even in verdiepen, want ik ben wel onder de indruk van zn werk.
Ja dit. Rete irritant altijd dat ze je het gevoel geven dat je vooral niet moet langskomen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:05 schreef I het volgende:
[..]
Sowieso verstandig wel langs te gaan idd.Zekere voor het onzekere.
Ja, maar, Ahoy is nou juist zo geschikt! Hoog genoeg ookquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij bedoelt niet zichzelf denk ik
Dat deed ik zeker!quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Nee maar was leuk om te zien, je geniet er duidelijk van
Ah, er is nog ruimte in mei dus?quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:03 schreef I het volgende:
[..]
Ergens in februari ga ik naar de show van Patrick Laureij
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat deed ik zeker!Ook bij Why Me dus, wat ik helemaal niet zo'n tof nummer vind verder
Maar op dat moment vond ik alles prachtig
Nou inderdaad zegquote:Op donderdag 2 januari 2020 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Loreen, toe maar.
Ze gaat nog schermen hierna zie ik.
Goed dat je niet meteen dat van die assistente aanneemt en de afspraak doordruktquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Jaloersquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik over 2 weken alweer naar Theo Maassen
Ik mag er graag naar kijkenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:06 schreef grazz het volgende:
[..]
fixed, gezien jouw lengte![]()
en soms is het wel eens goed de boel op zü spicen
Vlaggetje op het hart!quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]Ja het leek je wel aan te grijpen
Nee, maar nu welquote:
Nog niet, geloof ik.quote:
Precies. Heb dat vorig jaar ook gehad met gewrichtspijn. Ben toen wel gewoon langsgegaan, en er kon niks gevonden worden. Uiteindelijk na een weekje pijnstillers is de pijn wel weggetrokken, maar het had net zo goed wel iets ergers en een blijvend iets kunnen zijn.. Telefonisch kan een arts helemaal niks concluderen. Laat ze eerst maar eens kijken.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:11 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja dit. Rete irritant altijd dat ze je het gevoel geven dat je vooral niet moet langskomen.
Hehe ja, ik vind het ook gewoon echt eng. Maar juist daarom is het zo rete spannend en is het meer een belevenis dan een normale filmquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik mag er graag naar kijkenHeerlijk die spanning die in zo'n film zit en scenes waar je maag bijna drie keer van omdraait, dat je zelf ook nauwelijks begrijpt waarom je er naar wil kijken.
Maar een thriller en comedy kan ik vaak ook waarderen. Jij?
Niceequote:Op donderdag 2 januari 2020 22:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik over 2 weken alweer naar Theo Maassen
Theo Maassen is momenteel wel duidelijk de beste cabaretier die actief isquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:23 schreef I het volgende:
[..]
Nicee
Daar ben ik in 2017 geweest, naar vankwaadtoterger, ook al veel te lang geleden. Eens zien of ik binnenkort ook nog naar z'n nieuwe show kanZal wel lastig worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |