quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:43 schreef TillyB het volgende:
40+ REPRESENT 🤠
Dikke SO naar jou @:zarGon, dat je er elk jaar weer zo veel werk insteekt.Love it
Ik ben net zo populair als een gevangenisbewaarder.quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:41 schreef zarGon het volgende:
En geopend!
Laat maar weten wat je van de uitslagen vindt!
Met dat handjevol stemmen van vandaag de dag valt het in het niet bij vroeger. Toen werd hier echt massaal op gestemd. Desalniettemin bedankt zargon voor het tellenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:36 schreef zarGon het volgende:
[34] WELKE USER ZOU JE HET MEEST IRL WILLEN ONTMOETEN?
Er zijn in totaal 35 stemmen uitgebracht op 28 users!
De winnaar is: @:Wielrennerdt met 4 stemmen!.
De users met meer dan één stem zijn:
• @:johannes_vermeer - 3 stemmen
• @:moemoe - 2 stemmen
• @:Amarantha - 2 stemmen
En al deze users hebben één stem weten te bemachtigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafiek:waar kan ik zien wie op me gestemd hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:26 schreef zarGon het volgende:
[12] MOOISTE VROUWELIJKE USER
Er zijn in totaal 52 stemmen uitgebracht op 37 users!
De winnaar is: @:Already_in_use met 4 stemmen!.
De users met meer dan één stem zijn:
• @:Lyza666 - 3 stemmen
• @:Flippiee - 3 stemmen
• @:ChipsZak. - 3 stemmen
• @:Samzz - 2 stemmen
• @:sacha - 2 stemmen
• @:Prisha - 2 stemmen
• @:Knetterkrankjorum - 2 stemmen
• @:Amarantha - 2 stemmen
• @:-river- - 2 stemmen
En al deze users hebben één stem weten te bemachtigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafiek:HutsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanx voor het stemmen aan al mijn fans
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:38 schreef Appeltje het volgende:
@:Zargon
[ afbeelding ]
Bedankt voor al je noeste arbeid!
Je overzicht leest lekker weg en geeft een mooi inkijkje hoe divers de users van FOK tegen elkaar aan kijken.
Ik had wel meer respons verwacht, dan mogen de users eens 'etiketjes' plakken en dan zijn er relatief weinig die er gebruik van maken
Daarom RESPECT voor alle users die wel de moeite hebben genomen om hun stemmen uit te brengen![]()
En voor alle Winnaars (en genomineerden)
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |