weltrusten!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:44 schreef MMF93 het volgende:
Ik moet helaas wel gaan afhaken. Het is al bedtijd. Veel plezier vanavond, graag een korte samenvatting op het einde aub
![]()
!!
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk de hele tijd dat ze 'Simply the Best' wil gaan zingen
ja dat van die band was echt jammer voor hunquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:47 schreef BramVeen het volgende:
Vond sommige nummers van de jongerencategorie beter dan dit...
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:44 schreef MMF93 het volgende:
Ik moet helaas wel gaan afhaken. Het is al bedtijd. Veel plezier vanavond, graag een korte samenvatting op het einde aub
![]()
!!
Trusten!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:44 schreef MMF93 het volgende:
![]()
!!
Echt hequote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, ook hoe ze van die trap kwam.Dana international approach
Genoeg lopen snacken vandaag, ff compenserenquote:
Na elk nummer zo'n beetjequote:
Die still ook echtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:52 schreef lashatumbai het volgende:
One down. Nog 11 te gaan vanavond
[ afbeelding ]
DIT WAS GEWELDIGquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet deze nog van vorig jaar:
Ook een stem waar ik erg aan moest wennen, maar nummer vond het nummer wel meteen al tof.
JAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zus van Mia Martini (RIP), van Rapsodiaquote:
Soldi soldiquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:54 schreef Em31 het volgende:
Ik las op Twitter dat een seconde reclame tijdens San Remo 15.000 euro kost en ze ongeveer 33 miljoen verdienen deze week
Wauwquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:54 schreef Em31 het volgende:
Ik las op Twitter dat een seconde reclame tijdens San Remo 15.000 euro kost en ze ongeveer 33 miljoen verdienen deze week
niet de meest charmante foto uitgekozenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:52 schreef lashatumbai het volgende:
One down. Nog 11 te gaan vanavond
[ afbeelding ]
Dat was ook een van mijn favorietenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet deze nog van vorig jaar:
Ook een stem waar ik erg aan moest wennen, maar nummer vond het nummer wel meteen al tof.
Hoeveel Italianen zijn er?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat er 10 miljoen mensen kijken viel me dan ergens ook weer tegen?
60 miljoen.quote:
Wist je dat er naar de Late Show with Stephen Colbert maar zo'n 2 miljoen mensen kijken? Alles is relatiefquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat er 10 miljoen mensen kijken viel me dan ergens ook weer tegen?
Wist niet dat dat konquote:
Oh wow serieus, dat is heel weinig dan jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wist je dat er naar de Late Show with Stephen Colbert maar zo'n 2 miljoen mensen kijken? Alles is relatief
Volgens mij deelnemer.quote:
Iemand moet er gewoon een keer vanaf donderenquote:
Irene Grandiquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:01 schreef lashatumbai het volgende:
Waar is de startvolgorde? Kunnen we afvinken
Alsnog gewoon een heel goed bekeken programma dusquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
In verhouding alsof 2.8 miljoen Nederlanders zouden kijken dus
Dit is Marco Masiniquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Irene Grandi
Marco Masini
Rita Pavone
Achille Lauro
Diodato
Le Vibrazioni
Anastasio
Elodie
Bugo Morgan
Alberto Urso
Riki
Raphael Gualazzi
Diodato vond ik twee jaar GEWELDIG. Hoop nu weerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Irene Grandi
Marco Masini
Rita Pavone
Achille Lauro
Diodato
Le Vibrazioni
Anastasio
Elodie
Bugo Morgan
Alberto Urso
Riki
Raphael Gualazzi
Ben eigenlijk al weer vergeten hoe die ging ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Grijsbaard van net vond ik niet veel...
Voor nu dan hequote:
Die komt morgen!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:06 schreef Moira het volgende:
Ooooh zie dit nu pas. Heb ik al veel gemist?
Waar kijken jullie?
Is Francesco Gabbani al geweest?
Francesco Gabbani is morgen!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:06 schreef Moira het volgende:
Ooooh zie dit nu pas. Heb ik al veel gemist?
Waar kijken jullie?
Is Francesco Gabbani al geweest?
Connie Breukhoven?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
Deze mevrouw doet me aan iemand denken, maar kan er niet opkomen
JA!quote:
10 miljoen op een populatie van 60 is wel veel hoor, gelijkwaardig met 3 miljoen in Nederland.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wow serieus, dat is heel weinig dan ja
Door de sfeer rond San Remo dacht ik echt dat 80% ofzo wel zou kijken
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JA!die had ik serieus in gedachten, maar kon niet meer de naam bij de persoon plaatsen
https://www.raiplay.it/dirette/rai1quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
Doet de stream op RAI website het nu eigenlijk? Want dan weet ik wat ik in topicmelding kan zetten.
Mee eens... Je kunt het ook echt altijd zien als iemand iets heeft laten doen. Al wordt er glashard ontkent, je ZIET het gewoonquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:08 schreef Em31 het volgende:
Veel vrouwen die zo hun mond/gezicht verbouwen, beginnen dan een beetje op elkaar te lijken vind ik altijd
Jaa het is ook zeker niet weinig natuurlijk, maar als ik moest schatten zonder het te weten dacht ik echt 25 miljoen ofzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
10 miljoen op een populatie van 60 is wel veel hoor, gelijkwaardig met 3 miljoen in Nederland.
Nice! Zetten ze 'm hiervoor dus open.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
https://www.raiplay.it/dirette/rai1
Voila!
Bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:08 schreef lashatumbai het volgende:
Op dit moment wordt er bekend gemaakt wie er voor Israël gaat
https://media.esc-plus.com/live/
Ja zeg het dan maar gewoon eerlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mee eens... Je kunt het ook echt altijd zien als iemand iets heeft laten doen. Al wordt er glashard ontkent, je ZIET het gewoon
Dat zekerquote:
Ze hadden net wel wat opstartprobleempjes, hopelijk is dat morgen beterquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nice! Zetten ze 'm hiervoor dus open.
Hee dat is dezelfde presentator als afgelopen jaarquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:08 schreef lashatumbai het volgende:
Op dit moment wordt er bekend gemaakt wie er voor Israël gaat
https://media.esc-plus.com/live/
Dat is bijna 50% van de hele bevolking! Dat haal je nu niet meer, misschien in de jaren 80 ofzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa het is ook zeker niet weinig natuurlijk, maar als ik moest schatten zonder het te weten dacht ik echt 25 miljoen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |