Shame idd. Hier morgen om 6 uur weer op staan..quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik blijf in ieder geval op tot Raphael Gualazzi![]()
Dit was zo keihard mijn favoriet in 2011:
En dan verliezen van die valszingende Azeri's

Echt he, zo belachelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik blijf in ieder geval op tot Raphael Gualazzi![]()
Dit was zo keihard mijn favoriet in 2011:
En dan verliezen van die valszingende Azeri's

Zo lang dat je als Italiaan zelfs per ongeluk een Hawaii kan bestellen, daar de bezorger voor van de trap kan meppen, met een knokploeg naar de pizzeria kan, daar alsnog een nieuwe pizza kan laten maken en tussendoor nog even een verlate siësta in kan lassenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:34 schreef Momo het volgende:
Duren de reclames ook zolang dat je een pizza kan bestellen in de tussentijd?

Ah, dat zit er dan niet inquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Shame idd. Hier morgen om 6 uur weer op staan..

Oh, ik hoopte nog even dat het lijstje willekeurig wasquote:

Ligt het aan mij of is de zaal minder enthousiast dan wij zijn ?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
VOLARE WOOOHOOOO![]()
![]()
![]()
CANTARE WOOHOOHOOHOOOOOOO![]()
![]()
![]()

Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:41 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is de zaal minder enthousiast dan wij zijn ?

Ik denk dat er weinig mensen zo enthousiast zijn als wijquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:41 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is de zaal minder enthousiast dan wij zijn ?

quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zo enthousiast zijn als wij

Nu moet ik denken aan WK veldrijden dit weekend waar Nederlanders een soort grote oranje slang polonaise vormdequote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
Als we daar met een groepje FOK!ers waren, hadden we allang de polonaise ingezet, meebrullend, limoncellootjes in de hand, met af en toe een SSST van Greys

quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
Als we daar met een groepje FOK!ers waren, hadden we allang de polonaise ingezet, meebrullend, limoncellootjes in de hand, met af en toe een SSST van Greys

Heerlijk San Remo weerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:45 schreef Em31 het volgende:
Een uur later, maar we gaan nu echt beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |