Ze won met 50.6% lees ik op escforum, maar weet eigenlijk niet wie er nou gestemd hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal dat die nu al weg zijn.Dat meiske vond ik ook niet slecht ofzo, maar wel weer zo geijkt qua nummer.

Tot op dat punt klonk het nog okequote:

Nee weet het ook niet precies. Publiek? Televote sowieso nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze won met 50.6% lees ik op escforum, maar weet eigenlijk niet wie er nou gestemd hebben.

Waarom kijk ik?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:29 schreef Em31 het volgende:
Blijkbaar hebben deze mensen geen kans om naar het songfestival te gaan.

Oh jammer vond deze best leukquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:29 schreef Em31 het volgende:

Waar hebben ze dan wel kans op? Winnen van San Remo maar dan niet naar ESC mogen gaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:29 schreef Em31 het volgende:

Kan alsnóg, als ze dat besluiten wanneer de winnaar van San Remo niet wil. Maar aan die competitie doen ze niet mee neequote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:29 schreef Em31 het volgende:

Het winnen van de jongerencategorie. Geen idee waarom dat zo werktquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:30 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Waar hebben ze dan wel kans op? Winnen van San Remo maar dan niet naar ESC mogen gaan?
Ja nu komt de rest als het goed is:quote:

Winnen van San Remo newcomer competitie. Dat staat los van de rest van de officiële San Remo competitie, waarvan de winnaar de eerste rechten heeft om naar het ESF te gaan (maar is dat niet verplicht als ze niet willen).quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:30 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Waar hebben ze dan wel kans op? Winnen van San Remo maar dan niet naar ESC mogen gaan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |