quote:
twitter:Alaphilippe_ twitterde op maandag 30-12-2019 om 23:53:51Hopelijk maakt Wright er wat van, woensdag. Als hij wint, ben ik op dartsgebied nooit meer serieus te nemen maar dat heb ik er voor over. #rtl7darts reageer retweet
Jeetjequote:Op woensdag 1 januari 2020 22:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:Alaphilippe_ twitterde op maandag 30-12-2019 om 23:53:51Hopelijk maakt Wright er wat van, woensdag. Als hij wint, ben ik op dartsgebied nooit meer serieus te nemen maar dat heb ik er voor over. #rtl7darts reageer retweet
Had er ook zo uit kunnen gaan tegen Malicdem.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:00 schreef Szura het volgende:
Sinds 2014 is dit het jaar dat je het minst verwacht dat Wright het WK gaat winnen
Was ie al niet, maargoedquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:Alaphilippe_ twitterde op maandag 30-12-2019 om 23:53:51Hopelijk maakt Wright er wat van, woensdag. Als hij wint, ben ik op dartsgebied nooit meer serieus te nemen maar dat heb ik er voor over. #rtl7darts reageer retweet
DIT KAN NIET MEER FOUTquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:01 schreef skysherrif het volgende:
Maken we historie mee?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
DIT KAN NIET MEER FOUT
PETER WRIGHT WORDT WK KAMPIOEN
Kunnen ze weer met hun hoofd tegen de ramen in de bus slaanquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen enkele huldiging in het Philips Stadion dit jaar.
Je bent te laatquote:
quote:
https://streamable.com/xizomquote:Op woensdag 1 januari 2020 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Helmond![]()
NAC![]()
Trainers ontslaan op oudjaarsdag![]()
Harry van Raaij
Van de Kerkhofjes![]()
Drugslabs![]()
Zachte g
jammer.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Wilbert is ook van de anti vlaggetjes brigade.
https://twitter.com/WilbertBraaksel/status/1212479473549004802
Schroeiend toernooi gespeeld die clown.quote:
In de eerste ronde de 162 en 140 tegen Malicdem ook; een belangrijke HF tegen Asada.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:05 schreef Szura het volgende:
Wright speelt gewoon een geweldige partij, alle finishes die pijn doen pakt ie
Had ik het maar gedaan. Ik had je nota bene nog gewaarschuwd dat Pieter er een wedstrijd van ging maken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zie dat @:wimderon geen verraad jegens zijn eigen principes heeft gepleegd. Dat valt te waarderen.
Die staat ook niet slecht te dubbelen ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zou niet zeggen dat MvG 103 gooit
De choke tegen Zwaan was de verdienste van Zwaan.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de eerste ronde de 162 en 140 tegen Malicdem ook; een belangrijke HF tegen Asada.
Toen was de ideale setup nog niet gevonden.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had er ook zo uit kunnen gaan tegen Malicdem.
Bedankt FMDquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit overkwam Phil nooit in zijn hoogtijdagen. Phil voor altijd #1.
Idd jaquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
MvG is er vrij rustig onder. Die zag het al aankomen lijkt wel
Hij weet dat er nog genoeg kansen komen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
die zal zelf ook wel doorhebben dat de beste man gewoon gewonnen heeft vandaagquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Peter Wright gaat nu nooit meer zijn pijlen wisselen.
Keukentjes zijn niet meer aan te slepen na vanavond van de TI-TA- Keukenconcurrentquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Keukenconcurrent feliciteert Peter Wright.
Verslagen worden door Raya in 2007.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het leven heeft geen zin meerquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:09 schreef Zorro het volgende:
V Gerwen doet allemaal sportief en zo, maar is alleen maar om zijn ongelofelijke frustratie te verbergen
Die gaat zijn golddigger patsen geven in het kampquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:09 schreef Zorro het volgende:
V Gerwen doet allemaal sportief en zo, maar is alleen maar om zijn ongelofelijke frustratie te verbergen
Serieus, op basis van het hele WK zou je toch gewoon Wright moeten kiezen? Wat ik uiteraard gedaan heb, hij is al drie weken lang de beste.quote:
Hij was ook veel te emotioneel als hij pijlen miste. Dat kost hem alleen maar energie.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:09 schreef Zorro het volgende:
Ziedendquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:09 schreef Zorro het volgende:
Het is een amateurquote:
Maar een wereldtitel verdedigen kan die voorlopig niet en misschien lukt het hem dat ook wel nooit. Zou een smetje op z'n carriere zijn hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij weet dat er nog genoeg kansen komen waarschijnlijk.
Dat was al na zijn hoogtijdagen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Verslagen worden door Raya in 2007.
Concurrentie is natuurlijk ook veel heviger geworden. Taylor had natuurlijk minder concurrentie.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:10 schreef Duveldrinker het volgende:
Pas 3 WK titels , valt toch wel tegen voor een dominante speler als MvG.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Niet dat Wright zo sympathiek is, maar fijn dat Van Gerwen weer eens op z'n nummer is gezet
Alles voor niets geweestquote:
Dat is Wright dus juist wel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Niet dat Wright zo sympathiek is, maar fijn dat Van Gerwen weer eens op z'n nummer is gezet
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Jelle Klaasen
@:JelleK180
WOW!! Congrats
@:snakebitewright
truly deserved 👌🏼🏆🎯🐍
@:OfficialPDC
Nee dat is onzinquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Serieus, op basis van het hele WK zou je toch gewoon Wright moeten kiezen? Wat ik uiteraard gedaan heb, hij is al drie weken lang de beste.
Jij ook bedankt!quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Voordat iedereen weggaat moet ik toch iedereen even bedanken voor een FAN-TAS-TI-SCHE editie van dit WK, mede met dank aan DRTgenot en haar users
En het wordt dit jaar nog heviger.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Concurrentie is natuurlijk ook veel heviger geworden. Taylor had natuurlijk minder concurrentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |