Ik zie graag een bronvermelding bij dit mooie kletsverhaaltje. MvG gedraagt zich ook prima tijdens de wedstrijd en tilt de sport naar een hoger niveau. Pure dwarsheid om de tegenstander te supporten, lekker niet chauvinistisch en tegendraads.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nouja zeg. Dat is niet per definitie aandachtshoererij, bij darten kijkt 80% gewoon om dezelfde types te zien die dezelfde succesvolle act uitstralen (Stijn jij hoort niet tot die 80%, we weten het). Wright doet een leuke walk-on, kleedt zich een beetje gek en doet verder gewoon normaal tijdens de wedstrijd. Gewoon een topkerel die het darten kleurrijker maakt.
Kan je beter BDO WK spelen jaquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:55 schreef BasEnAad het volgende:
Schandalig dat de winnaar met 500.000 pond naar huis gaat op zo'n floptoernooi.
Waarom? Een beetje voetballer krijgt dat iedere maand, ongeacht zijn prestaties.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:55 schreef BasEnAad het volgende:
Schandalig dat de winnaar met 500.000 pond naar huis gaat op zo'n floptoernooi.
Ja dat is al helemaal idioot.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom? Een beetje voetballer krijgt dat iedere maand, ongeacht zijn prestaties.
Oh man die misselijkmakende uitdrukking op zijn hoofd..... echt is er dan niks beters bij RTL...quote:
Simon Zijlaidsquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh man die misselijkmakende uitdrukking op zijn hoofd..... echt is er dan niks beters bij RTL...
Dat siert hem wel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Raya doet niet aan matige sponsors op z'n trui. Raya is PUUR
DRT onttrekt zich aan de malaise op dit forumquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:01 schreef Zipportal het volgende:
#181 topic record gaat ERAAAAAAAAAAN.
quote:
Hoiquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Nog twee uur tot de wedstrijd en het is hier al volle bak
En ze hebben al slechts een uurtje om voor te beschouwen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:05 schreef Tagliano het volgende:
Zijn we eindelijk bij de finale aanbeland, gaan we een eersterondepotje analyseren
Marcelhandenwrijven.gifquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Nog twee uur tot de wedstrijd en het is hier al volle bak
Ze moeten het ergens mee volpraten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:05 schreef Tagliano het volgende:
Zijn we eindelijk bij de finale aanbeland, gaan we een eersterondepotje analyseren
Twee toch? Of zijn we gewoon echt vroeg klaar genotquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En ze hebben al slechts een uurtje om voor te beschouwen.
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee toch? Of zijn we gewoon echt vroeg klaar genot
Dan maak je maar zin.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
Nu al een voorbeschouwing? Hier heb ik geen zin in, hoor.
Hm, ik zie wel 20:15 in de planning op livescorequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Twee uur darts voorbeschouwen
Haarimplantatengenotquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Barney ziet er nu jonger uit dan toen.
Zo is het gewoon toch? Als darten alleen dikke ouwe witte mannen zijn die tegen elkaar gooien zonder acts was het (denk ik) niet half zo populair geweest. Ik kan geen bronvermelding geven omdat ik het percentage verzin, maar die dronken gekken in het publiek zitten daar heus niet voor de sport hoor 😉quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zie graag een bronvermelding bij dit mooie kletsverhaaltje. MvG gedraagt zich ook prima tijdens de wedstrijd en tilt de sport naar een hoger niveau. Pure dwarsheid om de tegenstander te supporten, lekker niet chauvinistisch en tegendraads.
Die hebben we ook nog ja, genotquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:11 schreef wimderon het volgende:
Weest welkom, het echte WK begint zaterdag!
DRT / Die Promi Darts WM 2020 #1
Nou zeg.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Soundos![]()
Daar krijgen mijn lachspieren kanker van.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou zeg.
Alleen je lachspieren?
20:10 moet je inschakelen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mention mij even als het gaat beginnen @:zipportal
Gemiste kans!quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:15 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Jammer dat ze niet Jelle’s opkomstnummer doen
Sex met die kleinequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:15 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Jammer dat ze niet Jelle’s opkomstnummer doen
Dank!quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
20:10 moet je inschakelen.
Post afgehandeld.
Neej man da zinge ze eigk veur mijn witteniequote:
NEGENDARTER GEGARANDEERD!quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef Zipportal het volgende:
9 punten.
WAT BETEKENT DIT VOOR DE VINALE?
ja maar dan moeten we leuk doen tegen een Belg dus dan was het ineens allemaal maar een grapje en hahah doeiquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:18 schreef Kopiko het volgende:
Bovendien: WE HEBBEN NU TOCH EEN WINNAAR VAN DE MUSIC CHALLENGE???
(lol)twitter:RuudieRotzak twitterde op woensdag 01-01-2020 om 19:15:49Joe! @rtl7darts #rtl7darts Haal die schaal keutels is van de tafel!. Of doe er wat poedersuiker op. Dat ziet er toch niet uit. 🚮 reageer retweet
twitter:RitsdeBoer twitterde op woensdag 01-01-2020 om 19:16:28Jammer dat Ryan Heavy Metal Searle zijn muziekkennis niet heeft kunnen etaleren in jullie muziek quiz.#rtl7darts reageer retweet
Arena munten genot.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:22 schreef BB-King het volgende:
"Kan ik in deze winkel ook met Barneys betalen?"
Je bent begrafenisondernemer of nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:23 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Zjak in stemmig bruin vandaag.
Oh ja dan supporter je puur op basis van sympathie. Dat kan natuurlijk, maar meestal zijn er wel meer redenen waarop je support baseert (soort spel, kwaliteit spel, afkomst). Kijk, ik zou ook nooit die gekke Belgen kunnen supporten omdat het echt eikels (Huybregts en Van den Bergh althans) zijn, maar MvG en Wright zijn relatief normaal, dus dan kies ik natuurlijk voor de Nederlander.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo is het gewoon toch? Als darten alleen dikke ouwe witte mannen zijn die tegen elkaar gooien zonder acts was het (denk ik) niet half zo populair geweest. Ik kan geen bronvermelding geven omdat ik het percentage verzin, maar die dronken gekken in het publiek zitten daar heus niet voor de sport hoor 😉
Verder vind ik MvG zeer respectvol tijdens wedstrijden maar buiten de wedstrijden om is ie wel te eerlijk (vanuit zijn eigen perspectief dan), waardoor hij soms ronduit zijn tegenstanders (soms onterecht) beledigt. Hij doet wat ie moet doen en dat is compleet terecht maar af en toe een beetje saai. Dat heeft niks met chauvinisme te maken, ik moedig bijvoorbeeld Jeffrey altijd aan en ik hoop persoonlijk dat MvG in de top blijft hangen. Maar ik vind spelers als Cross, Wright en Gurney nou eenmaal (altijd erg) sympathieker
7-6 genot met verlengingquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
7-0 in 2 uurtjes tijd aub. Morgen weer vroeg op. Dus hop hop GAS erop!
Ben je al aan het oefenen voor je overwinningsspeech als je het Voorspelspel wint?quote:
Barney zegt zelf dat hij een hoog IQ heeft.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:26 schreef Tagliano het volgende:
Hebben ze ook naar de inhoud van zijn hoofd gekeken
Moet je morgen weer gaan tellen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
7-0 in 2 uurtjes tijd aub. Morgen weer vroeg op. Dus hop hop GAS erop!
"Hij kent alle hoofsteduh" zeiden z'n dochters. Dat was een certificaat van intelligentie volgens henquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barney zegt zelf dat hij een hoog IQ heeft.
Dan ben je geen vlaggetjessupporter pur sang. VERRAAIER!!quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:26 schreef skysherrif het volgende:
Ben een vlaggetjessupporter pur sang, maar zou het enorm leuk vinden als wright wint vanavond.
En facturen van het ziekenhuis.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:28 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Vincent verzamelt alleen eten
zal in elkaar joh gekquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:27 schreef Zipportal het volgende:
HOE VAAK GEBEURT DIT?
ZAGEN WE DIT AANKOMEN?
Dubbeltje.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:29 schreef BB-King het volgende:
Krijgt Co Stompé niks?
Kon best op een stuivertje.
Ik wilde hetzelfde voorspellen als T3hTommayquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je al aan het oefenen voor je overwinningsspeech als je het Voorspelspel wint?
@Zipportal en ik juichen vanavond voor Wright.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en veel 180s, hoge 100 uitgooien, een 170 uitgooi en overwinning door MVG
Nee joh, vdBergh is lief. Wel een aparte maar mijn absolute favoriet van de darters. Ik vind het wel jammer dat ie niet meer het spelplezier uitstraalt van een jaar geleden maar ik leef zo mee met die kerel. Huybrechts is natuurlijk wel een debiel, geen discussie over mogelijkquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh ja dan supporter je puur op basis van sympathie. Dat kan natuurlijk, maar meestal zijn er wel meer redenen waarop je support baseert (soort spel, kwaliteit spel, afkomst). Kijk, ik zou ook nooit die gekke Belgen kunnen supporten omdat het echt eikels (Huybregts en Van den Bergh althans) zijn, maar MvG en Wright zijn relatief normaal, dus dan kies ik natuurlijk voor de Nederlander.
neppersquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
@:zipportal en ik juichen vanavond voor Wright.
Wright kan het record 180ers pakken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en veel 180s, hoge 100 uitgooien, een 170 uitgooi en overwinning door MVG
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik sta niet in voor het verraad van je eigen principesquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde voorspellen als T3hTommay![]()
Moet ik mezelf verloochenen voor de kans op winst?
Ik doe met jullie mee hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Als er iemand een gekkie is, is het die debiele vdb. Kom op zeg.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, vdBergh is lief. Wel een aparte maar mijn absolute favoriet van de darters. Ik vind het wel jammer dat ie niet meer het spelplezier uitstraalt van een jaar geleden maar ik leef zo mee met die kerel. Huybrechts is natuurlijk wel een debiel, geen discussie over mogelijk.
Ik vind zowel MvG en Wright niet eens relatief normaal eigenlijk, gewoon gekkies allebei natuurlijk. Maar ik vind MvG wel de saaiere van de twee, alhoewel wedstrijden waarin hij duidelijke tegenstand krijgt wel puur genot zijn om te kijken natuurlijk. Helaas is de laatste spannende WK-wedstrijd van hem alweer twee jaar gelezen
Poh, beste sessiequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:37 schreef RensAjacied het volgende:
Hey vrienden daar ben ik weer. Was pas kwart over 5 uit bed. Halverwege de ochtend pas de oogjes dicht....
Allemaal de beste wensen!
Hopelijk zien we vanavond een leuke finale, echter vrees ik van niet.
Maar wij zijn het sowieso niet vaak met elkaar eens toch?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er iemand een gekkie is, is het die debiele vdb. Kom op zeg.
HADDEN WE NOG NIET JAAAAAAquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:37 schreef Tagliano het volgende:
NIET OP KWAM DAGEN
BINGO
of hadden we die al
Heerlijk manquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben er trouwens vrienden.
@:tjacka
@:coco.
@:de_kraam
@:jr-style-93
@:zipportal
Ray?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:39 schreef wimderon het volgende:
Wel benieuwd of de laatste Darts Music Challenge toevallig ook de winnaar gaat zijn!
Het was een behoorlijk heftig oud en nieuw. Ik heb de familieverplichtingen vandaag overgeslagen en dat doe ik normaal nooit.quote:
MVG is net geweest, denk je dat ze dat vanavond nog een keer doen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:39 schreef wimderon het volgende:
Wel benieuwd of de laatste Darts Music Challenge toevallig ook de winnaar gaat zijn!
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat klopt, maar als ik enkel nog ga reageren op mensen waar ik het mee eens ben wordt het een beetje saai.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar wij zijn het sowieso niet vaak met elkaar eens toch?
Neemt niet weg dat je een goede poster bent.
Ja!quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
MVG is net geweest, denk je dat ze dat vanavond nog een keer doen?
Das waar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als ik enkel nog ga reageren op mensen waar ik het mee eens ben wordt het een beetje saai.
Het wordt weer 's tijd dat S.S. Doomtrooper wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:41 schreef De_Kraam het volgende:
Films van voor de oorlog op RTL7 MEER VOOR MANNEN JAAAA.
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das waar.
Maar alsnog, dit jaar zorg ik er nog voor dat je mij en Stijn joint in de Dimitri-fangroep!
Ik ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |