DRT onttrekt zich aan de malaise op dit forumquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:01 schreef Zipportal het volgende:
#181 topic record gaat ERAAAAAAAAAAN.
quote:
Hoiquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Nog twee uur tot de wedstrijd en het is hier al volle bak
En ze hebben al slechts een uurtje om voor te beschouwen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:05 schreef Tagliano het volgende:
Zijn we eindelijk bij de finale aanbeland, gaan we een eersterondepotje analyseren
Marcelhandenwrijven.gifquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:03 schreef Tagliano het volgende:
Nog twee uur tot de wedstrijd en het is hier al volle bak
Ze moeten het ergens mee volpraten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:05 schreef Tagliano het volgende:
Zijn we eindelijk bij de finale aanbeland, gaan we een eersterondepotje analyseren
Twee toch? Of zijn we gewoon echt vroeg klaar genotquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En ze hebben al slechts een uurtje om voor te beschouwen.
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee toch? Of zijn we gewoon echt vroeg klaar genot
Dan maak je maar zin.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
Nu al een voorbeschouwing? Hier heb ik geen zin in, hoor.
Hm, ik zie wel 20:15 in de planning op livescorequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
Twee uur darts voorbeschouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |