Kijk, dat je met de oliebollen van je broer ontbijt is nog tot daar aan toe.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:36 schreef I het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
[..]
En dit.
Krentenquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kijk, dat je met de oliebollen van je broer ontbijt is nog tot daar aan toe.
Maar wat eet een oliebol als ontbijt?
Ik denk dat ik voor Alicia Keys, daarna is John Denver, dan gaan we met Eddie Vedder en als er dan iets van Guus Meeuwis, brengt hopelijk Otis Redding.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:35 schreef ato het volgende:
Heerlijke comeback single van Alicia Keys:
Bij de autopsie van een oliebol zijn die wel vaak aanwezig jaquote:
En kinderen van 12. 13 zijn de mogelijke daders. Vreselijk.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:01 schreef Greys het volgende:
Ohhh wat een horror, die vader met kindje dood in Arnhem. Echt pure horror.
Alicia met falling stond er zelf niet inquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor Alicia Keys, daarna is John Denver, dan gaan we met Eddie Vedder en als er dan iets van Guus Meeuwis, brengt hopelijk Otis Redding.
Oh wacht, de Top 2000 en de topicreeks zijn voorbij
Ja, dat lijkt me vreselijkquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:48 schreef ato het volgende:
[..]
En kinderen van 12. 13 zijn de mogelijke daders. Vreselijk.
Zou ik een stunt vinden.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar
Op naar zege nummer 6
Ja echt erg, zij werden ook gevonden in het trappenhuis.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me vreselijkIk mag er toch vanuitgaan dat dat per ongeluk is gegaan, gewoon niet overzien wat een schade vuurwerk aan kan richten. Dan ben je net een tiener en heb je voor de rest van je leven een dood op je geweten
![]()
Lijkt me ook heftig voor die ouders dat je kind ineens wordt opgepakt
![]()
En natuurlijk verschrikkelijk voor de nabestaanden van de overledenenDat ineens je halve gezin weg is... Niet te bevatten
Ja echt heftigquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:16 schreef ato het volgende:
[..]
Ja echt erg, zij werden ook gevonden in het trappenhuis.
Vooral in mijn zij, na deze vreetmaandquote:
Oh dat ga ik zo maken!quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooral in mijn zij, na deze vreetmaand![]()
Zit nu lekker aan een restje opgebakken zuurkoolstamppot
Ik was alsnog uitgegaan, was pas half 8 thuis ofzo.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:34 schreef Strani het volgende:
Middag allemaal!
Inderdaad treurige verhalen. Gelukkig is ook een hoop wel goed gegaan, zoals het feit dat jullie allemaal weer veilig terug lijken te zijn gekomen van jullie respectievelijke verplichtingen
Nee, monitor is stuk geloof ik.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
Kunnen jullie ook Fok!Stats niet op? Ik ben wel benieuwd naar de jaarcijfers, maar de site laadt hier niet
Potentie voor een rock-inzending, Momo!quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:40 schreef Momo het volgende:
Zie nu pas dat Georgië gisteren artiest heeft gekozen voor ESC2020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |