Zekerquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:43 schreef I het volgende:
[..]
Mensen die helemaal klaar waren met Guido, willen Guido nu zelfs weer terug.![]()
Fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast ESF-vriendjes en vriendinnetjes
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gehad dat ik in een pop podium wel eens een avondje in de maand ging werken als ze mensen tekort hadden. 1 keer bij Guido Weijers geweest, daarna altijd met een excuus onderuit gelult
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Jij ook!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Is het werkelijk ZO ERG?
Ja, nu word ik toch benieuwd naar Martijn Koning
Jij ook!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Hier staat het nog op met de terugkijk functie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:52 schreef I het volgende:
[..]
JaHet is inmiddels afgelopen, maar je moet het voor de grap maar eens terugkijken volgend jaar (
)
Voor de grapquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:52 schreef I het volgende:
[..]
JaHet is inmiddels afgelopen, maar je moet het voor de grap maar eens terugkijken volgend jaar (
)
Sterktequote:Op dinsdag 31 december 2019 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier staat het nog op met de terugkijk functie.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor de grap![]()
Misschien was dat ook wel gewoon de grap
Wel zonde ja, puur gefocust op uitspraken van politici etc., maar of het nou echt 'oudejaarsconference'-materiaal is.. Meh.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
Claudia zit meer haar politieke standpunten te spuien dan dat ze grappen maakt
Jij ook Vulture!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Dat is altijd een beetje zonde.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
Op zich komt daar juist vaak mooi cabaret uit voort, zeker voor een conference. Maar maak het dan ook humoristisch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:01 schreef I het volgende:
[..]
Wel zonde ja, puur gefocust op uitspraken van politici etc., maar of het nou echt 'oudejaarsconference'-materiaal is.. Meh.
Ja dat merk ik ook en het irriteert me mateloos al ben ik het best vaak eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
Het kán wel inderdaad, maar dit komt vooral zeurderig over.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich komt daar juist vaak mooi cabaret uit voort, zeker voor een conference. Maar maak het dan ook humoristisch.
Maar misschien is dit gewoon weer een bevestiging dat ik haar gewoon niet echt grappig vind
Fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Overgegaan op de great gatsbyquote:
De valkuil is dan vaak dat cabaretiers het te serieus gaan nemen. En dan is het gewoon niet grappig meer en schiet de humor zijn doel voorbij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:06 schreef I het volgende:
[..]
Het kán wel inderdaad, maar dit komt vooral zeurderig over.
Scherpquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:10 schreef Guanabana het volgende:
Haha ik wíst al dat ze Arcade ging spelen, door die piano.
Ja da's waar. Je moet sowieso niet te strak op de waarheid zitten, in ieder geval niet constant, men moet ook kunnen denken dat je het allemaal niet echt meent.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De valkuil is dan vaak dat cabaretiers het te serieus gaan nemen. En dan is het gewoon niet grappig meer en schiet de humor zijn doel voorbij.
Preciesquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:11 schreef I het volgende:
[..]
Ja da's waar. Je moet sowieso niet te strak op de waarheid zitten, in ieder geval niet constant, men moet ook kunnen denken dat je het allemaal niet echt meent.
Jup.. Helaas.. Maar ze zijn er wel!quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PreciesMaar er zijn maar weinig cabaretiers die dan echt de goede snaar kunnen raken; wel een inhoudelijk betoog houden maar tóch de humor erin houden
Klinkt als een prima spel voor op een spelletjesmeet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
Als ik een drankspelletje had gemaakt met dat ik elke keer een shot zou nemen na het horen van 'voorop durven lopen' had ik nu in coma gelegen
Beter dan ijs_beerpong met radijs.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:24 schreef I het volgende:
[..]
Klinkt als een prima spel voor op een spelletjesmeet.
Af en toe een glimlachjequote:Op dinsdag 31 december 2019 23:24 schreef Guanabana het volgende:
Vind het niet hilarisch ofzo, maar best wel te kijken.
Maar dan moeten we wel Claudia gaan kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:24 schreef I het volgende:
[..]
Klinkt als een prima spel voor op een spelletjesmeet.
Liever Claudia dan Martijn Koning.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dan moeten we wel Claudia gaan kijken
Zeker! Ik heb er nog blauwe plekken vanquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beter dan ijs_beerpong met radijs.
Echt he, ik ben nu zo benieuwd naar hoe slecht dat was...quote:
Voorzichtig hoor!quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:28 schreef I het volgende:
Ik trek m'n jas maar eens aan, op naar buiten.Fijne jaarwisseling allemaal!
![]()
Spreek sommigen van jullie over een paar uurtjes vast nog wel.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb er nog blauwe plekken van
Je blijft een paar uur weg?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:28 schreef I het volgende:
Ik trek m'n jas maar eens aan, op naar buiten.Fijne jaarwisseling allemaal!
![]()
Spreek sommigen van jullie over een paar uurtjes vast nog wel.
Moet nog even zeggen dat ik het hier wel mee eens ben, komt wss. ook vooral uit het kromme idee van velen dat vrouwen niet grappig kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Vind de haat op Claudia net zoiets als de haat op Coldplay. Een collectief reflex dat helemaal niet mega terecht is.
Ik keek even op twitter en echt mega veel reacties van mensen die het geweldig vinden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Vind de haat op Claudia net zoiets als de haat op Coldplay. Een collectief reflex dat helemaal niet mega terecht is.
Ik vind stand up comedians over het algemeen sowieso niet grappig of het nou een man of vrouw isquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:28 schreef I het volgende:
[..]
Moet nog even zeggen dat ik het hier wel mee eens ben, komt wss. ook vooral uit het kromme idee van velen dat vrouwen niet grappig kunnen zijn.
Maar op Twitter zitten ook mensen die Trump goed vinden of het ESF stom vindenquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik keek even op twitter en echt mega veel reacties van mensen die het geweldig vinden.
Truequote:Op dinsdag 31 december 2019 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar op Twitter zitten ook mensen die Trump goed vinden of het ESF stom vinden
Op fok ook :/quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar op Twitter zitten ook mensen die Trump goed vinden of het ESF stom vinden
Nog steeds dat je het vuurwerk niet kan zien?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben veel te emo voor dit, moet huilen.
Nee het is behoorlijk opgeklaard hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog steeds dat je het vuurwerk niet kan zien?
Was ik maar niet gegaan, vroeg naar huis is er niet meer bijtwitter:Weerplaza twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 23:34:57Voor de noordelijke provincies heeft het #KNMI nu een #weeralarm (#coderood) afgegeven. Het zicht is verspreid minder dan 10 meter, rond middernacht door het vuurwerk wordt de situatie nog verergerd. https://t.co/lWHsKxUC1K https://t.co/1OCf7R9l5x reageer retweet
Ik hoef maar ~6km maar dat is nu wel verquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:36 schreef Em31 het volgende:
Was ik maar niet gegaan, vroeg naar huis is er niet meer bijtwitter:Weerplaza twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 23:34:57Voor de noordelijke provincies heeft het #KNMI nu een #weeralarm (#coderood) afgegeven. Het zicht is verspreid minder dan 10 meter, rond middernacht door het vuurwerk wordt de situatie nog verergerd. https://t.co/lWHsKxUC1K https://t.co/1OCf7R9l5x reageer retweet
Ja hoef ook niet heel ver maar vind het echt te engquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik hoef maar ~6km maar dat is nu wel ver
JAAAAAquote:
Ben bij m’n moeder dus dat zal geen probleem zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
Sterkte voor iedereen die straks nog naar huis moet!
Zou wel fijn zijn als enkelen van jullie kunnen blijven slapen.
Even keihard zitten meebleren met n broertjequote:Op dinsdag 31 december 2019 23:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mijn held op P3
Had voor de verandering niet op dit nummer gestemd, dat hielp.
Ik hoorde al wat, dacht dat de TV stuk was.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Even keihard zitten meebleren met n broertje
Klonk wel lekkah tochquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik hoorde al wat, dacht dat de TV stuk was.
The Voice en dan doorstromen naar ESFquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klonk wel lekkah toch
zal ik voor het ESF gaan als deelnemer
Oké, mooi!quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben bij m’n moeder dus dat zal geen probleem zijn
Leuk zoveel nieuwkomers! Al zal je dat elk jaar wel hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja
1. Loreen
2. Duncan
3. Eleni
4. Mahmood
5. KEiiNO
R.I.P. stucwerkquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:57 schreef skysherrif het volgende:
oke ik ga voor he teerst champagne openmaken hehe
Jij ook Summer! We zijn ook blij met jou!quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:02 schreef summer52 het volgende:
Iedereen een gelukkig en gezond 2020. Wat ben ik blij met jullie allemaal!
Jij ook Guana!quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:04 schreef Guanabana het volgende:
Iedereen een gelukkig 2020 gewenst en veel voorpret voor het hopelijk mooie ESF in Rotterdam!![]()
![]()
![]()
We zijn nog altijd regerend kampioenquote:Op woensdag 1 januari 2020 00:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is niet meer het jaar dat Duncan won...
quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zijn nog altijd regerend kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |