Ik vind d'r kop al irritantquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind haar nooit echt grappig, maar valt tot nu toe op zich best mee verder. Is net begonnen.
Ze heeft nu wel een pandapak aan dat aardig afleidtquote:
Oh, ze trekt hem nu uitquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze heeft nu wel een pandapak aan dat aardig afleidt
Hier staat ik hou van Holland opquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze heeft nu wel een pandapak aan dat aardig afleidt
Saai en nauwelijks actualiteitquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:34 schreef I het volgende:
Martijn Koning was ook echt een teleurstelling.
https://www.ad.nl/show/ou(...)iale-media~a957ac01/
Dan ga ik maar niet zappen denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:34 schreef I het volgende:
Martijn Koning was ook echt een teleurstelling.
https://www.ad.nl/show/ou(...)iale-media~a957ac01/
Mijn bezoek is hier lopendquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had @:Arizona did nou maar eerder geweten...
Guido Weijers is vaak wel om te janken iddquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ga ik maar niet zappen denk ikNiet dat Claudia nu zo geweldig is verder
Ik dacht al 'he, hebben ze éindelijk die Guido Weijers weggedaan', maar de vervanging is dus ook niet best
Op tijd!quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
Snel een douche genomen dus helemaal fris voor 2020!
Het verbaast me echt waarom die elk jaar maar weer werd gevraagdquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Guido Weijers is vaak wel om te janken idd
Echt een van mijn favoriete nummers ooitquote:
Mensen die helemaal klaar waren met Guido, willen Guido nu zelfs weer terug.quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ga ik maar niet zappen denk ikNiet dat Claudia nu zo geweldig is verder
Ik dacht al 'he, hebben ze éindelijk die Guido Weijers weggedaan', maar de vervanging is dus ook niet best
Ik heb een tijdje gehad dat ik in een pop podium wel eens een avondje in de maand ging werken als ze mensen tekort hadden. 1 keer bij Guido Weijers geweest, daarna altijd met een excuus onderuit gelultquote:Op dinsdag 31 december 2019 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het verbaast me echt waarom die elk jaar maar weer werd gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |