SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
*Start een spannend muziekje in*quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We moeten wat om het een beetje spannend te houden vanavond!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou trek maar uit die broek dan
Heb je die echt al geopend?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
Ik had zin in champagne, want dat vind ik het leukste aan Oud en Nieuw.
Dus ik heb mijn middernachtmomentje met knallende kurk maar alvast gehad
Een flinke bevalling.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Krijgen we sweet child o mine nog?
Bah
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:34 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Was toch thunderstruck?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:34 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah de PSV-spelers beginnen hun warming up![]()
![]()
![]()
Nee, als ze het veld opkomen voor hun warming up wordt Sweet CHild O mine afgespeeld. Thunderstruck niet, ik kan het me iig niet herinneren, en ik ben meestal wel voor de warming up in het stadion.quote:
Voornemens 2020quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:35 schreef Alfje het volgende:
Als ik ooit een electrische gitaar ga kopen ga ik deze intro riff helemaal kapot oefenen
zere vingertjes genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:35 schreef Alfje het volgende:
Als ik ooit een electrische gitaar ga kopen ga ik deze intro riff helemaal kapot oefenen
Het viel gelukkig reuze mee. Er werd niet heel veel geknald. iig niet bij mij in de buurt gelukkigquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bos81: hoe was t eik om postrondes te lopen de laatste dagen? Nog veel last gehad van t vuurwerk?
Nice. Vanavond nog plannen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het viel gelukkig reuze mee. Er werd niet heel veel geknald. iig niet bij mij in de buurt gelukkig
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
Ik probeer het nog te rekken, maar ik denk dat ik zo sociaal de oudejaarsconference moet gaan kijken. Maar als ik nu stil in een hoekje zit met koptelefoon op en champagne bij de hand hebben ze het misschien niet door.
gelukkigquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het viel gelukkig reuze mee. Er werd niet heel veel geknald. iig niet bij mij in de buurt gelukkig
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Speciaal op de mobiel hier gekomen om te zeggen dat dit echt een belabberd kutuurtje is.
En dat terwijl het vorige uur het beste was van de hele lijst.
Nee, ik blijf gewoon thuis. Zie wel hoe laat ik ga pitten. Ik ga iig nergens heen. Jij?quote:
I couldn't agree morequote:Op dinsdag 31 december 2019 20:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Speciaal op de mobiel hier gekomen om te zeggen dat dit echt een belabberd kutuurtje is.
Dat ik niet gezellig meekijk, maar eigenlijk de top2000 ben aan het luisteren.quote:
Ik bedoel... je MOET meekijken...?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ik niet gezellig meekijk, maar eigenlijk de top2000 ben aan het luisteren.
Ja maar je bent toch gezellig aan het meeluisteren?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ik niet gezellig meekijk, maar eigenlijk de top2000 ben aan het luisteren.
Ik heb zo een feestje. Even wachten op vriendin die zich nu aan t klaarmaken isquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik blijf gewoon thuis. Zie wel hoe laat ik ga pitten. Ik ga iig nergens heen. Jij?
Niet geheel toevallig zit er dit uur ook geen stemplaatGENOT tussen voor mijquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Op bed?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb zo een feestje. Even wachten op vriendin die zich nu aan t klaarmaken is
Dan heb je nog wel een uur of 3.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Have fun alvastquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wtfquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overgeschakeld naar De Slimste Mens vanwege de familie. Genot.
Ingmar, die dj, kent Santana niet
Wowquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga langzaamaan ook er tussenuit, fijne jaarwisseling iedereen, en leuk om weer eens zo samen te komen. Voor herhaling vatbaar
Moeten we volgend jaar nog eens doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga langzaamaan ook er tussenuit, fijne jaarwisseling iedereen, en leuk om weer eens zo samen te komen. Voor herhaling vatbaar
... de broek?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:40 schreef Alfje het volgende:
mijn nummer 1 op nr 14, dan nog 4 goede nummers en dan kan ie wel uit
Ik vind dit een van de mooiste nummers uit de hele lijst.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:40 schreef ok01 het volgende:
Dit is vloeken in de kerk, maar ik vind dit best wel overgewaardeerd
Ik voel het zelf gewoon niet zo, sorryquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind dit een van de mooiste nummers uit de hele lijst.
Ik heb de mijne net af en er twee genomen, maar daar laat ik het voor nu even bij want er moet nog ander eten bij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:42 schreef ok01 het volgende:
Ik ga ook maar eens m'n eerste oliebol nemen
WAAAAATTTT?????!!!!!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:43 schreef Isorden het volgende:
28 The Sound Of Silence Simon & Garfunke
18 The Sound Of Silence Disturbed
Dit blijft belachelijk![]()
![]()
![]()
Schande inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:43 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
Ik probeer het nog te rekken, maar ik denk dat ik zo sociaal de oudejaarsconference moet gaan kijken. Maar als ik nu stil in een hoekje zit met koptelefoon op en champagne bij de hand hebben ze het misschien niet door.
Nummertje 18 slaan we gewoon over hier tochquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:43 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
Morgen weer aan de BerLijn doen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:42 schreef ok01 het volgende:
Ik ga ook maar eens m'n eerste oliebol nemen
Ik ga dan gewoon weer het origineel luisterenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nummertje 18 slaan we gewoon over hier toch
Rare band is dat disturbed toch. Hun versie van land of confusion voegt ook al zo weinig toe.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:43 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
Mensen die op disturbed stemmenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:43 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
Stelletje gestoorden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die op disturbed stemmen
Beter de Top 4000 luisterenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:43 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
Eet smakelijk in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de mijne net af en er twee genomen, maar daar laat ik het voor nu even bij want er moet nog ander eten bij.
Dit staat mij toch ook een stuk te hoog zoquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:44 schreef Guanabana het volgende:
BERLAIN!
Ik vind hier dus echt helemaal niks aan hè.
De herdenking van de val van de muur was natuurlijk recentelijk nog in het nieuws. Dat heeft zeker meegedragen aan deze stijgingquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kippenvel, dit stond nog nooit zo hoog
Die gasten zijn echt disturbedquote:
Ja heb ik zelf bij best veel nummers verder in de lijst.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:42 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik voel het zelf gewoon niet zo, sorry
Ik draai S&G nog wel eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:43 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
Die zijn gestoordquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is die wel even lang eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:44 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon weer het origineel luisteren
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
Ik ben ontdekt en aangesproken op mijn belofte om gezellig mee te doen dit jaar.
Ik ga dus Martijn Koning kijken. Veel plezier nog
Ik ben ontdekt en aangesproken op mijn belofte om gezellig mee te doen dit jaar.
*knijpt Guanabanaquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:44 schreef Guanabana het volgende:
BERLAIN!
Ik vind hier dus echt helemaal niks aan hè.
Sterkte met kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
Veel plezier daar!quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
Moah. Cash stond net op en NiN staat er nieteens in...quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:43 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
Of Leve het Nijlpaardquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:46 schreef Zorro het volgende:
Klein Orkest![]()
Waarom staat "Over 100 jaar " er niet in?
Sterkte!quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
Staat hoer ook oo:Yquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
Martijn wie?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
Even gecheckt en Disturbed is een minuut langerquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is die wel even lang eigenlijk?
Ja want wat de fuck. Kijk, de 'Beste Zangers'-versie van die zangeres en Henk Poort met Phantom of the Opera, oké. Maar ineens die band? Rot op zegquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lekker bier daar he?quote:
Sterktequote:Op dinsdag 31 december 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Even gecheckt en Disturbed is een minuut langer
Tuurlijk niet. Dat is Hocus Pocus.quote:
Dat gegrunt is ook altijd zo langgerektquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Even gecheckt en Disturbed is een minuut langer
Mijn goede voornemen is om geen goede voornemens te hebbenquote:
Na hier gezamenlijk genoten te hebben van Like A Hurricane had ik voorgenomen die solo te gaan leren dit jaarquote:
Nou dat is dan meteen mislukt!quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is om geen goede voornemens te hebben
Jaren geleden had ik het goede voornemen nooit meer aan goede voornemens te doen.quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan altijdquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:26 schreef F1gamer het volgende: [..] Dan kun je toch door blijven FOK!ken?
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat gegrunt is ook altijd zo langgerekt
Young godquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Na hier gezamenlijk genoten te hebben van Like A Hurricane had ik voorgenomen die solo te gaan leren dit jaar
Topperquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Na hier gezamenlijk genoten te hebben van Like A Hurricane had ik voorgenomen die solo te gaan leren dit jaar
Nee van Angus Young ken ik er al veelquote:
Geen voornemen is ook een voornemenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jaren geleden had ik het goede voornemen nooit meer aan goede voornemens te doen.
Tot nu toe nog altijd gelukt
Eigenlijk wel eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:50 schreef Isorden het volgende:
Ik ga voor een gewaagde uitspreek:
Nick en Simon hebben dit beter gecovered dan Disturbed
Shame. How dare you.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:50 schreef Isorden het volgende:
Een uitspreek ja?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:50 schreef Isorden het volgende:
Alweer Zorroquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:51 schreef Zorro het volgende:
WAT EEN MOOI NUMMMER
DAT KAN NOOIT IEMAND EVENAREN
En ook: STEMLIJSTGENOT
Johnny Cash - Hurt bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vind de disturbed versie iets beter. Soms is de cover gewoon beter dan het origineel. #sorrynotsorry
Als 1 van de heren dood mocht gaan (lets hope not), is die kans nog groterquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze volgend jaar maar op 1 stemmen
Hopelijk denk ik er aanquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze volgend jaar maar op 1 stemmen
Barbiegirl staat er niet in hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:52 schreef Guanabana het volgende:
nog even en mij all time nummer 1 komt straks![]()
Ja. Eens. Zelfs Trent zei dat ie Johnny's versie beter vond.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Johnny Cash - Hurt bijvoorbeeld
WTF, hier ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:51 schreef RedFever007 het volgende:
Toeval of niet, hier even geen vuurwerk
Sound of Silence
Niet eens de drank?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik geef mn slaaptekort de schuld Oscar
Dat hadden die gasten van Disturbed niet helemaal begrepen... wat een bak herriequote:Op dinsdag 31 december 2019 20:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Do not disturb the Sound of Silence
De boer dat is een keerlquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:52 schreef Guanabana het volgende:
nog even en mijn all time nummer 1 komt straks![]()
... Prince?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:52 schreef Guanabana het volgende:
nog even en mijn all time nummer 1 komt straks![]()
En van Henk Poort.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk wel dat deze versie heeft geprofiteerd van de populariteit van de versie van Disturbed
Doet nog steeds pijn in de feelsquote:
Da's door Bowie het Bos niet meer zien, of zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Het origineel van Apocalyptica ft Till LIndemann is toch beter
Goed zo. Je leert het welquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:55 schreef Isorden het volgende:
Ben Bowie deze week wel weer een stuk meer gaan waarderen
Ja dat soort dingen zijn de magie van de Top 2000quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:55 schreef Isorden het volgende:
Ben Bowie deze week wel weer een stuk meer gaan waarderen
Ja, nooit zo op zn muziek gelet opzich, maar als je ze dan in een week allemaal langs hoort komen en alleen maar denkt, dit is best wel erg goed....quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Goed zo. Je leert het wel
Tip: Op The Dance: So Afraid en Big Lovequote:
True story net als Motorhead versie beter is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gvd Kyr
Eagles zijn beter dan Panthers.
Jeetje... maar die zal dan toch ook niet meer komen vieren, lijkt me?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Wow oud en nieuw zometeen wat minder gezellig... Vrouw die hier komt vieren is net d'r pa verloren
Oei...quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Wow oud en nieuw zometeen wat minder gezellig... Vrouw die hier komt vieren is net d'r pa verloren
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje... maar die zal dan toch ook niet meer komen vieren, lijkt me?
Hé bahquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:57 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Oh wat naar...quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Ze komt wel, kids keken zo uit naar vuurwerk afsteken enzo. Dus straks 3 verdrietige feestende gastenquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje... maar die zal dan toch ook niet meer komen vieren, lijkt me?
quote:26 Sultans Of Swing Dire Straits 7
25 Het Dorp Wim Sonneveld 7
24 Purple Rain Prince & The Revolution 8
23 Radar Love Golden Earring 6
22 Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5) Pink Floyd 7
21 One Metallica 9
20 Thunderstruck AC/DC 2
19 The River Bruce Springsteen 6
Owh. Wil ze dan überhaupt nog iets vieren?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Trots op onsquote:
Pffffquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 31 december 2019 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Goh.. maar ik kan me niet voorstellen dat die kids daar nog zo'n zin in hebben als ze net hun opa zijn verloren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze komt wel, kids keken zo uit naar vuurwerk afsteken enzo. Dus straks 3 verdrietige feestende gasten
moe? Goh, hoe zou dat nou komen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:01 schreef Isorden het volgende:
Echt dronken ben ik niet... alleen godsgruwelijk moe
We gaan het zien. Die van ons kijken ook al een tijd uit naar vuurwerk afsteken met z'n vierenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh.. maar ik kan me niet voorstellen dat die kids daar nog zo'n zin in hebben als ze net hun opa zijn verloren.
Geen ideequote:Op dinsdag 31 december 2019 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moe? Goh, hoe zou dat nou komen.
Waar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tientallen auto's op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |