zere vingertjes genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:35 schreef Alfje het volgende:
Als ik ooit een electrische gitaar ga kopen ga ik deze intro riff helemaal kapot oefenen
Het viel gelukkig reuze mee. Er werd niet heel veel geknald. iig niet bij mij in de buurt gelukkigquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bos81: hoe was t eik om postrondes te lopen de laatste dagen? Nog veel last gehad van t vuurwerk?
Nice. Vanavond nog plannen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het viel gelukkig reuze mee. Er werd niet heel veel geknald. iig niet bij mij in de buurt gelukkig
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:35 schreef livelink het volgende:
Ik probeer het nog te rekken, maar ik denk dat ik zo sociaal de oudejaarsconference moet gaan kijken. Maar als ik nu stil in een hoekje zit met koptelefoon op en champagne bij de hand hebben ze het misschien niet door.
gelukkigquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het viel gelukkig reuze mee. Er werd niet heel veel geknald. iig niet bij mij in de buurt gelukkig
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Speciaal op de mobiel hier gekomen om te zeggen dat dit echt een belabberd kutuurtje is.
En dat terwijl het vorige uur het beste was van de hele lijst.
Nee, ik blijf gewoon thuis. Zie wel hoe laat ik ga pitten. Ik ga iig nergens heen. Jij?quote:
I couldn't agree morequote:Op dinsdag 31 december 2019 20:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Speciaal op de mobiel hier gekomen om te zeggen dat dit echt een belabberd kutuurtje is.
Dat ik niet gezellig meekijk, maar eigenlijk de top2000 ben aan het luisteren.quote:
Ik bedoel... je MOET meekijken...?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ik niet gezellig meekijk, maar eigenlijk de top2000 ben aan het luisteren.
Ja maar je bent toch gezellig aan het meeluisteren?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ik niet gezellig meekijk, maar eigenlijk de top2000 ben aan het luisteren.
Ik heb zo een feestje. Even wachten op vriendin die zich nu aan t klaarmaken isquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik blijf gewoon thuis. Zie wel hoe laat ik ga pitten. Ik ga iig nergens heen. Jij?
Niet geheel toevallig zit er dit uur ook geen stemplaatGENOT tussen voor mijquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Op bed?quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb zo een feestje. Even wachten op vriendin die zich nu aan t klaarmaken is
Dan heb je nog wel een uur of 3.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb zo een feestje. Even wachten op vriendin die zich nu aan t klaarmaken is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |