Sterktequote:Op dinsdag 31 december 2019 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Wow oud en nieuw zometeen wat minder gezellig... Vrouw die hier komt vieren is net d'r pa verloren
Goh.. maar ik kan me niet voorstellen dat die kids daar nog zo'n zin in hebben als ze net hun opa zijn verloren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze komt wel, kids keken zo uit naar vuurwerk afsteken enzo. Dus straks 3 verdrietige feestende gasten
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Wow oud en nieuw zometeen wat minder gezellig... Vrouw die hier komt vieren is net d'r pa verloren
moe? Goh, hoe zou dat nou komen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:01 schreef Isorden het volgende:
Echt dronken ben ik niet... alleen godsgruwelijk moe
We gaan het zien. Die van ons kijken ook al een tijd uit naar vuurwerk afsteken met z'n vierenquote:Op dinsdag 31 december 2019 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh.. maar ik kan me niet voorstellen dat die kids daar nog zo'n zin in hebben als ze net hun opa zijn verloren.
Geen ideequote:Op dinsdag 31 december 2019 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moe? Goh, hoe zou dat nou komen.
Waar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tientallen auto's op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |