twitter:geo_eurovision twitterde op donderdag 30-01-2020 om 19:59:45Tornike Kipiani's song for Rotterdam "Take Me As I Am" is described as a mix of classic rock, electro and dubstep! 🇬🇪 #OpenUp https://t.co/kkgX9tBxw6 reageer retweet
Jij zei toch toen de kandidaten werden voorgesteld, dat je het idee had dat hij het zou worden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:50 schreef Cee het volgende:
Dankjewel Tornike, nu heb ik Everything I do I do it for you in mijn hoofd.
Mijn intu๏tie zegt dat het een goed nummer wordt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:52 schreef aarontje112 het volgende:
Ik heb hier niet mega veel vertrouwen in. Maar we zullen zien. Gun het Georgi๋ wel om weer eens te kwalificeren.
Dat zou ik helemaal niet erg vindenquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:38 schreef Momo het volgende:
Oeh ik hoop op een beetje midnight gold vibe
Ik ga dit denk ik helemaal niks vinden...quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:48 schreef koffieleuk het volgende:
De achtergrondmuziek van het filmpje is van het nummertwitter:geo_eurovision twitterde op donderdag 30-01-2020 om 19:59:45Tornike Kipiani's song for Rotterdam "Take Me As I Am" is described as a mix of classic rock, electro and dubstep! 🇬🇪 #OpenUp https://t.co/kkgX9tBxw6 reageer retweet
Ja dit, maar ben wel nieuwsgierig geworden. Neem aan dat het niet 3 min. lang geschreeuw zal zijnquote:Op zondag 16 februari 2020 12:46 schreef ato het volgende:
Komt wat schreeuwerig over, maar goed eerst het gehele lied afwachten.
Deze zang gaat eerder richting Machine Head ofzo. Oasis hoor ik er niet zo inquote:Op maandag 2 maart 2020 11:50 schreef Nashipeer het volgende:
Ik vind het ook goed klinken. Voor de mensen die alleen maar pop-bangers willen is dit misschien niet hun ding, maar ik hou wel van deze stijl. Het doet me denken aan een mix tussen Wonderwall (qua stem, het lied is ้้n van mijn favorieten) van Oasis en Muse
Die vergelijking is misschien beter iddquote:Op maandag 2 maart 2020 12:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Deze zang gaat eerder richting Machine Head ofzo. Oasis hoor ik er niet zo in
French homme.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:16 schreef Manusje_v_a het volgende:
Wat zingt hij nou in die eerste regel? 'Whij don't you want me to smell like a freeeeeench frie'?
Het tweede deel vind ik inderdaad ook richting Machine Head gaan, maar dat 'zeurderige' van de eerste twee regels vind ik wel iets van Oasis weg hebben.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Deze zang gaat eerder richting Machine Head ofzo. Oasis hoor ik er niet zo in
twitter:tatiaxbhc twitterde op maandag 02-03-2020 om 10:41:01uhmm about the lyrics actually we georgians always get told even from other georgians that we can’t achieve anything if we don’t do stuff like other countries so calm down he knows what he is talking about https://t.co/0VHk8Qp18a reageer retweet
twitter:geo_eurovision twitterde op maandag 02-03-2020 om 15:54:11Emilia Sandquist, member of the very experienced Jean Baptiste Group, will be the creative director for Tornike Kipiani's stage show in Rotterdam! The group previously staged Georgian entries such as "Warrior", "Midnight Gold" and "Keep The Faith" 🇬🇪 https://t.co/14w1gkOeuK reageer retweet
Duurt toch wel bijna 3 minuten?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 06:56 schreef Cee het volgende:
Is dit het kortste nummer dit jaar? Was dat het? Ergens is het wel tof, maar het is veel.
Dit inderdaad. Die harmonie๋n zijn ook geweldigquote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:59 schreef Momo het volgende:
Prima nummer maar van mij had het wel iets heftiger en gitaar gedreven mogen zijn om echt eruit te springen, mist nu een beetje dynamiek.
Als hij trouwens die vocals live zo kan brengen![]()
Het is alleen nogal geautotuned, dus dat wordt interessant.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Die harmonie๋n zijn ook geweldig
Idd, hier valt het zo enorm op dat het me stoort. In eigen taal of een veel betere tekst, had ik dat zeker een stuk beter gevondenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:36 schreef Cyan9 het volgende:
Ik let normaal niet zo op lyrics, maar hier ontkom ik er op een of andere manier niet aan.
Bekendmaking van het nummer of gewoon iets van nieuws?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:34 schreef molloot200 het volgende:
https://www.facebook.com/EurovisionGeorgia/posts/5082405815166342
Ik kom deze weer omhoog schoppen, want morgen is er nieuws omtrent Georgi๋.
"We have some exciting news: announcement tomorrow"quote:Op zondag 28 februari 2021 16:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bekendmaking van het nummer of gewoon iets van nieuws?
In dat laatste geval ga ik de agenda niet updaten.
Ik ook, ben nog benieuwder dan ik al was. Als ik het draadje lees, wordt alles uit de kast gehaald. Dansers, een koor, overigens zelfde achtergrondzangeressen. Hun harmonie was met de vorige inzending heel mooi. Veelbelovend verhaal.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:06 schreef molloot200 het volgende:
Blues rock ben ik zelf heel erg fan van! Hoe goed dit het gaat doen op het ESF is maar de vraag, want Finland zit in dezelfde semi, dezelfde helft zelfs. Ik ben benieuwd of de acts elkaar nog in de weg gaan zitten.
Nee hoor ik vind het ook best sterkquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:28 schreef aarontje112 het volgende:
Benieuwd! Ik vind die twitterfans vrij fascinerend. Het nu al hysterisch afbranden op basis van een fragment van 10 seconden. Daarnaast roepen ze ook elk jaar dat het een slechte editie is. Moet zeggen dat ik juist dit jaar uitzonderlijk sterk vind. Of sta ik hier alleen in?
Voor iedereen is er wel iets in zijn/haar stijl zo ongeveer dit jaar en dat vind ik mooi aan dit jaar. Niet alles hoeft je ding te zijn, maar bijna alles zit er wel in.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:38 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind het ook best sterk, omdat er juist zoveel variatie is in verschillende stijlen. En omdat het echt totaal onduidelijk is op dit moment wie er gaat winnen: er zijn meerdere favorieten. In 2017 had ik al een voorgevoel dat het tussen Bulgarije of Portugal zou gaan. In 2015 Zweden of Itali๋ bv. Maar nu staat alles open.
Kan ook zijn dat ze uit een land met een teleurstellende inzending komen, dan valt zogenaamd gelijk de hele editie tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog maar een keer aangezet want dat Leonard Cohen achtige hoorde ik niet. Nog steeds niet echt trouwens.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:29 schreef molloot200 het volgende:
MooiHeerlijk en voelt af en toe zelfs een beetje indiefolk achtig aan. Soms een beetje Leonard Cohen-achtig. Prachtige verrijking in dit toch al ontzettend afwisselende jaar.
Boh ik ga genieten deze mei
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:22 schreef Greys het volgende:
Georgi๋ - Tornike Kipiani
Je kunt van het lied vinden wat je wilt, maar hij zingt het FANTASTISCH! Mijn Belgische overbuurman zei van tevoren dat we meteen begonnen met slaapmoment, maar die riep net dwars door het lied KIJK NAAR MN ARM KIPPENVEL HOE KAN DIT hahaha.
Volgens mij was iedereen een beetje verrast. Het was niet WAUW maar op zijn minst intrigerend. Tornike staat gewoon kalm op zijn plek te zingen in zwarte broek en witte blouse. Een enkele blauwe spotlight op hem in het begin en later heel mooie kalme blauwe bewegende beelden achter hem. Het is moody, maar lekker. En hij staat daar gewoon zijn ding te doen. Het is ้cht. Ja, dat is het. Er is niets gekunstelds aan. Geen glitter, niks. Gewoon hij en zijn lied.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:23 schreef Cee het volgende:
Georgi๋ – Tornike Kipriani – You
De twee deuren achter staan op een kier, daar schijnt licht door. Tornike staat in het midden, gekleed in zwarte broek en wit overhemd met de bovenste knoopjes open. Het is donker, Tornike stapt verder het licht in. Achter hem wordt een groot blok het podium op geschoven. Het LED-scherm achter toont een Rorschach-effect in donkerblauw en zwart. Wanneer Tornike op het blok gaat zitten, worden de teksten die hij zingt op hem geprojecteerd. Bij de apotheose van het nummer verschijnt (ook in het Georgisch) ‘My love’ in beeld. Dit optreden gaf toch een onverwachte kippenvel op de vroege ochtend.
Was alle exclusieve beelden aan het bekijken/beluisteren en bij het fragment van Georgi๋ moest ik ook meteen denken aan Leonard Cohen (qua feel).quote:Op maandag 15 maart 2021 15:29 schreef molloot200 het volgende:
MooiHeerlijk en voelt af en toe zelfs een beetje indiefolk achtig aan. Soms een beetje Leonard Cohen-achtig. Prachtige verrijking in dit toch al ontzettend afwisselende jaar.
Boh ik ga genieten deze mei
quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:48 schreef Greys het volgende:
Kan er niks aan doen maar Georgi๋ doet me wat. Echt. Leonard Cohen vibe. Kalmte in de Eurovisiestorm.
Gaat vast niet door maar ik geniet er dan nu nog even van.
Vooral dat laatste was een enorm probleem, volgens mij. Het nummer an sich had het volgens mij op zich nog wel kunnen halen, als Tornike er in geslaagd was om de emotie over te brengen. Maar hij had geen enkele expressie, met als gevolg dat de kijker geen empathie voor hem kon opbouwen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:53 schreef grazz het volgende:
Dit nummer is nooit finalemateriaal geweest als je het mij vraagt. Decor en camerawerk waren hier wel goed.
Tussen Tornike en de kijker was teveel afstand.
een hele prestatie ja! man o man wat was dit dunnetjes en kneitervalsquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:24 schreef Eightyone het volgende:
Toch knap om bijna geen enkele noot raak te zingen in die 3 minuten
Oh idd, was me destijds niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:23 schreef Meridiaan het volgende:
Klein kickje.
Ik bedacht mij net dat tijdens zijn nummer in SF2 dit de enige keer was dat ik crew per ongeluk in beeld zag. Zo rond de 56 seconden wordt dat blok achter hem neergezet.
Die andere Tornike presteerde beter.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:23 schreef Meridiaan het volgende:
Klein kickje.
Ik bedacht mij net dat tijdens zijn nummer in SF2 dit de enige keer was dat ik crew per ongeluk in beeld zag. Zo rond de 56 seconden wordt dat blok achter hem neergezet.
Ah ik heb steeds gedacht dat het een stuk van een koptelefoon wasquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh idd, was me destijds niet eens opgevallenMaar wat je ziet is een camera toch en de blokzetmeneer had alleen het blok, dus die is wel onzichtbaar gebleven
Verdorie, dat heeft hem de finaleplaats gekost.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:23 schreef Meridiaan het volgende:
Klein kickje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |