quote:Op woensdag 19 mei 2021 15:48 schreef Greys het volgende:
Kan er niks aan doen maar Georgië doet me wat. Echt. Leonard Cohen vibe. Kalmte in de Eurovisiestorm.
Gaat vast niet door maar ik geniet er dan nu nog even van.
Vooral dat laatste was een enorm probleem, volgens mij. Het nummer an sich had het volgens mij op zich nog wel kunnen halen, als Tornike er in geslaagd was om de emotie over te brengen. Maar hij had geen enkele expressie, met als gevolg dat de kijker geen empathie voor hem kon opbouwen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:53 schreef grazz het volgende:
Dit nummer is nooit finalemateriaal geweest als je het mij vraagt. Decor en camerawerk waren hier wel goed.
Tussen Tornike en de kijker was teveel afstand.
een hele prestatie ja! man o man wat was dit dunnetjes en kneitervalsquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:24 schreef Eightyone het volgende:
Toch knap om bijna geen enkele noot raak te zingen in die 3 minuten
Oh idd, was me destijds niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:23 schreef Meridiaan het volgende:
Klein kickje.
Ik bedacht mij net dat tijdens zijn nummer in SF2 dit de enige keer was dat ik crew per ongeluk in beeld zag. Zo rond de 56 seconden wordt dat blok achter hem neergezet.
Die andere Tornike presteerde beter.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:23 schreef Meridiaan het volgende:
Klein kickje.
Ik bedacht mij net dat tijdens zijn nummer in SF2 dit de enige keer was dat ik crew per ongeluk in beeld zag. Zo rond de 56 seconden wordt dat blok achter hem neergezet.
Ah ik heb steeds gedacht dat het een stuk van een koptelefoon wasquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh idd, was me destijds niet eens opgevallenMaar wat je ziet is een camera toch en de blokzetmeneer had alleen het blok, dus die is wel onzichtbaar gebleven
Verdorie, dat heeft hem de finaleplaats gekost.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:23 schreef Meridiaan het volgende:
Klein kickje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |