SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit slaapverwekkend.
Hoezo With or Without You ineens de hoogste?
prutnummer is dat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit slaapverwekkend.
Hoezo With or Without You ineens de hoogste?
Vind deze ook niet bijzonder, maar die is nog iets slechter idd.quote:
(lol)quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zelfs Swedish House Mafia heeft een fijnere versie hiervan gemaakt
ja dat bedoel ik ja.. Waarom geen Bad hier?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind deze ook niet bijzonder, maar die is nog iets slechter idd.
Dat kan nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zelfs Swedish House Mafia heeft een fijnere versie hiervan gemaakt
JIj woont ook hier in Eindhoven??quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:14 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij hebben ze een andere klok in de rest van de wijk ofzo ... lijkt wel freaking 0:00 .... gaat serieus voor duizenden ¤ de lucht in nu al.
Hier ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:14 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij hebben ze een andere klok in de rest van de wijk ofzo ... lijkt wel freaking 0:00 .... gaat serieus voor duizenden ¤ de lucht in nu al.
Hij is een beetje een aanstellerquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:14 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan die stem van Bono ook gewoon niet uitstaan, dat helpt ook niet echt met deze band voor mij.
Ik hoor ook teringveel knallen.quote:
DE DUITERS KOMEN, DE DUITSERS KOMENquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:15 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij breken de Duitsers hier nu ook door de linies
Snel verstop je fietsquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:15 schreef Zorro het volgende:
Mooi, vond het wel weer tijd voor wat leven in de brouwerij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:15 schreef Zorro het volgende:
Rammstein?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:15 schreef Zorro het volgende:
Ja, niet leukquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor ook teringveel knallen.
ik 2x. 1 keer geweldig, 1 keer ongelofelijk rukquote:
DEUTSCHLANDquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:15 schreef Zorro het volgende:
ja, de mooiste van PJ is al geweestquote:
Waarom zou ik je bevechten om iets wat feitelijk juist is?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Beste Pearl Jam, bevecht me
Ik denk dat ik dat na deze lijst Rearviewmirror vind, daarvoor was ik het wel met je eens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
genieten..quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ging erover toen Eddie een keer een pizza bestelde, maar er miste 1 ingredient: de olijf.
Misschien wel, maar heb zelf het meest met just breathe, sue me.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
godverquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ging erover toen Eddie een keer een pizza bestelde, maar er miste 1 ingredient: de olijf.
Black vind ik nog beterquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
NY Pizza zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook nooit meer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef peaceman het volgende:
ik 2x. 1 keer geweldig, 1 keer ongelofelijk ruk
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kopiko het volgende:
Mooie sneer van Eddie naar de Club van 27.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kopiko het volgende:
Mooie sneer van Eddie naar de Club van 27.
wie doet er dan ook olijf op de pizza?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die is ook erg lekker ja, maar vindt zelf Jeremy, Even Flow en Black ook beter dan Alivequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat na deze lijst Rearviewmirror vind, daarvoor was ik het wel met je eens.
Doe de groeten!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kyran het volgende:
Maar goed, ik moet nu sociaal gaan doen@:Yashaaaaa has arrived
![]()
![]()
![]()
![]()
Post af en toe nog wel mee hoor. Die record moeten we nog even pakken natuurlijk (ja ja gaat niet over records bla bla, bite me).
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kyran het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Post af en toe nog wel mee hoor. Die record moeten we nog even pakken natuurlijk (ja ja gaat niet over records bla bla, bite me).
Welk record?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kyran het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
heb t goed!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kyran het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog steeds niet gedouched?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef houdjemond het volgende:
Godver. Nogsteeds niks uitgevoerd hier
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, wie is daar nou verantwoordelijk voor?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef houdjemond het volgende:
Wat ben ik blij dat ik van dit soort struggles geen last heb.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kyran het volgende:
Maar goed, ik moet nu sociaal gaan doen
Lekker tot volgend jaar laten johquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef houdjemond het volgende:
Fijne avond jaarwisseling dit datquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kyran het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag Kyran! Alvast een fijne avond en groeten an Yas! Zeg maar dat ik Estranged nog wel een keer goed maak met haarquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kyran het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
we moeten de 281 halen uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:19 schreef Berkery het volgende:
Ik heb tot 8 uur de tijd, wat is het record?
Die is ook nog niet heel ver boven de 18 schat ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
oeh lekkere blonde meid net in het cafe.
Die is nog steeds niet verbrokenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
De meest flauwe woordgrappen in één topicreeks
Ver genoeg?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die is ook nog niet heel ver boven de 18 schat ik
Dat moet makkelijk kunnenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
we moeten de 281 halen uit mijn hoofd
Mexicano doet hard zijn bestquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Die is nog steeds niet verbroken?
Nou, mij!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:19 schreef peaceman het volgende:
hou toch eens op over dat record... wie boeit dat nou?
legaal is legaalquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die is ook nog niet heel ver boven de 18 schat ik
Tuurlijk wel, ik ben hier al de hele weekquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Die is nog steeds niet verbroken?
Wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef houdjemond het volgende:
Last man standingquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wordt zo wel een select clubje.
oke doeiquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben pleite doei haha mooie jaarwisseling
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
heb t goed!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
Fijne jaarwisseling stijnmaatquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
Stand bami?quote:
Geniet ervan kerelquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
Dan maken we volgend jaar geen reeks meer aan hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
We zouden maar tot 280 komen. Dan is alles voor niets geweest.
Veel plezier met watdanook, goed uiteinde en een lekker begin en tot volgend jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
Over records gesprokenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ja.quote:
Maar wie posten hier dan nog zo veel in de avond? Ik deed af en toe een post op mn mobiel dat jaar. Maar hooguit 2 per uurquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:20 schreef skysherrif het volgende:
274, waar we nu zitten, werd in 2017 om 19.14 geopend
WE LOPEN EEN UUR VOOR JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
dat kan later dit uur weer....quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ehm ja, al ons bezoek heeft afgezegd en er komen pas mensen na middernacht. Dus ik ben er nog wel evenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar wie posten hier dan nog zo veel in de avond? Ik deed af en toe een post op mn mobiel dat jaar. Maar hooguit 2 per uur
Springsteen, Vedder, Van Halen, Van Zant. Mooi al die Nederlandse namen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
We gaan nu zonder Eddy Vedder
Story of my life.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef houdjemond het volgende:
Hoop dat ie net zo lang gedraaid wordtquote:
Nee, Eddy is er niet. Eddie echter welquote:
Borsato, Jakobsen ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Springsteen, Vedder, Van Halen, Van Zant. Mooi al die Nederlandse namen.
Hij deed deze ook vast niet pro bonoquote:
Pardon.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Eddy is er niet. Eddie echter wel
Society staat echt belachelijk hoog daar. Nu bij 14 en hij moet nog komenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Dagoduck het volgende:
Even naar Deep Purple luisteren bij de zuiderburen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
We zouden maar tot 280 komen. Dan is alles voor niets geweest.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zaaddodende band blijft dit toch
Bij de E-street band zit ook een Van zandtquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Springsteen, Vedder, Van Halen, Van Zant. Mooi al die Nederlandse namen.
Hoe minder zielen hoe meer vreugd HAHAquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit is ook wel toepasselijk op de velen die weg gaan.
Fijne jaarwisseling Diaanquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga mijn moeder ophalen en bij mijn vader op bezoek. Daarna komt mijn moeder mee naar ons huis, dus ik denk dat ik daarna niet meer hier ben.
[ afbeelding ]
Bedankt voor de gezellige dagen!![]()
Wij snappen elkaar CC!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe minder zielen hoe meer vreugd HAHA
Anouk draait deze tegenwoordig in haar slaapkamerquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zaaddodende plaat blijft dit toch
Veel plezier, was gezellig, heve fun, goede jaarwisseling en tot snel weer ergens op FOK!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga mijn moeder ophalen en bij mijn vader op bezoek. Daarna komt mijn moeder mee naar ons huis, dus ik denk dat ik daarna niet meer hier ben.
[ afbeelding ]
bye bye man bye bye en fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
jij ook, heb een goed 2020!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Tot morgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier Diaan!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Komt ook uit een top filmquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Society staat echt belachelijk hoog daar. Nu bij 14 en hij moet nog komen
Van hetzelfde Diaan!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij wel ergens een keerquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze een dezer dagen al gepost?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook weer bedankt als mater familias van deze forumcommunity Diaan!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier vanavond!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Qua muziek zijn de afgelopen dagen ook veel mooier dan vandaag, dit zijn (op een uitzondering na) allemaal nummers die je al zo vaak gehoord hebt..quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind het zo typisch, de hele week er zoveel mogelijk bij en vandaag amper
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:25 schreef Berkery het volgende:
Bono and the Edge walk into a bar.
The barman says: oh no, not U2 again!
Schottenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Lillehammer genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij de E-street band zit ook een Van zandt
Nou, daar is ie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Society staat echt belachelijk hoog daar. Nu bij 14 en hij moet nog komen
Ik had m nog niet gezien, blijft wel mooi diequote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:28 schreef hole1988 het volgende:
Jammer dat ze maar 1 plaat hebben gemaakt.
Queen heeft er een hoop gemaakt en Bowie ook hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:28 schreef hole1988 het volgende:
Jammer dat ze maar 1 plaat hebben gemaakt.
Ja volgens mij die 5 jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog maar 347 keer Queen te gaan jongens.
Wat krijgen we nog Mexi?
Somebody
Love of my life
BohRhap
Dont Stop me Now
Innuendo
Zoiets?
Ja, en volgens mij is Roger ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 1 keer dan: doet Brian may?
Ja en John Deacon ook komenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 1 keer dan: doet Brian may?
Dat geeft zo'n troepquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja en John Deacon ook komen
Nice!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Society staat in de Tijdloze op 13
Let it be!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Blijf het belachelijk vinden dat de hoogste Beatles voor t tweede jaar op rij niet bij de beste 50 staat. Maar ja, waar wind ik me over op he
Schism op 12. The Chain ging vorig jaar van 84 naar 16 en moet ook nog komenquote:
Over het klootjesvolkquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Blijf het belachelijk vinden dat de hoogste Beatles voor t tweede jaar op rij niet bij de beste 50 staat. Maar ja, waar wind ik me over op he
Whihihiquote:
roflmao haha wat goed xDquote:
Tool plekje gestegenquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Society staat in de Tijdloze op 13
The Chain moet nog komen. Die Belgjes zijn helemaal Fleetwood Madquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |