Black vind ik nog beterquote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Beste Pearl Jam, bevecht me
NY Pizza zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ging erover toen Eddie een keer een pizza bestelde, maar er miste 1 ingredient: de olijf.
Ik ook nooit meer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef peaceman het volgende:
ik 2x. 1 keer geweldig, 1 keer ongelofelijk ruk
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kopiko het volgende:
Mooie sneer van Eddie naar de Club van 27.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kopiko het volgende:
Mooie sneer van Eddie naar de Club van 27.
wie doet er dan ook olijf op de pizza?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ging erover toen Eddie een keer een pizza bestelde, maar er miste 1 ingredient: de olijf.
Die is ook erg lekker ja, maar vindt zelf Jeremy, Even Flow en Black ook beter dan Alivequote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat na deze lijst Rearviewmirror vind, daarvoor was ik het wel met je eens.
Doe de groeten!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kyran het volgende:
Maar goed, ik moet nu sociaal gaan doen@:Yashaaaaa has arrived
![]()
![]()
![]()
![]()
Post af en toe nog wel mee hoor. Die record moeten we nog even pakken natuurlijk (ja ja gaat niet over records bla bla, bite me).
quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kyran het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Post af en toe nog wel mee hoor. Die record moeten we nog even pakken natuurlijk (ja ja gaat niet over records bla bla, bite me).
Welk record?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kyran het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
heb t goed!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:17 schreef Kyran het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog steeds niet gedouched?quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:18 schreef houdjemond het volgende:
Godver. Nogsteeds niks uitgevoerd hier
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |