SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hij zit al lang op donderen.quote:
Die hele studio aan gort. Eens zien hoeveel sympathie je dan nog hebtquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:29 schreef F1gamer het volgende:
Nu met een tractor het top2000 cafe binnenrijden
quote:87 Private Investigations Dire Straits 6
86 Iron Sky Paolo Nutini 4
85 Master Of Puppets Metallica 9
84 Deurdonderen (Live) Normaal 3
83 Creep Radiohead 6
82 Bridge Over Troubled Water Simon & Garfunkel 6
81 Whole Lotta Rosie AC/DC 6
80 Clocks Coldplay 6
79 Somebody To Love (Live) George Michael & Queen 6
78 Under The Bridge Red Hot Chili Peppers 6,5
hebben ze toch nog hun uitzendtijdquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:29 schreef F1gamer het volgende:
Nu met een tractor het top2000 cafe binnenrijden
ja, denk dat we BoRap gewoon gaan halenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hallon ben ik ook weer
Liggen we een beetje op schema in verhouding tot 2017?
Nu is de enige spanning nog Lady Gaga en misschien wat Ramses, Cure en Kiwanuka kunnen. Weet niet of je de notering van Disturbed weet, maar da's ook... Disturbing.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dolly Parton had gewoon nog 3 plekken hoger kunnen staan
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hallon ben ik ook weer
GEWOON GAAN, IK HEB OOK NOG ENERGIEquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:29 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet of ik na Master of Puppets nog de energie heb om los te gaan op het andere stemlijstgenot Whole Lotta Rosie straks
Jep helaas wel. In de Tijdloze staat ie ook bij de bovenste 40 en wordt langzaamaan ook iedereen gek wat ie daar doetquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu is de enige spanning nog Lady Gaga en misschien wat Ramses, Cure en Kiwanuka kunnen. Weet niet of je de notering van Disturbed weet, maar da's ook... Disturbing.
Ben jij net zo vadsig als Rosie dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:29 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet of ik na Master of Puppets nog de energie heb om los te gaan op het andere stemlijstgenot Whole Lotta Rosie straks
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hallon ben ik ook weer
Nu even bijtanken. De komende nummers.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:29 schreef MTheBassman het volgende:
Dat lijkt me een contradictio in terminisquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:30 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is toch heerlijke boerenrock man
Ik wilde zeggen: nog wel benieuwd wat In the Air vanavond doet, maar die stond vorig jaar al behoorlijk hogerquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu is de enige spanning nog Lady Gaga en misschien wat Ramses, Cure en Kiwanuka kunnen. Weet niet of je de notering van Disturbed weet, maar da's ook... Disturbing.
we lopen een uur voor!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hallon ben ik ook weer
Ken wel Gatverdamme, halvarine.quote:
ik ben niet doof hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
GEWOON GAAN, IK HEB OOK NOG ENERGIE
Zo'n pens heb ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ben jij net zo vadsig als Rosie dan?
Nijmegenaarquote:
En terecht! Ook een Drent trouwens?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:29 schreef Arth_NL het volgende:
Als Bennie ooit de klomp'n achteruut gooit, gaat dit de top 10 in.
Bennie Soloquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:31 schreef Mansjester het volgende:
Radioheadddd jaaaaaaaa
Al is Creep vrij matig
Goed om te horen, wist niet of dat nog goed ging komenquote:
Over de Muur ofzo kan ook nog wel verrassen, we zullen zien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: nog wel benieuwd wat In the Air vanavond doet, maar die stond vorig jaar al behoorlijk hoger
De Yorke tijdens Hail to the Thief was het beste.quote:
Nou nou nou..quote:
Achterhoeker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
En terecht! Ook een Drent trouwens?
Street Spirit al geweest dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
Radiohead, altijd goed. Al is het wel jammer dat juist dit lied zo hoog staat.
En toch..quote:
Daar heb ik al wat over gelezen, Klein Orkest is opnieuw gestopt. Gaat nog wel even duren voor we die gaan horenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over de Muur ofzo kan ook nog wel verrassen, we zullen zien.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:32 schreef Mani89 het volgende:
Hier had ook Lotus Flower kunnen staan.
Pyramid song, videotapequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:32 schreef Mani89 het volgende:
Hier had ook Lotus Flower kunnen staan.
Doesliefquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:32 schreef peaceman het volgende:
Ook al is het een mindere Radiohead het is nog steeds Radiohead
Is dit zoiets als 'de geit is gemolken' bij de Geallieerden?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:32 schreef peaceman het volgende:
Ook al is het een mindere Radiohead het is nog steeds Radiohead
OK Computerquote:
Top! Wist niet dat de uitdrukking 'klompen achteruut gooien' ook elders wordt gebruiktquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bennie Solo
Jürgen Freilich daarentegen
Deze mag toch echt wel in de lijst als Arie Ribbens besluit om te vallen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bennie Solo
Jürgen Freilich daarentegen
Deutschlandquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:33 schreef Guanabana het volgende:
Zijn er nog mensen die op nieuwere platen hebben gestemd? Ik namelijk op 15 Step en Burn the Witch, maar die zullen er wel nooit inkomen.
Ribbens heeft zn dood iig nog weten te rekken tot in t nieuwe jaar zodat ie volgend jaar meekan in de dodenbonusmolenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Deze mag toch echt wel in de lijst als Arie Ribbens besluit om te vallen.
Ook dit!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan zijn we weer iets uitgelopen volgens mij?
nee, niet van radiohoofdquote:
Kut. Op gestemd, eerder werd deze op oudjaarsdag gedraaidquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die staat zo'n 100 plaatsen lager.
Heeft iemand recent nog iets van Frits vernomen eigenlijk?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:35 schreef skysherrif het volgende:
De nummers die thom yorke schreef voor de horrorfilm suspiria zijn ook prachtig trouwens
Suspirium en unmade
Barbarenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:36 schreef DireStraits7 het volgende:
Beweegt langzaam naar de uitgang van de top 100
Burn the witch is wel heel chillquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:33 schreef Guanabana het volgende:
Zijn er nog mensen die op nieuwere platen hebben gestemd? Ik namelijk op 15 Step en Burn the Witch, maar die zullen er wel nooit inkomen.
Pure kunst!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:36 schreef Zorro het volgende:
Toch kon die Art wel een stukje zingen he
Zn concert op DTRH dit jaar was ook hardquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:35 schreef skysherrif het volgende:
De nummers die thom yorke schreef voor de horrorfilm suspiria zijn ook prachtig trouwens
Suspirium en unmade
Mwa, hij leunt hier wel heel erg op de vocalen van Paul.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:36 schreef Zorro het volgende:
door disturbed?quote:
dat het nummer maar undisturbed mag blijvenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:36 schreef Berkery het volgende:
Mooi nummer hoor, hopen dat Disturbed er vanaf blijft.
Bridge Over Disturbed Water?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:36 schreef Berkery het volgende:
Mooi nummer hoor, hopen dat Disturbed er vanaf blijft.
Aretha Franklinquote:
Rooijakkers?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:36 schreef Zorro het volgende:
Ik wil naar rock werchter gaan waar hij speelt, maar nog geen kaartjesquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zn concert op DTRH dit jaar was ook hard
Ga je naar concert volgend jaar?
quote:
Waarom lijkt die voorste man op Tijl Beckand?quote:
Iets minder dik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom lijkt die voorste man op Tijl Beckand?
Doen gekquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil naar rock werchter gaan waar hij speelt, maar nog geen kaartjes
Zeker! Aangenaam verrast hoe goed het was!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zn concert op DTRH dit jaar was ook hard
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lievelingsnummer van mn oma.
"Ik weet precies waar dit over gaat, ik kan wel een beetje Engels. Dit gaat over een brug die zich neerlegt over troebel water"
Ik heb Goblin de originele soundtrack nog live zien opvoeren, was erg tofquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:35 schreef skysherrif het volgende:
Suspirium en unmade
Haha, nee serieus! Ben eend aan het maken voor vanavondquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is dit zoiets als 'de geit is gemolken' bij de Geallieerden?
Ik mag 'Retha zeggenquote:
das zo liefquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lievelingsnummer van mn oma.
"Ik weet precies waar dit over gaat, ik kan wel een beetje Engels. Dit gaat over een brug die zich neerlegt over troebel water"
Als in: Wat heb jij een dikke 'Retha?quote:
Een paar continenten verder ja. Wel die kant op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:38 schreef Berkery het volgende:
Ik snap alleen niet dat AC/DC is gedaald, dat is toch ook een beetje Achterhoeks?
Pekingvariant ?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Haha, nee serieus! Ben eend aan het maken voor vanavond
Nou nouquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als in: Wat heb jij een dikke 'Retha?
Rip Dagoduckquote:
Angus Young is getrouwd met een Achterhoekse.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een paar continenten verder ja. Wel die kant op.
Angus woont in Aalten, hé?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze heeft ook een dikke Retha.quote:
Ja, wel eens iets over gehoord hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Angus Young is getrouwd met een Achterhoekse.Hebben ook een huisje daar
Zeg maar gerust een huis. Met een tunnel onder heel Aalten doorquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Deze herrie is toch ook schoonheid?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:40 schreef DireStraits7 het volgende:
Het is in deze regio wel alles of niets, hè: of herrie, of verstillende schoonheid.
Toen was Angus nog Youngquote:
Godvedomme, die achterhoekse boeren pikken zelfs Angus in!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat dit onder dat debiele Sanderstruck staat
Tja.....quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is dat het geen tijgerprintje is, anders had die dame best wel Essje kunnen zijn geweestquote:
Best knus ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd plaats 11, maar da's bijna top 10 jaquote:
Highway to hell moet nog komen neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Angus Young trouwde, vlak voor de dood van bandlid Bon Scott in 1980, met Ellen van Lochem uit het Nederlandse dorp Aalten.[4] Zij is een voormalige vriendin van Bennie Jolink.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heuj, daar stemde ik toch maar mooi opquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zegt me wel wat ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:41 schreef Martinello het volgende:
Er was toch ooit een Skandal um Rosie?
Die vent kan niet zingen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heuj, daar stemde ik toch maar mooi op
Koekoek.quote:
Ja, dat is al helemaal kwalijk. Zo'n infantiel nummer zo hoog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Highway to hell moet nog komen neem ik aan?
Lekker manquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, dat is al helemaal kwalijk. Zo'n infantiel nummer zo hoog.
Ik vind 't stemgeluid wel fijn eigenlijkquote:
Nog 2 keer ACDC. Bom op die fanclubquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, dat is al helemaal kwalijk. Zo'n infantiel nummer zo hoog.
Van deze wel ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind 't stemgeluid wel fijn eigenlijk
Bom op jouquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog 2 keer ACDC. Bom op die fanclub
Ik drie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
0 telefoontjes, 6 mailtjes tot nu toe....
Tot en met 2012.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel flink gezakt laatste paar jaren, kan me herinneren dat dit ook vast rond de 10 stond
nog ff volhoudenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
0 telefoontjes, 6 mailtjes tot nu toe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |