Beidequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:22 schreef Nizno het volgende:
gaat t hier nou zo snel of werden er even weinig topics geopend?
[ afbeelding ]
de new topics lijst
Je stream loopt achter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:22 schreef peaceman het volgende:
Hm gebeurt niet heel veel in dit nummer he?!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:22 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]Het is geen wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Maar we willen wel winnenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:24 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik moet bij dit soort muziek altijd aan Silence of the Lambs denken...
It rubs the lotion on its skin.
Wanneer begint het dan?quote:
The winner takes it allquote:
het is een wedstrijd die je niet winnen kanquote:
compensatie voor alle keren dat zij jou overlast hebben bezorgd.quote:
Ik kan helemaal niet drummen.quote:
Ja aan het eind van die plaat ben ik er altijd ook wel een beetje klaar meequote:
Die hebben meer last van mij dan andersomquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
compensatie voor alle keren dat zij jou overlast hebben bezorgd.
Niet huilen.quote:
En dan nog een heel albumquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja aan het eind van die plaat ben ik er altijd ook wel een beetje klaar mee
goed bezigquote:
Dan maakt die ene dag meer ook niet uit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:26 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die hebben meer last van mij dan andersom
Maar The Things That Should Not Be heeft een rustig intro.quote:
then she's banging your head. Lekker manquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kwart over zeven op zondagochtend?
Goede opvoedingquote:
Opvoeding geslaagdquote:
Al vroeg een whiplash.quote:
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:26 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind deurdonderen leuk. Ik laat mezelf wel uit.
oerendhard kan nog, is een leuk verhaaltje...maar dit is werkelijk alleen voor keerlsquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:26 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind deurdonderen leuk. Ik laat mezelf wel uit.
Dat was genot jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat een prachtig heerlijk geweld was dat
Die show op Pinkpop was onvergetelijk na dat noodweer.
Er zijn dan ook geen vrouwen op internetquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
oerendhard kan nog, is een leuk verhaaltje...maar dit is werkelijk alleen voor keerls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |