SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja, omdat Radio 2 het niet aandurft om andere klassiekers van Radiohead op primetime te draaien. Het grote publiek gaat zo nooit ontdekken dat ze zat nummers hebben gemaakt met meer eeuwigheidswaarde dan Creep.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nou ja, ik had het er gisteren nog over... blijkbaar zit het grote publiek niet te wachten op Radiohead en hun 'betere' nummers. Nu staan Street Spirit en Paranoid Android nog steeds relatief hoog, maar als je op de betere muzieksites kijkt, zou je verwacht dat die nummers makkelijk top 50 moeten kunnen scoren. Maar blijkbaar gewoon niet en houdt het grote publiek dus meer van Creep.
Wat ik me overigens best voor kan stellen.
Dagodick wel.quote:
Paranoid Android was gewoon primetime hoor. En Street Spirit heeft ook meermaals rond plek 100 gestaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, omdat Radio 2 het niet aandurft om andere klassiekers van Radiohead op primetime te draaien. Het grote publiek gaat zo nooit ontdekken dat ze zat nummers hebben gemaakt met meer eeuwigheidswaarde dan Creep.
Essnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja, goeie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:48 schreef MTheBassman het volgende:
Deze staat veel te hoog. Heb hier niet veel mee. Ff rookpauze, want dat AHOE AHOE straks van Normaal hoef ik ook niet te horen.
Soms snap ik niet waarom jij naar de top 2000 luistert.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, omdat Radio 2 het niet aandurft om andere klassiekers van Radiohead op primetime te draaien. Het grote publiek gaat zo nooit ontdekken dat ze zat nummers hebben gemaakt met meer eeuwigheidswaarde dan Creep.
Alleen voor jezelf danquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:49 schreef koffieleuk het volgende:
2 uur 's nacht met wat drank op klinkt hij beter
De hits.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef zorro28 het volgende:
Dit deel vd lijst wordt standaard gevormd door middle-of-the-road nummers die veel te hoog staan.
Voorsprong? GOED BEZIG MENSEN!quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
We zitten weer op 35 min. t.o.v. 2017.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb een nieuwe tactiek; ik verwerk de namen van mormel 1 en 2 in de teksten.
Zeer effectief
Ik hoor het.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:49 schreef skysherrif het volgende:
Misschien niet top100 maar wel een nummer dat ik keihard vals mee blèr
Zoals nu
quote:
In rainbows is ook de mooiste imoquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef Guanabana het volgende:
Maar er staat echt niets van ná OK Computer in. Toen is het grote publiek blijkbaar allemaal afgehaakt. Terwijl In Rainbows misschien wel hun beste album is.
Voor of achter?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
We gaan dat gemakkelijk halen johquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
Iedereen die het hoort is dan waarschijnlijk in dezelfde toestandquote:
Voor of achter?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
di ki di ki dunquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
Truequote:Op dinsdag 31 december 2019 14:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Iedereen die het hoort is dan waarschijnlijk in dezelfde toestand
Claudio was 1 van mijn eerste wielerheldenquote:
Ik heb liever Heaven from here of Revolution of Karma Killer in de lijst maar dan kan ik hopen tot ik een ons weeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:51 schreef DireStraits7 het volgende:
Tja, ik heb Angels te vaak gehoord. Ik heb liever Feel dan.
Ik ga ff op de plee zittenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:52 schreef Hamlapjes het volgende:
En zitten we al klaar voor de eerste Normaal in deze top 100?
Ik wil ook vrienden die van karaoke houdenquote:
JAAAquote:
Gaat primaquote:
Revolutionquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb liever Heaven from here of Revolution of Karma Killer in de lijst maar dan kan ik hopen tot ik een ons weeg.
Volgend jaar karaoke meet allesquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik wil ook vrienden die van karaoke houden
die van karaook* houdenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Allemaal karaoke in het café tijdens Rick.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgend jaar karaoke meet alles
Oh ja dat zijn wel makkelijke namenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gaat primaSalem en Luus (Lucifer) kan je bijna overal inproppen
quote:
Vreet dan ook niets meer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:53 schreef Pino112 het volgende:
Owh, net te vroeg terug.
Kutboeren, optyfen met je zooi. En je bedrijf.
Coolquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Claudio was 1 van mijn eerste wielerhelden
Ach, deze stond er altijd al inquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef Airenu het volgende:
Ben al die boerenmuziek ondertussen wel erg zat
Dit is fantastische muziek!quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit is gewoon domme muziek.
Deurdonderen is nog wel aardig.
Ja, maar die ging nooit zo hard eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Norton, da's toch dat antivirusprogramma?
Chiappucci was een held inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Cool. Die was eigenlijk net voor mijn tijd, maar door alle verhalen van mijn vader werd ik alsnog fan.
Das mallwerequote:Op dinsdag 31 december 2019 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar die ging nooit zo hard eigenlijk
Laatst vloog er nog een boerenkool door de winkelruit. En er volgende een meloen in de baas zijn snuit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Groenteboeren zijn prima ja, maar die hoor je met de protesten amper.
Een monotone riff en continu oe-oe-oe-oerend hard roepen? Oké.quote:
Waarom ruimt ie dit virus niet op danquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Norton, da's toch dat antivirusprogramma?
Weet ik, maakt het niet minder ergquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, deze stond er altijd al in
OEHOEHOEHOEHquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een monotone riff en continu oe-oe-oe-oerend hard roepen? Oké.
Dit inderdaad. Lekker ontsnappen en daarna de rest erachter laten komen dat je eigenlijk veel beter bent dan ze dachtenquote:
Bertus en Tinus gingen uiteindelijk niet meer oerend hard, dus misschien werkt het tochquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom ruimt ie dit virus niet op dan
Is ook gewoon zoquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Is ook een leuker nummer, ja ik weet het, ik zei leuker.
toen was dat normaalquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is niet eens de hoogste positie ooit. In beginjaren stond dit standaard in de top 100
Waarvoor alle lof.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Groenteboeren zijn prima ja, maar die hoor je met de protesten amper.
Volgend jaar naar de top 50!quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is niet eens de hoogste positie ooit. In beginjaren stond dit standaard in de top 100
laat dat maar zitten jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:56 schreef DireStraits7 het volgende:
Zo'n sitdown is toch wel de vervelendste feesthype van dit decennium. Hopelijk laten we die dan ook gewoon in 2019.
Het is ook appels met peren vergelijkenquote:
witlof?quote:
Mooi 'ze hebben betere'-uurtje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
87 Private Investigations Dire Straits 1982
86 Iron Sky Paolo Nutini 2014
85 Master Of Puppets Metallica 1986
84 Deurdonderen (Live) Normaal 1982
83 Creep Radiohead 1992
82 Bridge Over Troubled Water Simon & Garfunkel 1970
81 Whole Lotta Rosie AC/DC 1978
80 Clocks Coldplay 2003
79 Somebody To Love (Live) George Michael & Queen 1993
78 Under The Bridge Red Hot Chili Peppers 1991
Deden wij al in de zeroesquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:56 schreef DireStraits7 het volgende:
Zo'n sitdown is toch wel de vervelendste feesthype van dit decennium. Hopelijk laten we die dan ook gewoon in 2019.
Ook nog wel schoolfeestenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:56 schreef Evertjan het volgende:
Kan mij nog wel wat schuurfeesten herinneren waar als dit nummer voorbij kwam het dak er van ging
Ik peer er tussen uitquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is ook appels met peren vergelijken
De laatste jaren komt het toch vaker terug dan tien jaar terug heb ik het idee.quote:
*HIGH FIVE*quote:
ESS! Het ging zo goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:59 schreef essnhills het volgende:
87 Private Investigations Dire Straits
86 Iron Sky Paolo Nutini
85 Master Of Puppets Metallica
84 Deurdonderen (Live) Normaal:'l
83 Creep Radiohead
82 Bridge Over Troubled Water Simon & Garfunkel![]()
![]()
81 Whole Lotta Rosie AC/DC
80 Clocks Coldplay
79 Somebody To Love (Live) George Michael & Queen![]()
78 Under The Bridge Red Hot Chili Peppers
57quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
1000 Klassiekers (radio 2, Belgie)
Waarom zou je dat willn?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:59 schreef ChatGirl het volgende:
Prima uur, maar ik wil ook Dinner For One kijken.
Keuzes, keuzes
Tradiesiequote:
Een enorme bak herrie, maar dan wel van het goede soortquote:
België is een smaquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
57
Afscheid Nemen Bestaat Niet
Marco Borsato
Ze moeten vooral voor een Nexit gaan inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ging door de boeren helemaal niet oerend hard. Integendeel
Maar ik deed het met liefde voor hun subsidie.
QFTquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
Stelling: Master of Puppets is de Bohemian Rhapsody van thrash metal.
ook vierschanzentoernee?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
Morgen lekker skieen kijken terwijl ik dat normaal nooit kijk
#traditie
Kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
Pittige waarheden hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
*HIGH FIVE*quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Toch zeker 2 uur effectief gewerkt vandaag
Ahja, nu weet ik welke het is!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een enorme bak herrie, maar dan wel van het goede soort![]()
Eerst nieuwjaarsconcert, dan skispringenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
#traditie
quote:
Het vorige uurtje was niet voor niets een unicum hèquote:
Wat is het nieuwjaarsconcert voor muziekquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Eerst nieuwjaarsconcert, dan skispringen
Ik denk dat dat behalve One (Metallica) mijn grootste genotplaat gaat worden. Ik kan niet in woorden beschrijven hoe geweldig ik dat nummer vind.quote:
Vannacht de buurvrouw zoenen, doe ik anders ook nooit...quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
#traditie
Touchéquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het vorige uurtje was niet voor niets een unicum hè
En is jouw traditie ook dat je ieder jaar aan medekijkers moet uitleggen hoe de puntentelling werkt?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
#traditie
Ze zagen er geen brood meer inquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe rude om iemand op 31 december te ontslaan. Gunstige ontslagregels nog zeker?
Nee dat snap ik zelf ook nog steeds nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En is jouw traditie ook dat je ieder jaar aan medekijkers moet uitleggen hoe de puntentelling werkt?
Dat heb ik dus met Telegraph Road van Dire Straisquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat dat behalve One (Metallica) mijn grootste genotplaat gaat worden. Ik kan niet in woorden beschrijven hoe geweldig ik dat nummer vind.
Morgen Van Gerwen wereldkampioen zien worden, ook traditiequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
#traditie
@heywoodu leg eens uit bitte 🥺quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee dat snap ik zelf ook nog steeds niet
Morgen vanaf 11.15quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is het nieuwjaarsconcert voor muziek
Ik vind het gewoon leuk om te CSL'en en hier een beetje te ouwehoerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Soms snap ik niet waarom jij naar de top 2000 luistert.
Zit te twijfelen tussen MoP en Killing In The Namequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat dat behalve One (Metallica) mijn grootste genotplaat gaat worden. Ik kan niet in woorden beschrijven hoe geweldig ik dat nummer vind.
Ik zou wright ook prima vindenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Morgen Van Gerwen wereldkampioen zien worden, ook traditie
Wright is een chokergod in finales. Zie m graag weer falenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou wright ook prima vinden
Jep. Telegraph Road is al jaren het hoogtepunt van de T2000.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Telegraph Road van Dire Strais
Klassiek, altijd mooiquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgen vanaf 11.15
Rechtstreeks verslag van het traditionele nieuwjaarsconcert.
Johan Strauss en tijdgenoten staan centraal in het traditionele Nieuwjaarsconcert door de Wiener Philharmoniker. Op de bok in de Musikverein in Wenen staat de Let Andris Nelsons. De chef-dirigent van de Boston Symphony Orchestra en 'Kapellmeister' van het Gewandhausorchester in Leipzig maakt zijn debuut bij het Nieuwjaarsconcert.
Haha ik bedoel primetime door het jaar heenquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Paranoid Android was gewoon primetime hoor. En Street Spirit heeft ook meermaals rond plek 100 gestaan.
KITN is ook geweldig headbangen, maar geen meesterwerk a la MoPquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zit te twijfelen tussen MoP en Killing In The Name
Nee het is alleen doctorquote:
Nou ten eerste is het geen skieeën, maar schansspringen. Ten tweede: zo ver mogelijk springen = betere punten. Bij slechte wind krijg je er wat punten bij (want moeilijker om ver te springen) en vice versa.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
@:heywoodu leg eens uit bitte 🥺
Ga dan subiet naar of hofermanquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef Isorden het volgende:
IK BEN ECHT AL DIE RECLAMES KOTS EN KOTS BEU
Bedankt!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ten eerste is het geen skieeën, maar schansspringen. Ten tweede: zo ver mogelijk springen = betere punten. Bij slechte wind krijg je er wat punten bij (want moeilijker om ver te springen) en vice versa.
Which doctor?quote:
QFTquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Telegraph Road van Dire Strais
Close, but no cigar.quote:
MultifoCAAAAAALe bril.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef Isorden het volgende:
Ben KITN wat later begonnen te waarderen, dus misschien is het wel recency bias.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
KITN is ook geweldig headbangen, maar geen meesterwerk a la MoP
Neem een voedselbon en praat met godquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef Isorden het volgende:
En ten derde: de schoonheid van je sprong telt ook mee, want jurysport.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ten eerste is het geen skieeën, maar schansspringen. Ten tweede: zo ver mogelijk springen = betere punten. Bij slechte wind krijg je er wat punten bij (want moeilijker om ver te springen) en vice versa.
Hadden we dit gesprek gister niet ook al?quote:
Albertooooquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
OMEKOT NEE!quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef skysherrif het volgende:
Er schijnt ook een schansspringende wielrenner te zijn
WISTEN JULLIE DAT????!
Neequote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef skysherrif het volgende:
Er schijnt ook een schansspringende wielrenner te zijn
WISTEN JULLIE DAT????!
En de landing ook vooralquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En ten derde: de schoonheid van je sprong telt ook mee, want jurysport.
Dit is ook zo verdomd mooiquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef essnhills het volgende:
Omdat het kan gooi ik gewoon nog een 'oooohh deze' erin
Ja je moet wel landen. Anders telt het niet,quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Op dinsdag 31 december 2019 15:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Mooiste outro die ooit gehoord hebquote:
Op 26, voor mij ook stemplaatGENOTquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Sultans of Swing komt nog toch, daar heb ik wel op gestemd.
Staat altijd rond top 10 geloof ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Sultans of Swing komt nog toch, daar heb ik wel op gestemd.
Ben benieuwd of we hem ook daadwerkelijk te horen krijgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Mooiste outro die ooit gehoord heb
Van de Grote Drie (Sultans, Brothers en deze) vind ik deze de saaiste imhoquote:
ZIEDEND.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:04 schreef Isorden het volgende:
U vergeet Telegraph Roadquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Van de Grote Drie (Sultans, Brothers en deze) vind ik deze de saaiste imho
Alsnog: Dire Straits× oneindig
Heeft zich nog een vierde broertje bij gewrongenquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Van de Grote Drie (Sultans, Brothers en deze) vind ik deze de saaiste imho
Alsnog: Dire Straits× oneindig
En Tunnel Of Lovequote:
PISWOEST ALLESquote:
Die zullen wel even pauze nemen om de klok te laten zien?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond van 20:30 tot 1:30 LOTR. Gaan ze dan 2 uur reclame uitzenden?![]()
;{
Die tijd is geweest, helaas. Maar Telegraph Road komt eraan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Staat altijd rond top 10 geloof ik
Mwah nee. Niet in die lijst.quote:
Dat hoeft toch ook maar 5 minuten te duren in totaal inclusief reclame.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die zullen wel even pauze nemen om de klok te laten zien?
Cultuurbarbaren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:10 schreef het_fokschaap het volgende:
kinderen zijn hier vuurwerk aan het afsteken tijdens PI
Zou wel humor zijn als ze dat niet doen en gewoon doorgaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die zullen wel even pauze nemen om de klok te laten zien?
Je weet dat die film 4 uur duurt?quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond van 20:30 tot 1:30 LOTR. Gaan ze dan 2 uur reclame uitzenden?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |