Deze wel! 100% Blackbird. Dacht eerst "och ja tuurlijk, geef je kind een briefje" maar ze had ook een shirt met zwarte vogeltjes aan, en zong het helemaal meequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben je nu positief over kinderen
Die mensen mogen gewoon niet meer meedoen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:38 schreef Szura het volgende:
Staat er eentje met een iPad te filmen!!!!
Ik kan alleen Vader Jacob en Boer daar ligt een kip in het waterquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:37 schreef houdjemond het volgende:
Enige nummer na fur Elise (ook naar vernoemd trouwens) dat ik kan op de piano. Wat ben ik compleet muzikaal talent-arm eigenlijk
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:38 schreef Isorden het volgende:
BIJNA BILLY JOEL STEMPLAAT HELICOPTER VIETNAM GENOT
Ik heb seks gehad vannacht. Ik zie alles wat positiever nu.quote:
Ik heb nog nóóit zo'n lief kind gezienquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godverdorie, dát was een lief kindje in het caféBlackbird helemaal meezingend, een briefje met Blackbird ophoudend én een wit shirt met zwarte vogeltjes aan
![]()
![]()
![]()
Dan kan je 2 nummers meer pianospelen dan dat ik kanquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:37 schreef houdjemond het volgende:
Enige nummer na fur Elise (ook naar vernoemd trouwens) dat ik kan op de piano. Wat ben ik compleet muzikaal talent-arm eigenlijk
Volledig gescript en ingestudeerd natuurlijk, olv haar hippe ouders.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Deze wel! 100% Blackbird. Dacht eerst "och ja tuurlijk, geef je kind een briefje" maar ze had ook een shirt met zwarte vogeltjes aan, en zong het helemaal mee
Ik denk niet dat de oorlogsveteranen daar zo'n genot van hebben gehadquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:38 schreef Isorden het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb nog nóóit zo'n lief kind gezien
Jan Jaap van der Walquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mensen mogen gewoon niet meer meedoen wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik kan alleen Vader Jacob en Boer daar ligt een kip in het water
MAAR IK VERDOMME WELquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de oorlogsveteranen daar zo'n genot van hebben gehad
Lekker drinken en crack roken jongen, vergeet je zorgen en je PTSSquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de oorlogsveteranen daar zo'n genot van hebben gehad
Speel je iets anders? Instrumenten dan hequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kan je 2 nummers meer pianospelen dan dat ik kan
De beste plaat van Billy, die moeten ze ruilen met dat Piano gezeverquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:38 schreef Isorden het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:40 schreef BillDauterive het volgende:
House of the Rising Sun had ook wel op 1 mogen staan van me.
100% Gelijk jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De beste plaat van Billy, die moeten ze ruilen met dat Piano gezever
Ik blijf het een raadsel vinden hoe Piano Man zo hoog is komen te staan.quote:
Ah, de jaarlijkse wip op Oudjaarsdag achter de rug?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad vannacht. Ik zie alles wat positiever nu.
Nee. En dat is beter voor iedereen ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Speel je iets anders? Instrumenten dan he
Zo gezellig bij bruiloften en partijenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik blijf het een raadsel vinden hoe Piano Man zo hoog is komen te staan.
Zat dat ook niet in een NS reclame?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik blijf het een raadsel vinden hoe Piano Man zo hoog is komen te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |