Familie kun je niet uitkiezen. Je vrienden gelukkig welquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
Ja grappig he maar niet heus, blij dat ik ze uit mn leven heb gebannen.
Nee niet grappig en ik heb dat ook gedaan. Jeej wij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
Ja grappig he maar niet heus, blij dat ik ze uit mn leven heb gebannen.
Zelfs met 5 jaar al was ik een zorgend typje en mn zusje was mn alles, maar die oom maakte vaker van die onsmakelijke grapjes, een tante kreeg een baby, hij zou de kleine van boven halen en had voor de gein een pop in een dekentje gerold en toen laten vallen.... nou dan ben je echt ziek in je botte harses hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n opmerking maken over je zusje en op die leeftijd, is best wel lomp te noemen ja.
Dus dat en bevalt prima zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Familie kun je niet uitkiezen. Je vrienden gelukkig wel
Jeeeeyquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee niet grappig en ik heb dat ook gedaan. Jeej wij.
Die spoort nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef espri het volgende:
[..]
Zelfs met 5 jaar al was ik een zorgend typje en mn zusje was mn alles, maar die oom maakte vaker van die onsmakelijke grapjes, een tante kreeg een baby, hij zou de kleine van boven halen en had voor de gein een pop in een dekentje gerold en toen laten vallen.... nou dan ben je echt ziek in je botte harses hoor.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef espri het volgende:
[..]
Zelfs met 5 jaar al was ik een zorgend typje en mn zusje was mn alles, maar die oom maakte vaker van die onsmakelijke grapjes, een tante kreeg een baby, hij zou de kleine van boven halen en had voor de gein een pop in een dekentje gerold en toen laten vallen.... nou dan ben je echt ziek in je botte harses hoor.
Dat zeg ik, debiel, moet je die tante dus voorstellen, net bevallen en dan zo,n rotgeintje, zit je met al je hormonen enzo.quote:
Zo dat is wel heel erg bot zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef espri het volgende:
[..]
Hier geen mist, wel al heel veel vuurwerk heel de dag.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:02 schreef Recce het volgende:
Dikke mist nu al hier!Als er vuurwerk wordt afgestoken, ontstaat er nog dichtere mist en zie je bijna niets meer.
Letterlijk debiel, want kennelijk geen inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:02 schreef espri het volgende:
[..]
Dat zeg ik, debiel, moet je die tante dus voorstellen, net bevallen en dan zo,n rotgeintje, zit je met al je hormonen enzo.
Ik ging om half 12 boodschappen doen, zag de kerktoren niet eens. Nu is het helemaal helder.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:02 schreef Recce het volgende:
Dikke mist nu al hier!Als er vuurwerk wordt afgestoken, ontstaat er nog dichtere mist en zie je bijna niets meer.
Nou wat je humor noemt zeg. Ik denk dat ik hem een pets had gegeven.quote:
Vanmorgen zat het hier aartdig dicht maar nu heerlijk zonnetje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier geen mist, wel al heel veel vuurwerk heel de dag.
Ja want leuk enzo..quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
Letterlijk debiel, want kennelijk geen inlevingsvermogen
En zelf het hardst lachen waarschijnlijk
Ja, hier ook veel vuurwerk uiteraard.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier geen mist, wel al heel veel vuurwerk heel de dag.
Tsja, ik was 10 ofzo... maar ben blij dat ik hem nooit meer hoef te zien of meemaken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou wat je humor noemt zeg. Ik denk dat ik hem een pets had gegeven.
Vanmorgen lag ik nog op bed dus niet gezien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:05 schreef espri het volgende:
[..]
Vanmorgen zat het hier aartdig dicht maar nu heerlijk zonnetje.
Of gebruikt het als aansteeklont.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:05 schreef Voxs het volgende:
Buurjongen heeft op de parkeerplaats voor een bbq gezet... Of hij wil de plek vrijhouden, of hij is van paln te bbqen/fikkie stoken op straat
De fik erin.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:05 schreef Voxs het volgende:
Buurjongen heeft op de parkeerplaats voor een bbq gezet... Of hij wil de plek vrijhouden, of hij is van plan te bbqen/fikkie stoken op straat
Volgens het weerbericht zou het eerst wegtrekken inderdaad. Vanavond komt het weer terug.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ging om half 12 boodschappen doen, zag de kerktoren niet eens. Nu is het helemaal helder.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:05 schreef Voxs het volgende:
Buurjongen heeft op de parkeerplaats voor een bbq gezet... Of hij wil de plek vrijhouden, of hij is van plan te bbqen/fikkie stoken op straat
Ik stond vroeg naast mn bedje want half 9 therapie, komen we daar is alles donker en dicht... Wij bellen, was het pas om half 10.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vanmorgen lag ik nog op bed dus niet gezien.
Toestand hoor, gelukkig viel ik elke keer weer in slaap vanmorgen. Ik weet niet eens hoe het met de regels zit qua afsteken, maar ik vermoed zomaar dat de meeste daar toch schijt aan hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hier ook veel vuurwerk uiteraard.
Het is iets minder dik/ lijkt doordat de zon wil doorbreken. Maar vrij dicht nog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens het weerbericht zou het eerst wegtrekken inderdaad. Vanavond komt het weer terug.
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:06 schreef espri het volgende:
[..]
Tsja, ik was 10 ofzo... maar ben blij dat ik hem nooit meer hoef te zien of meemaken.
Gloeiende gloeiende begint lekker dan. Iedereen ook al over de zeik als de therapie begint.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:08 schreef espri het volgende:
[..]
Ik stond vroeg naast mn bedje want half 9 therapie, komen we daar is alles donker en dicht... Wij bellen, was het pas om half 10.![]()
Toen maar vast oliebollen en flappen gekocht, hoefde dat daarna niet meer.
Mooiquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:02 schreef Recce het volgende:
Welnee, ik had manlief als chauffeur, ik zat er rustig naast en toen zijn we maar verder gereden, we kwamen daarna tegelijk met de therapeut aan dus rustig kopje koffie gedronken eerst.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende begint lekker dan. Iedereen ook al over de zeik als de therapie begint.Gelukkig kon je bollen halen.
Ohw, gelukkig maar dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:12 schreef espri het volgende:
[..]
Welnee, ik had manlief als chauffeur, ik zat er rustig naast en toen zijn we maar verder gereden, we kwamen daarna tegelijk met de therapeut aan dus rustig kopje koffie gedronken eerst.
Volgens mij mag het pas vanaf 18.00 uur.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toestand hoor, gelukkig viel ik elke keer weer in slaap vanmorgen. Ik weet niet eens hoe het met de regels zit qua afsteken, maar ik vermoed zomaar dat de meeste daar toch schijt aan hebben.
Het vervelende is dat ademen ook moeilijk gaat worden. De luchtkwaliteit vannacht om 12 uur is hetzelfde als die in New Delhiquote:
Nou, dat is niet te merken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij mag het pas vanaf 18.00 uur.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:13 schreef espri het volgende:
Sta je dus al om 8.45 uur bij de oliebollenkraam, sta je al in een dubbele rij... Wow je zou er maar rond een uur of 13.00 moeten staan.
Je zou ze maar moeten bakken zoveel ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:13 schreef espri het volgende:
Sta je dus al om 8.45 uur bij de oliebollenkraam, sta je al in een dubbele rij... Wow je zou er maar rond een uur of 13.00 moeten staan.
Dat zijn misselijke dingen en heeft niets met een grap te maken. Je zou 'm 'voor de gein' van de trap duwen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef espri het volgende:
[..]
Vroeger gedaan, ook voor de brandweertkazerne..quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zou ze maar moeten bakken zoveel ...
Het begint hier nu langzaam minder dicht te worden. Hopelijk komt straks het zonnetje er nog even door als ik ga wandelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is iets minder dik/ lijkt doordat de zon wil doorbreken. Maar vrij dicht nog.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn misselijke dingen en heeft niets met een grap te maken. Je zou 'm 'voor de gein' van de trap duwen.
Ik ben benieuwd of straks iedereen z'n zuurverdiende vuurwerk in de mist gaat afsteken. Van vuurpijlen zie je dan alleen een verkleuring van de mist.quote:
Dat lijkt me helemaal erg, dat carbid.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is hier helaas nog glashelder en zonnig. Klootzakken met dat carbid de hele dag ook.
Precies, ook zoiets ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef mazaru het volgende:
Je zou maar nachtdienst hebben gehad en vannacht nog een dienst moeten draaien. Dan komt er van slapen heel weinig met al dat geknal denk ik.
Ook al zo'n achterlijke traditie. Je voelt het door je hele lijf trillen. Vloer trilt, ramen & radiatoren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal erg, dat carbid.
Mijn buurvrouw dus. Ze hebben schijt aan alles en iedereen. Als ze maar lawaai kunnen maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef mazaru het volgende:
Je zou maar nachtdienst hebben gehad en vannacht nog een dienst moeten draaien. Dan komt er van slapen heel weinig met al dat geknal denk ik.
Achterlijk ja. Goede omschrijving.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook al zo'n achterlijke traditie. Je voelt het door je hele lijf trillen. Vloer trilt, ramen & radiatoren.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik iets had waarmee het kon... Maar dat overleef je niet hier.
Ik ben er al bijna helemaal doorheen. Ik bewaar alleen m'n Cobra 8's voor vannacht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of straks iedereen z'n zuurverdiende vuurwerk in de mist gaat afsteken. Van vuurpijlen zie je dan alleen een verkleuring van de mist.
Ah, gaat dan de vuurtoren de lucht in?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er al bijna helemaal doorheen. Ik bewaar alleen m'n Cobra 8's voor vannacht.
Niet te ver van de voordeur anders vind je de weg terug niet meer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er al bijna helemaal doorheen. Ik bewaar alleen m'n Cobra 8's voor vannacht.
Ahw, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:27 schreef mootie het volgende:
Al 2 wandeltjes gedaan met Dikkie. Ze is ietwat aarzelend bij de deur, gaat dan vrolijk op pad. Zodra het geknal te veel of te dichtbij is draait ze om.
Maar niet eens racend naar huis, ze stapt wel stevig door.
Zijn daar nog brandweer- of politieauto’s waar je ze onder kan gooien?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:27 schreef mootie het volgende:
Al 2 wandeltjes gedaan met Dikkie. Ze is ietwat aarzelend bij de deur, gaat dan vrolijk op pad. Zodra het geknal te veel of te dichtbij is draait ze om.
Mijn kat ging onder m'n dekbed naast me liggen. Die is helemaal gesloopt van de zenuwen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:27 schreef mootie het volgende:
Zo sneu! Mijn katten hadden er weinig last van. Moby keek er graag naar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat ging onder m'n dekbed naast me liggen. Die is helemaal gesloopt van de zenuwen.
Misschien kan-ie eerst een cobra ergens naar binnen gooien en als de eilandsambulance dan komt, de hulpverleners bestoken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn daar nog brandweer- of politieauto’s waar je ze onder kan gooien?
Dit vind ik echt zo zielig..quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat ging onder m'n dekbed naast me liggen. Die is helemaal gesloopt van de zenuwen.
Die kan je het beste eerst een paar flinke klappen verkopen en als ze half bewusteloos op de grond liggen te bloeden, nog wat zwaar knalwerk naar ze gooien. Dan kan de avond niet meer stuk. Respect van al je vrienden ook en dan tips delen via Facebook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kan-ie eerst een cobra ergens naar binnen gooien en als de eilandsambulance dan komt, de hulpverleners bestoken.
Het bejaardentehuisquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, gaat dan de vuurtoren de lucht in?
Zo hoort dat in Nederland! Is traditie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die kan je het beste eerst een paar flinke klappen verkopen en als ze half bewusteloos op de grond liggen te bloeden, nog wat zwaar knalwerk naar ze gooien. Dan kan de avond niet meer stuk. Respect van al je vrienden ook en dan tips delen via Facebook.
Jeej, nog 3 dingen te gaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Afwas gedaan, badkamer schoon. Da's al 2/5 van het lijstje
Dat is balen. Pakje bij de buren?quote:
Eerstvolgende werkdagquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat is balen. Pakje bij de buren?
Ik ga bij moeders langs vanavond, maar verder klopt het beeld wel aardig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandalisme toejuichen met ironie en vanavond tijdens het vuurwerk met je kat in bed kruipen. Zo ken ik de fokker weer
quote:Bij een brandweerkazerne in Den Haag
zijn kraaienpoten gestrooid,waardoor de
banden van de brandweerwagens lek
zouden raken als er uitgerukt wordt bij
een noodoproep.De brandweer wil nu niet
reageren op het incident.De gemeente
Den Haag laat weten de actie volstrekt
verwerpelijk te vinden.
Ik kruip met denkbeeldige kat het bed in en ga lezen ofzo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga bij moeders langs vanavond, maar verder klopt het beeld wel aardig.
Watquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]Dat had zelfs Scrut niet kunnen verzinnen.
Je kunt ook naar Claudia de Breij kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kruip met denkbeeldige kat het bed in en ga lezen ofzo.
Als je me dood wil hebben mag je het ook gewoon zeggen he?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Claudia de Breij kijken.
Ja, ik denk het.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Watdat is toch van het zotte? Duindorpers?
Ziekelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:50 schreef Recce het volgende:
Wat een idioten bestaan er toch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:50 schreef Recce het volgende:
Nee, we hebben jouw commentaar wel nodig hoor!quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je me dood wil hebben mag je het ook gewoon zeggen he?
He, doesliefquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Claudia de Breij kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |