Ik stond vroeg naast mn bedje want half 9 therapie, komen we daar is alles donker en dicht... Wij bellen, was het pas om half 10.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vanmorgen lag ik nog op bed dus niet gezien.
Toestand hoor, gelukkig viel ik elke keer weer in slaap vanmorgen. Ik weet niet eens hoe het met de regels zit qua afsteken, maar ik vermoed zomaar dat de meeste daar toch schijt aan hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hier ook veel vuurwerk uiteraard.
Het is iets minder dik/ lijkt doordat de zon wil doorbreken. Maar vrij dicht nog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens het weerbericht zou het eerst wegtrekken inderdaad. Vanavond komt het weer terug.
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:06 schreef espri het volgende:
[..]
Tsja, ik was 10 ofzo... maar ben blij dat ik hem nooit meer hoef te zien of meemaken.
Gloeiende gloeiende begint lekker dan. Iedereen ook al over de zeik als de therapie begint.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:08 schreef espri het volgende:
[..]
Ik stond vroeg naast mn bedje want half 9 therapie, komen we daar is alles donker en dicht... Wij bellen, was het pas om half 10.![]()
Toen maar vast oliebollen en flappen gekocht, hoefde dat daarna niet meer.
Mooiquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:02 schreef Recce het volgende:
Dikke mist nu al hier!Als er vuurwerk wordt afgestoken, ontstaat er nog dichtere mist en zie je bijna niets meer.
Welnee, ik had manlief als chauffeur, ik zat er rustig naast en toen zijn we maar verder gereden, we kwamen daarna tegelijk met de therapeut aan dus rustig kopje koffie gedronken eerst.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende begint lekker dan. Iedereen ook al over de zeik als de therapie begint.Gelukkig kon je bollen halen.
Ohw, gelukkig maar dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:12 schreef espri het volgende:
[..]
Welnee, ik had manlief als chauffeur, ik zat er rustig naast en toen zijn we maar verder gereden, we kwamen daarna tegelijk met de therapeut aan dus rustig kopje koffie gedronken eerst.
Volgens mij mag het pas vanaf 18.00 uur.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toestand hoor, gelukkig viel ik elke keer weer in slaap vanmorgen. Ik weet niet eens hoe het met de regels zit qua afsteken, maar ik vermoed zomaar dat de meeste daar toch schijt aan hebben.
Het vervelende is dat ademen ook moeilijk gaat worden. De luchtkwaliteit vannacht om 12 uur is hetzelfde als die in New Delhiquote:
Nou, dat is niet te merken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij mag het pas vanaf 18.00 uur.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:13 schreef espri het volgende:
Sta je dus al om 8.45 uur bij de oliebollenkraam, sta je al in een dubbele rij... Wow je zou er maar rond een uur of 13.00 moeten staan.
Je zou ze maar moeten bakken zoveel ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:13 schreef espri het volgende:
Sta je dus al om 8.45 uur bij de oliebollenkraam, sta je al in een dubbele rij... Wow je zou er maar rond een uur of 13.00 moeten staan.
Dat zijn misselijke dingen en heeft niets met een grap te maken. Je zou 'm 'voor de gein' van de trap duwen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef espri het volgende:
[..]
Zelfs met 5 jaar al was ik een zorgend typje en mn zusje was mn alles, maar die oom maakte vaker van die onsmakelijke grapjes, een tante kreeg een baby, hij zou de kleine van boven halen en had voor de gein een pop in een dekentje gerold en toen laten vallen.... nou dan ben je echt ziek in je botte harses hoor.
Vroeger gedaan, ook voor de brandweertkazerne..quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zou ze maar moeten bakken zoveel ...
Het begint hier nu langzaam minder dicht te worden. Hopelijk komt straks het zonnetje er nog even door als ik ga wandelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is iets minder dik/ lijkt doordat de zon wil doorbreken. Maar vrij dicht nog.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn misselijke dingen en heeft niets met een grap te maken. Je zou 'm 'voor de gein' van de trap duwen.
Ik ben benieuwd of straks iedereen z'n zuurverdiende vuurwerk in de mist gaat afsteken. Van vuurpijlen zie je dan alleen een verkleuring van de mist.quote:
Dat lijkt me helemaal erg, dat carbid.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is hier helaas nog glashelder en zonnig. Klootzakken met dat carbid de hele dag ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |