Nee niet grappig en ik heb dat ook gedaan. Jeej wij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
Ja grappig he maar niet heus, blij dat ik ze uit mn leven heb gebannen.
Zelfs met 5 jaar al was ik een zorgend typje en mn zusje was mn alles, maar die oom maakte vaker van die onsmakelijke grapjes, een tante kreeg een baby, hij zou de kleine van boven halen en had voor de gein een pop in een dekentje gerold en toen laten vallen.... nou dan ben je echt ziek in je botte harses hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n opmerking maken over je zusje en op die leeftijd, is best wel lomp te noemen ja.
Dus dat en bevalt prima zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Familie kun je niet uitkiezen. Je vrienden gelukkig wel
Jeeeeyquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee niet grappig en ik heb dat ook gedaan. Jeej wij.
Die spoort nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef espri het volgende:
[..]
Zelfs met 5 jaar al was ik een zorgend typje en mn zusje was mn alles, maar die oom maakte vaker van die onsmakelijke grapjes, een tante kreeg een baby, hij zou de kleine van boven halen en had voor de gein een pop in een dekentje gerold en toen laten vallen.... nou dan ben je echt ziek in je botte harses hoor.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef espri het volgende:
[..]
Zelfs met 5 jaar al was ik een zorgend typje en mn zusje was mn alles, maar die oom maakte vaker van die onsmakelijke grapjes, een tante kreeg een baby, hij zou de kleine van boven halen en had voor de gein een pop in een dekentje gerold en toen laten vallen.... nou dan ben je echt ziek in je botte harses hoor.
Dat zeg ik, debiel, moet je die tante dus voorstellen, net bevallen en dan zo,n rotgeintje, zit je met al je hormonen enzo.quote:
Zo dat is wel heel erg bot zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef espri het volgende:
[..]
Hier geen mist, wel al heel veel vuurwerk heel de dag.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:02 schreef Recce het volgende:
Dikke mist nu al hier!Als er vuurwerk wordt afgestoken, ontstaat er nog dichtere mist en zie je bijna niets meer.
Letterlijk debiel, want kennelijk geen inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:02 schreef espri het volgende:
[..]
Dat zeg ik, debiel, moet je die tante dus voorstellen, net bevallen en dan zo,n rotgeintje, zit je met al je hormonen enzo.
Ik ging om half 12 boodschappen doen, zag de kerktoren niet eens. Nu is het helemaal helder.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:02 schreef Recce het volgende:
Dikke mist nu al hier!Als er vuurwerk wordt afgestoken, ontstaat er nog dichtere mist en zie je bijna niets meer.
Nou wat je humor noemt zeg. Ik denk dat ik hem een pets had gegeven.quote:
Vanmorgen zat het hier aartdig dicht maar nu heerlijk zonnetje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier geen mist, wel al heel veel vuurwerk heel de dag.
Ja want leuk enzo..quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
Letterlijk debiel, want kennelijk geen inlevingsvermogen
En zelf het hardst lachen waarschijnlijk
Ja, hier ook veel vuurwerk uiteraard.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier geen mist, wel al heel veel vuurwerk heel de dag.
Tsja, ik was 10 ofzo... maar ben blij dat ik hem nooit meer hoef te zien of meemaken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou wat je humor noemt zeg. Ik denk dat ik hem een pets had gegeven.
Vanmorgen lag ik nog op bed dus niet gezien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:05 schreef espri het volgende:
[..]
Vanmorgen zat het hier aartdig dicht maar nu heerlijk zonnetje.
Of gebruikt het als aansteeklont.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:05 schreef Voxs het volgende:
Buurjongen heeft op de parkeerplaats voor een bbq gezet... Of hij wil de plek vrijhouden, of hij is van paln te bbqen/fikkie stoken op straat
De fik erin.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:05 schreef Voxs het volgende:
Buurjongen heeft op de parkeerplaats voor een bbq gezet... Of hij wil de plek vrijhouden, of hij is van plan te bbqen/fikkie stoken op straat
Volgens het weerbericht zou het eerst wegtrekken inderdaad. Vanavond komt het weer terug.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ging om half 12 boodschappen doen, zag de kerktoren niet eens. Nu is het helemaal helder.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:05 schreef Voxs het volgende:
Buurjongen heeft op de parkeerplaats voor een bbq gezet... Of hij wil de plek vrijhouden, of hij is van plan te bbqen/fikkie stoken op straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |