Plasfles en laptop ook mee?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rugtas met bier ingepakt ik vertrek nu baar mijn bunker
Veel plezier daar, BDS!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rugtas met bier ingepakt ik vertrek nu baar mijn bunker
Och gebeurt vanzelf. Kerst wordt steeds vaker winterfeest genoemd, en wie gaat er nog naar de kerk?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien tijd om de boel weer te ontleden, dat schept duidelijkheid
De herdertjes zullen niet midden in de winter in het veld liggen te slapen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt idd, sommige kerstliederen verwijzen er zelfs naar.
Alleen door de Liddlquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Och gebeurt vanzelf. Kerst wordt steeds vaker winterfeest genoemd, en wie gaat er nog naar de kerk?
Mijn zus moest altijd huilen bij dat liedje. Zo zielig voor die herdertjes!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
De herdertjes zullen niet midden in de winter in het veld liggen te slapen.
Ik heb meer medelijden met die arme schaapjesquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn zus moest altijd huilen bij dat liedje. Zo zielig voor die herdertjes!
Niemand in mijn omgeving, voor zover ik weetquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Och gebeurt vanzelf. Kerst wordt steeds vaker winterfeest genoemd, en wie gaat er nog naar de kerk?
Jemig! Moeten we die ook al gaan boycotten!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:46 schreef espri het volgende:
[..]
En door appie vanwege de winterdorphuisjes.
Belachelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik begreep dat op scholen die discussie ook al gaande is.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
De herdertjes zullen niet midden in de winter in het veld liggen te slapen.
Ik was 5 en mijn zusje 6 maanden rond kerst, de film van mozes in het mandje op het water, leuke ooms die zeiden, kijk daar gaat je zusje.... ik herinner me nog dat ik helemaal overstuur was....quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn zus moest altijd huilen bij dat liedje. Zo zielig voor die herdertjes!
Laag laag laag laagquote:
Niemand meer naar de Appiequote:Op dinsdag 31 december 2019 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jemig! Moeten we die ook al gaan boycotten!
Sorry, maar ik schoot toch in de lach.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:48 schreef espri het volgende:
[..]
Ik was 5 en mijn zusje 6 maanden rond kerst, de film van mozes in het mandje op het water, leuke ooms die zeiden, kijk daar gaat je zusje.... ik herinner me nog dat ik helemaal overstuur was....
Ik ben niet fanatiek gelovig. Maar kerst zal voor mij altijd een christelijke betekenis houden. En ik zie ook geen enkele reden om dat te gaan veranderen. We laten ons veel te veel meeslepen met al die toegeeflijkheid.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ach. geldt voor jou de christelijke betekenis van kerst nog?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sorry, maar ik schoot toch in de lach.
Maar ook erg glappig he?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was ook een erg lomp grapje.
Dan blijf jij het kerst noemen, prima. Ik kan me er niet zo heel druk over maken. Kerst is ons ooit opgedrongen door de katholieke kerk, die macht neemt nu af, logisch. Dingen veranderen nu eenmaal, soit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben niet fanatiek gelovig. Maar kerst zal voor mij altijd een christelijke betekenis houden. En ik zie ook geen enkele reden om dat te gaan veranderen. We laten ons veel te veel meeslepen met al die toegeeflijkheid.
Hey sjokolaatjequote:Op dinsdag 31 december 2019 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mogge, mijn 2e bakkie komt er zo aan.
Ik zie toch heel andere zaken waardoor het geen kerst meer genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan blijf jij het kerst noemen, prima. Ik kan me er niet zo heel druk over maken. Kerst is ons ooit opgedrongen door de katholieke kerk, die macht neemt nu af, logisch. Dingen veranderen nu eenmaal, soit.
Wat mij betreft mogen ze alle feestdagen afschaffen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan blijf jij het kerst noemen, prima. Ik kan me er niet zo heel druk over maken. Kerst is ons ooit opgedrongen door de katholieke kerk, die macht neemt nu af, logisch. Dingen veranderen nu eenmaal, soit.
Dat waren gewoon lompe boeren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor de ooms wel.![]()
En voor mij.![]()
Ja grappig he maar niet heus, blij dat ik ze uit mn leven heb gebannen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook van die fijne familieleden.
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt sowieso vrijquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze alle feestdagen afschaffen.
Zo'n opmerking maken over je zusje en op die leeftijd, is best wel lomp te noemen ja.quote:
Familie kun je niet uitkiezen. Je vrienden gelukkig welquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
Ja grappig he maar niet heus, blij dat ik ze uit mn leven heb gebannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |