Hier schijnt ook nog steeds de zonquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor dingen over mist, maar hier is het kraakhelder.
Dankbaar zijn dat al dat gedoe voorbij isquote:
Traditie die we erin houden!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo dol op, maar gooi er wel een scheutje 43 in
Die gaat hier iets voor middernacht open.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de champagne om 24.00 uur?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik welEn de conclusie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou jammer zijn als het vannacht zo mistig is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Hier behoorlijk mistig vanmorgen, nu valt het mee
Ik ga dit NIET noteren...quote:
Hier wel volgens Frank Deboosere.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als het vannacht zo mistig is.
Zekerquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als het vannacht zo mistig is.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik welAls je dat soort wijzigingen meetelt naar het begin vd tijdstelling dan is Jezus in maart 0006 geboren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja, ondanks alle ellende en protesten. Schandalig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
Het is toch onbegrijpelijk dat die vuurwerkshow in Sydney doorgaat?
Jezus is inderdaad ergens in het voorjaar geborenquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je dat soort wijzigingen meetelt naar het begin vd tijdstelling dan is Jezus in maart 0006 geboren.
Misschien tijd om de boel weer te ontleden, dat schept duidelijkheidquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Jezus is inderdaad ergens in het voorjaar geboren
Kerst is op een gegeven moment samengevoegd met het Germaanse midwinterfeest, waar ook de kerstboom vandaan komt.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rugtas met bier ingepakt ik vertrek nu baar mijn bunker
Klopt idd, sommige kerstliederen verwijzen er zelfs naar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Jezus is inderdaad ergens in het voorjaar geboren
Kerst is op een gegeven moment samengevoegd met het Germaanse midwinterfeest, waar ook de kerstboom vandaan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |