quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:48 schreef Appeltje het volgende:
[..]
En' s nachts de chauffeur wakker maken als hij wegdommelde achter het stuur
Nee hoor nooit meegemaakt. Wel de reisleider een wakkermaakkusje gevenquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:48 schreef Appeltje het volgende:
[..]
En' s nachts de chauffeur wakker maken als hij wegdommelde achter het stuur
Nu al? En ik tikte al zo weinig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:49 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Daar is ook een ander topic voor?
Wtf?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er waren inderdaad ook leuke momenten. Zoals de vrouw die heel bedeesd vroeg of ze even aan mijn hoofd mocht voelen.![]()
Ze was al zo aan het gluren en bij een stop vroeg ze of ze even aan mijn kale kop mocht voelen, omdat ze dat nog nooit had gedaan en benieuwd was hoe het aanvoelde.quote:
Wij wel, chauffeur was blij dat mijn man hem 'wakker' maakte (en helemaal ontdaan dat hij was weggedommeld). Hij ging gelijk afwisselen met zijn collega.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee hoor nooit meegemaakt. Wel de reisleider een wakkermaakkusje geven
En gelijk haar telefoonnummer gegeven?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze was al zo aan het gluren en bij een stop vroeg ze of ze even aan mijn kale kop mocht voelen, omdat ze dat nog nooit had gedaan en benieuwd was hoe het aanvoelde.![]()
Nou, dat plezier heb ik haar maar gegeven.
Tik maar vrolijk door, ik mag je graag lezenquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nu al? En ik tikte al zo weinig.
Dan heb je toch weer iemand gelukkig gemaaktquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze was al zo aan het gluren en bij een stop vroeg ze of ze even aan mijn kale kop mocht voelen, omdat ze dat nog nooit had gedaan en benieuwd was hoe het aanvoelde.![]()
Nou, dat plezier heb ik haar maar gegeven.
Levensgevaarlijk zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:56 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Wij wel, chauffeur was blij dat mijn man hem 'wakker' maakte (en helemaal ontdaan dat hij was weggedommeld). Hij ging gelijk afwisselen met zijn collega.
Ik was met mijn vriendin.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:57 schreef Appeltje het volgende:
[..]
En gelijk haar telefoonnummer gegeven?
Ik ben ooit wakker gekust op een housepartyquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee hoor nooit meegemaakt. Wel de reisleider een wakkermaakkusje geven
Nee, was heel zacht hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een wilde verhalen allemaal.
Dan zal je vriendin ook vreemd hebben gekeken, dat een wildvreemde vrouw even aan je wil zittenquote:
Vast wel, of feest je nooit?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen wilde feestverhalen.
Nou...quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een wilde verhalen allemaal.
It wasn't mequote:Op dinsdag 31 december 2019 12:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ooit wakker gekust op een houseparty
Wil je echt weten wat ik denk?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef D. het volgende:
Oja, wat vinden jullie, is 0:01u nog oudjaarsavond, of toch meer 1 januari?
Nieuwjaarsnacht!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef D. het volgende:
Dat is echt wel een lastige vraag!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef D. het volgende:
Anders vroeg ik het nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je echt weten wat ik denk?
Dan is het gewoon al 1 januariquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef D. het volgende:
Pasta?quote:
Compleet meningloos eigenlijk. Volgens westerse normen is het dan toch echt 1 januari. Als je de Joodse traditie aanhoudt dan begint een nieuwe dag bij zonsondergang. De natuur zegt juist bij zonsopgang.quote:
Alles na 00:00 is nieuwquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef D. het volgende:
Dank je, dat helptquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Compleet meningloos eigenlijk. Volgens westerse normen is het dan toch echt 1 januari. Als je de Joodse traditie aanhoudt dan begint een nieuwe dag bij zonsondergang. De natuur zegt juist bij zonsopgang.
Verzin wat. Het zijn maar regels lang geleden opgelegd.
Serieusquote:
Ik postte vannacht na 0:00u nog, dat was voor mij nog maandagavondquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is op andere dagen toch ook gewoon na 00:01 de volgende dag
Lekker knopen doorhakken zoquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je? Het ligt allemaal maar net aan bij welke groep je wilt horen. En of je uberhaupt bij een groep wil horen en welke "regels" je wilt volgen.
De datum op je pc veranderde waarschijnlijk ook nog nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik postte vannacht na 0:00u nog, dat was voor mij nog maandagavond
Als het nog niet voelt als nacht, dan is het inderdaad gewoon nog avondquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik postte vannacht na 0:00u nog, dat was voor mij nog maandagavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |