Precies, ook zoiets ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef mazaru het volgende:
Je zou maar nachtdienst hebben gehad en vannacht nog een dienst moeten draaien. Dan komt er van slapen heel weinig met al dat geknal denk ik.
Ook al zo'n achterlijke traditie. Je voelt het door je hele lijf trillen. Vloer trilt, ramen & radiatoren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal erg, dat carbid.
Mijn buurvrouw dus. Ze hebben schijt aan alles en iedereen. Als ze maar lawaai kunnen maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef mazaru het volgende:
Je zou maar nachtdienst hebben gehad en vannacht nog een dienst moeten draaien. Dan komt er van slapen heel weinig met al dat geknal denk ik.
Achterlijk ja. Goede omschrijving.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook al zo'n achterlijke traditie. Je voelt het door je hele lijf trillen. Vloer trilt, ramen & radiatoren.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik iets had waarmee het kon... Maar dat overleef je niet hier.
Ik ben er al bijna helemaal doorheen. Ik bewaar alleen m'n Cobra 8's voor vannacht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of straks iedereen z'n zuurverdiende vuurwerk in de mist gaat afsteken. Van vuurpijlen zie je dan alleen een verkleuring van de mist.
Ah, gaat dan de vuurtoren de lucht in?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er al bijna helemaal doorheen. Ik bewaar alleen m'n Cobra 8's voor vannacht.
Niet te ver van de voordeur anders vind je de weg terug niet meer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er al bijna helemaal doorheen. Ik bewaar alleen m'n Cobra 8's voor vannacht.
Ahw, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:27 schreef mootie het volgende:
Al 2 wandeltjes gedaan met Dikkie. Ze is ietwat aarzelend bij de deur, gaat dan vrolijk op pad. Zodra het geknal te veel of te dichtbij is draait ze om.
Maar niet eens racend naar huis, ze stapt wel stevig door.
Zijn daar nog brandweer- of politieauto’s waar je ze onder kan gooien?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:27 schreef mootie het volgende:
Al 2 wandeltjes gedaan met Dikkie. Ze is ietwat aarzelend bij de deur, gaat dan vrolijk op pad. Zodra het geknal te veel of te dichtbij is draait ze om.
Mijn kat ging onder m'n dekbed naast me liggen. Die is helemaal gesloopt van de zenuwen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:27 schreef mootie het volgende:
Zo sneu! Mijn katten hadden er weinig last van. Moby keek er graag naar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat ging onder m'n dekbed naast me liggen. Die is helemaal gesloopt van de zenuwen.
Misschien kan-ie eerst een cobra ergens naar binnen gooien en als de eilandsambulance dan komt, de hulpverleners bestoken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn daar nog brandweer- of politieauto’s waar je ze onder kan gooien?
Dit vind ik echt zo zielig..quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat ging onder m'n dekbed naast me liggen. Die is helemaal gesloopt van de zenuwen.
Die kan je het beste eerst een paar flinke klappen verkopen en als ze half bewusteloos op de grond liggen te bloeden, nog wat zwaar knalwerk naar ze gooien. Dan kan de avond niet meer stuk. Respect van al je vrienden ook en dan tips delen via Facebook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kan-ie eerst een cobra ergens naar binnen gooien en als de eilandsambulance dan komt, de hulpverleners bestoken.
Het bejaardentehuisquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, gaat dan de vuurtoren de lucht in?
Zo hoort dat in Nederland! Is traditie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die kan je het beste eerst een paar flinke klappen verkopen en als ze half bewusteloos op de grond liggen te bloeden, nog wat zwaar knalwerk naar ze gooien. Dan kan de avond niet meer stuk. Respect van al je vrienden ook en dan tips delen via Facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |