SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Op het gebied van eten kun je niet snobistisch genoeg zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dit klinkt wel heel snobberig.
ipv wat he?! louter goede platen in de lijstquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spinning Wheel mag wel terug in de lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Die klopt volgend jaar wel weer aan de deur, hoop ik...quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan kunnen we overigens meteen de 'daar wordt aan de deur geklopt'-grap weer maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godsamme.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die klopt volgend jaar wel weer aan de deur, hoop ik...
die hebben we al gehadquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:19 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik een beetje lang duren.
Vond Davina net ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:19 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik een beetje lang duren.
quote:
net te laat mexquote:
Baasquote:
Daarom vind ik haar juist zo geweldig, dat lekkere rare zingenquote:
Precies. Ik zing altijd alle teksten goed mee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:21 schreef Zorro het volgende:
"Ik weet zeker dat 99% het verkeerd zingt"
Spreek voor jezelf.
gelukkig niet hardopquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies. Ik zing altijd alle teksten goed mee.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit klinkt een beetje als Dance Monkey.
Ik zing het altijd goed. De zanger of zangeres zit er altijd naastquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:21 schreef Zorro het volgende:
Spreek voor jezelf.
de heathcliff in t donker?quote:
Ik denk dat 99% niet zo hoog kan zingen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:21 schreef Zorro het volgende:
Spreek voor jezelf.
Ik wist alleen 1 stukje niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben slecht met teksten maar zelfs ik ken de tekst van dat refrein.
Foei.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zing het altijd goed. De zanger of zangeres zit er altijd naast
Heerlijk he Pienjow, hier halen toppers als Eefje, Bjork, Tori, Maaike en Portishead ook een beetje de mosterd. GENOT.quote:
Doe effe normaal, gek.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou ze nu nog een bush hebben?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:24 schreef MTheBassman het volgende:
Vroeger zag Kate er ook best mooi uit
Dit zijn gedachten waar ik me liever niet bezig mee wil houden.quote:
The Cure.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:25 schreef jrwl het volgende:
met Portishead heb ik weinig. Slowdive daarentegen vind ik magistraal goed
hadquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:26 schreef tompsv18 het volgende:
Ik dacht dat CCR altijd een paar noteringen in de top-100 had. Tegenvallend dit.
Och jeetje.... deze kreeg ik niet bij mijn zoekresultaten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Das war einmal...
[ afbeelding ]
Who'll Stop The Rainquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:27 schreef Spies het volgende:
Gek dat dit de hoogste CCR is. Ze hebben wel beteren.
Prostaatrock? Mannenrock?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Typisch dat dit softrocknummer, het hillbillynummer Bad Moon Rising en de prostaatrock van Fortunate Son het een stuk beter doen dan de lichte psychedelica van I Put A Spell on You (al is dat ook wel een beetje prostaatrock)
Run through the jungle zal er wel niet in staan...quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Typisch dat dit softrocknummer, het hillbillynummer Bad Moon Rising en de prostaatrock van Fortunate Son het een stuk beter doen dan de lichte psychedelica van I Put A Spell on You (al is dat ook wel een beetje prostaatrock)
Komt omdat we in Nederland ook steeds minder regen zien in de zomer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo koekoek, deze CCR doet t ook ineens lekker weer de laatste jaren
Bad Moon Rising is dan ook samen met Looking out my Backdoor de beste CCRquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die stond een aantal jaar geleden wel heel hoog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt, want hij zou ook uit de lijst mogen.quote:
Ajaciedenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Cee het volgende:
Ik haat dit nummer omdat mensen dit vaak zo dom en agressief meezingen. HHHHLOET SWEET ENTRANUHHHH. Als een club Van Gerwens.
Jup, maar nu er wat minder boomers stemmen zijn die 4 vrijwel gelijkgetrokkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die stond een aantal jaar geleden wel heel hoog.
ja verkeerde hazesquote:
Alsof het anders geen kutnummer isquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kijk al die Ajax-haters dit nummer muten.
quote:
/carequote:Op dinsdag 31 december 2019 10:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lied is door een Tilburger geschreven though.
Hij komt nog 1x langsquote:
Nou, niet naar de supermarkt gaan... het is druk alsof de hongerwinter komtquote:
Hazes was gek op broodjes Tilburger.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lied is door een Tilburger geschreven though.
Dit dusquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:30 schreef MTheBassman het volgende:
Snap hier geen reet van. Overdreven dramatich kattengejank van een zuiplap die bijna al zijn nummers zelf niet heeft geschreven. Verreweg de meest overschatte artiest van Nederland.
Ik ben een fanatieke voetbalvolger maar je hoeft als je muziek respecteert dit nummer écht niet alleen te muten omdat het een voetbal-link heeft met een bepaalde club.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]fik erin, net als in de moeder van dat jongetje
Nu ga je even voorbij aan Borsato. Die gelukkig doorgeklikt is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:30 schreef MTheBassman het volgende:
Snap hier geen reet van. Overdreven dramatich kattengejank van een zuiplap die bijna al zijn nummers zelf niet heeft geschreven. Verreweg de meest overschatte artiest van Nederland.
Ook als Ajax adept vind ik dit niet om aan te horen...quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Precies, ik ben voor Ajax en toch is dit nummer niet om te harden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ben een fanatieke voetbalvolger maar je hoeft als je muziek respecteert dit nummer écht niet alleen te muten omdat het een voetbal-link heeft met een bepaalde club.
Vind het wel bij uitstek een nummer om vlak voor de wedstrijd te draaien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, ik ben voor Ajax en toch is dit nummer niet om te harden.
Ik dacht dat jij een hekel had aan voetbal.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, ik ben voor Ajax en toch is dit nummer niet om te harden.
Dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ben een fanatieke voetbalvolger maar je hoeft als je muziek respecteert dit nummer écht niet alleen te muten omdat het een voetbal-link heeft met een bepaalde club.
Ik bedoel, Three Little Birds is een geinig liedje en ik heb de associatie met Ajax er ook niet echt bij, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Classic Rock wat vroeger Knuffelrock was?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:32 schreef jrwl het volgende:
ik denk dat Mexicano met Prostaatrock gewoon Classic Rock bedoelt. Testosteron rock. Dat is volgens mij niet helemaal zijn genre.
Hij houdt meer van alternative Rock, subtielere Rock
Dit, er zijn er betere van Dre.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het niet geweldig, maar ik heb er ook geen hekel aan.
Die vent die toch nooit scoort, als het aan Valentijn Driessen lag.quote:
zegt een PSV'erquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een hekel had aan voetbal.
Blijkt dat toch maar weer waar.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een hekel had aan voetbal.
Blijkt dat toch maar weer waar.
Iemand die je gerust voor de keeper kan laten komen, scoort nooitquote:
Dit is simpel te onthouden voor de jongere generasie.quote:
Zielig voor ajax maar bohh wat een ontknopingquote:
Valentijn Driessenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die vent die toch nooit scoort, als het aan Valentijn Driessen lag.
100% mee eens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:33 schreef Spies het volgende:
We krijgen hierna gewoon nog 10x Queen. Over overkill gesproken..
quote:
En dat allemaal door een film. Dat kun je dan beter doen dan doodgaan om meer en hoger in de top2000 te komen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan niet anders dan concluderen dat de Queen-hype nog immer voortduurt
Classic rock is een beetje ongrijpbaar, ik vind dit ook wel een hoog prostaatgehalte hebben bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Classic Rock wat vroeger Knuffelrock was?
Nee dat is Motörheadquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:33 schreef Spies het volgende:
We krijgen hierna gewoon nog 10x Queen. Over overkill gesproken..
Als je een hekel hebt aan voetbal, maar wel erover mee wil praten, word je supporter van psv.quote:
Ik wil een film over Vanilla Ice dan maarquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dat allemaal door een film. Dat kun je dan beter doen dan doodgaan om meer en hoger in de top2000 te komen.
Zou van mij best in de lijst mogen.quote:
Dat nummer is voor mij wel redelijk verziekt denk ik 😅.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik bedoel, Three Little Birds is een geinig liedje en ik heb de associatie met Ajax er ook niet echt bij, dus dat scheelt
Ja Top 2000 is hype gevoeliger geworden laatste jaren. Was t altijd alleen een overlijden dat je een bonus opleverde, tegenwoordig is een film/docu of concert genoegquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dat allemaal door een film. Dat kun je dan beter doen dan doodgaan om meer en hoger in de top2000 te komen.
Okay. Ik vind het best ingewikkeld al die soorten rock.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Classic rock is een beetje ongrijpbaar, ik vind dit ook wel een hoog prostaatgehalte hebben bijvoorbeeld.
En niet alle 'prostaatrock' vind ik slecht, Fortunate Son is puur genot.
OVERKILL! OVERKILL!quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zou van mij best in de lijst mogen.
of als je struikelt op het podium...quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja Top 2000 is hype gevoeliger geworden laatste jaren. Was t altijd alleen een overlijden dat je een bonus opleverde, tegenwoordig is een film/docu of concert genoeg
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef Isorden het volgende:
TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITY
WHERE THE GRASS IS GREEN AND THE GIRLS ARE PRETTY
Daarom ken ik maar 2 muziek hokjes.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ik vind het best ingewikkeld al die soorten rock.
TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITYquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef Isorden het volgende:
TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITY
WHERE THE GRASS IS GREEN AND THE GIRLS ARE PRETTY
staat rob ineens ook hoger?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
of als je struikelt op het podium...
Ik denk ook omdat het komt dat er meer van dat soort dingen zijn. Doodgaan natuurlijk niet, dat is al jaren zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja Top 2000 is hype gevoeliger geworden laatste jaren. Was t altijd alleen een overlijden dat je een bonus opleverde, tegenwoordig is een film/docu of concert genoeg
in het zwembadquote:
Ja man, dan moet je echt sloopkogels als benen hebben. Echt ziek hoe die drummer dat live volhoudt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
OVERKILL! OVERKILL!
Hele nummer double bass, was niet te doen in GH.
ik heb de lijst echt niet goed bekeken, laat me dit jaar blind verrassenquote:
Ik heb er dan 3. Ik vind sommige muziek ook "wel leuk". Een middenweg. Ik ben niet van uitersten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom ken ik maar 2 muziek hokjes.
Goede en slechte.
Door Stevie?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de lijst echt niet goed bekeken, laat me dit jaar blind verrassen
dit nummer moest hij draaien om zn zoon (Rijk) mee te krijgen naar het zwembad, het nummer duurt iets langer dan de rit en rijden ze nog een klein blokje om.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, zelfs dat had ik niet meegekregen
onder anderequote:
Rijn heette ie toch?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit nummer moest hij draaien om zn zoon (Rijk) mee te krijgen naar het zwembad, het nummer duurt iets langer dan de rit en rijden ze nog een klein blokje om.
best oke vond ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraagje voor t publiek hier: ik heb de hele top 2000 Emmily tussen 6 en 8 niet gehoord omdat ik sliep, hoe deed zij t?
wtf komt die nog???quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
En dan staat Pokemon gewoon hoger dan dit
Volgend jaar maar de Inspector gadget tune er in stemmen?
pies kan haar wel waarderenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraagje voor t publiek hier: ik heb de hele top 2000 Emmily tussen 6 en 8 niet gehoord omdat ik sliep, hoe deed zij t?
Van wat ik heb gehoord, deed ze het best goed. Rustig en bedeesd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jepquote:
ik dacht op het laatst Rijk te horen maar Rein zou ook best kunnen iddquote:
Ach ja, is ook maar een hype he, gaat verder niet om de muziek. Net als die kutboerenquote:
Klinkt ook wel als de juiste toon s ogges vroegquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord, deed ze het best goed. Rustig en bedeesd.
Kan ik een vierde toevoegen? Sommige muziek doet me echt helemaal niets namelijk (de niet-irritante Skyradiomeuk bijvoorbeeld). Gewoon ene oor in andere oor uit-muziek.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er dan 3. Ik vind sommige muziek ook "wel leuk". Een middenweg. Ik ben niet van uitersten.
Al neemt die van November Rain juist af volgens mij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:38 schreef MTheBassman het volgende:
Dat deze zo hoog staatGNR heeft ook echt populariteit gekregen in de lijst.
Ja misschien nog wel een grotere gotspe dan die hele boerenlobbyquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef MTheBassman het volgende:
Nee he, Pokemon komt nog. Schandalig.
stond zelfs een keertje in de top 10.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Al neemt die van November Rain juist af volgens mij.
hotel de wilt deed ze ook altijd wel leuk. enige nadeel waren de gasten die belden die dan dachten dat ze al bij Frank zn hi ha ho show warenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klinkt ook wel als de juiste toon s ogges vroeg
Ja dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klinkt ook wel als de juiste toon s ogges vroeg
wel een beetje jouw generatie toch?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef MTheBassman het volgende:
Nee he, Pokemon komt nog. Schandalig.
Keertje? Jarenlangquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
stond zelfs een keertje in de top 10.
eh nee, die slaat echt alles!quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja misschien nog wel een grotere gotspe dan die hele boerenlobby
Ik vind het prima en een goede 4e optiequote:Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kan ik een vierde toevoegen? Sommige muziek doet me echt helemaal niets namelijk (de niet-irritante Skyradiomeuk bijvoorbeeld). Gewoon ene oor in andere oor uit-muziek.
Al enkele jaren een hypequote:Op dinsdag 31 december 2019 10:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ach ja, is ook maar een hype he, gaat verder niet om de muziek. Net als die kutboeren
Shoegaze dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:40 schreef jrwl het volgende:
Guns & Roses is echt een band waar veel vrouwen op stemmen. Net als Bon Jovi en Green Day
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Black Metal. Black Metal concerten zijn sausage fests
Ik ben de uitzonderingquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:40 schreef jrwl het volgende:
Guns & Roses is echt een band waar veel vrouwen op stemmen. Net als Bon Jovi en Green Day
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Black Metal. Black Metal concerten zijn sausage fests
Pokemon is jeugdsentiment, maar dat nummer hoort bij lange na niet zo hoog. leuk voor 1750 of zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel een beetje jouw generatie toch?
Van wat me gaat verrassen krijgen we alleen pokemon en Jolene nog denk ik (alhoewel die allebei al zo hoog stonden en de vraag is hoeveel hoger ze nog gaan komen. En wat Cold Little Heart en Normaal nog gaan doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja we krijgen straks die pokemon troep inderdaad.
2250 bedoel jequote:Op dinsdag 31 december 2019 10:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pokemon is jeugdsentiment, maar dat nummer hoort bij lange na niet zo hoog. leuk voor 1750 of zo.
Het is dan ook gewoon ooraidsquote:
nou ja, jouw generatie is dus wel schuldig... ik bedoel maar..quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pokemon is jeugdsentiment, maar dat nummer hoort bij lange na niet zo hoog. leuk voor 1750 of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |