hadquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:26 schreef tompsv18 het volgende:
Ik dacht dat CCR altijd een paar noteringen in de top-100 had. Tegenvallend dit.
Och jeetje.... deze kreeg ik niet bij mijn zoekresultaten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Das war einmal...
[ afbeelding ]
Who'll Stop The Rainquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:27 schreef Spies het volgende:
Gek dat dit de hoogste CCR is. Ze hebben wel beteren.
Prostaatrock? Mannenrock?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Typisch dat dit softrocknummer, het hillbillynummer Bad Moon Rising en de prostaatrock van Fortunate Son het een stuk beter doen dan de lichte psychedelica van I Put A Spell on You (al is dat ook wel een beetje prostaatrock)
Run through the jungle zal er wel niet in staan...quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Typisch dat dit softrocknummer, het hillbillynummer Bad Moon Rising en de prostaatrock van Fortunate Son het een stuk beter doen dan de lichte psychedelica van I Put A Spell on You (al is dat ook wel een beetje prostaatrock)
Komt omdat we in Nederland ook steeds minder regen zien in de zomer.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo koekoek, deze CCR doet t ook ineens lekker weer de laatste jaren
Bad Moon Rising is dan ook samen met Looking out my Backdoor de beste CCRquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die stond een aantal jaar geleden wel heel hoog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |