Precies, ik ben voor Ajax en toch is dit nummer niet om te harden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ben een fanatieke voetbalvolger maar je hoeft als je muziek respecteert dit nummer écht niet alleen te muten omdat het een voetbal-link heeft met een bepaalde club.
Vind het wel bij uitstek een nummer om vlak voor de wedstrijd te draaien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, ik ben voor Ajax en toch is dit nummer niet om te harden.
Ik dacht dat jij een hekel had aan voetbal.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, ik ben voor Ajax en toch is dit nummer niet om te harden.
Dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ben een fanatieke voetbalvolger maar je hoeft als je muziek respecteert dit nummer écht niet alleen te muten omdat het een voetbal-link heeft met een bepaalde club.
Ik bedoel, Three Little Birds is een geinig liedje en ik heb de associatie met Ajax er ook niet echt bij, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Classic Rock wat vroeger Knuffelrock was?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:32 schreef jrwl het volgende:
ik denk dat Mexicano met Prostaatrock gewoon Classic Rock bedoelt. Testosteron rock. Dat is volgens mij niet helemaal zijn genre.
Hij houdt meer van alternative Rock, subtielere Rock
Dit, er zijn er betere van Dre.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het niet geweldig, maar ik heb er ook geen hekel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |