SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Dit is via een website die puur Neil Young setlists bijhoudt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Excelsheets met de data van alle concerten waar je ooit bent geweest en de complete setlists
Nee, dit kan niet.quote:
Ik heb nooit per se gehaat op Kane vanwege Dinands stem idd of omdat de nummers nu allemaal verschrikkelijk waren. Wel omdat Dinand een ontzettende kwal is en zichzelf ontzettend goed lijkt e vindenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:14 schreef jrwl het volgende:
[..]
Eens
Kane is underrated trouwens. Dinand heeft gewone een goede stem. Ze zijn niet zo slecht als sommigen proberen te beweren. Dinand is wel een beetje een douchebag ego mannetje, maar zijn stem vind ik goed.
Rick, ik haat je, en houd je bekquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:15 schreef PippenScottie het volgende:
Rick, ik hou van je. Maar houdjemond
Nice! Ik zit alleen op setlist.fm en last.fm, heb daar op zich wel genoeg aan. Als ik er eerder aan was begonnen had ik ook een excelsheet met concertstats gehad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is via een website die puur Neil Young setlists bijhoudt.
Is dit jouw Excel-matrix?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem dit nummer 5x live horen spelen.
Tis je vergevenquote:
Dat was ik. Gelukkig lever ik ook mijn aandeelquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:16 schreef skysherrif het volgende:
Iemand voorspelde dat het tussen 2 en 4 alsnog snel zou kunnen gaan door het geklaag op Rick.
En dat klopt.
Je hoeft niet met een antwoord te komen, maar weet dat je provocatietactiek hier inmiddels wel begrepen is. Geen idee waarom je het als mod doet, maar pleur ene eind op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf “Masterminded” noemde, toevallig.
El Stinho deelt weer eens een behoorlijke linkse uitquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hoeft niet met een antwoord te komen, maar weet dat je provocatietactiek hier inmiddels wel begrepen is. Geen idee waarom je het als mod doet, maar pleur ene eind op.
Die gaat nu helemaal los in Brusselquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wens Rick voor 2020 een vrolijk nieuwjaar en kapotte stembanden
Ja, dit vond ik altijd wel een vermakelijke clip.quote:
Ik vind dat je muziek en persoonlijkheid (of politiek) van elkaar moet scheiden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb nooit per se gehaat op Kane vanwege Dinands stem idd of omdat de nummers nu allemaal verschrikkelijk waren. Wel omdat Dinand een ontzettende kwal is en zichzelf ontzettend goed lijkt e vinden
quote:Et petite, oh pardon! Petit
Tu sais dans la vie y'a ni méchant ni gentil
Si maman est chiante
C'est qu'elle a peur d'être mamie
Si papa trompe maman
C'est parce que maman vieillit, tiens
Pourquoi t'es tout rouge? Ben reviens gamin!
Et qu'est-ce que vous avez tous
À me regarder comme un singe, vous?
Ah oui vous êtes saints, vous!
Bande de macaques!
Donnez-moi un bébé singe, il sera
Doe eens een Pippen. Iets met liefde enzo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hoeft niet met een antwoord te komen, maar weet dat je provocatietactiek hier inmiddels wel begrepen is. Geen idee waarom je het als mod doet, maar pleur ene eind op.
Ik ben gestopt met last.fm want ik deed echt letterlijk alles bijhouden, ook als het handmatig moest via software van derden. En dan nam gewoon tijd in beslagquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nice! Ik zit alleen op setlist.fm en last.fm, heb daar op zich wel genoeg aan. Als ik er eerder aan was begonnen had ik ook een excelsheet met concertstats gehad.
http://www.sugarmtn.org/quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:17 schreef PippenScottie het volgende:
Rick, doe de groeten aan je dochter en zeg dat het me spijt, ok?
Sorry ik zal je sparen voortaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah jou, kan jou het schelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef PippenScottie het volgende:
Zal ik overstappen op whisky of verstandig zijn en zeggen dat dat geen goed idee is?
Oja, die clipquote:
Ik neem ook geen biertje meerquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef PippenScottie het volgende:
Zal ik overstappen op whisky of verstandig zijn en zeggen dat dat geen goed idee is?
Morgen belangrijke dingen voor de boeg?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ja, ik probeer dat ook zoveel mogelijk maar bij Kane is het helaas nooit meer gelukt. Bij de meeste artiesten die beluister heb ik ook nauwelijks een idee wat voor een karakter erachter die mensen schuilt. Dus maak ik me er ook niet druk overquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef jrwl het volgende:
[..]
Ik vind dat je muziek en persoonlijkheid (of politiek) van elkaar moet scheiden.
Dave Mustaine is ook een eikel, maar Megadeth is wel een fantastisch goede band.
Breng mij ook wat whisky dan. Heb alleen nog red label en die spoel ik het liefst door de gootsteen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef PippenScottie het volgende:
Cinnamon Girl als op 1 na meest gespeelde nummer. :|quote:
Where is the fun in that ....quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik neem ook geen biertje meer. Ik zeg we doen verstandig
Anders zou ik niet meer naar the smiths kunnen luisterenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef jrwl het volgende:
[..]
Ik vind dat je muziek en persoonlijkheid (of politiek) van elkaar moet scheiden.
Dave Mustaine is ook een eikel, maar Megadeth is wel een fantastisch goede band.
Hij was toch gestopt met optreden enzo? Ging ie met zijn kleding bezig?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef Gretzl het volgende:
Ik mis Stromae in t livecircuit![]()
[ afbeelding ]
Blijf maar gewoon uit bed.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Racoon, ideale moment om me te verplaatsen richting bed.
Maar ik ben nog niet weg, vrees niet.
Ik ben nogsteeds mijn geniale zelf hoorquote:
Hij leest dit!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef Magica het volgende:
[..]![]()
Moet je dat niet tegen hem zeggen
Daar is het toch ook voor?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:19 schreef Dagoduck het volgende:
Heb alleen nog red label en die spoel ik het liefst door de gootsteen.
Ja, geen idee, heb het niet gekocht.quote:
Waarom?!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:21 schreef RensAjacied het volgende:
Er is nog een ergere versie
Racoon en guus meeuwis met een Love you more en dit is een nacht crossover
I’d het eenbijzonder dag?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Morgen belangrijke dingen voor de boeg?
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:20 schreef Kyran het volgende:
Dit is inderdaad één van de beste 233 nummers OOIT gemaakt ... echt .... ECHT .....
Flikker toch op man.
Zijn samenwerking met Coldplay bewijst in ieder geval dat hij het allesbehalve verleerd is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij was toch gestopt met optreden enzo? Ging ie met zijn kleding bezig?
Elke seconde audio van deze band wekt een weerzinwekkend diepe afkeer bij me op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:20 schreef RensAjacied het volgende:
Zie je die zanger van Racoon dit al zingen met zijn zelfgenoegzame gingerhoofd? Oogjes dicht en grote glimlach.
Dit heb ik gemist.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zijn samenwerking met Coldplay bewijst in ieder geval dat hij het allesbehalve verleerd is.
Blof is niet trots op Racoon?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:20 schreef skysherrif het volgende:
In tegenstelling tot blof, ben ik wel trots als zeeuw op racoon
En stiekem vind ik Oceaan wel mooiquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Elke seconde audio van deze band wekt een weerzinwekkend diepe afkeer bij me op.
Feels like flying is wel een geinig nummertjequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Elke seconde audio van deze band wekt een weerzinwekkend diepe afkeer bij me op.
Jij was hier eergisteren nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:21 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja maar je zei toch niks slechts over zijn dochter
Ik ook niet, durfde het bijna niet te zeggenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi, ik ben Dagoduck en ik vind dit nummer niet vervelend.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Feels like flying is wel een geinig nummertje
Shockingquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Rick vindt het zo te zien erg mooi.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Blof is niet trots op Racoon?
Wel tochquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij was hier eergisteren niet
Magica en Dago zijn het eendquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:22 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik ook niet, durfde het bijna niet te zeggen
Dat is je goed rechtquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En stiekem vind ik Oceaan wel mooi
Hoogtepunt van de top2000 op fok. Toen hij zei dat het zijn dochter was.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij was hier eergisteren niet
Het neemt zeker tijd in beslag, maar alles wat ik nog handmatig moet invoeren met www.universalscrobbler.com is voor mij persoonlijk op zich nog wel te doen. Ik ben niet zo gek dat ik per se alles wat ik buiten de deur heb beluisterd ook daadwerkelijk móet invoeren. Alleen als het vrij makkelijk is, zoals nu met Radio 2 (de nummers neem ik gewoon over van dit Last.Fm-Account), voeg ik de geluisterde nummers later nog toe. Met platen of CD's is het ook vrij makkelijk achteraf invoeren. Nummers van live concerten voeg ik niet toe, dat is het geen doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met last.fm want ik deed echt letterlijk alles bijhouden, ook als het handmatig moest via software van derden. En dan nam gewoon tijd in beslag
Ik snap het helemaal. Big data is prachtig als je het op deze manier kunt gebruiken om je fan-zijn nog een extra dimensie te gevenquote:Setlist.fm gebruik ik nog wel. Heb zelf een excel met al mijn concerten. En deze website van Neil hoef je op zich alleen aan te vinken welke concerten je heen gaat en dan krijg je een shitload aan stats. Schitterend. Dan hou ik toch wel van die boomers (niet denigrerend bedoeld) die fan zijn hoor.
Dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En stiekem vind ik Oceaan wel mooi
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
We probeerden je nog zó te waarschuwen!
Ja zie je, dat moment. Misschien las ik alleen meequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de top2000 op fok. Toen hij zei dat het zijn dochter was.
Epic moment.
Hij is goed op weg omdat te gaan doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef Isorden het volgende:
Rick gaat Slayer en SoaD ook verneuken hè?
Wat was met de dochter van Rick? Moet ik de popcorn er bij gaan pakken?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:21 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja maar je zei toch niks slechts over zijn dochter
Nice, altijd leuk dat kleine wereldje in de provinciequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:23 schreef skysherrif het volgende:
Overigens is de zanger van racoon, de broer van mijn franse lerares.
En nog voor @:rellende_rotscholier een achterneefje van jan raas zat ook in mijn klas.
Dat was het wel denk ikons kent ons in zeeland
Nee. Tissues.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat was met de dochter van Rick? Moet ik de popcorn er bij gaan pakken?
Ohshitquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef Kyran het volgende:
ok tweet gepost .... ik wachtte op een intro doorlulebola
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:23 schreef El-Stinho het volgende:
Het intro verpesten again
Middelvinger opsteken en gaan.
Magicaquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja zie je, dat moment. Misschien las ik alleen mee
Niet bijhouden wat er in de supermarkt gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek dat ik per se alles wat ik buiten de deur heb beluisterd ook daadwerkelijk móet invoeren.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef skysherrif het volgende:
Oja huisbaas van mn vader is de vader van danny vera (wat langer geleden dit)
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nice, altijd leuk dat kleine wereldje in de provincie
Jammer dat je geen connecties met Danny Vera GoD hebt
Rick had een tienermeid in de studio, zat hele tijd aan haar, dus wij zaten hier allemaal van #metoo. Uiteindelijk bleek het zijn dochterquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ah, was het zoverquote:
Tranen gelachen. Wij massaal minuten klagen dat hij een stagiaire aan het aanranden was. Nam haar op schoot etc.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja shit wat een kut djquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je held Rick staat in al zijn spekkigheid erop te swingen als een hitsige walrus.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je held Rick staat in al zijn spekkigheid erop te swingen als een hitsige walrus.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, zo goed ben ik ook niet ingevoerd. Maar toch jammer dat ie al zo lang uit de spotlights is. Op een gegeven moment heb je behoefte aan nieuw werk. Moet toegeven dat ik Racine Carrée niet vaak meer opzetquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En toch nog steeds zo goed.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef jrwl het volgende:
dit is helaas wel een mindere van Dire Straits
Hij zat heel smerig te doen met wat leek een jonge stagiaire van 12. Vastpakken enzo. Na een half uur verontrustend reacties op Twitter zei hij ineens dat het zijn dochter wasquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was écht niet grappig, het teruglezen wel want ik sliep braaf.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tranen gelachen. Wij massaal minuten klagen dat hij een stagiaire aan het aanranden was. Nam haar op schoot etc.
Was het zijn dochter.
Doet me denke naan een tandarts die wel pedo was.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tranen gelachen. Wij massaal minuten klagen dat hij een stagiaire aan het aanranden was. Nam haar op schoot etc.
Was het zijn dochter.
Ja, universalscrobbler gebruikte ik ook, inmiddels al 4 jaar niet meer. Maar ik deed dus wel alles toevoegen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het neemt zeker tijd in beslag, maar alles wat ik nog handmatig moet invoeren met www.universalscrobbler.com is voor mij persoonlijk op zich nog wel te doen. Ik ben niet zo gek dat ik per se alles wat ik buiten de deur heb beluisterd ook daadwerkelijk móet invoeren. Alleen als het vrij makkelijk is, zoals nu met Radio 2 (de nummers neem ik gewoon over van dit Last.Fm-Account), voeg ik de geluisterde nummers later nog toe. Met platen of CD's is het ook vrij makkelijk achteraf invoeren. Nummers van live concerten voeg ik niet toe, dat is het geen doen.
[..]
Ik snap het helemaal. Big data is prachtig als je het op deze manier kunt gebruiken om je fan-zijn nog een extra dimensie te geven
Geldzwemdeuntje welquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi, ik ben Dagoduck en ik vind dit nummer niet vervelend.
Ik ook niet, kabbelt wel lekker door. Beetje op safe spelenquote:
We signaleerden Rick met op schoot vrij jonge chick.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Queensrychequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mooi, die knipoog naar Queensryche erin!
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Rick had een tienermeid in de studio, zat hele tijd aan haar, dus wij zaten hier allemaal van #metoo. Uiteindelijk bleek het zijn dochter
Dat gevoel heb ik ook steeds inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:26 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik ook niet, kabbelt wel lekker door. Beetje op safe spelen
Niets mis mee. Genoeg andere mensen op de wereld.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
Ik ga morgen irl ontvriendt worden als ik tijdens het avondeten in slaap val.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
Een medestanderquote:
Het was iig een serieverkrachter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doet me denke naan een tandarts die wel pedo was.
ik noem geen namen.
Wij zijn je nieuwe familie nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
Gelukkig heb je je FOK! vrienden makkerquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
Zolang het niet bij/door je kinderen is: geen probleem.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
Zolang je niet met je gezicht op het gourmetstel ligt zal het allemaal wel loslopen Pipquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
Het was iig niet wim hordamquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was iig een serieverkachter.
Raasquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:23 schreef skysherrif het volgende:
Overigens is de zanger van racoon, de broer van mijn franse lerares.
En nog voor @:rellende_rotscholier een achterneefje van jan raas zat ook in mijn klas.
Dat was het wel denk ikons kent ons in zeeland
Vrienden hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
Whisky gepakt.
Is dat eigenlijk wel zo gerustellend dat het zijn dochter isquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was het zijn dochter.
Ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef skysherrif het volgende:
Oja huisbaas van mn vader is de vader van danny vera (wat langer geleden dit)
Hier nog even om lachen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Haha nee dit kan echt nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:28 schreef Magica het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk wel zo gerustellend dat het zijn dochter is
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:28 schreef Magica het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk wel zo gerustellend dat het zijn dochter is
Heeft toch weer 6 calorieën verbrand dit half uur, dus ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Rick krijgt geen honger, Rick heeft altijd honger.
We gaan tapas eten. Ik moet morgen tapas maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zolang je niet met je gezicht op het gourmetstel ligt zal het allemaal wel loslopen Pip
Het vervelende puberale zusje tochquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij was altijd al een beetje familie!
Ze hadden nooit moeten beginnen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:29 schreef jrwl het volgende:
U2 had in 1993 moeten stoppen. Tot 1993 waren het eindbazen
Rick is vleesgeworden hongerquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Rick krijgt geen honger, Rick heeft altijd honger.
Shit manquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We gaan tapas eten. Ik moet morgen tapas maken.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hadden nooit moeten beginnen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij is de tapas in de aanbieding bij de Plus. Gewoon een zooi inslaan. Ben je zo klaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We gaan tapas eten. Ik moet morgen tapas maken.
Uit het plasticje en klaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij is de tapas in de aanbieding bij de Plus. Gewoon een zooi inslaan. Ben je zo klaar
Vast wel.quote:
Vervelend? Ik heb een hoge tolerantiegrens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het vervelende puberale zusje toch
[..]
Bono, de godheid zelve toen ...quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vervelend? Ik heb een hoge tolerantiegrens.
Op een schaal van 0 tot Rick van Velthuysen ben jij hooguit een 3.
Precies. Net alsof iemand dat nog proeft. Er zit halverwege de avond toch al minstens een halve liter drank inquote:
Oooh, dat vind ik meer dan primaquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vervelend? Ik heb een hoge tolerantiegrens.
Op een schaal van 0 tot Rick van Velthuysen ben jij hooguit een 3.
Giant turd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:32 schreef Bonken het volgende:
[..]
Bono, de godheid zelve toen ...Raar dat je nu nooit meer iets van hem hoort, of toch een beetje hypocriet geworden ...
Dan is dit zeker je eerste jaar Top 2000? Dit staat al sinds mensenheugenis op de slotdag.quote:
Ik ga wel een beetje mijn best doen hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij is de tapas in de aanbieding bij de Plus. Gewoon een zooi inslaan. Ben je zo klaar
Volgens mij wel eerste jaar dat ik meepost op fokquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan is dit zeker je eerste jaar Top 2000? Dit staat al sinds mensenheugenis op de slotdag.
Dit was zelfs één van de eerste nummers dat ik leerde kennen door de Top 2000.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan is dit zeker je eerste jaar Top 2000? Dit staat al sinds mensenheugenis op de slotdag.
Beetje klagen over hoeveel werk het was om het allemaal zelf te maken en je zit geramdquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. Net alsof iemand dat nog proeft. Er zit halverwege de avond toch al minstens een halve liter drank in
Dit is een soort IKEA-bouwpakket. Je kijkt nu nog naar de kartonnen doos die eromheen zit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:32 schreef Kyran het volgende:
Ik ken dit niet, ook niet veel gemist volgens mij.
Rick is enorm vet inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef Gretzl het volgende:
Zo vet dat dit gewoon een live-versie is
Stuur opquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga wel een beetje mijn best doen hoor.
Ik ga mijn Hollandsche Matties Pan Bati voorschotelen
Hij doet ook niks. Behalve woest door Twitter scrollen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef Kyran het volgende:
Als we geen Rick mogen bashen gaan de topics wel veel trager
Godverquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha zie dat buikje van Rick golven op de wilde zee van middelmatigheid.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beetje klagen over hoeveel werk het was om het allemaal zelf te maken en je zit geramd
Mooi. Poëtisch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Welk uur zit jij danquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:34 schreef jrwl het volgende:
niks mis met een paar House nummertjes in de Top 2000, maar helaas worden alleen de smakeloze Eurodance/Happy-Hardcore bagger tracks gekozen
Zeg het ze hoor!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:34 schreef jrwl het volgende:
niks mis met een paar House nummertjes in de Top 2000, maar helaas worden alleen de smakeloze Eurodance/Happy-Hardcore bagger tracks gekozen
Maar dat helpt niet tegen de slaap lieverdquote:
Nee, maar de plaatjes op google doen me watertandenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kom maar halen!
Ken je Pan Bati?
Pascal is vast jaloersquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vond het zelf meer passen in een Bløf liedje
Godver Rensquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Met dichterlijke vrijheid kom je een eind.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vond het zelf meer passen in een Bløf liedje
Zo vet dat dit ook gewoon de eerste keer is dat het publiek dit hoort.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef Gretzl het volgende:
Zo vet dat dit gewoon een live-versie is
Nee, maar ben ik weer ff bezig toch. Nog uur tot SLAYER.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat helpt niet tegen de slaap lieverd
Je gaat een uur fappen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar ben ik weer ff bezig toch. Nog uur tot SLAYER.
Beetje muzikaal behang.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
Zegt mij nog altijd niks dit nummer. Vind het wel prima, niet bijzonder.
Neuh, nouja, kan.quote:
Ja, dat hoorde ik laatst in de finaleuitzending van de Ladderquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zo vet dat dit ook gewoon de eerste keer is dat het publiek dit hoort.
Fappen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
OMG. Hoe kom ik die vier ondraaglijke minuten door?
Suggesties?
Wacht maar tot je mijn pan Bati proeft, dan wil je nooit meer anders.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, maar de plaatjes op google doen me watertanden
Heftig indrinkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
OMG. Hoe kom ik die vier ondraaglijke minuten door?
Suggesties?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij fantaseert het voorspel erbij.
Blof Top 2000quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:38 schreef jrwl het volgende:
er staan te weinig Blof tracks in de Top 2000 trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |