Nee, maar de plaatjes op google doen me watertandenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kom maar halen!
Ken je Pan Bati?
Pascal is vast jaloersquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vond het zelf meer passen in een Bløf liedje
Godver Rensquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha zie dat buikje van Rick golven op de wilde zee van middelmatigheid.
Met dichterlijke vrijheid kom je een eind.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vond het zelf meer passen in een Bløf liedje
Zo vet dat dit ook gewoon de eerste keer is dat het publiek dit hoort.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef Gretzl het volgende:
Zo vet dat dit gewoon een live-versie is
Nee, maar ben ik weer ff bezig toch. Nog uur tot SLAYER.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat helpt niet tegen de slaap lieverd
Je gaat een uur fappen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar ben ik weer ff bezig toch. Nog uur tot SLAYER.
Beetje muzikaal behang.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
Zegt mij nog altijd niks dit nummer. Vind het wel prima, niet bijzonder.
Neuh, nouja, kan.quote:
Ja, dat hoorde ik laatst in de finaleuitzending van de Ladderquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zo vet dat dit ook gewoon de eerste keer is dat het publiek dit hoort.
Fappen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
OMG. Hoe kom ik die vier ondraaglijke minuten door?
Suggesties?
Wacht maar tot je mijn pan Bati proeft, dan wil je nooit meer anders.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, maar de plaatjes op google doen me watertanden
Heftig indrinkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
OMG. Hoe kom ik die vier ondraaglijke minuten door?
Suggesties?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij fantaseert het voorspel erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |